![]() |
|
speciaal voor martino
![]()
|
![]() |
|
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet liedjes uitkiezen voor zangles en het zijn echt zulke gedrochten allemaal. ;'( Alsin, ECHT, ECHT, ECHT, extreem. Waarschijnlijk staat het niet eens op youtube, of er is een hele grote duistere uithoek van Youtube die ik nog niet ken. Wat op zich best een grote kans is, maar zó duister? nah.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik had die strip ook in het engels omgezet maar de reacties die ik kreeg zorgden voor gemengde gevoelens, eigenlijk. Sommige mensen vonden het erg prettig om in andere metaforen te praten dan het oeroude versleten 'nuh, verkeerde lichaam' idee en ik las bij andere mensen dat ze het heel erg vonden triggeren. Griezelig hoe je op emoties kan spelen als je zo'n onderwerp aanpakt?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Luudske, kan je me dat stripje sturen?
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Jaaa, dank je!
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hoi!
net thuis, ik moest weer lopen. Gelukkig moest een meisje uit de 5e waar ik al vanaf kleins afaan mee bevriend ben ook lopen. dus haden we allebei gezelschap. en wat een onderwerpen waar we het over hadden. ![]() we lopen we vaker samen. we waren nu wel 10 keer sneller dan normaal. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is trouwens de enige reden dat ik de Expreszo kocht, want ik vind hem verder niet echt goed meer. Superdun, er staat bijna niks meer in, en dan is €5,- wel erg veel vind ik. En hij staat bol van de spelfouten ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik mensen vraag naar hun hobby's en interesses en ze vertellen dat ze veel achter de computer bezig zijn, vraag ik altijd of dat dan vooral gamen is, of vooral internetten, of... en dan maak ik een enzovoort-gebaar, voor het geval dat ze vooral programmeren of webdesignen of photoshoppen of wat dan ook. En dan kijken ze me altijd wat verbaasd aan. Soms een beetje achterdochtig. Zouden jullie dat een rare of onverwachte vraag vinden?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha daar zat ik ook al aan te denken
![]() Misschien verwachten ze niet dat ik weet dat je computers op verschillende manieren kunt gebruiken? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat: