Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ja, ik stoot ook bizar vaak drinken om. En sowieso eigenlijk allerlei dingen.
En soms als ik ergens sta, op de bus te wachten of zoiets, dan val ik bijna om, omdat ik een beetje raar sta te drentelen. :') Lopen is ook best wel moeilijk ja, serieus. En ik ben slecht in fijne motoriek-dingen, zoals dingetjes knippen, openmaken, schillen (superslecht jongen!) m'n bestek vasthouden. Dat schijn ik raar te doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Bijna) omvallen overkomt me ook vaak, ja. Maar m'n fijne motoriek is wel weer top notch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ik heb trouwens ook vaak dat ik tegen mensen aanloop in een drukke winkelstraat ofzo. Maar dat heeft denk ik meer te maken met anticiperen en niet kunnen beslissen welke kant je op gaat. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En heel af en toe koop ik weleens zo'n sushi-pakketje bij de AH, daar zitten ook stokjes bij. Ik heb daar in m'n eentje zo lang op geoefend, maar ik begrijp het gewoon nog steeds niet. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar misschien mis ik dat gevoel gewoon. Ik ben ook een paar keer flauwgevallen, bijna verdronken, van aardige hoogtes gevallen, etc, en toen dacht ik ook alleen 'o, even fixen'. Dat je het flauwvallen uit alle macht uitstelt tot je nét voorbij de drukke weg bent enzo.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|