Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2011, 06:36
Verwijderd
Goedemorgen. Wakker liggen naast een keihard snurkende mevrouw die de helenacht haar radio aan had is niet relaxt, dus ik heb mezelf naar de woonkamer verhuisd.
Advertentie
Oud 16-10-2011, 07:45
The Larch
The Larch is offline
De kat heeft eindelijk besloten dat ze me mag. Dat ze bij me op bed slaapt is lief, maar waarom moet ze midden in de nacht drie keer mijn kamer uit en weer in?
Oud 16-10-2011, 07:48
Verwijderd
ah, kword gek van mezelf.
Oud 16-10-2011, 07:50
Verwijderd
Citaat:
De kat heeft eindelijk besloten dat ze me mag. Dat ze bij me op bed slaapt is lief, maar waarom moet ze drie keer mijn kamer uit en weer in?
ze zag verdachten, en moest op onderzoek uit.
Oud 16-10-2011, 07:53
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
ze zag verdachten, en moest op onderzoek uit.
Dat doet ze dan maar overdag! Of ze leert de deur openmaken. Al is dat een beetje een onredelijke eis, want de deur heeft geen klink en moet dus puur op kracht open. Dat kan je van een kat toch niet verwachten, en al helemaal niet van zo'n scharminkel als Julya
Oud 16-10-2011, 07:56
Verwijderd
Citaat:
Dat doet ze dan maar overdag! Of ze leert de deur openmaken. Al is dat een beetje een onredelijke eis, want de deur heeft geen klink en moet dus puur op kracht open. Dat kan je van een kat toch niet verwachten, en al helemaal niet van zo'n scharminkel als Julya
mischien is ze super kat , en kan meer dan je denkt.
Oud 16-10-2011, 07:59
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
mischien is ze super kat , en kan meer dan je denkt.
Nee, dit is echt onmogelijk. Ten eerste kan ze helemaal niet bij het handvat dat aan de deur zit, en al kon ze erbij, dan kon ze er nog niet aan trekken. En al kon ze eraan trekken... Nee, het kan echt niet. En als ze het wel kan is ze een belachelijk verwend kreng dat ze mij wakkermaakt om het voor haar te doen!
Oud 16-10-2011, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit is echt onmogelijk. Ten eerste kan ze helemaal niet bij het handvat dat aan de deur zit, en al kon ze erbij, dan kon ze er nog niet aan trekken. En al kon ze eraan trekken... Nee, het kan echt niet. En als ze het wel kan is ze een belachelijk verwend kreng dat ze mij wakkermaakt om het voor haar te doen!
wij hadden een kat die deurklinken open kon springen, en dat was ook een mager scharminkel. de kat die we nu hebben is zekers erg verwend, trouwens waar is ze heen net zat ze ze nog naast me te zeuren.
Oud 16-10-2011, 08:06
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
wij hadden een kat die deurklinken open kon springen, en dat was ook een mager scharminkel. de kat die we nu hebben is zekers erg verwend, trouwens waar is ze heen net zat ze ze nog naast me te zeuren.
Ja, maar deurklinken openspringen kunnen heel veel katten. Feit blijft dat mijn deur geen klink heeft. Hij blijft dicht doordat we er een soort van doek omheen hebben gebonden zodat hij door het klemmen dichtblijft. Je moet hem dus op kracht opentrekken, niet op het handigheidje van de klink omlaag duwen, en dat kunnen katten nu eenmaal niet. En deze al helemaal niet.
Oud 16-10-2011, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar deurklinken openspringen kunnen heel veel katten. Feit blijft dat mijn deur geen klink heeft. Hij blijft dicht doordat we er een soort van doek omheen hebben gebonden zodat hij door het klemmen dichtblijft. Je moet hem dus op kracht opentrekken, niet op het handigheidje van de klink omlaag duwen, en dat kunnen katten nu eenmaal niet. En deze al helemaal niet.
a sow. slegte kat.
Oud 16-10-2011, 08:18
Verwijderd
rare kat, gaat ze alle kastdeuren na of ze open zijn
Oud 16-10-2011, 08:47
The Larch
The Larch is offline
Ik denk dat ik mijn haar echt blond ga maken. Little Phoebe naamzoek.
Oud 16-10-2011, 08:58
Verwijderd
Mijn laptop is heel zwaar kapot
Oud 16-10-2011, 08:59
Verwijderd
Oei, nu echt?

Goeiemorgen trouwens.
Oud 16-10-2011, 09:01
Verwijderd
Nah, niet erger dan eerst. Maar mijn oom heeft een hijack this log gezien, en die zei dat er allemaal essentiele bestanden corrupted zijn of missend en dat daarom mijn laptop nooit meer goed kan werken :'). Nu moet ik nieuwe windows erop zetten, maar niet vanuit mijn laptop zelf zeg maar, die moet gekocht worden
Oud 16-10-2011, 09:02
Verwijderd
Weet hij zeker dat er geen hardwaredefect onder zit? Want dat zou het een beetje weggegooid geld maken. Overigens zou je ook kunnen kijken of je bij de fabrikant of bij Microsoft een Windows-cd kunt krijgen, want de licentie heb je immers al.
Oud 16-10-2011, 09:05
Verwijderd
Het is niet de harde schijf. Welke hardware zou het dan moeten zijn ?
Oud 16-10-2011, 09:13
The Larch
The Larch is offline
Noobvraag: hoeveel is een el? (alsin, een el mayonaise, dus)

Edit: o, een eetlepel. Laatmaarrrr.
Oud 16-10-2011, 09:15
Verwijderd
Huhu ik dacht even aan de el als oude lengtemaat :') maar dat zal je wel niet bedoelen.

Bedoelen ze niet gewoon een eetlepel?
Oud 16-10-2011, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Het is niet de harde schijf. Welke hardware zou het dan moeten zijn ?
Geheugen, moederbord, etc. Overigens is dit wel een beetje speculatief, maar die datacorruptie moet ergens vandaan komen. Ik heb zelf trouwens weleens gehad dat verrotte drivers corruptie veroorzaakten, dus een software-oorzaak is ook niet geheel uit te sluiten.
Oud 16-10-2011, 09:34
Verwijderd
Nou ja, er kan nooit iets heel erg mis zijn met de hardware mijn laptop werkt gewoon normaal voor een periode, dan ineens is het probleem. Maar hij doet het altijd in de veilige modus dus er kan nooit iets heel erg kapot zijn
Oud 16-10-2011, 09:35
Verwijderd
misselijk/ oorpijn blerg
Oud 16-10-2011, 09:37
Verwijderd
Beterschap! Gewoon lekker in bed liggen
Oud 16-10-2011, 09:39
Verwijderd
Dankje , ik lag al; vroeg in bed en heb uitgeslapen, en moet leren, dus gaat niet lukken, en ik kan niet liggen ook niet als ik ziek ben.
Oud 16-10-2011, 09:44
Verwijderd
Dan gewoon op de bank liggen als je misselijk bent is het meestal niet echt een teken om dingen te gaan doen
Oud 16-10-2011, 09:49
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Goedeochteeeeeennnddd
Oud 16-10-2011, 09:50
Verwijderd
Ik moet echt weer verder studeren
Oud 16-10-2011, 09:54
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik eigenlijk ook maar zit op mijn werk en vanavond uit eten met omaaaaa en familie ik.heb eigenlijk de.tijd nodig
Oud 16-10-2011, 09:56
Verwijderd
Maar dan heb je er neem ik aan wel rekening mee gehouden ? Toch? Goed, ik ga nu echt beginnen

Eerst een kopje thee zetten, dat wel <3
Oud 16-10-2011, 09:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Maar dan heb je er neem ik aan wel rekening mee gehouden ? Toch? Goed, ik ga nu echt beginnen

Eerst een kopje thee zetten, dat wel <3
Ja maar tijd is kostbaar aangezien we volgende week ons project moeten opleveren
Oud 16-10-2011, 10:10
Verwijderd
Goed, dan ga ik me nu bezig houden met talen en dan pauze nemen als ik het af heb
Oud 16-10-2011, 11:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat ik mijn haar echt blond ga maken. Little Phoebe naamzoek.
Pics or it didn't happen
Oud 16-10-2011, 11:54
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sann, lorelei, absinthe naamzoek: hebben jullie/heeft een van jullie zin om binnenkort twee kasten in elkaar te komen draaien. Met taart, enzo? Dan doop ik dat tot housewarming want ik ben geloof ik echt te lui voor een feestje.
Oud 16-10-2011, 11:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 16-10-2011, 11:59
Verwijderd
Morgen!
Oud 16-10-2011, 12:04
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Absinthe Sann naamzoek. Ik heb het nummer van Teun Kuilboer wel. Moet ik een meet&greet regelen?
Oud 16-10-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Nah, niet erger dan eerst. Maar mijn oom heeft een hijack this log gezien, en die zei dat er allemaal essentiele bestanden corrupted zijn of missend en dat daarom mijn laptop nooit meer goed kan werken :'). Nu moet ik nieuwe windows erop zetten, maar niet vanuit mijn laptop zelf zeg maar, die moet gekocht worden
Probeer een cd bij mensen te lenen en gebruik dan je eigen licensiecode!
Oud 16-10-2011, 12:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Sann naamzoek. Ik join de hard-op-weg-naar-de-30-club!
Oud 16-10-2011, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Sann naamzoek. Ik join de hard-op-weg-naar-de-30-club!
Gefeliciteerd! Of nou ja, de verkeerde kant van de 20, dat is niet echt een felicitatie waard mijns insziens, maar als je het op prijs stelt krijgt je een welgemeende felicitatie van mij
Oud 16-10-2011, 12:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarvoor dank.
Oud 16-10-2011, 12:34
Verwijderd
Gefeliciteerd CR!! Kun je woensdag? We hebben het min of meer al gepland.
Oud 16-10-2011, 12:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Yay, thanks!
Oud 16-10-2011, 12:41
Verwijderd
Ga je wat leuks doen?
Oud 16-10-2011, 12:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet speciaal. Ik ben bij m'n ouders. Vanavond komen opa en oma langs en een goede vriendin en kookt m'n vader lekker Marokkaans.
Oud 16-10-2011, 12:45
Verwijderd
Speciale dingen zijn overrated, leuke dingen doen, lekker eten eten, met fijne mensen, is fijn.
Oud 16-10-2011, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
True en vrijdag komen vriendinnetjes langs voor een stukje taart en een glaasje wijn
Oud 16-10-2011, 12:53
Verwijderd
Nice!

Hmm over leuke dingen doen gesproken, wie woont/is er in de buurt van Den Haag en wil met me naar het strand?
Oud 16-10-2011, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Strand <333 jammer dat ik er zo ver vandaan woon, kom er bijna nooit.
Oud 16-10-2011, 13:24
Verwijderd
Cake in de oven nu even douchen en dan fijn verder studeren. Het gaat heel goed, ik ben van een ander vak nu halverwege mijn derde college en ik snap (bijna) alles, terwijl het allemaal taaldingen zijn
Oud 16-10-2011, 13:35
Verwijderd
moet morgen naar school
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten