Advertentie | |
|
![]() |
|
Meh, ik voel me trouwens echt niet meer op m'n gemak in m'n eigen huis. Het vriendje van de huisgenote is er weer, en hij is een hele aardige kerel, maar dit betekent dus weer wekenlang 1) geen plek in de koelkast, 2) dat ze elke dag uren in de keuken staan, 3) dubbel risico op aanspraak, 4) nog minder tijd alleen thuis om eens lekker ongegeneerd hard te zingen of 's nachts door de keuken te hupsen en 5) een vieze wc omdat meneer niet kan mikken.
![]() Ik moet echt m'n eigen huis hebben. Zonder buren.
||
Citaat:
Maar ik hoef hem gelukkig niet echt te lezen. Ik moet alleen in een paar minuten kunnen uitleggen wat zijn gedachtengoed was. Het probleem is alleen dat des te meer ik lees, des te minder ik het begrijp ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vandaag en gisteren en eergisteren echt zo'n belachelijke honger eind van de middag en 's avonds. Ik heb nu alweer een maag die knort alsof ik in geen dagen goed gegeten heb, terwijl ik om half twee nog een boterham met heel veel kaas heb gegeten en om halféén twee boterhammen met paté en om halftwaalf een stuk taart en om halfelf een plak ontbijtkoek. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Nou ja, ik ben eigenlijk 4ejaars, maar ik doe nog 2ejaars vakken, omdat ik een ontzettende lamme tak ben. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
![]() ![]() Superlief! Vroeger had ik ook een olifantje op mijn geboortekaartje, dus nu ben ik dubbel vertederd! In de binnenkant zitten wat minder bloemetjes hoor, maar ik denk dat ik een boze mammaGnork achter me aan krijg als ik naam en adres hier publiceer ![]()
|
Ugh, ik vond btw net op m'n telefoon een foto van mezelf met m'n haar naar achter en zonder make-up op (wel een gezichtsmasker) en ik lijk echt op een kerel. Jezus, ik wist wel dat ik met de jaren meer op m'n vader ging lijken, maar dit is niet leuk meer.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd