Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 15:51
Geel
Geel is offline
Ik denk eerlijk gezegd dat het feit dat Alpha_Omega heeft gezegd te stemmen, heel veel zegt. Ik bedoel, als wolf zijnde zou hij zoiets nóóit doen, lijkt mij, want, alle wolven zitten erin en ik kan me niet anders voorstellen dan dat de wolven met z'n drieën willen winnen. Dan is zoiets doen als Alpha_Omega heeft gedaan ontzettend risicovol. Het zou in mijn ogen zelfs niet kunnen zijn dat Alpha_Omega reverse psychology gebruikt, aangezien ik echt niet zie hoe zo'n actie in zijn voordeel kan zijn.

Daarom denk ik dat Alpha_Omega een stem heeft, al weet ik niet zeker of hij nou de slet/ziener is of een geliefde.

Van Maaike. weten we zowat honderd procent zeker dat ze niet gestemd heeft. Als ze een heuse stem zou hebben en dán niet gestemd zou hebben, dan zou het geen gelijkspel geworden zijn, want het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat nóg iemand met een stem niet heeft gestemd. Dat maakt dat ik voor mezelf honderd procent zeker weet dat Maaike. geen stem hééft. Daarom zou ik iedereen bijna op willen roepen om op Maaike. te stemmen, aangezien het bijna niet anders kan dan dat zij wolf is. Maar, dat - oproepen - doe ik dus niet, want mensen moeten maar voor zichzelf bedenken op wie ze stemmen.
Oud 19-09-2011, 16:14
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Fijn dat jullie er hetzelfde over denken maar nu zit ik er een beetje mee op wie ik moet stemmen. Zelf heb ik meer het idee dat Maaike. wolf is dan dat A_O wolf is en de kans dat een van hen geliefden is schat ik even groot dus ik stem maar op Maaike.
Oud 19-09-2011, 16:23
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Maar vanavond kan ik niet meer reageren omdat ik nog flink wat moet doen voor m'n studie en daarna krijg ik nog bezoek. Kijk aub anders nog eens goed naar m'n lange post. Daar staat alles in
Oud 19-09-2011, 16:27
Verwijderd
Pffff

sorry, dat moest even.
Oud 19-09-2011, 16:45
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh, Tink, het is niets persoonlijks hoor, maar ik vind je posts enigszins onduidelijk. Je gaat te snel door alle namen en lijstjes en rondes heen zonder toevoegende informatie. Daarmee bedoel ik dus dat als je zegt dat X en Y dit of dat gedaan hebben, dat je dan niet herhaalt wánneer X en Y dat gedaan hebben, maar ervan uitgaat dat de lezer wel snapt dat je bedoelt dat het in situatie Z was. Persoonlijk vind ik dat moeilijk te volg
Oeh dat idee had ik al. Maar ik moest gisteren weg en ik wilde dat nog wel posten dus vandaar dat ik dat zo deed.

Wat ik op dit moment denk is dat Mr. Mark, Maaike. en Apate (?) de wolven zijn.

Eye of Sauron
1. Röps
2. Tink*
4. Apate
5. Mr.Mark
(Alpha_omega)

Apate
2. Fantôme
6. Geel
7. Eye of Sauron (heks)

Stel dat Apate wolf is. Denk ik dat de twee geliefden (Fantome en Geel?) misschien de dorpelingen willen gebruiken om de wolven uit te schakelen. Wat Röps net al aanhaalde was dat het wel 3-3 moet zijn. Als Mr Mark geen stem heeft en Apate ook niet en Alpha wel dan is het 3-3. Maar het kan ook zijn dat ik met iemand uit het EoS rijtje fout zit.

Op dit moment wil ik het liefst op Mr Mark stemmen. In het lijstje van ronde 1 zou het dan ook kunnen kloppen.

Maaike.
1. Fantome (?)
12. Thomas. (Stille Aanbidder)
14. EoS (heks)
16. Mr. Mark (nep)

2 of 3 echte stemmen.

