Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
wat een rare dag. Ik lag ziek in de auto, te wachten tot iemand mijn medicijnen bij de overvolle apotheek ging halen. Naast me zat mijn vriend en die was misselijk van het autorijden, erg autoziek. Komen er twee enigszins asociale mensen naast onze geparkeerde auto staan, hun auto stond naast die van ons. En dat mens zegt 'jaaaa joh, als ge gewoon nie zo lekker benne, ga anders daar bij die bosjes staan joh!' tegen hun zoontje van een jaartje of acht. Dus dat arme mannetje begint voor onze auto in de bosjes te kotsen, met zijn billetjes tegen de bumper. Echt heel sneu. En die vrouw geen vinger uitsteken, op twee meter afstand een sigaretje opsteken en bemoedigend roepen als 'anders, doe efkes nog een keer spauwen, anders wor je in de auto ziek, ja, goei zo, gooi er maar uit, wa er nie in zit kande ook niet meer ziek maken'.
Zielig! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het schijnt dat ik gisteravond vrij dronken thuiskwam, en dat diverse huisgenoten mij mee hoorde zingen met Hiding All Away van Nick Cave. Ik had mijn koptelefoon op, dus ik hoorde ze niet kloppen. Uiteindelijk deed eentje maar de deur open, net toen ik de laatste paar seconden aan het schreeuwen was.
Ik weet er weinig meer van.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou trots op je zijn als huisgenoot. Nu ben ik trots op je als mede-forumer, maar dat heeft toch nét wat minder allure ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel een goede plaat om mee te zingen. Het was denk ik beschamender geweest als je er de volgende dag achter zou komen dat je vol overgave met K3 hebt meegezongen.
|
Ik was in Amsterdam en heb Vinnie Paz in levende lijve gezien
![]() Mevrouw de klojo heeft sneaky een foto geschoten toen ik mee stond te brullen met Vinnie, ik sta erop alsof ik sta te orgasmeren op m'n real life personal jesus ![]() ![]()
|
![]() Live in de Melkweg met eerst Outerspace (ook wel bekend als de helft van Army of the Pharaohs), daarna Dilated Peoples (Supertof trouwens, enorm energiek, lekker oldskool en erg fijne stijl!) en als afsluiter de grote Vinnie Paz, met de volle crew van Outerspace erbij. Ik heb zo hard staan meebrullen met elk nummer dat ik tegen het einde bijna flauwviel ![]() Heremetiet wat een concert zeg!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Omg, een artikel op nu.nl:
Citaat:
![]() Oh, en er staat ook nog eens een foto bij van de verkeerde slangensoort ![]()
|||
^ Die beesten zijn gewoon gaaf, vroeger ook gehouden
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|