Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms is het wel opletten, want als bv. een vrouw van ergens in de vijftig grijs haar heeft heb ik ook de neiging om die ouder te schatten, terwijl ze er dan juist wél conform haar kalenderleeftijd uitziet en alleen geen haarverf gebruikt
![]() Hoewel mijn oma op haar 60e nog nauwelijks een grijze haar had en zelfs nu heeft ze nog heel veel zwart in haar haar! |
![]() |
|
Dat kan per mens heel erg verschillen, ja. Een collega van me (nu 35 jaar) werd op haar 18e al grijs. Als ze nu haar haar niet verft, is ze zo grijs als een dakduif. Mijn moeder is 54 en heeft nog maar een paar grijze haren.
||
martiño naamzoek
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoewel ik het er ook niet echt meee eens ben dat ze lekker anderhalf jaar gaat zeilen in plaats van naar school te gaan, vind ik het wel vreemd dat mensen HAAR de attenionwhore vinden.
Zij wil alleen zeilen, al die commotie er omheen daar heeft zij toch niet voor gezorgd? |
![]() |
|
LP: ze hebben echt een heel repertoire van dat soort liedjes
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Nu eten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga hun cd niet kopen en zal 't liedje ook nooit meer luisteren waarschijnlijk, maar ik vind 't best leuk voor tienermeisjes-muziek... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En natuurlijk mis je je vriend. Tip: ga niet iedere dag contact hebben, daar wordt het erger van. Zoek leuke dingen om te doen en stoort je 100% op je stage. Heimwee is klote idd. 5 weken is te overbruggen, komt wel goed. Welke dingen vind je leuk/ heb je zin in mbt die stage? ![]()
|
|