Thomas (Stille Aanbidder)
2. Sabir (echt)
5. Rops (echt)
7. Tink (echt)
9. Geel (echt)
15. Maaike. (nep)

4 stemmen. En dus de meerderheid. Ik twijfel alleen nog over Fantome hier, maar in het lijstje dat Röps ook aanhaalde (EoS vs. Apate) moet het haast wel dat haar stem echt telde. Ik twijfel vooral door het volgende rijtje:

Queasy

Fantôme (?)
Eye of Sauron (heks)
Maaike. (nep)
Sabir (jager)

Mogelijk 3 echte stemmen.

Sabir

Mr. Mark (nep)
Röps (echt)
Absinthe (echt)
Tink (echt)

Het zou hier dan gelijkspel moeten zijn als de stem van Fantome telde. Dat laat me denken dat er iets niet klopt, maarrrrr er is natuurlijk ook nog een verrader, maar dat geeft zoveel mogelijke scenario's.

Als Fantome verrader is dan vind ik het vreemd dat Maaike. en Apate beide wolven zijn. De verrader kan wel eens op een wolf stemmen om zich in te dekken, maar niet als ze beide wolf zijn dan is het gevaarlijk. Dus daarom denk ik dat weer minder. Of de verrader staat buiten die lijstjes en heeft alsnog gestemd. Of Queasy heeft gestemd.
Oud 19-09-2011, 16:46
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Pffff

sorry, dat moest even.
Tot vanavond
Oud 19-09-2011, 16:48
Verwijderd
Ja vanaf 10 uur ja dan heb je tijd zat om hier nog voor half 9 te posten
Oud 19-09-2011, 16:49
Geel
Geel is offline
Haha, nee, kom op, Tink*. Je beschuldigt Mr.Mark? Ok, daarmee heb je jezelf voor mij verraden. In mijn ogen is Mr.Mark de enige met een functie waar wij als dorpelingen wat aan hebben. Jij probeert hem eruit te spelen, en zo te zien erg opvallend
Oud 19-09-2011, 16:53
Röps
Röps is offline
Ik heb het hele spel nog niet echt een beeld van Mr. Mark en Tink*, voor mij zouden ze evengoed slecht als goed kunnen zijn. Ik zou het wel opvallend vinden als Tink voor Mark gaat inderdaad, dat zou op verrader kunnen duiden. Verdeeldheid is sowieso fataal nu.
Oud 19-09-2011, 16:57
Verwijderd
Ik vind het heel apart dat Tink ineens zo stuurt op Mr.Mark. Eerder heeft ze hem wel genoemd, maar ze heeft nog niet zo duidelijk naar hem toe gestuurd. Voor mij is het eigenlijk júist een reden om niet op Mark te stemmen.
Oud 19-09-2011, 17:09
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Haha, nee, kom op, Tink*. Je beschuldigt Mr.Mark? Ok, daarmee heb je jezelf voor mij verraden. In mijn ogen is Mr.Mark de enige met een functie waar wij als dorpelingen wat aan hebben. Jij probeert hem eruit te spelen, en zo te zien erg opvallend
Geef eens redenen dan...
Oud 19-09-2011, 17:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind het heel apart dat Tink ineens zo stuurt op Mr.Mark. Eerder heeft ze hem wel genoemd, maar ze heeft nog niet zo duidelijk naar hem toe gestuurd. Voor mij is het eigenlijk júist een reden om niet op Mark te stemmen.
Ja hè, nu moet er zekerste weten een wolf uit, anders zijn we fucked. En als dat ik ineens meer naar hem neig, de reden om niet op hem te stemmen is, dan vind ik dat niet echt een goed onderbouwde. Ik snap wel dat verdeeldheid nu niet handig is, maar die was er toch al wel een beetje. En ik denk ook niet dat hij de enige wolf is (goh), maar hij is wel één van mijn grote verdachten.
Oud 19-09-2011, 17:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik wil niet veel zeggen, en misschien klinkt dit nu raar van mijn kant. Maar je geeft zelf aan dat je verdeeldheid niet handig vindt maar toch begin je uit het niets over mij. Het ging de hele tijd over Maaike en Alpha Omega en nu ineens begin je over mij. Het ziet er voor mij uit dat je echt gewoon verdeeldheid aan het zaaien bent en zoals terecht is opgemerkt is verdeeldheid zeker nu absoluut niet handig. En de mensen die nu wat hebben aan verdeeldheid zijn de wolven. Dus dit vind echt eigenlijk best wel verdacht.

Daar komt nog bij dat je in mijn theorie en lange post gisteren heel veel in het verkeerde lijstje staat bij de stemlijstjes maar ik gaf je altijd het voordeel van de twijfel maar nu moet ik daar toch wel enigszins op terugkomen.

Maar omdat ik dus geen verdeeldheid wil zaaien en het slechts een aanname is (met wel goede argumenten) blijft mijn stem op Maaike staan. (omdat ik toch meer zeker van haar ben dan van jou).

Als er trouwens veel mensen zijn die nu ineens op Tink gaan stemmen zal ik ook zeker meegaan. Maar voor nu dus eerst Maaike.
Oud 19-09-2011, 17:39
Röps
Röps is offline
Citaat:
Daar komt nog bij dat je in mijn theorie en lange post gisteren heel veel in het verkeerde lijstje staat bij de stemlijstjes maar ik gaf je altijd het voordeel van de twijfel maar nu moet ik daar toch wel enigszins op terugkomen.
Ik kon me al redelijk vinden in je rolverdeling van gisteren behalve dat je meer richting mij neigde vwb verrader

Tink verrader zou best kunnen, maar ik zie het voordeel er niet van om nu voor de verrader te gaan.
Oud 19-09-2011, 17:44
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik kon me al redelijk vinden in je rolverdeling van gisteren behalve dat je meer richting mij neigde vwb verrader

Tink verrader zou best kunnen, maar ik zie het voordeel er niet van om nu voor de verrader te gaan.
Klopt.

Ik denk dat ik het een en ander toch weer terug ga lezen aangezien ik een beetje begin te twijfelen aan wat ik net zei over jou en Tink. Misschien dat ik dat maar moet omdraaien.

Trouwens, ik weet nog niet zo per se of Tink dan verrader zou zijn. Wolf zou ook nog wel kunnen. Maar ik geef toe dat het wel een beetje een gok blijft als men Tink eruit gaat stemmen.
Oud 19-09-2011, 17:46
Tink*
Tink* is offline
Heb je de vorige pagina wel gelezen? Ik heb het idee dat je blijkbaar over mijn theorieën heen leest. Je gaat er ook 0 op in en geeft als enige reden dat ik verdacht ben dat ik jou verdacht maak en in 'heel veel in het verkeerde lijstje sta'. Ik ben heel erg benieuwd hoe jouw theorieën omtrent die lijstjes dan wel niet zijn en welk lijstje jij ziet als het verkeerde lijstje., want volgens mij sta jij net zo vaak in hetzelfde lijstje (behalve iig ronde 1). Je probeert nu gewoon de verdenking naar mij te schuiven.

We hebben nog drie wolven, een verrader, een ziener, slet en geliefden. Ik denk dat de vier slechteriken nu ontzettend zitten te manipuleren en door mij nu aan te wijzen en te zorgen dat zij winnen.

Doordat Mr Mark op Maaike. wil gaan, ga ik me afvragen of dat indekken is of dat ze geen wolf is. Ik zou graag ook Fantome en Maaike. hun mening horen voor half negen. Want dat lijkt me nu in het spel ook vrij essentieel.
Oud 19-09-2011, 18:11
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik snap wel waarom maar toch zat Fantome me net zwart te maken en dat vertrouw ik niet helemaal; maar we moeten nu gewoon een wolf pakken en ik durf niet te zeggen dat het een wolf is.
Oud 19-09-2011, 18:26
Geel
Geel is offline
Citaat:
Heb je de vorige pagina wel gelezen? Ik heb het idee dat je blijkbaar over mijn theorieën heen leest. Je gaat er ook 0 op in en geeft als enige reden dat ik verdacht ben dat ik jou verdacht maak en in 'heel veel in het verkeerde lijstje sta'. Ik ben heel erg benieuwd hoe jouw theorieën omtrent die lijstjes dan wel niet zijn en welk lijstje jij ziet als het verkeerde lijstje., want volgens mij sta jij net zo vaak in hetzelfde lijstje (behalve iig ronde 1). Je probeert nu gewoon de verdenking naar mij te schuiven.

We hebben nog drie wolven, een verrader, een ziener, slet en geliefden. Ik denk dat de vier slechteriken nu ontzettend zitten te manipuleren en door mij nu aan te wijzen en te zorgen dat zij winnen.

Doordat Mr Mark op Maaike. wil gaan, ga ik me afvragen of dat indekken is of dat ze geen wolf is. Ik zou graag ook Fantome en Maaike. hun mening horen voor half negen. Want dat lijkt me nu in het spel ook vrij essentieel.
Ik vind nog verdachter dat het lijkt alsof je twijfelt aan de wolverigheid van Maaike. Zoals ik het al heb uitgelegd kan het bijna niet anders dan dat Maaike. wolf is. En, je zei dat ik redenen moest geven. Redenen waarvoor? Voor waarom ik je verdacht vind? Ik vind je verdacht omdat het lijkt alsof je Maaike. niet of minder verdacht vindt en omdat je Mr.Mark wél verdacht vindt. En, überhaupt, waarom zou je zoveel aandacht vestigen (en daarmee verwarring zaaien) op het moment waarop het lijkt alsof er éindelijk eens een wolf opgehangen gaat worden?
Oud 19-09-2011, 18:28
Verwijderd
Weet Maaike überhaupt nog dat ze meedoet ? Haar laatste post is van de 15de.
Nu ik dat zie denk ik ook dat mijn stem naar Maaike gaat.
Oud 19-09-2011, 18:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat het feit dat Alpha_Omega heeft gezegd te stemmen, heel veel zegt. Ik bedoel, als wolf zijnde zou hij zoiets nóóit doen, lijkt mij, want, alle wolven zitten erin en ik kan me niet anders voorstellen dan dat de wolven met z'n drieën willen winnen. Dan is zoiets doen als Alpha_Omega heeft gedaan ontzettend risicovol. Het zou in mijn ogen zelfs niet kunnen zijn dat Alpha_Omega reverse psychology gebruikt, aangezien ik echt niet zie hoe zo'n actie in zijn voordeel kan zijn.
dit ben ik niet met je eens. De wolven hebben er voordeel aan dat zolang dde geliefden er in zitten, zij in de minderheid zijn. Ik denk dat hij wolf is en zich op deze manier verdacht maakt zodat de andere wolven nog kans hebben de geliefden eruit te werken. Verder snap ik tink ook niet. Tuurlijk kan mr mark wolf zijn, maar dat kan praktisch iedereen zijn. Probeert ze haar liefje erin te houden?
Oud 19-09-2011, 19:00
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik snap wel waarom maar toch zat Fantome me net zwart te maken en dat vertrouw ik niet helemaal; maar we moeten nu gewoon een wolf pakken en ik durf niet te zeggen dat het een wolf is.
hoi
Oud 19-09-2011, 19:00
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik ga voor Fantome.
Oud 19-09-2011, 19:01
Röps
Röps is offline
Daar heb je als iemand met stem in ieder geval geen baat bij, dat is dan duidelijk.
Oud 19-09-2011, 19:02
Geel
Geel is offline
Citaat:
dit ben ik niet met je eens. De wolven hebben er voordeel aan dat zolang dde geliefden er in zitten, zij in de minderheid zijn. Ik denk dat hij wolf is en zich op deze manier verdacht maakt zodat de andere wolven nog kans hebben de geliefden eruit te werken. Verder snap ik tink ook niet. Tuurlijk kan mr mark wolf zijn, maar dat kan praktisch iedereen zijn. Probeert ze haar liefje erin te houden?
Deze snap ik niet Waarom zou hij zichzelf verdacht maken? Als hij inderdaad een wolf is, dan had hij net zogoed stil kunnen blijven en dan was hij ooit waarschijnlijk toch opgehangen.

