Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wij gaan echt dood van de spanning hier.
||
Citaat:
|
ja gedaan, en ook al voice mail ingesproken. Helaas niet bereikbaar. Hij wil nu morgen afspreken maar dan kunnen we niet, dus zou het nog meer verzet moeten gaan worden. Dat kan echt niet!
Het zal er ook nog om gaan spannen. Je hebt hier in de vereniging een puntensysteem voor als meerdere mensen op een huis reageren. Dat gaat om woningduur, daar krijgen de andere kandidaat en ik hetzelfde aantal punten voor. Dan nog betrokkenheid in het verleden, betrokkenheid nu en woonsituatie. ik vind oprecht dat ik veel sterker sta met de betrokkenheid, zowel heden als verleden. Wij doen hier dus echt heel veel voor de vereniging. De andere kandidaat doet hier niet zoveel, hij houdt een soort programma'tje bij waar mensen kunnen invullen wanneer ze hier de centrale ruimtes gaan gebruiken. Voor het tijdschrift dat anne en ik maken hebben we hem laatst gevraagd (nog voor dit allemaal speelde) of hij mee wilde werken aan een item. Dat wilde hij niet, het enige dat hij voor onze vereniging wil doen is dat programma bijhouden. In de mail staat ook dat hij overweegt zijn lidmaatschap op te zeggen bij onze vereniging. Het staat nogal achterbaks om deze mail in te brengen, maar als het er op aan komt dan gaat dat wel gebeuren. Helaas is hier blijkbaar onder de bewoners de indruk onstaan dat onze betrokkenheid ongeveer gelijk is met die vent, en dat is dus echt niet zo!! Wij hebben hier duizendmiljoen dingen georganiseerd. betrokkenheid nu levert de meeste punten op. Zelfs in het slechtste geval zou ik in principe moeten winnen. Echter is het zo dat die andere kandidaat een gezin vormt met een baby en ze nu elke dag 3 trappen op moeten. En dat zou dus weleens zwaarder kunnen wegen. Maar dan ben ik zo zuur als dat zou gebeuren, zou zo onrechtvaardig zijn. Bovendien, dit huis hoort niet bij onze vereniging maar onze vereniging heeft wel de mogelijkheid woningen uit de straat bij de vereniging te trekken. Wij hebben deze woning 'ontdekt' en ons zelf opgegeven bij de woningbouw. En dan zou iemand anders er mee vandoor gaan. Het hele weekend hebben we zitten nadenken hoe wij al hun argumenten stuk voor stuk kunnen fileren, lijstjes gemaakt wanneer we wat gaan zeggen enzo. Blergh en nou nog langer in spanning. /lang verhaal ![]()
|
Ik heb nog steeds keelpijn, er gaat een stevige scheut pijn door me heen als ik hoest, gaap of alleen maar slik en dat is kut, want daardoor is eten en drinken ook een lijdensweg. Om die reden kon ik vannacht niet slapen, waardoor ik nu kapotmoe ben. Ik moet eigenlijk nog diverse tentamens leren en een presentatie voorbereiden maar doordat ik zo moe ben gaat dat niet zo best. Ik zou een dutje kunnen doen maar dan slaap ik vannacht alweer niet. Ik wilde tevens vandaag mijn rijbewijs aan gaan vragen bij de gemeente, maar die hebben sinds kort de regeling dat ze vanaf 12 uur alleen nog maar werken op afspraak en je niet gewoon mag zitten en wachten tot je geholpen wordt. Een afspraak maken heb ik al geprobeerd, maar dat kon pas op z'n vroegst volgende week dinsdag, en dan moet ik daarna nóg 5 dagen wachten op mijn rijbewijs. Ze raden me aan morgenochtend terug te komen, maar dan heb ik al een afspraak bij de dokter, dus ik kan het morgenavond nog proberen wanneer het tyfusdruk is en me helemaal niet uitkomt of ik moet gewoon nog een week wachten.
tl;dr: not a happy bunny.
||
Citaat:
Misschien nog een kans dat de woningbouw het niet goed heeft of jullie een alternatief ofzo moet aanbieden. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
|
"Extra miljardenbezuinigingen in een nieuwe kabinetsperiode zijn 'onvermijdelijk'. Dat zei premier Mark Rutte vrijdag na de wekelijkse ministerraad.
Zijn kabinet besloot bij het aantreden al 18 miljard euro te bezuinigen. Daar kwam bij het begrotingsakkoord nog eens 12 miljard bij. Het CPB en een studiegroep van topambtenaren zeggen nu dat er de komende vier jaar nog eens 20 tot 25 miljard gesneden moet worden." JA HOOR.
|
Die 25 miljard was toch om het begrotingstekort volledig weg te werken? Dat is natuurlijk wel een fijn ideaal enzo, maar misschien op dit moment niet helemaal realistisch.
|
Dat Bocht22 niet meer reageert in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861084 want ik had wel graag antwoord op een paar vragen.
|
Verwijderd
|
Mensen die tegen de kat van de buren aanschoppen. Ik bedoel, ik wéét dat het een rotbeest is, dat ze steelt, tippelt, verhaart en bedriegt, maar het is een kat, wat wil je dan. Het is gewoon naar om te zien dat ze, zodra ze zich op de veranda waagt, gewoon wordt weggetrapt - alsin, dat ze een paar meter met maaiende pootjes door de lucht vliegt.
Het ergste zijn rondsliertende buurkinderen, die haar eerst lokken en als ze dan komt wegschoppen. Laatst schopten ze haar recht tegen de kop, dat was zo zielig. Gelukkig misten ze een beetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik waardeer het niet dat mijn telefoon kaduuk is, en dat er hier ook geen andere telefoon is die ik kan gebruiken. En dat ik iedere keer oplossingen voor dit probleem bedenk a la 'ouders bellen', 'mensen sms'en om ze te laten weten dat ik onbereikbaar ben', etc. terwijl het hele punt juist is dat dat niet gaat. ![]() |
![]() |
|
De trend om onzekere meisjes met kleine borsten zich beter te laten voelen door in elke (internet) glossy en ook vaak op het forum uit te leggen hoe lelijk en onhandig grote borsten zijn.andersom is dit not done. Het is maar goed dat meisjes met bovgemiddelde borsten geen gevoelens of onzekerheden hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik erger me eraan dat bepaalde schoonheidsidealen per se onderuit gehaald moeten worden. Ben je niet dun? Dan zeik je modellenlijven af. Heb je geen grote tetten? Dan vind je het ook meteen niks. Ben je een onderkruipsel? Dan zijn lange mensen opeens lomp. Dat komt dus wel een stukje overeen met wat fizzle zegt
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Edit: En bedenk ook dat het proces ook andersom kan plaatsvinden, zo van "Lange mensen zijn vaak lomp, en dús ben ik blij dat ik klein ben." Dan is het alweer een heel andere manier om ertegenaan te kijken dan "ik vind het kut dat ik klein ben, maar als ik anderen ga afzeiken voel ik me beter over mezelf". ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik kan niet waarderen wat er met me aan de hand is de laatste, zeg, anderhalve maand, maar eigenlijk wat langer. Ik doe zo ontzettend raar en ben zo on-ik. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Edit: ik bedoel niet jou, ik bedoel 'je' in het algemeen. Laatst gewijzigd op 19-06-2012 om 21:54. |
![]() |
|
Ik ben waarschijnlijk echt een mierenneuker, maar ik kan er niet tegen als mensen een protocol maken over het prikken van bloed, en er dan een afbeelding van een (can)insulin(e)spuit bij zetten
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dát is wat ik bedoel. Iedereen heeft dat (in meerdere of mindere mate) en dat vind ik helemaal niet vreemd. Het wordt pas een probleem als je andere mensen ermee gaat beledigen. Zoals ik al zei vind ik blond haar ontzettend lelijk, maar ik loop toch ook niet naar blonde mensen toe met "Goh, wat is blond haar lelijk, ik ben blij dat ik rood haar heb!" ![]() Edit: en trouwens, dit is helemaal niet iets waardoor ik mezelf "beter" kan laten voelen want volgens mij vindt het overgrote merendeel van de mensen blond juist heel mooi. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Welke coalities zie jij op het toneel graag verschijnen & bepaalt dit je stemgedrag? Gatara | 230 | 21-11-2006 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |