Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat dat maar een moment zou zijn waar ik even van kon genieten, dan kan ik ook drugs nemen. Ik zou liever iets voor de lange termijn wensen, of iets voor een ander die dichtbij me staat en het hard nodig heeft.
Aldan: Nee, mijn moeders zijn sowieso niet getrouwd maar hebben een geregistreerd partnership, en mijn vader en zijn vrouw zijn voor de gemeente getrouwd. Mijn schoonouders zijn wel voor de kerk getrouwd. Ik weet niet zeker of dat voor de katholieke of de protestantse is, maar ik denk dat laatste want daar zijn hun kinderen ook in gedoopt. Als jij Miss World zou zijn, wat zou jij dan de wereld toewensen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
"May the force be with you."
"De mens is de maat der dingen: van de dingen die zijn dat ze zijn en van de dingen die niet zijn dat ze niet zijn en van de dingen die het geval zijn dat ze het geval zijn en van de dingen die niet het geval zijn dat ze niet het geval zijn." "Я не упал." *piiiiieeeee* *boef* "Упал ![]() Edit: geen idee, drieduizend? Wat is je lievelingsquote? |
![]() |
|
Als het voorstel niet uitgevoerd is of als je niet iets pervers voorgesteld is?
Ik ga maar uit van het laatste, dan kan ik antwoorden. Ik kreeg laatst dit mailtje: Hi Maurcie, durf je de volgende keer wel iets meer dan mijn hand vast te houden? Ik kan niet wachten tot ik mijn natte kut in je face mag drukken en je helemaal onder mag zeiken. Al mijn gaten zijn beschikbaar en ik verwacht dat je al die twijfels eens van je afgooit.. xx, ... :') Ik heb één keer een film met haar gekeken en alhoewel het een prima voorstel is voel ik er niet veel voor iets dergelijks met haar uit te voeren. Ik heb nog nooit ergens minder over getwijfeld ![]() Ben je wel eens klaargekomen in een droom?
|
Verwijderd
|
Deze:
Vooral met heel veel tegelijk. <3 Maar daar weet ik de Nederlandse naam niet voor. En haagwinde. En orchideeën. En passieflora, en kamperfolie. Dat is mijn geboorteplant, volgens mijn moeder. ( ![]() Welke groente (of fruit, of noot) groeit het tofst? |
![]() |
|
geen idee, ik verdiep me er niet in, ben zelfs zo'n cultuurbarbaar dat ik niet weet welke films er vandaan komen, maar als ik een keer door amerika ga reizen ofzo dan wil ik wel eens langs die berg rijden met die letters.(ookal was daar volgens mij een hoofd gevonden
![]() welke foto van jezelf als klein kindje vind jij het de schattigste? omschrijf of post hem!
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Wat zou je jij je ouders willen adviseren?
|
Mijn moeder om op te houden met roken, twintig kilo af te vallen en een baan te zoeken. Omdat ik oprecht denk dat ze er gelukkiger van zou worden. Mijn vader om te scheiden van de vrouw waar hij nu sowieso 7000km vandaan woont en zijn eigen financiele shit te regelen. Mijn schoonmoeder om een paar vrouwenschoenen aan te schaffen. Mijn schoonvader om eens naar zijn zoons te luisteren. Mijn stiefmoeder om haar werk ook echt op haar werk te laten en zich er thuis geen zorgen om te maken. Mijn boze stiefmoeder om in zee te springen en daar opgevreten te worden door een haai. Pfoe, wat een vraag!
Wat is de beste structuur die eten kan hebben? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eeeh.... TOen ik nog vrij klein was, gok ik.... Wel een aantal keren gehad dat ik moest rennen naar het toilet, vanwege een treinreis van vier uur (een geen mogelijkheid had om naar het toilet te gaan) en tóch heel veel drinken of de slappe lach hebben.
Wat is het gaafste wat je in jouw ogen kunt doen met dit weer? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat dat vrijwel midden in mijn depressie naar Frankrijk gaan is, en alles wat daar uit voortvloeide - het herstel wat daarop volgde, de zelfvertrouwenboost die ik daar heb gekregen, mijn opleiding die ik weer heb opgepakt. Frankrijk is geloof ik de beste maar ook moeilijkste beslissing die ik ooit hebt gemaakt <3
Wat vind je het leukste om te koken? |
![]() |
|
Rijst met gehaktballetjes, spinazie, pindasaus en championen soep. Dit alles samen in 1 grote pan en roeren maar.
Kolere wat lekker. Maar het leukste zal wel de half doorgezaagde ruggengraat van een varken zijn geweest. Een long opgeven of een been?
|
![]() |
|
|