Jij zegt dat Alpha_Omega zichzelf opoffert zodat de dorpeling een ronde verspillen? Maar het is helemaal niet gunstig voor de dorpelingen om de geliefden eruit te stemmen, dus waarom zouden wij A_O eruit stemmen als we denken dat hij geliefde is?
Oud 19-09-2011, 19:02
Verwijderd
Ik stem op Maaike, definitief.
Oud 19-09-2011, 19:03
Röps
Röps is offline
Ik heb ook echt heel veel zin om op A_O te stemmen; als Geel en A_O geliefden zijn pakt ie het echt niet handig aan door zijn stem zo weg te gooien dus daar wil ik niet aan en nu durf ik het risico zeker wel te nemen dat A_O geen geliefde is.
Oud 19-09-2011, 19:05
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik heb ook echt heel veel zin om op A_O te stemmen; als Geel en A_O geliefden zijn pakt ie het echt niet handig aan door zijn stem zo weg te gooien dus daar wil ik niet aan en nu durf ik het risico zeker wel te nemen dat A_O geen geliefde is.
Wacht, wie gooit er zijn stem weg volgens jou? /sloomvanbegrip
Oud 19-09-2011, 19:07
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Deze snap ik niet Waarom zou hij zichzelf verdacht maken? Als hij inderdaad een wolf is, dan had hij net zogoed stil kunnen blijven en dan was hij ooit waarschijnlijk toch opgehangen.

Jij zegt dat Alpha_Omega zichzelf opoffert zodat de dorpeling een ronde verspillen? Maar het is helemaal niet gunstig voor de dorpelingen om de geliefden eruit te stemmen, dus waarom zouden wij A_O eruit stemmen als we denken dat hij geliefde is?
nee! Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dat hij wolf is en zich ook als zodanig verdacht maakt. Ga maar na; er zijn nog 3 wolven in het spel. Als er deze ronde een dorpeling uitgaat is het 3-3 en als ze daarna de andere dorpeling eten, winnen dwz geliefden. Door nu een wolf op te offeren, zijn de geliefden verder van overwinning verwijderd en kunnen de wolven gemakkelijker winnen... Snap je me nu beter?
Oud 19-09-2011, 19:09
Fantôme
Fantôme is offline
Dwz = de. Sorry, telefoon..
Oud 19-09-2011, 19:15
Röps
Röps is offline
Citaat:
Wacht, wie gooit er zijn stem weg volgens jou? /sloomvanbegrip
Alpha omega.

Er zit wel wat in wat Fantôme zegt, maar in zekere zin doet A_O datzelfde nu, zoveel mogelijk spreiding veroorzaken. Ik denk dat je wel goed zit met je stem Fantome, maar ik vind voor mezelf het veiliger om op Maaike te stemmen; laat jij je stem op A_O staan? Want dat is dan dus ook weggegooid.
Oud 19-09-2011, 19:19
Tink*
Tink* is offline
Wie gaat nou wie stemmen? Want ik ga niet op Mr Mark stemmen als de andere onschuldige het niet doet, want dat wordt dan onze ondergang.
Oud 19-09-2011, 19:19
Fantôme
Fantôme is offline
Ik geloof echt heel erg dat AO slecht is. Maaike ook denk ik, dus ze mogen er allebei uit. Gelijkspel als ze beide wolf zijn zou geniaal zijn mja... Maar ik móet nu echt weg, de auto in om naar huis te rijden (vriendje wil al eventjes weg maar ik ben te wwspel verslaafd
Oud 19-09-2011, 19:21
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wie gaat nou wie stemmen? Want ik ga niet op Mr Mark stemmen als de andere onschuldige het niet doet, want dat wordt dan onze ondergang.
,

Nog ff snel dan, ik stem ao, ga nu echt rijden, vriendje wordt ongeduldig
Oud 19-09-2011, 19:24
Röps
Röps is offline
Als je denkt dat Maaike ook slecht is snap ik al helemaal niet waarom je niet meegaat met de stuk of drie stemmen op Maaike terwijl er niemand op A_O stemt verder. Ik vind het echt verwarrend, volgens mij wordt er flink gemanipuleerd... we shall see.
Oud 19-09-2011, 19:24
Geel
Geel is offline
Citaat:
nee! Je begrijpt me verkeerd. Ik denk dat hij wolf is en zich ook als zodanig verdacht maakt. Ga maar na; er zijn nog 3 wolven in het spel. Als er deze ronde een dorpeling uitgaat is het 3-3 en als ze daarna de andere dorpeling eten, winnen dwz geliefden. Door nu een wolf op te offeren, zijn de geliefden verder van overwinning verwijderd en kunnen de wolven gemakkelijker winnen... Snap je me nu beter?
ja, ik snap het, nu

Citaat:
Ik ga voor Fantome.
Wut, ik had deze post nog niet gezien en daarom begreep ik niet wat je bedoelde met stem weggooien, Röps. Maar nu snap ik het. En, wtf @ A_O
Oud 19-09-2011, 19:29
Tink*
Tink* is offline
Ik ga nu stemmen. Op hoop van zegen dan maar.
Oud 19-09-2011, 19:37
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik vind mijn stem best logisch hoor. Maar ik zal wel weer eens iets niet snappen.
Oud 19-09-2011, 19:37
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik ga nu stemmen. Op hoop van zegen dan maar.
Wat heb je gestemd dan?
Oud 19-09-2011, 20:10
Spelleider
Spelleider is offline
HET IS GELIJKSPEL! OY GEVALT!

De wolven krijgen pm.
Oud 19-09-2011, 20:12
Verwijderd
Ik snap er niets meer van wie heeft nu wat gestemd?
Oud 19-09-2011, 20:14
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb Fatôme gestemd.
Oud 19-09-2011, 20:19
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat heb je gestemd dan?
Jij vieze misleidende wolf/verrader

Maaike.

Het moet wel 1-1-1 zijn geweest dan. En dan is er een smartass vergeten te stemmen of heeft op mij gestemd. Of er is een smartass die ook op Fantome of Alpha stemde.
Oud 19-09-2011, 20:33
Röps
Röps is offline
Helemaal niet, de verrader zal wel meegegaan zijn op A_O dan ofzo.
Oud 19-09-2011, 20:59
Fantôme
Fantôme is offline
Net thuis maar dit is wel een verrassing. Ik verdenkt iedereen nu, want hier klopt niks van natuurlijk.
Oud 19-09-2011, 21:01
Spelleider
Spelleider is offline
Adolf Hitler stond mokkend in de rij voor het bureaucratiebureau. “Al die bureaucratie,” dacht hij, “daar moet het eens mee afgelopen zijn! Als ik ooit aan de macht kom in dit land, is er geen een nutteloze ambtenaar meer over! Typisch zo’n joodse hobby, die bureaucratie.”
“Zo is het maar net!” zei Maaike, die blijkbaar zijn gedachten kon lezen. “Wat ga jij doen, hier op ’t bureau?”
“Zeg, waar bemoei jij je mee, bemoeial? Ik heb al genoeg zorgen aan mijn Hitlerkop, zonder dat ik moet gaan antwoorden op iedere vraag die een of ander meiske mij meent te moeten stellen. Scheer je weg, kind! Je moeder was een drol!”
“Nou nou, ’t was vriendelijk bedoeld, hoor,” zei Maaike. “Ik wilde je enkel vragen of je mee wil doen met de politieke partij waar ik bij zit, de NSDAP. ’t Is een heel leuk cluppie. We combineren het zwartmaken van een minderheidsgroep met een socialistisch economisch gedachtengoed, hoewel we ons tegelijkertijd heel erg afzetten tegen de socialisten. Een soort PVV dus, maar dan zonder de criminelen.”
“Ik vind het een kwetsende vergelijking die je daar maakt.” zei Hitler, “Zowel voor de PVV als voor de NSDAP. Stuitend en walgelijk vind ik het.”
“Er is toch zeker vrijheid van meningsuiting? Ik mag zeggen wat ik wil!” riep Maaike.
“Er is vrijheid van meningsuiting, maar dat geeft je nog niet het recht mensen te beledigen!” riep Hitler. “Je mag zeggen wat je wil, maar er zijn grenzen! Dus nu moet je je mond houden, want je zegt veel te veel!”
“Ik zeg te veel?” riep Maaike, “Ik zeg te veel? Ik zal jou eens laten zien wat veel zeggen is! Daar ga ik!”

En toen begon Maaike ontzettend veel dingen te zeggen. Over wandkleden, over kamelen, over kraanwater, over kleurentelevisies, over wortels, over taartjes, over muesli, kortom, over van alles en nog wat. Hitler werd het zat, en hij gaf Maaike een flinke duw in het gezicht. Dat had hij wel vaker gedaan, mensen in het gezicht duwen, maar meestal was dat bij joden. En die hebben natuurlijk een stevige neus, dus Hitler was gewend om flink hard te duwen. Maar Maaike, brave Ariër dat ze was, had maar een ielig klein muizenneusje, dus de duw kwam bij haar veel harder aan dan bedoeld! Daarom ging ze dood.

“Oh jee!” riep Hitler. En toen: “Nou ja.”

MAAIKE IS DOOD. ZE WAS EEN VIEZE NAZIWOLF! HIEP HIEP VOOR DE DORPSJODEN, OEI OEI VOOR DE WOLFNAZI’S.

1. .sann (wolfsbane)
2. Queasy (tovenaar)
3. Röps
4. Thomas. (stille aanbidder)
5. Apate
6. Geel
7. Tink*
8. Maaike. (wolf)
9. Eye of Sauron (heks)
10. Fantôme
11. Alpha_Omega
12. Mr.Mark
13. Absinthe (leerling-tovenaar)
14. Sabir (jager)

Magenta = gehangen.
Groen = gegeten.
Blauw = geschoten.
Oud 19-09-2011, 21:01
Fantôme
Fantôme is offline
Ow beter! Dan is ao de andere wolf! Nouja, een van de andere.. En ja, ik snap ook wel dat alleen ik nu die conclusie kan trekken, maar voor mij is het heel duidelijk. Hopen dat de wolven morgen geen geliefden eten...
Oud 19-09-2011, 21:04
Röps
Röps is offline
Nice-nice-nice Gelijkspel was waarschijnlijk tussen twee wolven dan? Maar dan heeft de verrader die gecreeerd, dat snap ik niet helemaal. Of de geliefden hebben lopen klooien?

Tink was je op tijd?
Oud 19-09-2011, 21:08
Fantôme
Fantôme is offline
Lijkt me op zich stug dat de verrader die gecreëerd heeft. Zelfs als mijn theorie klopt dat de wolven 1 wilde offeren, zodat er minder gevaar is van de geliefden, was 1 wolf genoeg geweest en 2 een beetje overdreven.
Oud 19-09-2011, 21:13
Röps
Röps is offline
Het is wel heel uitzichtloos, gompie... ik snap er ook helemaal niets meer van, morgen maar eens een fatsoenlijk stemlijstje maken ofzo o.O
Oud 19-09-2011, 21:14
Tink*
Tink* is offline
Ik snap het ook niet helemaal wat er nu is gebeurd. Of de wolven dachten dat het beter was iemand te offeren voor het spelverloop omdat we zo zitten te gissen? Kan dat? Ik ben niet helemaal helder meer dus ga vandaag geen uitgebreide beredeneringen meer overal op loslaten.

En ja, ik was op tijd.

Regels voor berichten