Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2012, 22:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Echt al de hele week fucking keelpijn. Het enige wat helpt is honing, en ik vind honing walgelijk.
Oud 10-06-2012, 23:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Echt al de hele week fucking keelpijn. Het enige wat helpt is honing, en ik vind honing walgelijk.
Heb je al citroensap of azijn in heet water geprobeerd? Of gember, gembersiroop, gemberthee? Of cola? Zure dingen ontsmetten en gember is ook reinigend en verzachtend. En de warmte is natuurlijk gewoon fijn.
Oud 11-06-2012, 07:23
Cherry Springs
Oeh, goed idee. Ik ga het proberen!
Oud 11-06-2012, 07:36
Zeppelin
Zeppelin is offline
Zeer belangrijke afspraak vanavond voor mijn bff en mij. Zij heeft heel veel moeite gedaan om haar dienst om te ruilen om er bij te kunnen zijn. Wordt dat gewoon zo even op dezelfde dag afgezegd
Oud 11-06-2012, 07:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zeer belangrijke afspraak vanavond voor mijn bff en mij. Zij heeft heel veel moeite gedaan om haar dienst om te ruilen om er bij te kunnen zijn. Wordt dat gewoon zo even op dezelfde dag afgezegd

Door wie?
Oud 11-06-2012, 07:46
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Door wie?
De voorzitter van onze burenvereniging. Mijn bff en ik willen gaan samenwonen in een groter huis, maar er is ook nog iemand anders die zich kandidaat heeft gesteld. Vanavond zouden we te horen krijgen wie het zou worden. Het gaat er ook om dat de voorzitter ons heeft zitten opjutten dat we z.s.m alles moesten regelen en dat het echt niet anders kon dan maandag, en dan gaat ie zelf lopen afzeggen
wij gaan echt dood van de spanning hier.
Oud 11-06-2012, 07:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De voorzitter van onze burenvereniging. Mijn bff en ik willen gaan samenwonen in een groter huis, maar er is ook nog iemand anders die zich kandidaat heeft gesteld. Vanavond zouden we te horen krijgen wie het zou worden. Het gaat er ook om dat de voorzitter ons heeft zitten opjutten dat we z.s.m alles moesten regelen en dat het echt niet anders kon dan maandag, en dan gaat ie zelf lopen afzeggen
wij gaan echt dood van de spanning hier.
Ik vind dat je best een vriendelijk doch duidelijk mailtje kunt sturen dat jullie het erg vervelend vinden dat de afspraak op zo'n korte termijn is afgezegd terwijl er heel duidelijk tegen jullie gezegd was dat dit de enige optie was en dat jullie regelingen hebben moeten treffen op werk etc om er te kunnen zijn.
Oud 11-06-2012, 08:03
Zeppelin
Zeppelin is offline
ja gedaan, en ook al voice mail ingesproken. Helaas niet bereikbaar. Hij wil nu morgen afspreken maar dan kunnen we niet, dus zou het nog meer verzet moeten gaan worden. Dat kan echt niet!
Het zal er ook nog om gaan spannen. Je hebt hier in de vereniging een puntensysteem voor als meerdere mensen op een huis reageren. Dat gaat om woningduur, daar krijgen de andere kandidaat en ik hetzelfde aantal punten voor. Dan nog betrokkenheid in het verleden, betrokkenheid nu en woonsituatie. ik vind oprecht dat ik veel sterker sta met de betrokkenheid, zowel heden als verleden. Wij doen hier dus echt heel veel voor de vereniging. De andere kandidaat doet hier niet zoveel, hij houdt een soort programma'tje bij waar mensen kunnen invullen wanneer ze hier de centrale ruimtes gaan gebruiken.
Voor het tijdschrift dat anne en ik maken hebben we hem laatst gevraagd (nog voor dit allemaal speelde) of hij mee wilde werken aan een item. Dat wilde hij niet, het enige dat hij voor onze vereniging wil doen is dat programma bijhouden. In de mail staat ook dat hij overweegt zijn lidmaatschap op te zeggen bij onze vereniging. Het staat nogal achterbaks om deze mail in te brengen, maar als het er op aan komt dan gaat dat wel gebeuren.
Helaas is hier blijkbaar onder de bewoners de indruk onstaan dat onze betrokkenheid ongeveer gelijk is met die vent, en dat is dus echt niet zo!! Wij hebben hier duizendmiljoen dingen georganiseerd. betrokkenheid nu levert de meeste punten op. Zelfs in het slechtste geval zou ik in principe moeten winnen.
Echter is het zo dat die andere kandidaat een gezin vormt met een baby en ze nu elke dag 3 trappen op moeten. En dat zou dus weleens zwaarder kunnen wegen. Maar dan ben ik zo zuur als dat zou gebeuren, zou zo onrechtvaardig zijn.
Bovendien, dit huis hoort niet bij onze vereniging maar onze vereniging heeft wel de mogelijkheid woningen uit de straat bij de vereniging te trekken. Wij hebben deze woning 'ontdekt' en ons zelf opgegeven bij de woningbouw. En dan zou iemand anders er mee vandoor gaan.
Het hele weekend hebben we zitten nadenken hoe wij al hun argumenten stuk voor stuk kunnen fileren, lijstjes gemaakt wanneer we wat gaan zeggen enzo. Blergh en nou nog langer in spanning.

/lang verhaal
Oud 11-06-2012, 10:14
Verwijderd
Een kennis kan het woord 'accepteren' niet normaal uitspreken. Hij zegt constant 'apsepteewen' en ik stoor me daar mateloos aan. Leer praten, lul

[/eerstewereldproblemen]
Oud 11-06-2012, 10:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zus, hoeveel themafeestjes en alles hebben jullie niet gegeven? IloveHolland, 90's, high tea, kattenvoer, jullie zijn supervaak in de bar. Fuck 666 en zijn ouders gek.

OT: Te weinig slaap!
Oud 13-06-2012, 13:07
Cherry Springs
Ik heb nog steeds keelpijn, er gaat een stevige scheut pijn door me heen als ik hoest, gaap of alleen maar slik en dat is kut, want daardoor is eten en drinken ook een lijdensweg. Om die reden kon ik vannacht niet slapen, waardoor ik nu kapotmoe ben. Ik moet eigenlijk nog diverse tentamens leren en een presentatie voorbereiden maar doordat ik zo moe ben gaat dat niet zo best. Ik zou een dutje kunnen doen maar dan slaap ik vannacht alweer niet. Ik wilde tevens vandaag mijn rijbewijs aan gaan vragen bij de gemeente, maar die hebben sinds kort de regeling dat ze vanaf 12 uur alleen nog maar werken op afspraak en je niet gewoon mag zitten en wachten tot je geholpen wordt. Een afspraak maken heb ik al geprobeerd, maar dat kon pas op z'n vroegst volgende week dinsdag, en dan moet ik daarna nóg 5 dagen wachten op mijn rijbewijs. Ze raden me aan morgenochtend terug te komen, maar dan heb ik al een afspraak bij de dokter, dus ik kan het morgenavond nog proberen wanneer het tyfusdruk is en me helemaal niet uitkomt of ik moet gewoon nog een week wachten.

tl;dr: not a happy bunny.
Oud 13-06-2012, 15:09
Zeppelin
Zeppelin is offline
We krijgen gewoon die woning niet vanwege een slordigheid van de woningbouw. Nu hebben ze ineens een verhaal over de wet en dat ze daar niet omheen kunnen. Het is echt niet te geloven dit
Oud 13-06-2012, 15:20
Verwijderd
Oud 13-06-2012, 15:21
Cherry Springs
Amai wat een klaplopers. Naar
Oud 13-06-2012, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou zeg, wat ongelooflijk stom Zepp
Oud 13-06-2012, 16:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Migraine en mijn oma duidelijk moeten maken dat als ze niet van tevoren aangeeft dat ze drie dagen wil blijven, en alleen zegt dat ze komt logeren, ik ervanuit ga dat ze een nachtje komt. Jezus wat een stress maakt ze dan.
Oud 13-06-2012, 18:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
We krijgen gewoon die woning niet vanwege een slordigheid van de woningbouw. Nu hebben ze ineens een verhaal over de wet en dat ze daar niet omheen kunnen. Het is echt niet te geloven dit
Wat idioot
Oud 13-06-2012, 23:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh wat kut pip! Weet je echt zeker dat het zo is? Ik zou eens alle papieren, mails, brieven etc. verzamelen en naar een rechtswinkel of de woonbond stappen!

