| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb net een fles captain morgan en teacher's whiskey gekocht voor 25 euro. Lekkah!
Oh en wie wil er morgen gezellig met me mee naar dit spectaculaire feest? http://www.hetpleinfestival.nl/zondag-4-september Pippeloen, Little Phoebe, mensen die van slechte muziek houden naamzoek!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() PS: Het is zaterdagavond en ik zit alleen thuis. Had boyoh nog gevraagd of 'ie plannen had en hij zou nog wat laten weten, aber nein. ![]() Gelukkig is captain morgan er wel, maar dat is toch anders.
|
|
|
Verwijderd
|
Vannacht is er iets vreselijk eng gebeurd.
Ik lag rond half 3 in bed een serie te kijken, en toen liep er opeens een hele grote, vieze, dikke, zwarte, enge spin over me heen! Ik schrok me echt helemaal dood, en volgens mij ben ik nog nooit zo snel mijn bed uit gekomen. ![]() Nou ja, goed, ik kan natuurlijk niet slapen in de wetenschap dat er op 5CM afstand zo'n ranzig beest zit, dus ik ben op spinnenjacht gegaan, maar die beesten zijn fucking snel. Op een gegeven moment schoot 'ie opeens achter mijn bed vandaan en rende mijn kamer door.. Ik heb toen serieus al mijn spullen (schoenen, dozen, etc) van de vloer gehaald omdat ik niet wilde dat 'ie ergens in ging zitten, en toen ik hem eindelijk had gevonden onder mijn bureau rende hij weer heel snel naar mijn bed toe. Godverdomme. Toen heb ik mijn kussens, lakens en mijn matras opgetild en tegen de muur aan gezet en ging ik proberen om hem te vangen met een groter glas (een vaas eigenlijk), maar dat lukte steeds niet, want volgens mij had 'ie een sixth sense of zo. "Oh, daar komt ze weer, RUN!" Ook wilde ik hem niet doodtrappen, want daar had ik een aantal keer de kans voor gekregen, maar dat vind ik zielig - en een beetje ranzig, zo'n vieze, dikke, dode spin onder mijn schoen (ik had natuurlijk mijn schoenen aangetrokken, want ik wilde niet dat 'ie over mijn voeten ging rennen.. ). Nou ja, pfft. Uiteindelijk ben ik hem nog een uur lang kwijt geweest, hij was opeens verdwenen, maar ik wist dat 'ie er nog zat, dus tja.. In totaal ben ik drie uur lang mee bezig geweest met die spinnenjacht en toen was het genoeg. Ik heb de stofzuiger gepakt toen ik 'm eindelijk weer had gevonden en nu is 'ie weg.. ![]() Gadverdamme en ik kon daarna nog amper slapen, omdat ik de hele tijd dacht dat er van alles over me heen aan het kruipen was.. Sliep pas om 7 uur.. ![]() /endrant
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar toen 'ie eenmaal op me had gezeten en ik wist dat 'ie er zat.. Tja, dan kan ik niet meer slapen, hoor.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|