Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2011, 16:20
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat is dat derde pak?
In het derde pak zat een verdeelstekker en een HDMI kabel. Zoals het hoort, enorme doos voor een klein pakje. Zal zo even een kiek maken.

En jeetje, het installeren gaat echt van een leien dakje. Ik ben nu bezig met het gedoe op mn netwerk aan te sluiten, en mijn home cinema set is nu Google Maps aan het downloaden?
Oud 06-07-2011, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als iedereen het nu doet stoppen ze misschien met het sturen van bekeuringen voor onzinnige overtredingen.
Wat is er onzinnig aan het beboeten van te hard rijden? Het is meestal door te hard rijden dat er verkeersdoden vallen. Niet dat er weinig verschil is tussen 50 km/u of 100 km/u tegen je hoofd aan, maar dan minimaliseer je iig de kans dat je iemand doodrijdt. Hoeveel moeite is het om gewoon op snelheid te rijden?
Oud 06-07-2011, 16:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja superzuur. En ik weet echt niet meer wanneer ik 'm precies voor het laatst had. Ik geloof 2 weken geleden toen we voor Minke's voorstelling naar Eindhoven gingen, maar wat er toen mee gebeurd is, GEEN IDEE.
Oei, dat is naar. Maar toen had je hem in ieder geval nog toen je met de trein naar huis ging!
Oud 06-07-2011, 16:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemiddag!
Oud 06-07-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Oei, dat is naar. Maar toen had je hem in ieder geval nog toen je met de trein naar huis ging!
Ja, maar ik weet niet meer wat er daarna mee gebeurd is MEH. Ik haal hier straks alles nog een x overhoop en anders moet ik maar een nieuwe aanvragen.
Oud 06-07-2011, 16:28
Verwijderd
Laatste in en uitcheck was de bus naar het station in Eindhoven. Hm.
Oud 06-07-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik weet niet meer wat er daarna mee gebeurd is MEH. Ik haal hier straks alles nog een x overhoop en anders moet ik maar een nieuwe aanvragen.
Oh, dat is goed kut zeg
Oud 06-07-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Laatste in en uitcheck was de bus naar het station in Eindhoven. Hm.
Dus Eindhoven - Utrecht niet meer?
Oud 06-07-2011, 16:30
Verwijderd
Ja ik heb nog een heel klein beetje hoop dat ik 'm bij Eric heb staan, anders weet ik het echt niet. Ik weet ook niet meer welke tas ik mee had naar het terras vorige week, volgens mij een kleine witblauwe en niet de zwarte. Weet jij dat nog?
Oud 06-07-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Dus Eindhoven - Utrecht niet meer?
Studentenov dus niet ingecheckt of uitgecheckt.
Oud 06-07-2011, 16:31
Verwijderd
Maar ik ben alleen m'n ov en die tas kwijt, portemonnee en alles heb ik wel, dus dan moet ie bijna wel hier in huis liggen, want ik gooi altijd alles in m'n tas. Maar ik heb echt geen idee waar want ik heb overal al gezocht
Oud 06-07-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja ik heb nog een heel klein beetje hoop dat ik 'm bij Eric heb staan, anders weet ik het echt niet. Ik weet ook niet meer welke tas ik mee had naar het terras vorige week, volgens mij een kleine witblauwe en niet de zwarte. Weet jij dat nog?
Nope

Citaat:
Studentenov dus niet ingecheckt of uitgecheckt.
Oh, sorry
Nu voel ik me oud, want ik heb nooit een ov-studenten-chip gehad.

Citaat:
Maar ik ben alleen m'n ov en die tas kwijt, portemonnee en alles heb ik wel, dus dan moet ie bijna wel hier in huis liggen, want ik gooi altijd alles in m'n tas. Maar ik heb echt geen idee waar want ik heb overal al gezocht
Blugh
Oud 06-07-2011, 16:36
Verwijderd

Maar ik heb wel kekke nieuwe allstars 1 tintje lichter dan deze
Oud 06-07-2011, 16:36
Verwijderd

Deze dus
Oud 06-07-2011, 16:39
Verwijderd
Like
Oud 06-07-2011, 16:40
Verwijderd
En nieuwe slippers, dus ik ben weer lowlandsproof qua schoenen
Oud 06-07-2011, 16:42
Verwijderd
Heel goed!
Oud 06-07-2011, 17:06
Carn
Carn is offline
zo. Wat een gare dag. Maar de baas is tevree hoop ik; lekker nummertjes crunchen; mn hobbie zal het niet worden
Oud 06-07-2011, 17:07
Rivka
Rivka is offline
Zo oppassen op lieve kindjes Leuk + cash
Oud 06-07-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
zo. Wat een gare dag. Maar de baas is tevree hoop ik; lekker nummertjes crunchen; mn hobbie zal het niet worden
Je bent over de helft

*heeft makkelijk praten *
Oud 06-07-2011, 17:08
Macrador
Macrador is offline
Jullie hebben allemaal het nieuwe onzin pareltje gezien?
Oud 06-07-2011, 17:08
Verwijderd
Goed, ik durf inmiddels wel met ekerheid te zeggen dat mijn tas zich niet in mijn huis bevindt

Dat wordt 3 weken wachten op een nieuwe OV chipkaart, tenzij Eric 'm nog ergens heeft liggen.
Oud 06-07-2011, 17:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jullie hebben allemaal het nieuwe onzin pareltje gezien?
Link!
Oud 06-07-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Goed, ik durf inmiddels wel met ekerheid te zeggen dat mijn tas zich niet in mijn huis bevindt

Dat wordt 3 weken wachten op een nieuwe OV chipkaart, tenzij Eric 'm nog ergens heeft liggen.
Pffft

Wat ben je nu allemaal nog meer kwijt, dan? Ook je pinpas en ID enzo? Godver, ik weet hoe irritant dat is.
Oud 06-07-2011, 17:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
In het derde pak zat een verdeelstekker en een HDMI kabel. Zoals het hoort, enorme doos voor een klein pakje. Zal zo even een kiek maken.

En jeetje, het installeren gaat echt van een leien dakje. Ik ben nu bezig met het gedoe op mn netwerk aan te sluiten, en mijn home cinema set is nu Google Maps aan het downloaden?
cool. Ik ga denk ik toch voor de 37" of 40" variant . Daarna nog een Ps3 er aan en ik vind het wel weer prima. Heeft die TV ook dat allshare oid? Dus vanaf een externe hardeschijf films draaien?
Oud 06-07-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Pffft

Wat ben je nu allemaal nog meer kwijt, dan? Ook je pinpas en ID enzo? Godver, ik weet hoe irritant dat is.
Nee alleen m'n ov Dat is juist het rare. Maar die zit altijd in het zijvakje van mijn 'hoofdtas' die ik dus ook kwijt ben. Maar ik snap het niet, alles zit altijd in die tas, maar verder heb ik wel gewoon alles thuis. Alles behalve m'n ov dus.

Dus waar die tas nou gebleven is, is mij een raadsel. Ik wacht nog even tot Eric thuis heeft gekeken, want dat is ongeveer het laatste wat ik me kan bedenken waar ie eventueel nog zou kunnen liggen en anders is het hele vette pech.
Oud 06-07-2011, 17:20
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Link!
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1837631
Oud 06-07-2011, 17:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
cool. Ik ga denk ik toch voor de 37" of 40" variant . Daarna nog een Ps3 er aan en ik vind het wel weer prima. Heeft die TV ook dat allshare oid? Dus vanaf een externe hardeschijf films draaien?
Jup! Ik kijk nu de Simpsons via mijn laptop. Gewoon lankabeltje in je modem, doen wat het scherm zegt, popupjes in windows aanklikken, en fertig!

En hij heeft nog duisent andere internetfuncties.

En ik moet inderdaad nog mijn ps2 aansluiten! *lampje*
Oud 06-07-2011, 17:23
Carn
Carn is offline
ah, maar decodeert ie die files n beetje goed? Vaak zie je dat ze met HD files moeite hebben, of icm ondertiteling, of audio die opeens uit sync gaat.

Mjah, ik wil een PS3 om te gamen en als bluray speler; audiosetup heb ik op zich al redelijk voor elkaar, moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen met mn optical-aansluiting, die zit er maar 1 op de versterker dus dat wordt een switch halen oid
Oud 06-07-2011, 17:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het niet grappig of ik snap de grap gewoon niet.
Oud 06-07-2011, 17:24
Tink*
Tink* is offline
Ze hebben een relatie maar elkaar nog nooit ontmoet?
Oud 06-07-2011, 17:25
Verwijderd
Hm.
Verwijderd
Ik vind het (nog) geen pareltje. Ik wacht met smart op draaideurpoes.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ah, maar decodeert ie die files n beetje goed? Vaak zie je dat ze met HD files moeite hebben, of icm ondertiteling, of audio die opeens uit sync gaat.
Tot nu toe wel! Hoewel afleveringen uit seizoen 13 er niet heel erg gelikt uitzien natuurlijk, maar het is best kijkbaar!

Citaat:
Mjah, ik wil een PS3 om te gamen en als bluray speler; audiosetup heb ik op zich al redelijk voor elkaar, moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen met mn optical-aansluiting, die zit er maar 1 op de versterker dus dat wordt een switch halen oid
Ja, ik denk het wel. Ik hou het liever maar simpel dan werkt het ook gewoon
Oud 06-07-2011, 17:27
Tink*
Tink* is offline
Hebben jullie ervaring met e-readers? Is dat wat?
Oud 06-07-2011, 17:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het (nog) geen pareltje. Ik wacht met smart op draaideurpoes.
+1
Oud 06-07-2011, 17:30
Verwijderd
hou eens op met die e-readers.
Oud 06-07-2011, 17:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb er eens een aan mn ex gegeven, maar dat was voor de tablets populair werden. Waarvoor wil je hem gebruiken?
Oud 06-07-2011, 17:31
Verwijderd
Ik plak nog foto's in, dus voor ik aan e-readers begin zijn we zeker 30 jaar verder. Boeken <3
Oud 06-07-2011, 17:32
Tink*
Tink* is offline
Ja ik hou ook van boeken, maar het neemt zoveel ruimte in, ik zou er dan één willen voor onderweg en voor artikelen en dat soort tjak.
Oud 06-07-2011, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me vet relaxt.
Macrador
Macrador is offline
Boeken zijn leuker. Dat papier vasthebben en zo hoort bij het lezen voor mij.
Verwijderd
boekengeur <3
Oud 06-07-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Boeken zijn leuker. Dat papier vasthebben en zo hoort bij het lezen voor mij.
Dit dus. Boeken hoor je vast te houden, bladzijden omslaan, heerlijke geur erbij.
Oud 06-07-2011, 17:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja ik hou ook van boeken, maar het neemt zoveel ruimte in, ik zou er dan één willen voor onderweg en voor artikelen en dat soort tjak.
Dan zou ik een tablet nemen. Daar kun je trouwens ook e-books op lezen.
Oud 06-07-2011, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Dan zou ik een tablet nemen. Daar kun je trouwens ook e-books op lezen.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Dan zou je eventueel ook nog films of series kunnen kijken, of zo.

Ze zijn er ook vrij goedkoop, dus dat is prima.
Oud 06-07-2011, 17:39
Martiño
Martiño is offline
Ja, en een tablet is makkelijk met pdf-jes in kleur en je kunt er via WiFi op internetten
Oud 06-07-2011, 17:40
Verwijderd
Tablet zou ik wel interesse in hebben ja
Oud 06-07-2011, 17:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tablet zou ik wel interesse in hebben ja
Ik wil een iPad

Regels voor berichten