Misschien nog een kans dat de woningbouw het niet goed heeft of jullie een alternatief ofzo moet aanbieden. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
Oud 14-06-2012, 09:04
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Oh wat kut pip! Weet je echt zeker dat het zo is? Ik zou eens alle papieren, mails, brieven etc. verzamelen en naar een rechtswinkel of de woonbond stappen!

Misschien nog een kans dat de woningbouw het niet goed heeft of jullie een alternatief ofzo moet aanbieden. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
we hebben niet zoveel rechten omdat
Spoiler
Oud 14-06-2012, 09:34
Verwijderd
Simyo en dat ze doen alsof het zo ongelofelijk simpel is om een abonnement bij ze te nemen terwijl ik wat ik ook doe het niet voor elkaar krijg.
Oud 14-06-2012, 13:04
Prospect
Prospect is offline
De kater en het besef dat Van Bommel geen tweede gele kaart te pakken heeft gekregen waardoor ik de moed in 'ons' Oranje opgeef aangezien Bert schoonzoonlief toch weer een basisplaats geeft tegen Portugal.
Oud 14-06-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Simyo en dat ze doen alsof het zo ongelofelijk simpel is om een abonnement bij ze te nemen terwijl ik wat ik ook doe het niet voor elkaar krijg.
Oh, ik had er geen problemen mee, echt supersimpel . Wat gaat er fout dan?
Oud 14-06-2012, 17:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
we hebben niet zoveel rechten omdat
Spoiler
Nouja, ik raad je echt aan om eens naar de woonbond/rechtswinkel te gaan en kijken of zij je van advies kunnen voorzien. Ik snap dat je teleurgesteld bent, maar het kan nooit kwaad om er even iemand naar te laten kijken die er verstand van heeft. Misschien dat ze je bijvoorbeeld een alternatief moeten aanbieden, omdat er wel al bepaalde mondelinge toezeggingen zijn gedaan.
Oud 15-06-2012, 10:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Net eindelijk een heel lastig scenario van RCT3 uitgespeeld, crasht het spel ;X
Oud 16-06-2012, 03:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Extra miljardenbezuinigingen in een nieuwe kabinetsperiode zijn 'onvermijdelijk'. Dat zei premier Mark Rutte vrijdag na de wekelijkse ministerraad.

Zijn kabinet besloot bij het aantreden al 18 miljard euro te bezuinigen. Daar kwam bij het begrotingsakkoord nog eens 12 miljard bij. Het CPB en een studiegroep van topambtenaren zeggen nu dat er de komende vier jaar nog eens 20 tot 25 miljard gesneden moet worden."

JA HOOR.
Oud 16-06-2012, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die 25 miljard was toch om het begrotingstekort volledig weg te werken? Dat is natuurlijk wel een fijn ideaal enzo, maar misschien op dit moment niet helemaal realistisch.
Oud 16-06-2012, 14:34
Cherry Springs
Stomme baarmoeder.
Oud 17-06-2012, 14:46
Martiño
Martiño is offline
Dat Bocht22 niet meer reageert in dit topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1861084 want ik had wel graag antwoord op een paar vragen.
Oud 17-06-2012, 16:10
Verwijderd
Mensen die tegen de kat van de buren aanschoppen. Ik bedoel, ik wéét dat het een rotbeest is, dat ze steelt, tippelt, verhaart en bedriegt, maar het is een kat, wat wil je dan. Het is gewoon naar om te zien dat ze, zodra ze zich op de veranda waagt, gewoon wordt weggetrapt - alsin, dat ze een paar meter met maaiende pootjes door de lucht vliegt.
Het ergste zijn rondsliertende buurkinderen, die haar eerst lokken en als ze dan komt wegschoppen. Laatst schopten ze haar recht tegen de kop, dat was zo zielig. Gelukkig misten ze een beetje.
Oud 17-06-2012, 17:55
Verwijderd
wtf. Schop die mensen gewoon tegen hun hoofd?
Oud 17-06-2012, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Mensen die tegen de kat van de buren aanschoppen. Ik bedoel, ik wéét dat het een rotbeest is, dat ze steelt, tippelt, verhaart en bedriegt, maar het is een kat, wat wil je dan. Het is gewoon naar om te zien dat ze, zodra ze zich op de veranda waagt, gewoon wordt weggetrapt - alsin, dat ze een paar meter met maaiende pootjes door de lucht vliegt.
Het ergste zijn rondsliertende buurkinderen, die haar eerst lokken en als ze dan komt wegschoppen. Laatst schopten ze haar recht tegen de kop, dat was zo zielig. Gelukkig misten ze een beetje.
omg. Wat erg. Weten de mensen van wie die kat is dat dan niet?

