Advertentie | |
|
![]() |
|
Mja. Niets aan te doen. Ik heb met haar een soort silent agreement dat we afspraken kunnen afzeggen zonder hard feelings en zo, omdat we allebei lang met gezondheidsissues hebben gezeten. En meestal sta ik er ook helemaal achter, maar nu vond ik t wel echt jammer eigenlijk.
oh eh, ik bedoelde dus voor vandaag he, niet voor nov. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dobie, wil je morgen even kijken wat de waterpijpen kosten bij jou? Jullie Primera gaat ze vanaf morgen verkopen (lang leve twitter), maar ik weet niet voor hoeveel en ik dacht dat het bij jou vast goedkoper was dan hier
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh. Ik vond het al een beetje gek. Maar ehm, voor tabak, ben je dan niet beter af met zo'n "Turkse" pijp? Of maakt dat niet uit voor de "smaakbeleving" en gebruikservaring? Zo nee, waarom leen je er dan niet een? En wat kan je moeder het nou schelen of je tabak uit een waterpijp rookt of een sigaret uit je pakje trekt? Vragen, vragen..
![]() |
![]() |
|
Dat bedoelde ik ook
![]() ![]() Mijn moeder en roken in het algemeen is drama. Plus dat ik waarschijnlijk voor mongool word versleten als ik het in de huiskamer ga doen. Ik kan wel wachten ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, hier in het "Oosten" heb ik niet eens een coffeeshop in een straal van 14 kilometer, dus ik weet niet waar je dat idee vandaan hebt..
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vooral om te voorkomen dat mensen in Duitsland gaan tanken trouwens. Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 13:36. |
![]() |
||
Citaat:
|
|