Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2012, 20:10
Verwijderd
Ohja, heb ook een keer een Brusselmans gelezen, dat was wel leuk. Alleen echt ALLEEN MAAR hetzelfde heel de tijd. :')
Advertentie
Oud 01-04-2012, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, volgens mij ben ik ooit halverwege dat boek gekomen en ben ik toen verhuisd, dus ik heb hem nooit uitgelezen
Weer aan beginnen dan! Ik heb 'm vandaag bijna uitgelezen, nog een pagina of 50.
Oud 01-04-2012, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ohja, heb ook een keer een Brusselmans gelezen, dat was wel leuk. Alleen echt ALLEEN MAAR hetzelfde heel de tijd. :')
ja, je moet ook geen twee boeken van Brusselmans achter elkaar lezen daarna weet je echt niet meer wat nou in het eerste en wat in het tweede boek stond.

Laatst gewijzigd op 01-04-2012 om 20:19.
Oud 01-04-2012, 20:19
Miekje*
Miekje* is offline
Huhuhu, een april .
Oud 01-04-2012, 20:20
Verwijderd
Een april, twee aprillen?
Oud 01-04-2012, 20:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Huhuhu, een april .
Miekje! Hoe is het daar?
Verwijderd
slapende katten:

http://www.buzzfeed.com/paws/awkward...ping-positions
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja oja oja, morgen Game of Thrones

Moet alleen even daarvoor seizoen 1 herkijken. Goed dat ik vrij ben deze week
Oud 01-04-2012, 20:22
Verwijderd
Onze bellen zijn ineens kapot. Allemaal.
Oud 01-04-2012, 20:24
Verwijderd
Is dat niet gewoon één systeem?

(Overigens zag ik ineens allemaal studenten voor me met een koebel om de nek, maar dat terzijde.)
Oud 01-04-2012, 20:25
Verwijderd
de moeder van een oud klashenootje is gestorven, hoor ik net. ze had kanker en ze had niet lang meer tre leven
en 2 familieleden van mijn vriendin 3dagen geleden.
life sucks.
Oud 01-04-2012, 20:26
Verwijderd
Nou. We hebben wel degelijk verschillende, als in; je hebt eentje vanaf beneden, die ish kapot. Dan eentje voor de voordeur, en elke kamer heeft een eigen bel. En ze doen het allemaal niet, en het rare is, in een kast zit ook nog weer een ding met allemaal bellen, zodat we binnen het huis ook op kamerbellen kunnen drukken en die doen het OOK allemaal niet. Terwijl sowieso de "hoofdbel" en de kamerbellen gewoon apart zijn en alles.
Oud 01-04-2012, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje! Hoe is het daar?
Tja, hoe ga ik dat omschrijven? . Rustig op het moment met bevallingen, druk met paplammeren. Leuke mensen, lekker eten, hard werken en lange dagen maken. En moe! Soms is het een beetje teveel van het goede allemaal, en soms is het ook gewoon heel leuk. Dus.
Oud 01-04-2012, 20:27
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou. We hebben wel degelijk verschillende, als in; je hebt eentje vanaf beneden, die ish kapot. Dan eentje voor de voordeur, en elke kamer heeft een eigen bel. En ze doen het allemaal niet, en het rare is, in een kast zit ook nog weer een ding met allemaal bellen, zodat we binnen het huis ook op kamerbellen kunnen drukken en die doen het OOK allemaal niet. Terwijl sowieso de "hoofdbel" en de kamerbellen gewoon apart zijn en alles.
Dan lijkt het me logisch dat er een draadje kapot is die de bellen voorziet van elektriciteit?
Oud 01-04-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Dan denk ik toch dat het één systeem is. Misschien wordt het ook vanuit één punt gevoed en ligt de stroom er gewoon af?
Oud 01-04-2012, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Dan lijkt het me logisch dat er een draadje kapot is die de bellen voorziet van elektriciteit?
Oud 01-04-2012, 20:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Tja, hoe ga ik dat omschrijven? . Rustig op het moment met bevallingen, druk met paplammeren. Leuke mensen, lekker eten, hard werken en lange dagen maken. En moe! Soms is het een beetje teveel van het goede allemaal, en soms is het ook gewoon heel leuk. Dus.
Dat klinkt toch wel heel positief! Dat is in ieder geval fijn om te horen
Oud 01-04-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Paplammeren Leuk woord.
Oud 01-04-2012, 20:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Paplammeren Leuk woord.
Ik las het ook eventjes als pa-plammeren
Oud 01-04-2012, 20:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat klinkt toch wel heel positief! Dat is in ieder geval fijn om te horen
Dankje . En ja, het is ook wel gewoon een positief ding, denk ik . Al heb ik soms wel even een ik-wil-naar-huis-moment, maar dat komt ook omdat moe en alles. Ik had vanmiddag een paar uurtjes vrij. Ik heb van half 2 tot half 6 geslapen als een os .
Oud 01-04-2012, 20:33
Verwijderd
Ja. We kunnen alleen niet bij de meterkast . En het lijkt me niet echt zo dat er 1 stop is voor alleen het belsysteem. Dat zou nogal raar zijn.
Oud 01-04-2012, 20:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Paplammeren Leuk woord.
Zo heten ze nou eenmaal . Pet-lambs, titlins (huhuhuhu), leblammeren. Je kunt er niet veel anders van maken!
Verwijderd
zo ik ga vroeg naar bed.welstrusten
Verwijderd
Weltrusten Chicka.
Oud 01-04-2012, 20:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dankje . En ja, het is ook wel gewoon een positief ding, denk ik . Al heb ik soms wel even een ik-wil-naar-huis-moment, maar dat komt ook omdat moe en alles. Ik had vanmiddag een paar uurtjes vrij. Ik heb van half 2 tot half 6 geslapen als een os .
Oja, logisch! Zelfs als ik op vakantie ben en het super naar mijn zin heb, wil ik als ik erg moe ben (wat natuurlijk met enige regelmaat gebeurt) ook soms heel erg graag naar huis. Daar kan je gewoon makkelijker en beter ontspannen! Maar ik kan me daar gelukkig meestal wel overheen zetten en blijven genieten. Jij ook?
Oud 01-04-2012, 20:37
Verwijderd
Omnom, Salt & Vinegar chips.
Oud 01-04-2012, 20:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oja, logisch! Zelfs als ik op vakantie ben en het super naar mijn zin heb, wil ik als ik erg moe ben (wat natuurlijk met enige regelmaat gebeurt) ook soms heel erg graag naar huis. Daar kan je gewoon makkelijker en beter ontspannen! Maar ik kan me daar gelukkig meestal wel overheen zetten en blijven genieten. Jij ook?
Meestal lukt dat wel ja . Of ik heb een korte huilbui en dan gaat het weer over .

En nu ga ik douchen en slapen. Tada!
Oud 01-04-2012, 20:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Meestal lukt dat wel ja . Of ik heb een korte huilbui en dan gaat het weer over .

En nu ga ik douchen en slapen. Tada!
Oh dat helpt soms echt heel erg goed ja gewoon doen dus!

Slaap lekker! xx
Oud 01-04-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
ja, je moet ook geen twee boeken van Brusselmans achter elkaar lezen daarna weet je echt niet meer wat nou in het eerste en wat in het tweede boek stond.
De guggenheimer trilogie en de ex-trilogie kan je prima achter elkaar lezen!
Oud 01-04-2012, 20:46
Verwijderd
Voor de mensen met verstand van internetdingen:

Sinds een tijdje valt het internet hier uit, altijd rond 21:30 's avonds. M'n huisbaas (die het modem heeft staan) die reset de boel dan, en dan doet hij het weer, maar dit is natuurlijk geen doen. Iemand enig idee hoe dit komt?
Want hij was afgelopen week 's avonds niet thuis, nachtdienst oid, en dan zit ik dus wel mooi een hele avond/nacht zonder internet
Oud 01-04-2012, 20:51
Verwijderd
En daar komt bij dat ik blijkbaar gewoon internetverslaafd ben, want ik word echt helemaal gek als het gebeurt. Kan wel iets anders gaan doen ofzo, maar heb toch telkens het gevoel van GVD IK WIL INTERNET
Oud 01-04-2012, 20:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
naamzoek Little Phoebe

[filmpje]
Puppy
Oud 01-04-2012, 21:23
Verwijderd
My whining killed the topic!
Oud 01-04-2012, 21:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Pinkeltje.

Pinkeltje
Oud 01-04-2012, 21:36
Verwijderd
Citaat:

Pinkeltje
(K)

Nog IEMAND die m'n grappen waardeert.
Oud 01-04-2012, 21:36
Verwijderd
Ik had vroeger trouwens echt Pinkeltje.
Oud 01-04-2012, 21:37
Verwijderd
Stef, zo beter ?
Oud 01-04-2012, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Mijn vader had vroeger veel Pinkeltje-boeken en die lagen allemaal bij mn opa en oma in huis, dus wij hebben die vet veel gelezen als we daar logeerden.

Ik was toen 19.
Oud 01-04-2012, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Stef, zo beter ?
haha
Oud 01-04-2012, 21:39
Verwijderd
Oud 01-04-2012, 21:39
Verwijderd
Dit is nog best leuk om te bedenken
Oud 01-04-2012, 21:41
Zeppelin
Zeppelin is offline
hap slik weg
Oud 01-04-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ja, leuk

Wat betekent jouw BHS, Zep?
Oud 01-04-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had vroeger trouwens echt Pinkeltje.
Wie niet? bazenboeken!
Oud 01-04-2012, 21:46
Zeppelin
Zeppelin is offline
Bitch Hoer Slet

Oud 01-04-2012, 22:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Open de jacht nu op die
BHS BHS
Oud 01-04-2012, 22:55
Zeppelin
Zeppelin is offline
niemand die wacht echt op die
BHS BHS
Oud 01-04-2012, 22:56
Zeppelin
Zeppelin is offline
jammer dat ik niet alsnog vieze sletje als titel heb gekregen.
Oud 01-04-2012, 23:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb het gevraagd hoor
Oud 01-04-2012, 23:17
Verwijderd
Ik heb ook ineens tering heimwee
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten