Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2012, 12:50
Verwijderd
och ja, wat krijg je als je beau monde en oh oh cherso combineert
Advertentie
Oud 27-03-2012, 12:59
Verwijderd
Maargoed, die Barbie zal vast wel weten wat ze moet zeggen voor lekker veel media-aandacht, als ze het zelf niet bedenkt doen haar producers dat wel.l
Oud 27-03-2012, 13:05
Verwijderd
Tsja, maar of je daar blij mee moet zijn..
Oud 27-03-2012, 13:06
Verwijderd
Ik heb er geen last van!
Oud 27-03-2012, 13:07
Verwijderd
Ik lees de beau monde dan ook niet, net zo min als de prive en wat heb je nog meer. Maar ik kijk wel graag op nu.nl/achterklap
Oud 27-03-2012, 13:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Barbie
Oud 27-03-2012, 13:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mjam, twee plakjes suikerbrood met zoute roomboter en twee kampioenachtige broodjes met lekker veel pitjes met roomkaas en gerookte zalm goede lunch!
Oud 27-03-2012, 13:16
Verwijderd
Jezus, kom ik online gaat het wéér over suikerbrood hier
Oud 27-03-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja ik initieerde gisteren de discussie tenslotte ook he.
Oud 27-03-2012, 13:17
Verwijderd
haha
Oud 27-03-2012, 13:18
Lorelei
Lorelei is offline
Pff, even een to-do-lijstje maken zodat ik geen dingen vergeet:

- Mierenlokdoosjes kopen
- Groentepakket halen
- Motivatiebrief schrijven
- Essay schrijven
- Was uithangen
- Vaatwasser uit- en inruimen
Oud 27-03-2012, 13:18
Verwijderd
De blindedarm van Jack Osbourne is zondag met succes verwijderd mensen.
Oud 27-03-2012, 13:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heel veel zin om pannenkoeken te eten vanavond maar dat is altijd veel meer werk dan ik van tevoren denk en bovendien niet echt gezond natuurlijk. Hm. Dilemma's.
Oud 27-03-2012, 13:21
Verwijderd
doe er aardbeien op! Als je ze dan ook nog in een goede anti-aanbakpan bakt met maar een drupje olie per pannenkoek, is er niets ongezonds aan.
Oud 27-03-2012, 13:22
Verwijderd
oh mensen, breaking newa! Miley Cyrus is niet verloofd!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
doe er aardbeien op! Als je ze dan ook nog in een goede anti-aanbakpan bakt met maar een drupje olie per pannenkoek, is er niets ongezonds aan.
Hm true, en ik heb nog superveel aardbeien...
Verwijderd
Zegt een insider.
Oud 27-03-2012, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
O crap, een kennis van studie heeft dringend studenten nodig voor een workshop over het samenleven van studenten en stadjers in Groningen en nu heeft ze mij op het oog. Ik heb niet zoveel zin
Oud 27-03-2012, 13:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Jack Osbourne is toch dood?
Oud 27-03-2012, 13:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De blindedarm van Jack Osbourne is zondag met succes verwijderd mensen.
Gelukkig maar!

Verwijderd
Tijd voor een tweede lunch
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
O crap, een kennis van studie heeft dringend studenten nodig voor een workshop over het samenleven van studenten en stadjers in Groningen en nu heeft ze mij op het oog. Ik heb niet zoveel zin
Dan doe je het niet

Jongens, help me.. ik moet een motivatiebrief schrijven en ik kan het niehiet
Oud 27-03-2012, 13:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dan doe je het niet
Jaja lekker makkelijk Maar ze kan niemand vinden en dat vind ik heel zielig en in theorie kan ik wel, maar nou ja.
Oud 27-03-2012, 13:26
Lorelei
Lorelei is offline
Oei, en nog 3 colleges en dan heb ik geen colleges meer dit jaar
Verwijderd
Je hoeft toch niet elke dag gezond te eten? Ik doe dat niet hoor, doei.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Jaja lekker makkelijk Maar ze kan niemand vinden en dat vind ik heel zielig en in theorie kan ik wel, maar nou ja.
Nja, t hangt een beetje af van hoeveel tijd het kost en zo zou ik zeggen?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oei, en nog 3 colleges en dan heb ik geen colleges meer dit jaar
Nu al niet meer? Ik neem aan dat je nog geen vakantie hebt..?
Oud 27-03-2012, 13:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mén, ik snak naar een Whopper en frietjes. En een melkschud.
Oud 27-03-2012, 13:28
Verwijderd
Wat voor motivatiebrief moet je schrijven Lorelei?

Mijn studiegenoten hebben volgens mij net allemaal weer hun herkansing verknald, te zien aan hun facebookupdates
Oud 27-03-2012, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je hoeft toch niet elke dag gezond te eten? Ik doe dat niet hoor, doei.
Ik ook niet hoor! Maar ik moet er wel een beetje op letten, dan krijg ik minder last van m'n buik

Citaat:
Nja, t hangt een beetje af van hoeveel tijd het kost en zo zou ik zeggen?
True, Volgens mij duurt het twee uur. Maar wel 's avonds en aan het eind van de week. Mja. Ik word moe van mijn eigen besluiteloosheid
Verwijderd
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nu al niet meer? Ik neem aan dat je nog geen vakantie hebt..?
Nee. Maar het blok is bijna om en het volgende blok schrijf ik m'n scriptie (en ik volg er geen vak naast).
Oud 27-03-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Jack Osbourne is toch dood?
ik weet niet over welke Jack Osbourne jij het hebt, maar ik heb het over die zoon van Ozzy! En ik weet niet zeker of die dood is, maar het lijkt me dat de chirurgen het verwijderen van z'n blindedarm dan niet zo'n succes zouden vinden.
Oud 27-03-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Mén, ik snak naar een Whopper en frietjes. En een melkschud.
Melkschud Ik zat heel even van, WAT.

Maar ik heb daar ook wel zin in ja, kom maar brengen.
Oud 27-03-2012, 13:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind olie echt smerig als bakspul voor pannekoeken, gewoon boter nemen!
Oud 27-03-2012, 13:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Maar het blok is bijna om en het volgende blok schrijf ik m'n scriptie (en ik volg er geen vak naast).
Ah, het leed dat scriptie heet! Ik ga dat volgend jaar ook zo zou doen, zonder vak ernaast. Lijkt me wel het fijnste werken, dat je niet tegelijkertijd ook nog één of ander werkstuk moet schrijven of een tentamen moet leren.
Oud 27-03-2012, 13:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Melkschud Ik zat heel even van, WAT.

Maar ik heb daar ook wel zin in ja, kom maar brengen.
Oke, vanavond na m'n werk slenter ik even langs de BK op het station
Oud 27-03-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ik vind olie echt smerig als bakspul voor pannekoeken, gewoon boter nemen!
ik gebruik altijd zonnebloemolie, werkt prima! Olijfolie laat ze inderdaad wat olijvig smaken. Maargoed, half theelepeltje boter dan.
Oud 27-03-2012, 13:37
Verwijderd
Omnom, jam op brood
Oud 27-03-2012, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaargh wat heb ik er toch een hekel aan hoe helpdeskmensen om de zin je naam zeggen "Heb ik u dan men dit gesprek voldoende kunnen helpen, mevrouw Rock? Ja? Dan wil ik u graag nog een prettige dag toewensen, mevrouw Rock!" En ondertussen zitten ze natuurlijk te turven zodat ze het naam-noem-quotum voor het gesprek halen.
Oud 27-03-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Aaargh wat heb ik er toch een hekel aan hoe helpdeskmensen om de zin je naam zeggen "Heb ik u dan men dit gesprek voldoende kunnen helpen, mevrouw Rock? Ja? Dan wil ik u graag nog een prettige dag toewensen, mevrouw Rock!" En ondertussen zitten ze natuurlijk te turven zodat ze het naam-noem-quotum voor het gesprek halen.
Haha, er werd mij ook verteld dat ik mensen moest aanspreken met mevrouw of meneer, (goedenavond meneer, fijne avond nog meneer) of zelfs ook met de achternaam erbij inderdaad. Maar zelf zou ik dát zo irritant vinden dat ik me niet voor kan stellen dat iemand anders dat wel op prijs zou stellen. Dus ik doe het meestal niet.
Oud 27-03-2012, 13:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmmmmm ik heb de beslissing van mijn wajong-aanvraag van 3 jaar geleden even opnieuw aangevraagd, omdat ik niet meer wist waarom ik was afgewezen. Staat in die brief dat je tenminste 25% arbeidsongeschikt moet zijn en dat ik dat niet ben Ik studeer me de pleuris, maar kan niet meer halen dan 30 van de 60 ects per jaar. Hoezo ben ik dan ineens minder dan 25% arbeidsongeschikt? Ik ga denk ik maar eens een nieuwe aanvraag doen.
Oud 27-03-2012, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha, er werd mij ook verteld dat ik mensen moest aanspreken met mevrouw of meneer, (goedenavond meneer, fijne avond nog meneer) of zelfs ook met de achternaam erbij inderdaad. Maar zelf zou ik dát zo irritant vinden dat ik me niet voor kan stellen dat iemand anders dat wel op prijs zou stellen. Dus ik doe het meestal niet.
Mijn broertje werkte jarenlang op de klantenservice van Ziggo (ja, arme jongen) en kreeg bij trainingen te horen dat je de naam van de klant minstens 2 of 3 keer per gesprek moet noemen. Hij werd er ook regelmatig op aangesproken dat hij dat niet deed
Oud 27-03-2012, 13:53
Verwijderd
Bij KPN moeten ze in het telefoongesprek drie keer je naam zeggen. Dus dan kun je maar beter een lange vraag hebben
Ik heb het wel eens terug gedaan. Als iemand mij belt die ik niet ken schrijf ik, als het even kan, direct de naam op voor het geval dat ik diegene later moet terugbellen ofzo. Wel leuk als het een telemarketeer is, die hebben vaak alleen een voornaam. Martijn, sorry, maar ik heb geen interesse. Maar, Martijn, ik wens je nog succes vandaag. Dag Martijn!
Oud 27-03-2012, 13:54
Verwijderd
Oh. Nee ik werk ook niet bij een klantenservice/helpdesk, dus zoveel stomme regeltjes hebben wij gelukkig niet.
Oud 27-03-2012, 13:58
Verwijderd
Citaat:
hee ik heb ff een vraagje hoe kan je het makkelijkste melken?
WAT

Waarom houden de 14-jarigen van tegenwoordig zich bezig met dit soort dingen. Srsly.
Oud 27-03-2012, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Hmmmmmmm ik heb de beslissing van mijn wajong-aanvraag van 3 jaar geleden even opnieuw aangevraagd, omdat ik niet meer wist waarom ik was afgewezen. Staat in die brief dat je tenminste 25% arbeidsongeschikt moet zijn en dat ik dat niet ben Ik studeer me de pleuris, maar kan niet meer halen dan 30 van de 60 ects per jaar. Hoezo ben ik dan ineens minder dan 25% arbeidsongeschikt? Ik ga denk ik maar eens een nieuwe aanvraag doen.
is dat dan niet iets van dat je theoretisch wel 30 uur per week werk zou kunnen doen dat voor jou niet belastend is en waarvan het ze niet zo veel kan schelen dat het niet belastend is?

Zo was Theodoors moeder (met burn-out en ernstig astma) eerst 50% afgekeurd omdat ze nog wel 10 uur per week zou kunnen werken als ze daarbij zelf haar werkuren in zou kunnen delen, geen deadlines zou hebben, geen belastende casussen zou hoeven afhandelen, gedachten aan het werk niet 'mee naar huis' zou kunnen nemen en zich niet lichamelijk in zou hoeven spannen. Ja leuk, maar dat werk bestaat niet.
Oud 27-03-2012, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Trein. Bussen zijn in principe geen probleem, mits ik de route ken. Anders word ik zenuwachtig omdat ik niet precies weet wanneer ik op het knopje moet drukken
Dit is zo herkenbaar en daarom moest ik het even zeggen.
Verwijderd
Citaat:
Zo was Theodoors moeder (met burn-out en ernstig astma) eerst 50% afgekeurd omdat ze nog wel 10 uur per week zou kunnen werken als ze daarbij zelf haar werkuren in zou kunnen delen, geen deadlines zou hebben, geen belastende casussen zou hoeven afhandelen, gedachten het werk niet 'mee naar huis' zou kunnen nemen en zich niet lichamelijk in zou hoeven spannen. Ja leuk, maar dat werk bestaat niet.
Jawel, dat werk doe ik!
Miekje*
Miekje* is offline
Woesj, wat vreemd om op het forum te zitten op een andere plaats dan school of thuis.

Regels voor berichten