Ik waardeer het niet dat mijn telefoon kaduuk is, en dat er hier ook geen andere telefoon is die ik kan gebruiken. En dat ik iedere keer oplossingen voor dit probleem bedenk a la 'ouders bellen', 'mensen sms'en om ze te laten weten dat ik onbereikbaar ben', etc. terwijl het hele punt juist is dat dat niet gaat.
Oud 17-06-2012, 19:55
Martiño
Martiño is offline
Strepen op mijn net gewassen lakens *briesendehuisvrouw*
Oud 17-06-2012, 19:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Van die grijze/zwarte wasmachinestrepen? Die haat ik ook
Oud 17-06-2012, 20:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Van die grijze/zwarte wasmachinestrepen? Die haat ik ook
Nee, gewoon vuiligheid. Snap er niks van
Oud 17-06-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
omg. Wat erg. Weten de mensen van wie die kat is dat dan niet?
Die mensen kan het echt niks schelen waar hun Masja rondzwerft, en al helemaal niet wie haar schopt.
Oud 18-06-2012, 10:11
Chevy
Chevy is offline
Melding doen van dierenmishandeling?
Oud 18-06-2012, 13:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De trend om onzekere meisjes met kleine borsten zich beter te laten voelen door in elke (internet) glossy en ook vaak op het forum uit te leggen hoe lelijk en onhandig grote borsten zijn.andersom is dit not done. Het is maar goed dat meisjes met bovgemiddelde borsten geen gevoelens of onzekerheden hebben.
Oud 18-06-2012, 13:26
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
De trend om onzekere meisjes met kleine borsten zich beter te laten voelen door in elke (internet) glossy en ook vaak op het forum uit te leggen hoe lelijk en onhandig grote borsten zijn.andersom is dit not done. Het is maar goed dat meisjes met bovgemiddelde borsten geen gevoelens of onzekerheden hebben.
Lolwut? Dat heb ik nog nooit op het forum zien staan? Natuurlijk zijn ze heel soms wel een beetje onhandig maar dat heeft niets te maken met hoe klein de borsten van anderen zijn.
Oud 18-06-2012, 13:29
Verwijderd
Ik erger me eraan dat bepaalde schoonheidsidealen per se onderuit gehaald moeten worden. Ben je niet dun? Dan zeik je modellenlijven af. Heb je geen grote tetten? Dan vind je het ook meteen niks. Ben je een onderkruipsel? Dan zijn lange mensen opeens lomp. Dat komt dus wel een stukje overeen met wat fizzle zegt Afzeiken van het 'origineel' dat wordt gewaardeerd.
Oud 18-06-2012, 13:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb mijn mp3 speler bij mijn beste vriendin laten liggen
Oud 18-06-2012, 13:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik erger me eraan dat bepaalde schoonheidsidealen per se onderuit gehaald moeten worden. Ben je niet dun? Dan zeik je modellenlijven af. Heb je geen grote tetten? Dan vind je het ook meteen niks. Ben je een onderkruipsel? Dan zijn lange mensen opeens lomp. Dat komt dus wel een stukje overeen met wat fizzle zegt Afzeiken van het 'origineel' dat wordt gewaardeerd.
Inderdaad, alsof je alleen goed bent als iemand anders slechter is.
Oud 18-06-2012, 13:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Nou ja, nou ja, een beetje genuanceerd mag ook wel, natuurlijk. Ik ben niet dik, absoluut niet dik, maar ik vind catwalkmodellen echt te dun. Het één heeft niet per se iets met het ander te maken.

Edit: En bedenk ook dat het proces ook andersom kan plaatsvinden, zo van "Lange mensen zijn vaak lomp, en dús ben ik blij dat ik klein ben." Dan is het alweer een heel andere manier om ertegenaan te kijken dan "ik vind het kut dat ik klein ben, maar als ik anderen ga afzeiken voel ik me beter over mezelf".
Oud 19-06-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Edit: En bedenk ook dat het proces ook andersom kan plaatsvinden, zo van "Lange mensen zijn vaak lomp, en dús ben ik blij dat ik klein ben." Dan is het alweer een heel andere manier om ertegenaan te kijken dan "ik vind het kut dat ik klein ben, maar als ik anderen ga afzeiken voel ik me beter over mezelf".
Ik vind dat net zo irritant. Of ja, wat mensen denken zoeken ze zelf maar uit, maar als ze het hardop zeggen...

OT: Ik kan niet waarderen wat er met me aan de hand is de laatste, zeg, anderhalve maand, maar eigenlijk wat langer. Ik doe zo ontzettend raar en ben zo on-ik. Ik kan het niet eens zo goed uitleggen, maar ik ben zo bang zonder reden en zie en hoor dingen en het is gewoon net alsof ik miljard dingen heb geslikt, gesnoven, gerookt en gespoten. Ik weet wel dat het wel een soort verlate reactie op de stress zal zijn, maar toch.
Oud 19-06-2012, 16:11
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind dat net zo irritant. Of ja, wat mensen denken zoeken ze zelf maar uit, maar als ze het hardop zeggen...
Hoezo? Je mag toch blij zijn als je niet hebt/bent wat je zelf niet mooi vindt? Ik vind blond haar bijvoorbeeld ontiegelijk lelijk en daarom ben ik ook heel blij dat ik niet blond ben. Is dat ook irritant?
Oud 19-06-2012, 16:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nou ja, nou ja, een beetje genuanceerd mag ook wel, natuurlijk. Ik ben niet dik, absoluut niet dik, maar ik vind catwalkmodellen echt te dun. Het één heeft niet per se iets met het ander te maken.

Maar het interesseert me helemaal niet hoe het proces verloopt, je zeikt er andere mensen mee af. Je noemt lange mensen lomp zodat je je beter voelt over jezelf. Zodra je dat uitspreekt is het geen peptalk, maar een belediging.

Edit: ik bedoel niet jou, ik bedoel 'je' in het algemeen.

Laatst gewijzigd op 19-06-2012 om 21:54.
Oud 19-06-2012, 21:26
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben waarschijnlijk echt een mierenneuker, maar ik kan er niet tegen als mensen een protocol maken over het prikken van bloed, en er dan een afbeelding van een (can)insulin(e)spuit bij zetten . Ik vind dat echt DOM.
Oud 20-06-2012, 12:24
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Maar het interesseert me helemaal niet hoe het proces verloopt, je zeikt er andere mensen mee af. Je noemt lange mensen lomp zodat je je beter voelt over jezelf. Zodra je dat uitspreekt is het geen peptalk, maar een belediging.

Edit: ik bedoel niet jou, ik bedoel 'je' in het algemeen.
Ja, ik heb het toch ook niet over dat je het uitspreekt, of tegen mensen zegt? Maar jij gaat mij niet vertellen dat jij niets lelijk vindt en daarom blij bent dat je het niet hebt.
Oud 20-06-2012, 12:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, ik heb het toch ook niet over dat je het uitspreekt, of tegen mensen zegt? Maar jij gaat mij niet vertellen dat jij niets lelijk vindt en daarom blij bent dat je het niet hebt.
Ik vind vooral dingen lelijk die ik wel heb, eigenlijk.
Oud 20-06-2012, 12:29
Verwijderd
Mijn verkoudheid. Mijn neus zit of helemaal dicht of ik heb een loopneus. Dus nu loop ik de hele tijd een beetje te snuffen , terwijl ik in een bibliotheek zit waar het stil hoort te zijn.
Oud 20-06-2012, 12:34
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik vind vooral dingen lelijk die ik wel heb, eigenlijk.
Okay, maar bedenk eens iets (dat je niet hebt) dat je echt ontzettend lelijk vindt, en bedenk dan dat je stiekem heel erg blij bent dat je het niet hebt.

Dát is wat ik bedoel. Iedereen heeft dat (in meerdere of mindere mate) en dat vind ik helemaal niet vreemd. Het wordt pas een probleem als je andere mensen ermee gaat beledigen. Zoals ik al zei vind ik blond haar ontzettend lelijk, maar ik loop toch ook niet naar blonde mensen toe met "Goh, wat is blond haar lelijk, ik ben blij dat ik rood haar heb!"

Edit: en trouwens, dit is helemaal niet iets waardoor ik mezelf "beter" kan laten voelen want volgens mij vindt het overgrote merendeel van de mensen blond juist heel mooi.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten