Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Even kijken:
Luts 6. Severus 8. Absinthe 10. Little Phoebe (dorpeling-geliefde) 12. Wammus 14. Adamczowice (dorpeling) 19. Interglot (stem veranderd) Interglot 3. Neko 9. VeGs 15. Snoopy (tovenaar-geliefde) 17. Queasy 18. Luts (stem veranderd) (dorpeling) Dit is dan zonder honestsmiles stem erin. En, nee, ik heb de nummers even niet aangepast. Het is dan op papier 6 tegen 5, maar het werd gelijkspel. Er kan 1 wolf onder mij staan, en 2 wolven onder Luts, verrader heeft zich erbuiten gehouden. Er kan 1 wolf onder mij staan, 1 wolf onder Luts en de verrader staat onder Luts maar heeft niet op mij gestemd ![]() Er is ook nog de mogelijkheid dat Snoopy en Little Phoebe anders gestemd hebben dan ze gezegd hebben, maar zouden ze daar echt iets aan hebben? Ik zie namelijk niet direct wat voor profijt zij erbij zouden hebben om anders te stemmen. Edit: Wammus heeft nog iets gezegd. Het is een mogelijkheid. Maar ik vind dat toch wel vrij aparte strategie. Bovendien denk ik eerlijk gezegd dat dit honestsmile wel weer een stuk verdachter maakt, ze focust de aandacht ineens heel erg op zichzelf. Waarom zou ze dat doen als wolf? Oh, en ik ben nog even bezig met verder uitwerken trouwens ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Viels Spass, Leute! |
![]() |
|||
Jammere uitslag.
Citaat:
![]() Dat is onwaarschijnlijk voor een wolf. Dus als iemand zegt: 'Ik ben het spel vergeten' (aka: ik heb ook niet meegelezen'), dan zou je daaruit kunnen concluderen dat die persoon vermoedelijk dorpeling is. Citaat:
Goed. Eten opeten, en dan nalezen wie Adamczowice allemaal noemde als verdachten, en hoe dit invloed heeft op de lijstjes.. |
![]() |
|||
Weinig verrassend, maar dat heeft 'ie grotendeels aan zichzelf te danken.
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar het komt vaak genoeg voor dat n00b-wolven zich daar achter verschuilen en zo sympathie proberen te wekken. Jij komt nu met een aantal dingen weg waar een ervaren speler op aangesproken zou worden. Als je wolf bent, kun je zoiets uitbuiten. *gaat nu echt eten* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben wel een beetje met serverus hoor.
Ik geloof niet dat honestsmile écht wolf is. Ik speelde net zo tijdens mijn allereerste spel. Oke ze had het eerder kunnen aangeven dat was handiger voor ons geweest tijdens de hangronde van gisteren. Maar verder.. Nee. Het zou wel heel n00berig van de wolven zijn. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap dat het kan lijken dat ik een wolf ben, maar waarom zou ik als wolf dan zeggen dat mijn stem niet door is gekomen, dit geeft immers meer duidelijkheid in waar de wolven mogelijk verstopt zitten.... En bovendien zou ik dit dan toch eerder alleen tegen de medewolven zeggen(overleggen of dat handigen zet zou zijn) Laatst gewijzigd op 01-08-2011 om 20:59. Reden: maakt het duidelijker |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hebben geen stem! Daarom zijn die lijstjes zo belangrijk; ze zéggen alleen te stemmen. Ze stemmen niet daadwerkelijk... *grmbl.... mijn frietjes worden koud* |
![]() |
||
Citaat:
Het grappige is dat je in deze post in eerste instantie zegt dat alles vergeven en vergeten is maar daar wel aan toevoegt dat het een mogelijkheid is dat ik gelijk heb. Een ervaren speler als jij had dit zelf ook prima kunnen bedenken wat bij mij de vraag oproept of dit niet toevallig onderdeel is van de setup?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat vind ik dus niet handig om als wolf te doen, of laat ik het zo zeggen: ik zou het lef niet hebben. Dus geloof het of niet, ik ben geen wolf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nutteloos gebabbel over waarom bepaalde mogelijkheden waarschijnlijker zijn dan andere:
Spoiler
Als ik een mogelijkheid vergeten ben: Let me know. Ik kon eigenlijk niets anders bedenken op het moment. Goed, en wie denk ik dan nu dat er verdacht zijn. Honestsmile: Ja, post verschrikkelijk raar. En gooit het constant maar op dat ze voor de eerste keer meedoet. Ja lekker, ik doe ook pas voor de tweede keer mee ![]() ![]() Geel: Soija en Geel hadden het heel erg met elkaar aan de stok ![]() Severus: Lappen tekst. Maar goed, ik heb nog niet eerder met haar gespeeld, en de rest geeft meerdere malen aan dat dat ook gewoon haar speelstijl is. Ik ben wel geneigd om haar gelijk te geven in haar theorie over het lijstje onder LP. 5 stemmen, terwijl snoopy (waarschijnlijk) een 3de stem aan Severus heeft gegeven voor de zekerheid. Er is echter wel een mogelijkheid dat er 1 wolf onder staat, 2 vind ik echter vrij onwaarschijnlijk. Er staan soms echter wel wat tegenstrijdigheden in haar posts, maar volgens mij is dat bij iedereen op een gegeven moment het geval. In ieder geval vind ik haar niet zo verdacht dat ik op haar ga stemmen. Van de rest weet ik eigenlijk niet zo goed of ik die verdacht moet vinden of niet. Best wel lastig ![]() Als ik in ieder geval zo nalees, dénk ik dat ik ga stemmen op Geel ditmaal. Ik heb bij hem de meeste twijfels. Zucht, puf, hijg. Nu ga ik in ieder geval niet meer heel veel reageren, maar vooral lezen denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ter verdediging van mezelf tegenover wat o.a. Interglot over mij zegt: ik vond die post van Soija alleen maar raar omdat hij niet eens de mogelijkheid in beschouwing nam dat de wolven misschien wel de wolfsbane gegeten zouden kunnen hebben. Ik trok geen conclusies, eigenlijk en ik ben het ook niet mee eens als jij, Interglot, zegt dat Soija een mogelijkheid opperde. Want, zo kwam het niet over in zijn post.
Severus is wel heel erg snel met het vergeten en vergeven. Ik kan me genoeg spellen herinneren waarin newbies niet zo makkeljk vergeven
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet meteen alarmbellen hoorde rinkelen door honestsmiles foutje met stemmen, maar ik vind Severus' reactie erop wel erg opvallend. In ronde 1 al viel ze over iets kleins, waar toen ook misschien best iets voor te zeggen was hoor in ronde 1 (want dan moet je toch wat) en normaalgesproken ziet ze ook in praktisch iedere opvallende actie wel iets verdachts. En nu vergeeft en vergeet ze het allemaal doodleuk in ene. Is niets voor haar, wat mij betreft. Daarbij denk ik dat een ervaren speler voor Soija heeft gekozen om te eten, en dat is Severus natuurlijk ook.
Het zou zomaar kunnen dat ik voor haar ga morgen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja dat zou ik ook voor mij houden want wát schiet je daar mee op? Behalve een slachtoffer klaar leggen voor de wolven. |
![]() |
|
Jammer Soija. Apart dat er iemand uit het Luts rijtje is gegeten, want nu wordt de kans op een wolf uit dat rijtje groter. Op zich was hij niet verdacht en bleven er met Honestsmile dan nog vier over, maar iemand eten uit een rijtje waar duidelijk een wolf in zit kan ook betekenen dat Soija gewoon te gevaarlijk werd cq dat er vermoed werd dat hij ziener is.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik stel voor om op een luts stemmer te gaan en dan het liefst iemand die in de 2e ronde ook onder LP stond. De kans dat er een wolf onder Luts staat is gewoon heel groot. Ik had een vermoeden dat LP geliefde was, maar ik heb dit niet verteld omdat dan meteen gedacht zou worden dat ik geliefde zou zijn. LP ging namelijk vol in de aanval op zoek naar de geliefden. Zodat zij de touwtjes in handen had. Ik had toen al een sterk vermoeden dat zij mogelijk geliefde zou zijn doordat ze dit deed. Een wolf wil de geliefden er graag uit hebben lijkt me. Dus dat een wolf onder LP gaat staan om zo mensen met zich mee te krijgen is heel goed mogelijk.
Dus ik denk dat ik ga op iemand die in de 1e ronde op Luts stemde en in de 2e ronde op LP En ja bla bla bla waarom heb ik dit niet meteen gezegd omdat ik dacht dat jullie mij dan zouden bestempelen als geliefden. Laatst gewijzigd op 01-08-2011 om 23:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
Hmm tot nu toe heeft mijn gevoel me nog niet in de steek gelaten (behalve met de tovenaar, maar dat is natuurlijk best wel een wilde gok) en ik neig nu weer naar wammus. Of honestsmile. Er zijn natuurlijk wel nieuwe ontwikkelingen m.b.t. honestsmile en ik weet nog even niet wat ik daar van moet denken. Ik ga deze zaak voor nu even met rust laten, want er is daar iets geks aan de hand. Wat dat zou kunnen zijn laat ik me niet over uit.
Ik denk niet dat de wolven hebben vermoed dat mr soija ziener is, maar dat ze zijn geprik vervelend vonden. Dat kan wel ook weer betekenen dat hij een wolf heeft zitten prikken. Ik ga morgen alles grondig doorlezen, maar wat me nu het meeste bij staat is zijn discussie met Geel. Die vind ik steeds verdachter worden eigenlijk. @absinthe: waarom zou het erg zijn om te vertellen wie de cupido is. Die vraagt geen spelers op en beschermt ook geen spelers. En is geen interessante maaltijd voor de wolven. Verder ben je het zelf dus in ieder geval niet. Weten we dat ook weer. Verder vermoed ik ook dat we minimaal 1 ervaren wolf hebben.
||
Citaat:
Dat je de ziener of tovenaar niet wil verraden aan de wolven vind ik wel begrijpelijk, daarom post ik ook nooit expliciet wie ik denk dat de ziener zou kunnen zijn. Maar een dorpeling? Denk je werkelijk dat de wolven iemand gaan eten die in de ogen van Absinthe onschuldig is? Als ze dat al doen, is het hooguit een complot om iemand eruit te werken. Anders zoeken ze wel naar de ziener, de tovenaar, of een dorpeling die teveel op het spoor is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 |