Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Dat snap ik wel, maar het komt ook niet alleen door jou hoor. Overigens moet jij ook niet meteen op je pik getrapt zijn als ik commentaar geef op jou, want dan ben jij net zo goed aan het V-leden.

Kusjedoei.
Ik zit hier steevast met een grijs op m'n snarrel hoor

Kusje terug
Advertentie
Oud 13-02-2012, 22:19
Verwijderd
wat een rare dag. Ik lag ziek in de auto, te wachten tot iemand mijn medicijnen bij de overvolle apotheek ging halen. Naast me zat mijn vriend en die was misselijk van het autorijden, erg autoziek. Komen er twee enigszins asociale mensen naast onze geparkeerde auto staan, hun auto stond naast die van ons. En dat mens zegt 'jaaaa joh, als ge gewoon nie zo lekker benne, ga anders daar bij die bosjes staan joh!' tegen hun zoontje van een jaartje of acht. Dus dat arme mannetje begint voor onze auto in de bosjes te kotsen, met zijn billetjes tegen de bumper. Echt heel sneu. En die vrouw geen vinger uitsteken, op twee meter afstand een sigaretje opsteken en bemoedigend roepen als 'anders, doe efkes nog een keer spauwen, anders wor je in de auto ziek, ja, goei zo, gooi er maar uit, wa er nie in zit kande ook niet meer ziek maken'.

Zielig!
Oud 13-02-2012, 22:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik krijg net een sale bij een stocksite, en zit nu op het bedrag $99.97, maar ik krijg pas vanaf $100 een payout
Oud 13-02-2012, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg net een sale bij een stocksite, en zit nu op het bedrag $99.97, maar ik krijg pas vanaf $100 een payout
Reminds me; ik heb hier nog wat acceptgiro's liggen; die ga ik middels intarwebsbankieren betalen, alleen ga ik één eurocent te weinig overmaken. In het kader van "TYPFOUTJE!" Ben benieuwd hoeveel herinneringen ze me sturen voor die éne eurocent
Oud 13-02-2012, 22:37
Vowel
Vowel is offline
Oh dat is een goed idee. Dan zijn ze meer geld kwijt aan die herinneringen dan ze van je krijgen.
Oud 13-02-2012, 22:38
Verwijderd
Real-life trolling for teh win
Oud 13-02-2012, 22:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Doe dan een euro minder Tel uit je WINST!
Oud 13-02-2012, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Doe dan een euro minder Tel uit je WINST!
Eh nee? Het gaat me helemaal niet om mijn geld; het gaat me er om dat die luitjes zoveel mogelijk moeite gaan doen voor één eurocent
Oud 13-02-2012, 22:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eh nee? Het gaat me helemaal niet om mijn geld; het gaat me er om dat die luitjes zoveel mogelijk moeite gaan doen voor één eurocent
Hm oke, maar diezelfde moeite doen ze ook (niet) voor één euro, en dan kun je toch mooi TWINTIG KIKKERTJES kopen.
Oud 13-02-2012, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Hm oke, maar diezelfde moeite doen ze ook (niet) voor één euro, en dan kun je toch mooi TWINTIG KIKKERTJES kopen.
Hmm, twintig kikkertjes.. Dat heeft wel een aantrekkelijke ring to it
Oud 13-02-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Reminds me; ik heb hier nog wat acceptgiro's liggen; die ga ik middels intarwebsbankieren betalen, alleen ga ik één eurocent te weinig overmaken. In het kader van "TYPFOUTJE!" Ben benieuwd hoeveel herinneringen ze me sturen voor die éne eurocent
etter
Oud 13-02-2012, 23:24
Verwijderd
Mijn hemel; wat is het toch awesome als je na 'n liter bier (weliswaar sterk bier huhu, 10%) al behoorlijk aangeschoten bent
Oud 13-02-2012, 23:32
Uice
Uice is offline
Het schijnt dat ik gisteravond vrij dronken thuiskwam, en dat diverse huisgenoten mij mee hoorde zingen met Hiding All Away van Nick Cave. Ik had mijn koptelefoon op, dus ik hoorde ze niet kloppen. Uiteindelijk deed eentje maar de deur open, net toen ik de laatste paar seconden aan het schreeuwen was.

Ik weet er weinig meer van.
Oud 13-02-2012, 23:40
Linda Prins
Linda Prins is offline
Citaat:
Het schijnt dat ik gisteravond vrij dronken thuiskwam, en dat diverse huisgenoten mij mee hoorde zingen met Hiding All Away van Nick Cave. Ik had mijn koptelefoon op, dus ik hoorde ze niet kloppen. Uiteindelijk deed eentje maar de deur open, net toen ik de laatste paar seconden aan het schreeuwen was.

[filmpje]

Dus je had een HANG OVER naar die gelijknamige film, waar drie of vier vrienden ook niet meer precies wat ze hadden gedaan na een avondje doorzakken.
Oud 13-02-2012, 23:42
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Nick Cave <3

Ik zou trots op je zijn als huisgenoot. Nu ben ik trots op je als mede-forumer, maar dat heeft toch nét wat minder allure
Oud 13-02-2012, 23:43
Verwijderd
Ik denk dat er maar weinig raakvlakken zijn hoor!
Oud 13-02-2012, 23:59
Pierrot
Pierrot is offline
Ik ging net paintballen. Die dingen komen hard aan.
Oud 14-02-2012, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[filmpje]

Hehehe, dronken droppie.
Wel een goede plaat om mee te zingen. Het was denk ik beschamender geweest als je er de volgende dag achter zou komen dat je vol overgave met K3 hebt meegezongen.
Oud 14-02-2012, 01:04
Ymir
Ymir is offline
Ik was in Amsterdam en heb Vinnie Paz in levende lijve gezien

Mevrouw de klojo heeft sneaky een foto geschoten toen ik mee stond te brullen met Vinnie, ik sta erop alsof ik sta te orgasmeren op m'n real life personal jesus
Oud 14-02-2012, 01:06
Verwijderd
Wie is Vinnie Paz
Oud 14-02-2012, 01:07
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Wie is Vinnie Paz

Jedi Mind Tricks frontman en real life baws
Oud 14-02-2012, 01:11
Verwijderd
Ah, JMT ken ik wel, ooit wel eens een paar spins gegeven Fijne hiphop
Oud 14-02-2012, 01:14
Ymir
Ymir is offline

Live in de Melkweg met eerst Outerspace (ook wel bekend als de helft van Army of the Pharaohs), daarna Dilated Peoples (Supertof trouwens, enorm energiek, lekker oldskool en erg fijne stijl!) en als afsluiter de grote Vinnie Paz, met de volle crew van Outerspace erbij. Ik heb zo hard staan meebrullen met elk nummer dat ik tegen het einde bijna flauwviel

Heremetiet wat een concert zeg!
Oud 14-02-2012, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Mijn hemel; wat is het toch awesome als je na 'n liter bier (weliswaar sterk bier huhu, 10%) al behoorlijk aangeschoten bent
echt hè, na een halve liter is nog awesomer.
Oud 14-02-2012, 01:34
Verwijderd
Citaat:
echt hè, na een halve liter is nog awesomer.
Damn straight Ik begrijp mensen ook niet die pochen over hoeveel ze wel niet kunnen hebben
Oud 14-02-2012, 02:31
Verwijderd
Citaat:
Damn straight Ik begrijp mensen ook niet die pochen over hoeveel ze wel niet kunnen hebben
Ja inderdaad, je bent meer geld kwijt, neemt meer zinloze calorieen in, en je hebt niet het lekker aangeschoten/dronken gevoel
Oud 14-02-2012, 02:46
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, je bent meer geld kwijt, neemt meer zinloze calorieen in, en je hebt niet het lekker aangeschoten/dronken gevoel
Met name dat laatste is awesome inderdaad

Maar goed, nu is het wel tijd om te gaan pitten, lekker rozig and all
Oud 14-02-2012, 04:53
Verwijderd
Fijne Valentijn, lief forum!

Mijn valentijnsdag is sowieso al geslaagd.
Oud 14-02-2012, 06:54
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Fijne Valentijn, lief forum!

Mijn valentijnsdag is sowieso al geslaagd.
oeh, dit riekt naar het woord WAAROM! en gefeliciteerd, (met je valentijnsDag) fijne valenteinsdag iedereen, namens abigail en mij, vandaag naar school en daarna weer alles inpakken
Oud 14-02-2012, 06:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dus je had een HANG OVER naar die gelijknamige film, waar drie of vier vrienden ook niet meer precies wat ze hadden gedaan na een avondje doorzakken.
Nee, Linda.
Oud 14-02-2012, 06:58
Uice
Uice is offline
Ik denk al vier dagen dat het net Valentijnsdag geweest is.
Oud 14-02-2012, 07:15
Verwijderd
Miekje miekje willemiekje willemieke naamzoek, gefeliciteerd met je verjaardag! *drie zoenen in de lucht*
Oud 14-02-2012, 07:31
Uice
Uice is offline
Nou jongens, het wordt lente.
Oud 14-02-2012, 08:01
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 14-02-2012, 08:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje miekje willemiekje willemieke naamzoek, gefeliciteerd met je verjaardag! *drie zoenen in de lucht*
Jaaaaa . Dankjewel! ^^
Oud 14-02-2012, 08:06
Verwijderd
Gefeliciteerd lieve Miekje!
Oud 14-02-2012, 08:06
Miekje*
Miekje* is offline
Dankjewel, lieve Apate ^^.
Oud 14-02-2012, 08:09
Verwijderd
Normaal gesproken zou ik een taart voor je posten. Maar ik ga nu eerst douchen, en daarna krijg je taart
Oud 14-02-2012, 08:09
Martiño
Martiño is offline
Zeg Joris, wat lees ik allemaal op Onzin over boterhamworst en condooms?
Oud 14-02-2012, 08:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
voor matrasmaten geldt 90cm = eenpersoons, 120 cm = twijfelaar, 140 cm = kleine tweepersoons, 150 cm = queensize, 160 cm = meest verkochte tweepersoons a.k.a. kingsize, 180 cm = lits-jumeaux.
Dekbedden zijn denk ik 20 cm breder.
Ik had ooit een bed dat 2 meter breed was <3 hemel op aarde
Oud 14-02-2012, 08:17
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Normaal gesproken zou ik een taart voor je posten. Maar ik ga nu eerst douchen, en daarna krijg je taart
Yay . Douche ze!
Oud 14-02-2012, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Zeg Joris, wat lees ik allemaal op Onzin over boterhamworst en condooms?
Een beetje mensen trollen, te grappig hoe serieus het door sommigen werd genomen.
Oud 14-02-2012, 08:38
Verwijderd
Lalalalalala ik moet opschieten van mezelf
Oud 14-02-2012, 08:46
Verwijderd
Goedemorgen! Het was vet warm op de fiets!
Oud 14-02-2012, 08:52
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Goedemorgen allemaal!
Oud 14-02-2012, 09:04
Miekje*
Miekje* is offline
Omg, een artikel op nu.nl:
Citaat:
nu.nl schreef:
In de bak troffen medewerkers van de dierenhulpdienst vrijdag de onderkoelde slangen van elk 1,20 meter aan.
Huhuhu, doe niet zo mal .

Oh, en er staat ook nog eens een foto bij van de verkeerde slangensoort .
Oud 14-02-2012, 09:05
Verwijderd
Slangen
Oud 14-02-2012, 09:09
Miekje*
Miekje* is offline
Korenslangen zijn best leuke beestjes, hoor ^^. Compleet ongevaarlijk. Net rattenslangen, alleen met een minder 'geslepen' uiterlijk.

Oud 14-02-2012, 09:14
Verwijderd
Hij ziet er best aandoenlijk uit eigenlijk voor een slang dan.
Oud 14-02-2012, 09:14
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
^ Die beesten zijn gewoon gaaf, vroeger ook gehouden

Citaat:
Dit bericht is aan alle prinsessen op dit forum
Can the real princess please stand up?
Deze prins wil je kennen.
Ik ben namelijk opzoek naar een echte lady eentje die 100% zichzelf durft te zijn..
Je hoeft niet standaard te zijn ofzo, wel trouw, anyway ik wil je leren kennen en
wat moois beginnen samen.

Zelf ben ik een zelfverzekerde jongen, ga graag uit eten
of pak een filmpje. Ik ben lang/groot maar niet dik, heb kort blond haar stoer uiterlijk.

Stuur een berichtje, vertel wat over jezelf ik stuur je altijd wat terug!
X
Doardo
Citaat:
Graag alleen serieuze reacties.

Regels voor berichten