Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
als je je kennis prijsgeeft, weet je dat je gegeten wordt, risico van het (ziener)vak zou ik zeggen. maar verder heb ik al aangegeven dat het subtieler kon en ik dat ook had gedaan, het was ondoordacht. Maar ik ben het niet (geheel) eens of het al dan niet een no-go is ![]()
||
Citaat:
![]() Overigens niet om jou hoor: op dat moment kon me weinig schelen. Ik vind jou een leuke speler en snap je reactie zeker als geliefde zijnde. Saint daarentegen ![]() ![]()
|
Wij hebben vanaf het begin gedacht dat VeGs de verrader was. En we hebben ook vanaf het begin gedacht dat Dabo VeGs geliefde zou maken. De enige reden waarom we VeGs niet al hadden gegeten is dus omdat we dachten dat ze verrader was en we wilden niet het risico nemen. Maar toen kwam Fantome opeens met Saints aanzetten en Saints had in de eerste ronde LP, Snoopy en Macrador oid genoemd. Toen begonnen we te twijfelen, maar door Saints post wisten we dat hij gewoon geliefde was. We vermoedden wel nog steeds met VeGs. Dat bleek te kloppen, maar VeGs was geen verrader..! Whuuut. Dus toen moesten we opnieuw op zoek. Vrij snel daarna vielen N&N ons enorm op omdat ze ons steeds wel noemden maar niet echt op ons doorgingen en omdat ze Snoopy zo aan het verdedigen waren. Ook omdat ze ons steeds als verrader noemden (en dus geen goeie target om op te stemmen) en nooit als wolf. Wij hoopten dat Geel leerling-ziener zou zijn maar dat bleek niet te kloppen. Vandaag werd alles heel snel duidelijk maar in de 24 uur daarvoor hebben we iedereen (behalve Thomas want daarvan wisten we uiteraard dat het de bane was) verdacht van verrader en leerlingziener zijn. We kwamen er gewoon NIET uit.
![]() ![]() ![]()
|
Ronde 1
Stemmen: .sann: Daboman Fantôme: Queasy Daboman: Queasy Queasy: Daboman (macrador) Thomas.: Snoopy VeGs: niet gestemd Saints: Macrador Röps: Daboman Nepnerd & Nerd: Queasy Chicka Little: niet gestemd Little Phoebe: niet gestemd Geel: Daboman Totaal Macrador: 1 Daboman: 4 Queasy: 3 Snoopy: 1 Niet gestemd: VeGs, Chicka Little, Little Phoebe Hangronde 1: Daboman Cupido: VeGs en Saints Eetronde 1: Little Phoebe Ziener: Saints (geliefde) Ronde 2 Stemmen: .sann: Chicka Little Fantôme: niet gestemd Uice(Queasy): niet gestemd Thomas.:niet gestemd VeGs: Fantôme Saints: Fantôme (Röps) Röps: Fantôme (Chicka Little) Nepnerd & Nerd: Chicka Little Chicka Little: Furby Feeder Geel: Chicka Little Totaal: Fantôme: 3 Chicka Little: 3 Furby Feeder: 1 Niet gestemd: Fantôme, Uice, Thomas. Hangronde 2: Chicka Little (na gelijkspel met Fantôme) Eetronde 2: Fantôme Ziener: Nepnerd & Nerd (dorpeling) Ronde 3 Stemmen: .sann: niet gestemd Uice: Nepnerd & Nerd (.sann) Thomas.: Geel (Queasy(bedoelt Uice?)) VeGs: .sann (Nepnerd & Nerd) Saints: Nepnerd & Nerd Röps: .sann (Saints)(Nepnerd & Nerd)(Saints) Nepnerd & Nerd: Saints Geel: Saints TOTAAL: Saints: 2 Nepnerd & Nerd: 2 Geel: 1 .sann: 2 Niet gestemd: .sann Hangronde 3: Saints (geliefde, na gelijkspel met Nepnerd & Nerd en .sann) Geliefde: VeGs Eetronde 3: Thomas. (wolfsbane), niet gegeten wegens bescherming Leerlingziener: Nepnerd & Nerd (dorpeling) Ronde 4 Stemmen: .sann: Uice Uice: Nepnerd & Nerd Thomas.: Uice Röps: Uice Nepnerd & Nerd: Uice Geel: niet gestemd Uice: 4 Nepnerd & Nerd: 1 Niet gestemd: Geel Hangronde 4: Uice Eetronde 4: Geel Leerlingziener: .sann (verrader) Ronde 5 Stemmen: .sann: Nepnerd & Nerd Thomas.: Nepnerd & Nerd Röps: Macrador Nepnerd & Nerd: Macrador Macrador: 2 Nepnerd & Nerd: 2 Hangronde 5: Nepnerd & Nerd (na gelijkspel met Macrador) 2 dorpelingen / 1 verrader / 3 wolven, weerwolven winnen Feitjes: - Op de laatste ronde na is er in geen enkele ronde door iedereen gestemd! Zonde, want dat had soms behoorlijk verschil kunnen maken. ![]() - Er is door de ziener en leerlingziener maar één keer een slechte dorpeling opgevraagd, en geen enkele keer een wolf. - Tot hangronde 5 is er maar drie keer gestemd op een wolf heeft in geen enkele hangronde een wolf meer dan 1 stem gekregen. - Er is geen enkele wolf opgehangen, een zeldzaamheid voor dit spel. Er is ook geen enkele wolf opgevraagd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wat mij beteft mag de ziener trouwens sowieso uit het spel blijven. Te sterke functie, en te veel onduidelijkheid over wat nu wel en niet mag. Het lastige met onbeperkt bluffen, is dat je dus ook onbeperkt de waarheid moeten kunnen spreken. Het heeft geen zin om te doen alsof je ziener bent, als de echte ziener dat niet mag. Onbeperkt bluffen houdt dus in dat iedereen ook probleemloos zijn eigen rol op tafel kan leggen. Overigens heeft Saints op een gegeven moment ook letterlijk toegegeven dat hij geliefde was. Dat was meer over het randje dan Fantome's actie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tenminste niet in de aangepaste post (we weten niet wat er in de eerste post stond). En Saints heeft verdorie weer naar ons een PM gestuurd tijdens het spel (nadat hij dood was, dat wel). Ik vind dat dat echt niet kan. Dode spelers moeten zich stilhouden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
@ FF: in mijn eerste post had ik ook niet gezegd dat hij geliefde was. wel heb ik gezegd (iets in de trant van): ik hoef me niet te verdedigen, hang me maar op, dan zul je zien waarom ik je verdenk. dat was wel opzichtig, maar dat had ik na 5 sec aangepast, dus toeval dat Martino dat las.
||
Citaat:
||
Citaat:
Fantôme vroeg onze functie en that's it. Ze was waarschijnlijk gewoon nieuwsgierig en ongeduldig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Snoopy en Sann heb ik gecomplimenteerd met hun prachtige gemanipuleer en tegen Rups heb ik gezegd dat ik blij ben dat hij de llziener is, omdat we dan nog een kans maken gezien ik hem een goede speler vind. denk dat de meesten zoiets doen? volgens mij geen invloed op het spel ![]()
||
Citaat:
Als je als dode wolf iemand pm't met de vraag 'Ben jij verrader?', dan geef je informatie weg. Want blijkbaar hebben de wolven een reden om dat te denken. Maar een open vraag 'Wat is jouw rol?' moet wel kunnen, lijkt me. Ik vind het storender als dode spelers hints gaan sturen naar levende spelers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nieuwsgierig idd ja ![]() les 1: Snoopy nóóit nóóit nóóit vertrouwen les 2: Sann vraagt aan iedereen akkoords en toestemming, waardoor ze mensen meekrijgt, zogenaamd vriendschappelijk: een echte verrader dus les 3: sommige mensen kunnen ook gewoon 'dommig' spelen zonder wolf te zijn ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #89 Verwijderd | 500 | 12-11-2011 23:58 |