Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik hoor hem ook zelden douchen. Een vies, apart, kleptomaan mannetje is het. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben 's nachts wel stil, zelfs als ik eten klaarmaak. Ze hebben denk ik hooguit last van lekkere warmebroodjeslucht ofzo.
Laatst werd ik gebeld door een onbekend nummer. Ik nam op, bleek het m'n buurmeisje te zijn. Ik dacht: "OJEE, nu gaan we het krijgen, een scheldkannonade over dat ik teveel herrie maak, te hard lach en te hard mijn oubollige muziek draai. Nou, KOM MAAR OP." Maar nee, het bleek om een pakketje van de post te gaan, of ik dat misschien had. Nee, dat was niet zo. Tot zover dit spannende relaas.
|
![]() |
Ik zal me even kort voorstellen alvorens ik mijn bed induik.
Mijn naam is Ruben zoals jullie ongetwijfeld al door hadden, verder zit ik vrij veel op nieuws sites zoals NU, Telegraaf, FOK!, en nu dus ook scholieren.com. Verder ben ik momenteel nog studerend, nou ja, studeren zou ik het niet willen noemen want ik doe niveau 4 internationale handel&groothandel. Ik hoop dat dit voor nu even voldoende is ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het dan weer niet zo lekker om de binnenkant van de voorruit te moeten krabben vanochtend
![]() Is er iemand hier tussen 7:30 en 8:00 vanochtend buiten geweest? Hoe laat begint het licht te worden? Ik wil namelijk wel weer eens op de fiets naar m'n werk kunnen, maar alleen op de eerste 10-15 en de laatste 5-10 minuten van de route staat straatverlichting, daartussenin 20 minuten niet. En als het een beetje schemert is dat niet zo erg, maar als het helemaal donker is zie je daar echt geen hand voor ogen. Om 8:00 leek het wel redelijk mee te vallen ![]() Ik begin om 8:30 met werken, maar als ik op de fiets ben moet ik eerst weer de normale kleur aannemen, dus er 8:20 zijn, en het is 12 km dus als ik rustig fiets 40 minuten. Laatst gewijzigd op 16-01-2012 om 08:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk dat scheelt, dan vertrek ik dus rond 7:40 nog in het donker maar tegen de tijd dat ik het stuk zonder verlichting bereik heb ik alweer zicht
![]() Oh wacht, ik zit ook met de terugweg natuurlijk. Nu heb ik morgen een rustige dag dus ik kan wel om vijf uur naar huis. Als zonsopkomst om 8:33 is maar de ochtendschemering begint om 7:45, en zonsondergang is om 16:52, dan is dus om 17:40 pas echt donker? Dat zou wel goed uitkomen ![]() |
![]() |
|
|