Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2013, 17:23
Verwijderd
over kaasfondue. we wilden gaan kaasfonduën maar er was geen kaasfondupan en de kaas was beschimmeld.

Ook hadden mijn ouders een restaurant, een armoedig aggenebbiszootje ergens in delft. Er waren voornamelijk duitsers te gast. Ik kwam daar in de keuken werken die leek op de keuken van AdG (bakker). Er was heel veel chaos en ruzie, en een aardbeving.
Advertentie
Oud 13-03-2013, 17:48
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Ik droomde vandaag dat ik sliep en zat te dromen.
Oud 16-03-2013, 07:41
Verwijderd
In de wereld had iedereen een zombie dubbelganger. Dit waren geen agressieve zombies, ze hadden nog gewoon hun oude karakter alleen liet er af en toe een stuk huid of een ledemaat los. En als er een zombie dubbelganger van je was gemaakt, dan kostte je dat je intelligentie. Niet al je intelligentie maar laten we zeggen een IQ punt of dertig, veertig.
Ik was zelf een zombiedubbelganger en ik had een baby met een niet-zombie vrouw, want dat was de enige manier om kinderen te krijgen voor zombies. De niet-zombies hielden daar niet van en vonden bovendien het wegrotproces onsmakelijk, daarom werden zombies steeds verbannen. Het was dus belangrijk dat niemand door zou hebben dat ik een zombie was, dus ik deed me dom voor en repareerde elke verrottingswond die ik kreeg. Totdat de huid van mijn neus begon los te laten. Neuzen kan ik niet netjes hechten. Ik stond met mijn baby naast een kar aardappelen en mijn babymama kwam aanlopen en toen begon het kleine wondje op mijn neus verder te bladderen en viel de huid eraf in de aardappelen en had ze direct door dat ik toch een zombie was.

Laatst gewijzigd op 16-03-2013 om 07:58.
Oud 16-03-2013, 07:56
Verwijderd
In mijn andere droom liep ik over een dik besneeuwd pad naar een winkel die op mijn konijnen had gepast. Het was een raar pad, af en toe werd het de bovenzijde van een muur en een paar keer ging het zo steil naar beneden dat ik moest glijden en daarna een kont vol sneeuw had.

Toen ik bij de winkel was stond daar een kale man. Ik vroeg hem wie hij was en hij vertelde mij lachend dat hij kwam inbreken en dat hij lekker had gegeten. Ik schrok, hij had toch niet de konijnen opgegeten? Nee hoor, ik moest me geen zorgen maken, hij had ze netjes achtergelaten en daarbij wees hij naar een doos in de hoek die vol zat met vierkante bloederige stukjes bruine vacht!
Terwijl ik geschokt stond te kijken kwam iemand de inbreker arresteren en die hield intussen een hele preek tegen mij dat ik zoiets wel had kunnen verwachten omdat ik het hooi, strooisel en voer zo op de grond had staan in plaats van in de gepatenteerde huisdierrekken.
Daarna ging ik een schop pakken en de resten van de konijnen in een hoek van de winkel begraven.
Later zag ik een krant waarin stond dat de inbreker twee konijnen had gedood en een appel had gestolen en opgegeten en dat hij vanwege die appel ingerekend was.

Daarvan werd ik wakker en toen ben ik snel de konijnen gaan aaien.
Oud 16-03-2013, 21:31
Verwijderd
Ik had zeer hoge, zwarte hakken. Toen ik ze aantrok zaten ze als gegoten. Het lopen erop ging fantastisch, zelfs toen we bij het grote kerkplein waren met de kinderkopjes. Mijn zusje en anne trokken me aan m'n armen mee omdat we de tram moesten halen. Ik dacht, nu gaat het vast mis en klapt mijn enkel. Maar dat gebeurde niet, het ging fantastisch. Ze trokken zo hard dat er een beetje droom-vliegen ontstond wat heerlijk was.
Oud 17-03-2013, 22:46
Verwijderd
De hema kwam vaak aan bod.

Eerst was ik met anne in de hema. Ik zag daar een takkie-sleutelhanger voor 16 euro. Dat vond ik te duur. Ik kocht één enveloppe. De volgende dag gingen we terug, de takkie-sleutelhanger was 4 euro geworden. En een heel grote Jip was ook maar 4 euro, evenals een tas met takkies. Ik pakte het allemaal. Anne keek afkeurend en geirriteerd en vroeg waar ik dat allemaal voor nodig had. Ik werd onzeker en legde alles terug behalve de sleutelhanger.
Later had ik met mijn vader en sam een afspraak, we gingen naar Utrecht met de bus. De bus werd bestuurd door een koelie op blote voeten. Hij maalde niet echt of je langs de ov chip scanner ging, maar ik deed het toch. Het was een goedlachse kerel.
We kwamen aan bij een kermis. De attracties waren zoals je die verwacht, alleen gingen ze allemaal veel sneller, als een ventilator zodat je geen onderscheid meer kon maken tussen de verschilende karretjes. Niemand van ons drie had daar trek in en we nam weer een bus naar de stad. Deze werd ook door een koelie bestuurd, alleen zijn hokje zat aan de buitenkant van de bus, hij moest fietsen. Later bleek dat een stunt te zijn.
Ik keek op het forum naar mijn telefoon, iemand schreef dat hij Matthijs van Nieuwkerk kende en dat het een sportieve kerel was. We kwamen in de stad aan, door lang door het bos te hebben gereden en gingen weer naar de hema. Mijn vader en sam gingen drinken halen en ik ging alvast ergens zitten. Je mocht er weer roken in een bepaald gedeelte, maar dat was naast een hoekje waar een bord stond met daarop: 'moeders, hier kunt u veilig uw baby (borst)voeding geven!'. Ik sprak hardop mijn verbazing uit en stak uit principe geen sigaret op. Mijn vader kwam terug en zei dat de service heel kut was en dat hij nog wel een ander goed tentje kende ergens. We gingen weer met de bus, de koelie die ons de eerste keer had gebracht reed weer. We reden een mega lange brug op waar ook een tram op reed (gewoon een rood/witte HTM tram). Ik was erg bang dat de brug zou opengaan voor we er goed en wel vanaf waren. De bus probeerde de tram in te halen. Aan het einde reden we zo de plomp in, heel veel auto's hadden een ongeluk gehad, er lag een andere bus op zijn zij. we stapten allemaal uit en ik schreeuwde dat er misschien nog wel mensen in die voertuigen konden zitten. Mijn vader zei dat ik me niet zo druk moest maken en dat anderen daar wel voor zouden zorgen. Hij en sam pakte een bus maar ik ging liever lopen.
Ik kwam bij allemaal speelveldjes en basisscholen uit, op een gegeven moment kon ik geen andere kant meer door dan een gebouw in. Toen ik binnen was herinnerde ik dat ik al eerder over deze school had gedroomd en probeerde voor de geest te halen welke route ik het beste kon lopen, omdat ik daar vorige keer was verdwaald. Ik kwam uit in Amsterdam in de stad. Ik probeerde mijn vader en sam te bellen, maar die namen allebei hun telefoon niet op. Smsen ging voor geen meter, er kwamen rare woorden in beeld te staan. Er was in een klein steegje daar een computer waar je gewoon op mocht. Ik ging er eventjes achter zitten om mijn telefoon op te laden, maar toen ik bedacht dat ik op een open netwerk én open computer zat, haalde ik hem er snel uit voor het geval iemand mijn gegeven zou kunnen controleren.
Ik liep wéér de hema binnen, Matthijs van Nieuwkerk kwam net naar buitengelopen met 3 tennisrackets onder zijn arm. Ik dacht terug aan het bericht op het forum waar ik nu beamend op kon reageren.
Een neger medewerker zei; 'welkom schatje' en maakte een luchtkusje. Ik had daar allemaal geen tijd voor want ik probeerde nog steeds mijn vader te bellen. De takkiesleutelhangers waren in deze hema 5 euro trouwens.
Oud 19-03-2013, 14:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik droomde dat ik met een vriendinnetje ging wandelen en dat we toen een steile grindhelling af moesten en zij liep voorop. Ze gleed uit over dat grind en rolde de berg af waarbij ze twee keer op haar nek stuiterde. Toen ik bij haar kwam reageerde ze nergens op en ik dacht dat ze dood was, maar schreeuwde nog tegen iemand dat ie 112 moest bellen. Einde droom
Oud 20-03-2013, 00:13
Verwijderd
het was weer kommer en kwel met autorijden.
In het echte leven had anne me verteld dat een versnelling in allerlei standjes kan en dat je dat als een W vorm moet zien.
In mijn droom deed ik dat. Ik reed op een weg en moest plots stoppen omdat er allemaal hijskranen en bulldozers bezig waren. De koppeling was kapot, deze bleef hangen en was zo hoog dat ie het stuur aanraakte. Ik wist ook niet met welke voet ik alles precies moest doen dus ik deed maar wat. Maar door die opstopping moest ik achteruit rijden. Ik had geen flauw idee hoe dat moest, dus maakte ik een vreemde move waardoor ik gedraaid was, ik ramde allerlei auto's maar ik stapte niet even uit om de schade op te nemen.
Ik reed weer verder, dat ging ook al helemaal kut want de auto schokte. Ik kwam oud huisgenoot Saida tegen en die stapte in. Wéér kwam er een situatie met drijfzand waardoor ik weer achteruit moest rijden. Saida had ook geen rijbewijs dus we zaten samen wat te klooien met al die pookjes. De handrem was ook kapot, wat heel lastig was. Helaas kwam de auto (de viet viet) in het drijfzand terecht. Een paar werklui keken hoofdschuddend naar ons. Gelukkig was er een vent die de auto snel weer op het land kreeg. Hij zei dat ik nog maar beter moest oefenen.
Later was nagelvrouw A. ergens, we waren ergens in het westland met alle bruggetjes en weilandjes in de auto. Ze reed per ongeluk de sloot in wat heel veel paniek veroorzaakte. We stapten uit en lieten de auto voor wat het was. Er was een soort mega grote disney hal, maar daar waren louter dronken mensen. Ik kocht een gouden broche van mini mouse die ik vroeger echt had. En een gele poncho met het logo van euro disney. Er waren allemaal mensen van de basisschool zoals ricky en (google niet naamzoek) ''''kleine auto''''' en haar zus D. (piet).
Buiten werd me een blow aangeboden maar die sloeg ik af.
Oud 21-03-2013, 22:10
Verwijderd
Ik had op een of andere manier een '6e zintuig' ofzo, waardoor ik doden kon zien, ik kwam bij oma, en ik voelde dat ze dood was, maar niemand geloofde me
Oud 22-03-2013, 07:57
Verwijderd
Ik weet dat ik echt heel vaag droom soms, maar dit slaat wel alles. Het was een lange en gedetailleerde droom, maar ik weet nog alleen in grote lijnen waar hij over ging.

Wat ik me nog kan herinneren (ik weet niet meer of het daar ook begonnen was) was dat we in een huis in Nederland waren en dat er opeens paniek was over een mededeling dat alle buitenlanders gedeporteerd zouden worden. Diegenen die ons kwamen halen waren aardig en hadden er niet echt zin in en met wat praten, zouden ze hun best voor ons doen (echt geen idee wie er nog bij mij was), sowieso was ik een speciaal geval met mijn beide nationaliteiten. Uiteindelijk met een heleboel mensen op de trein gezet, maar onze trein was een speciale trein, die ging ergens anders naartoe. Een van die waarmee ik gesproken had zei dat ze wel dingen zouden verwachten in ruil voor de mogelijkheid om te blijven.
We kwamen bij een hele grote villa en daar werden we 'welkom geheten' door een oudere man. En daar zie ik een Belgisch klasgenootje bij me staan. Een man (lijkend op een larper die ik ken) komt naar me toe met de mededeling 'of ik al de lijst met tarieven had gekregen, maar anders had hij hem hier' en hij duwde een briefje in mijn handen. Ik wierp er een blik op, maar besloot even te wachten met lezen. Toen mochten we een kamer gaan uitzoeken. In de kamer begon ik me met omkleden (ik had een schooluniform aan dat vies was geworden en mijn eigen kleren waren daar blijkbaar) en intussen las ik het briefje. Er stond iets op als 'Als je Nederlander wil blijven, kom dan nu onmiddellijk naar buiten, ik wacht op je op de toren, als ze vragen waar je heen gaat, je gaat de was doen. We zullen moeten trouwen en 6 keer langs de familie moeten.'
Ik wilde het briefje verbranden maar terwijl ik dat wilde doen, zag ik anderen naar me kijken, dus ik verfrommelde het en stopte het weg (oh ik had zo'n ouderwetse ronde aansteker, een witte!). Daarna ging ik naar buiten. Daar stonden meerdere torens, maar ik dacht dat ik de rare groene spiraal moest hebben (die me deed beseffen waar ik was, een stad waar ook een forumster woonde), maar die kon ik niet opklimmen en ik zag hem ook niet staan. Dus terug naar binnen, langs bewaking, waar ik hem zag staan en fluisterde: welke toren, er stonden er verdomme 5! Mee komt er een soort tuchtprefect aanlopen die met een zuur gezicht naar ons kijkt en dan begint over 'Is het trouwen mislukt?' Wij schrikken en als ze vraagt 'Waarom zouden jullie trouwen?' leg ik mijn handen op mijn buik en zeg iets als 'Ja het is noodzakelijk. Ik moet toch voor het leven kiezen.' Waarop de vrouw haar gezicht opklaart en meteen instemt en de man en ik elkaar moeilijk aankijken, want hoe moet ik in vredesnaam gaan pretenderen zwanger te zijn als ik het niet kan worden?
Daarna nog mannen die seks eisen van de vrouwen die in Nederland willen blijven en die aan mij vragen of ze het tof zou vinden een stok in hun kont te duwen en brieven die voor mijn 'aanstaande' zijn over werk en dingen, maar die betreffen zijn valse identiteit, dus het is heel vreemd dat die daar aankomen.
Oud 23-03-2013, 09:11
Verwijderd
Ik was ergens bij Delft, bij de snelweg daar bij Rijswijk (niet bij de vliet maar pr.bea weg). Het was midden in de nacht. Ik zag een grote supermarkt die open was, handig. Ik parkeerde mijn fiets en liep naar de winkel. Ik bedacht dat ik m'n fiets niet goed op slot had gezet en liep terug. Toen dacht ik ineens weer dat m'n fiets niet goed stond. Dat ging heel lang zo door, tot het moment dat ik iemand het licht uit zag doen in de supermarkt. Ik vond mezelf nogal dom.
K. stond buiten te wachten. We gingen zoenen en later neuken. Ik had er spijt van achteraf.
Oud 23-03-2013, 15:35
O RLY
O RLY is offline
Ik zat met mijn vriendengroep buiten bij het speelplein in een kring toen er opeens een groep van die Engelse ruiters die op vossen jagen kwamen. Alleen in plaats van honden hadden ze wilde fotocamera’s. Ze stuurde al hun camera’s op ons af en wij sloegen op de vlucht tot dat we allemaal verzamelde op een speeltoestel. Ik en nog iemand werden aangewezen om met een plan te komen. Na een tijdje hadden we een plan: we nemen de glijbaan naar beneden en daarna moeten we in een rij gaan staan. Als de fotocamera’s op ons af stormen moeten we op het laatste moment springen zodat we dan op de camera’s landen en ze kapot zijn. Dit voorde we uit en daarna sloegen de Engelse ruiters op de vlucht.

Ik droom altijd de raarste dingen als mijn wekker gaat en ik kies om nog 10 minuutjes langer te slapen lijkt het wel.
Oud 24-03-2013, 04:08
Verwijderd
Ik ging werken als serveerster bij een soort buitenconcert. Ik maakte me erg zorgen omdat ik motorisch niet lekker uit de verf kom als het om drankjes zonder knoeien brengen gaat. Het werkgebied was heel groot, met allemaal grasveldjes en heuveltjes. Om bij de keuken te komen moest ik via een heel smalle loopplank een bos in waar het restaurantje stond. Ik had een leuk pakje aan, een zwart jurkje met zo'n traditioneel serveersterschortje, en ballerina's. De bazin was een strenge kakker. Ik kon maar 2 drankjes tegelijkertijd en bedacht pas later dat het misschien handig was geweest als ik een dienblad had gebruikt. Een tafel van vier personen moest ik in 2 loopjes serveren. Ze hadden oranje limonade besteld.
Er was een collega, een lange jongen type blaaskaak student, totaal niet mijn type. Maar hij was heel grappig en hij zoende me. We doken een kantoor binnen en trokken onze kleren uit. We gingen op de bank liggen en hadden goede gesprekken. Ik was geil en begon hem te neuken, hij had een heel grote lul die ik goed voelde. Plots kwamen er drie personen binnen, ze waren blijkbaar belangrijk aan hun kleding en mappen onder hun arm te zien. Ze keken ons boos en zwijgend aan net zolang tot we ons hadden aangekleed en wegliepen. Ik baalde als een stekker en dacht dat ik nu wel ontslagen zou gaan worden, en dat alleen maar voor een wippie waar ik niet eens van hou.
Ik liep weer terug over de loopbrug over de grasveldjes en kwam bij een museum terecht. Daar was een museum, ongekend huge. Het liep in een halfronde boog. Wittinten overheersten. Overigens was het de hele droom stralend zomerweer.
Jeroen Krabbé dook ineens op, hij had een demonstratie georganiseerd en vroeg of ik mee wilde doen. Ik stemde in, maar eigenlijjk wist ik niet eens waar het over ging.
We gingen met de tram over de heuveltjes rijden. De neukjongen zat ook in de tram. Ik zat echter naast Edward. Ik werd gebeld door een fabrikant die vroeg of ik interesse had in 4000 pakjes drinken die de dag erna over de datum zouden gaan. Hij had het over pakjes drinken met zaden erin, later had ik pas door dat het over breakers ging. De man aan de telefoon was erg enthousiast, hij vroeg of ik ook interesse had in 3000 kipkerrie maaltijden. Die liet ik aan me voorbij gaan en dus zouden ze naar Leiden gaan zei hij.
In een dichtbegroeid stuk bos kreeg de tram panne, we stonden heel lang stil. Edward keek naar beneden en zag het huis van Spiritueeltje en zei dat ze een feestje had. Ik keek maar zag allemaal freakjes op de grond zitten mediteren. De neukjongen had veel interesse in die kut.
Een van m'n nagels was eraf gevallen, net nu ik gewend was die niet meer te verstoppen.
Oud 24-03-2013, 14:18
Verwijderd
droom 2: ik keek een kennisquiz op tv. De vraag was hoe de hoofdpersoon heette in een boek van Rihanna. Het antwoord was Melanie Eibloed. Mijn aandacht was meteen getrokken en ik schreef ergens op dat ik dat moest gaan lezen.
Oud 25-03-2013, 03:36
Verwijderd
Ik was thuis, in mijn ouderlijk huis op de St. Peterlaan in Arnhem. 't Was allemaal wel goed, behalve dat ik wat sip doch understanding was over een relatie die tot een einde was gekomen. Ik lag in bed muziek te luisteren, ondertussen keek naar buiten en zag dat schuin tegenover me twee collegae woonden, de één in een bovenwoning, de ander in de benedenwoning. Ik had uitzicht op de slaapkamers. Omdat het 's nachts was en ik nog altijd wakker kon ik zien dat beide collegae met hun partners lief en liefkozend bezig waren; één stel was elkander teder aan het masseren, een ander stel was aan het snugglen. Ik wilde op het forum posten dat ik dit tamelijk cru vond gezien mijn sippe toestand (geheel V-lid stylo, red.) Het viel me trouwens op dat de vriendin van één bepaalde collega, J., een bijzonder mooi figuur had. 'Dat heeft-ie toch aardig geregeld zo', was mijn gedachte. Ook verbaasde ik me over de tederheid die hij liet zien, ik wist niet dat hij dat in zich had. Ondertussen begonnen de katten te jengelen dat ze van mijn kamer af wilde en omdat slapen niet leek te lukken liet ik ze naar buiten. Ik pakte mijn netbook en ging aan tafel zitten, waar een flesje water stond. Verder niets. Het was een heel net, keurig tafeltje zonder rommel. Ik maakte het flesje water soldaat en klapte de netbook open om mijn relaas over de overburen wereldkundig te maken. Middenin het verhaal werd ik achter mijn oor getikt, 'geflikt' zoals sommige mensen dat noemen. Geirriteerd keek ik op. Het was de longarts, een nog wat jonge gozer. Blijkbaar was mijn slaapkamer ineens veranderd in een ziekenhuis. Ik zeg 'Ey, dat kan je nog niet maken man! Ik ben verdomme 31, dan ga je me niet achter m'n oor flikken!' Waarop hij in de verdediging schoot en er ontstond een discussie. Gedurende ons gesprek was hij ook aan de telefoon met een onbekende vrouw, aan wie hij de discussie ook nog eens voorschotelde. De vrouw was het met me eens en uiteindelijk wist ik hem te overtuigen dat hij de leeftijd nog niet had om met dat soort fratsen weg te komen, ondanks dat ik eerder tegen hem zei dat hij een beetje op een (jonge) kruising tussen Kees Prins en John Cleese leek. Hij accepteerde het uiteindelijk, bood zijn excuses aan en sprak uit bang te zijn oud te worden. Ik wees hem er op dat voor een arts oud zijn juist heel goed is in de zin van zowel natuurlijke autoriteit als rust uitstralen. Zo had hij het nog niet bekeken. In ons onderhoudende gesprek werden we verschillende keren gestoord door zusters die handdoeken en dat soort onzin kwamen brengen en dat vrij luidruchtig deden. Ik vroeg nog of ze niet wat zachter moesten doen in verband met slapende mensen (het was nog steeds 's nachts, mind you) maar ze waren daar bijzonder achteloos over. Ik was toch nog wakker dus 't kon me verder niet zoveel schelen. De arts vertelde dat in mijn dossier krantenknipsels waren verzameld van andere Q's die hij behandeld had, dat vond ik dan wel weer cool om te zien. Wat er precies met die luitjes gedaan is, is nooit duidelijk geworden. Ook liet hij mijn eigen geschiedenis zien, vanaf het Wilhemina Kinderziekenhuis in Arnhem tot aan nu. Dat was tof.
Oud 25-03-2013, 07:01
Verwijderd
ik was bij rock palace en kocht een drumstel. Dat bestond uit nogal veel pakketjes dus de brandweer werd gebeld door een medewerker daar om mij te helpen. Het waren een stuk of 5 brandweerauto's. De voorman of hoe je zo iemand noemt was lekker en ik flirtte met hem. De pakjes werden ingeladen. Ik reed op de fiets in het midden met achter me de brandweerwagens met sirenes aan. Ik voelde me een beetje zo'n leidertje van een marcheerband maar dan vele malen gaver. Ik deed ook mijn hand steeds in de lucht zoals dat soort mannetjes doen. Intussen vonden er implosies plaats van allemaal gebouwen in de torenstraat, waaronder dat stukje bij dennis papegaaien en bij de nobelstr. Het was allemaal heel filmachtig.
later liep ik bij de nobelstr maar het zag er heel anders uit. Geen winkels, andere straatjes. Een zwerfster zat tussen het puin en was aan het schelden. Ik verstond haar niet.
Ik was op bezoek bij een man en een vrouw die ik vaag herkende van een documentaire op tv. De vrouw had haar bevalling aangezet op tv, ik probeerde me in te houden ondanks dat ik hoorde dat het een toppertje was. Ik ging weer naar huis, op straat hadden allemaal mensen geboortekaartjes van hun kinderen op de binnenkanten van hun autoramen geplakt. Ik zei 'als fetisjiste kan je hier je lol op in deze straat'. De man keek me onbegrijpelijk aan. De hele droom at ik frambozen van de albert heijn (die ingevroren dingen) en ze waren erg zoet. Er was ook niet iets met carlien.
Oud 25-03-2013, 10:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iets met een park met veel leuke mensen. Ik weet niet waar ik was en wie de helft van die mensen waren, maar we waren wel allemaal vrienden. Ik probeerde een collage te maken op mijn computer, maar het wilde niet zo lukken.
Er was ook iets met het verzet, want er was een stuk waar bewaking met een geweer stond en waar duisent camera's hingen. Als je werd betrapt, werd je doodgeschoten.
Mij hadden ze nog niet betrapt, maar er kwam een meisje met een lange jurk en een geweer uit de bosjes die zei dat ik in die stad moest blijven. Ik vroeg of dat voor altijd moest, maar dat hoefde niet. Ik moest er blijven tot zij weer rond was, want ze was al zo lang vierkant geweest. Ik knikte.
Iemand schoot een vuurpijl naar het gebouw van de evilguys, die ontplofte sierlijk, vlak voor het raam. Ik wilde een foto maken, maar ik was net te laat.
Oud 27-03-2013, 08:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ging verhuizen en mijn moeder had een aapje in haar auto verstopt. Ik zat met S. (pauperish ouwehoer van hier om de hoek) op het dakterras in het bdjp en we hadden het over liefdes en het bleek dat zij een crush had op een vriendin van mij. Er was een storm die gauw overtrok, dat vond ik jammer, want de lucht was helemaal groen.
Ook zag ik F. en E. van vroegah als echte alto's op stelten met een zadel lopen. Ze zongen Tyler Hilton. Ik fietste tussen ze door en kon het natuurlijk niet laten om mee te zingen.
Oud 28-03-2013, 11:14
Verwijderd
Ik ging een soort van para-sailen, het was natuurlijk iets niet bestaand droom-achtigs, maar in ieder geval was het iets op zee en iets met een parachute oid.
Ik werd helemaal niet goed vastgemaakt, en er werd helemaal niet goed uitgelegd wat ik moest doen. Ik was dus superbang, en superboos op die vent.
Later bleek dat ik helemaal niet omhoog ging, en dat je daarvoor best goed moest trainen, en dat het de eerste keer bij niemand lukt. Het was dus gewoon een soort van 'whaha, ze gaat toch niet de lucht in, dus why bother om haar goed vast te maken en instructies te geven'.
Oud 28-03-2013, 14:52
Verwijderd
Ik ben Mobiel van Stephen King aan het lezen en ik weet dat ik daar vannacht over heb gedroomd, maar wat precies weet ik niet meer. Is ook niet zo gek, apocalypsen vreten altijd aan mijn onderbewustzijn. Films en boeken.
Oud 29-03-2013, 16:14
Takkeling
Takkeling is offline
Ik beklom een wolkenkrabber van piepschuim om aan vijanden te ontkomen, maar toen ik bijna boven was hij viel om, en daardoor ook de andere wolkenkrabbers, die als dominostenen stonden opgesteld. Er waren ook een heleboel andere dingen, maar die herinner ik me niet goed. Veel zwart, lopen langs een geasfalteerde en verlaten weg waarop af en toe vijanden met geweren verschenen waarvoor ik me moest verschuilen, sneeuw, 's nachts, iets met riolen, en foto's van meeuwen aan een muur, en mijn beste vriendin die de hoofdrol speelde in een boek dat ik in mijn droom aan het lezen was en waarin ik ontdekte dat zij eigenlijk een heel slecht persoon was waardoor ik in een vervelende gewetenskwestie belandde.
Oud 29-03-2013, 16:28
Verwijderd
Ik zat met Anne in de auto, we waren in de USA. Een onbekende ouwe gek trok een pistool. Hij stond heel dicht bij de auto. We waren allebei verstijft van angst. De man schoot, maar de kogel ketste af, er zat alleen een klein putje in de voorruit. De man schreeuwde dat hij had onthouden hoe we eruit zagen en de eerst volgende keer dat hij ons zag zou hij ons dood schieten. Anne reed weg, ik stapte uit en rende een huis binnen waar een sleutel in de voordeur zat. Snel draaide ik de deur op slot. Het bleek een soort hostel voor bejaarden te zijn. Ik rende naar boven een slaapzaal op en begon als een gek in de kasten te kijken. Ik dacht als ik me als een bejaarde verkleed dan herkent die vent me niet. Ik pakte kleding en pruiken maar iemand zei dat m'n babyface niet goed van pas kwam en me beter als een chinees kon verkleden. Ik probeerde met eyeliner chinese oogjes te maken maar dat mislukte behoorlijk.
Later was ik met een man en zijn ouders en nog wat vrienden van hem in dat huis, de bejaarden waren weg. De man was voetballer en leek een beetje op de vader van S. en hij had een gala. De moeder had een jurkje voor me gemaakt, maar het was heel ingewikkeld en ik begreep slecht hoe ik het aan moest trekken, allemaal lapjes stof en een voorkant die je inelkaar moest klikken, heel leuk. Gaandeweg kwam ik er wel achter, maar het duurde heel lang. Ik had blote benen en bedacht ineens dat ik die moest scheren, de zwarte haren waren duidelijk zichtbaar. toen ik voor de spiegel stond zag ik ook dat ik enorme bossen okselhaar had. Geen porem met strapless jurkjes. Dat scheren duurde allemaal for ever, ik dacht ik krijg vast gezeur dat ik overal zolang over doe. Maar niemand zei wat. Ik stond voor de spiegel en zag dat m'n jurkje in m'n witte oma onderbroek zat. Een meisje zei dat ze 2 onderbroeken aan had getrokken. Ik deed haar na ook al was het weer heel lang zoeken naar een zwarte onderbroek.
Later zaten we in de auto, ik was ineens met m'n moeder. We kregen ergens ruzie over en ik stapte uit. Het was koud, grijs regenachtig weer.
Oud 30-03-2013, 09:00
Takkeling
Takkeling is offline
Ik had een ongelofelijk agressieve halsbandparkiet als huisdier en ik vond dat zo'n kutbeest dat ik hem met een handdoek pakte en in een kratje stopte en hem daar zonder eten of drinken liet zitten tot hij dood ging.
Oud 30-03-2013, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had een ongelofelijk agressieve halsbandparkiet als huisdier en ik vond dat zo'n kutbeest dat ik hem met een handdoek pakte en in een kratje stopte en hem daar zonder eten of drinken liet zitten tot hij dood ging.
Het drong eerst niet tot me door dat ik in het droomtopic zat... mijn hart!
Oud 30-03-2013, 10:42
Takkeling
Takkeling is offline
Hihi, ik had vanochtend ongeveer hetzelfde omdat ik niet meteen doorhad dat het een droom was. Ik voelde me zo schuldig tegenover die vogel.
Oud 30-03-2013, 10:52
Verwijderd
Voor het eerst in jaren droomde ik iets met elementen die in het echt niet kunnen. Ik was met mijn lief in een groot, verlaten landhuis, waar sneeuw en ijs op de muren zat. Gek genoeg bleven we daar een nacht slapen. De volgende ochtend gingen we aan de huisbaas (?) vragen of de verwarming hoger mocht. De huisbaas was een soort weerwolf dus er volgende een vlucht door het huis, dat maar groter en groter bleek. Er sloten zich op de een of andere manier meer mensen aan en sommige daarvan verdwenen weer door 'portals' in de vloeren. Er was ook nog een weerwolf die half vampier was. We werden niet gebeten, hoe het afliep ben ik helaas vergeten...
Oud 01-04-2013, 13:13
Verwijderd
ik befte een leuk meisje op de wc's van de hema. haar kut smaakte fantastisch. Toch dacht ik hmm, dit is niet helemaal mijn ding (again). Het meisje zei hetzelfde.
Sam verkocht koek voor het rode kruis maar ik had geen geld bij me, waarover ik me schuldig voelde.
Iemand had de helft van mijn gezicht geschminkt. Ik deed er zelf nog groene lippenstif op maar dat werd rood.
Oud 04-04-2013, 15:29
Verwijderd
forumster umberto was leider van één of andere majorettegroep waar ik bij zat. Ze liep voorop met zo'n stok in de lucht. Als je niet luisterde dan duwde ze je kin omhoog met die stok.
Oud 04-04-2013, 15:43
Verwijderd
Gisteren een klassiek horrorverhaal met mensen die opgesloten zaten in een groot oud landhuis. Eén van ons was een vampier, maar we wisten niet wie. Af en toe was er een scene dat de vampier iemand aanviel, leegzoog en achterliet. Steeds meer mensen gingen dood en op het eind bleek de vampier de heer des huizes te zijn, één van de eerste "slachtoffers", die dus alleen maar in een hoekje lag te doen alsof hij dood was.

Vannacht had ik een extreem disturbing droom. Ik wil het niet tot in details gaan beschrijven en dat wordt ook vast niet op prijs gesteld op dit forum, maar het draaide om piemels en messen het was echt heel nasty.
Oud 04-04-2013, 16:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn beste vriendin was kwijt en ik wilde overal pamfletten ophangen, maar ik wist niet zo goed wat ik erop moest zetten. Er was ook een groep mensen, een paar ervan zaten mij de hele tijd dwars. Toen bedacht ik dat mijn telefoonnummer op het pamflet moest, maar ik was bang dat freakshows me zouden gaan bellen.
Oud 05-04-2013, 11:12
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
En gisteren, dat was ook wel een leuke, was ik met mijn moeder in een themapark dat een soort kruising tussen de Efteling en Disneyland was. Het was in ieder geval best groot, en midden in een enorm bos. Er was ergens ook een open plek waar allerlei relikwieën uit het Land van Ooit lagen, als een soort eerbetoon. Ik ging in een achtbaan (een soort Big Thunder Mountain, deze dus) en die deed het op de top niet meer. Toen ben ik uitgestapt en heb het karretje een zet gegeven, zodat de rit werd afgemaakt. Toen moest ik natuurlijk ook nog naar beneden, ik hield me stevig vast aan de baan, maar ik zag de klim niet echt zitten. Gelukkig werd ik snel gered door het personeel, die zwevende Albert Heijn mini's naar me toe lieten komen (ja ja) en waarop ik veilig naar beneden kon zweven.
Ik wou op 'vind ik leuk' klikken
Oud 05-04-2013, 13:42
Verwijderd
Ik had wel een mooie vannacht. Ik was in gesprek met iemand, maar kon die persoon steeds minder goed verstaan omdat er een motor steeds meer lawaai maakte. Tevens zat er iemand in mijn rug te porren. Erg storend. Toen werd ik wakker omdat mijn wang gelikt werd. Paultje (de kat) zat blijkbaar al een tijdje met haar voorpootjes mijn rug te masseren en lekker in mijn oor te spinnen en vond het nu tijd voor een likje
Oud 05-04-2013, 22:59
Verwijderd
Citaat:
forumster umberto was leider van één of andere majorettegroep waar ik bij zat. Ze liep voorop met zo'n stok in de lucht. Als je niet luisterde dan duwde ze je kin omhoog met die stok.
Oud 06-04-2013, 12:47
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wou op 'vind ik leuk' klikken
ja he? Ik kan hem me ook nog goed herinneren!

Ik droomde vannacht dat een of andere onverlaat allemaal pornoplaatjes op de Kantine had gepost

En daarna droomde ik dat ik in een soort duitse krimi zat, ik was de assistent van de inspecteur (een soort kruising tussen Derrick en de Cock) waarbij de dader een man in een rolstoel bleek te zijn die toch kon lopen, en mij in de climax trachtte te wurgen met de band van zijn ochtendjas.
Oud 06-04-2013, 13:34
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat ik iemand vertelde over een droom die ik had gehad. Ik kon me één detail niet herinneren, waarop de persoon waar ik mijn droom aan vertelde dit detail invulde en zei dat ze precies hetzelfde had gedroomd.

/mindfuck
Oud 06-04-2013, 16:37
nielsbeks
nielsbeks is offline
Coolste droom ooit:

Het speelde zich af bij onze voetbalclub. Kleedkamer 1 was ongebouwd tot 2 kleedkamers. In beide kleedkamers kreeg je toegang tot een high-tech trainingscentrum van FC. Barcelona waar Lionel Messi etc. allemaal aan het trainen waren. De meest coole gadjets (hoe schrijf je dat eigenlijk), waren er om van allerlei dingen te verbeteren. Het was gewoon super vet om te droomen, mijn beste droom ooit.
Oud 09-04-2013, 02:59
william92
william92 is offline
Zeer interessant allemaal, leuk om te lezen
Oud 11-04-2013, 16:32
Verwijderd
Ik was bij mensen op bezoek die hun huis aanboden om vakantie in te vieren. we gingen eerst kijken of het in orde was. Ze hadden een debiele inrichting, om bij de keuken te komen moest je eerst een gammele trap omhoog, dan een minigangetje op springen zonder balustrade (vond ik eng) en dan omlopen met een trap naar beneden. De vrouw zei dat het ecologisch verantwoord was.
Toen we een paar dagen later terugkwamen hadden ze het gat bij de balustrade dichtgemaakt met allemaal dozen en er een heel hoog stapelbed tegenaan gezet. Er bleken nog andere vakantievierders te zijn en het bed was al bezet. We gingen een schuur binnen waar het best vies was. Ik was mijn badstof laken vergeten maar gelukkig lag er een op het matras. Deze was wel een beetje goor en niet crunchy, dus ik zocht een slaapzak. Er was een klein matrasje voor sam en een smalle 2 persoons voor anne en mij.
Buiten was de meest awesome douche/bad unit ever. Het was een 8hoekig ding met tijgerprint, binnen waren stoeltjes die je kon vol laten lopen met water of douchen terwijl je zat. Er waren ook allemaal tv's daar die aanstonden, mtv stond aan.
Oud 13-04-2013, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat we Adore kozen als extra fb voor CG en dat Mutant, die ook in de race was, daar best boos over was. Er was ook iets met een supermarkt met een rolband bij de kassa.
En er was een kamer waar ik een jaar niet was geweest en het was een enorme teringzooi. Ik was vooral heel bang dat er maden in de lege Danoontjebakjes zouden zitten en ik vroeg me hardop af waarom die (Cubaanse) lui die er het hele jaar zaten dat niet hadden opgeruimd. Ik was bang dat ik zou kotsen.
Oud 13-04-2013, 10:55
Martiño
Martiño is offline
Ik droomde dat ik seks had met Alexander Klöpping (sann naamzoek).
Oud 13-04-2013, 16:10
Verwijderd
het was koninginnedag, er stonden allemaal kraampjes in onze straat. De grootste kraam was van W&S, die zo slim waren geweest om het plein te claimen en niet plekken bij mensen voor de deur. Het was midden in de nacht met volle maan maar toch heel druk. Schmiebe was er ook. Ik was heel slap en anne moest me een soort van ondersteunen en slepen met haar arm omdat ik anders niet kon blijven staan. Dat kutjoch bleef de hele tijd achter ons aan lopen en ik probeerde hem te negeren, maar dat ging lastig want hij kwam de hele tijd in mijn personal space staan. Toen was er ineens een neger met een pistool die hem door zijn voet schoot. Net goed.
Oud 16-04-2013, 22:24
Verwijderd
carn was m'n collega maar hij liep de kantjes er vanaf en zat alleen maar te eten. Met volle mond terwijl er stukken ui van zijn broodje en uit zijn mond vielen riep hij allemaal onverstaanbare dingen.

later was ik in een grote gymzaal met allemaal gallerijen waar je langs kon lopen. Daar waren buurmannen A (bouwvakker) E en Th. Vieze A. stond in zijn blote pik en zei dat hij seks met me wilde. E. wilde dat ook maar ik ging bekken met Th. Hij sleurde me aan mijn haren over de gallerij en probeerde me te pletten terwijl hij vieze dingen zei. Dat was leuk.
Oud 16-04-2013, 23:46
bloodyb
bloodyb is offline
Wat een woeste dromen heb jij vaak Pip!
Oud 18-04-2013, 03:46
Verwijderd
we bleken ineens toch een balkon te hebben dat we moesten delen met fam 666. We knalden er een schutting tussen en toen viel ook ineens de voortuin op. Et vlogen allemaal wespen op me, ik sloeg ze panisch van me af. Er zaten ook wespen zo groot als hamsters op me die bleven kleven. Ik werd er zelfs van wakker en toen heb ik mijn bed gecontroleerd op insecten en met het licht aangeslapen
Oud 18-04-2013, 17:29
Thomas.
Thomas. is offline
Ik droomde dat ik op deze site zat. Geen idee waarom
Dus ik dacht: ik log maar weer eens in
Oud 19-04-2013, 06:51
Verwijderd
die ene criminele neger (for real) uit de straat had samen met een vriend mijn fiets gejat. Dat weet ik omdat ik hem hoorde praten terwijl hij dat deed. hij had m'n fiets met een groot fluoriserend geel slot vastgezet. Ik ging naar buiten en rukte het los, hij had het niet goed vastgezet. Mijn andere fiets wel maar die is toch kut dus die liet ik staan. Terwijl ik ermee het portiek in liep kwam er een vriend van hem net naar buiten. Ik zei triomfantelijk dat ik m'n fiets even had terug gepakt. Ik liep naar binnen en ging in mijn hok liggen. De vriend kwam binnen en zei dat ik een brutale bitch was en wenste me een slechte dood. Hij vroeg zich hardop af of ik nog zo bijdehand zou doen met een paar kogelschoten. Hij pakte een gun en schoot in mijn schouder, pols, knie en enkel. Ik werd meteen slap. Ik probeerde anne te bellen maar mijn telefoon deed kut. Ik probeerde er iets over op het forum te zetten maar toen ging ik dood of in elk geval buiten bewust zijn. Toen was er gewoon helemaal niks, in mijn droom. Scary.
Oud 20-04-2013, 13:15
Verwijderd
a. d'r zusje was op tv, in een praatprogramma. Ik weet niet meer waar het over ging maar ze zei allemaal intelligente dingen.
Ook ging ik weer autorijden wat redelijk ging, alleen leverde het allemaal weer superveel stress op.
S. had een vriendje op bezoek maar ik was helemaal vergeten die vader te smsen. A. had surprise avond gehad bij haar ouders en ik werd melancholisch over het gemis aan familie.
Later was ik bij buurman K. om iets te pakken. Maar toen zag ik dat hij een vogelspin had als huisdier die hij los liet lopen en panisch verliet ik zijn huis.
Oud 22-04-2013, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader wilde mijn moeder jennen en deed daarom alsof hij het met S (van kleine P) deed. Mijn pa en ik zaten op de bank TV West te kijken en toen zei hij: Hier, ik hoop dat je moeder ook kijkt.
Had hij een korte docu laten maken over S en hun affaire ofzo. Gatverdamme, ik vond het ranzig en kinderachtig.
Ik besprak het met mijn moeder en die zei dat ze altijd al wist dat S in het kamp van mijn pa zat, en dat ik er niet vanuit hoefde te gaan dat het waar was. Sowieso omdat de 'pikante' beelden (S in badjas) overduidelijk oud waren, omdat ze nu helemaal niet meer lijkt op dat leuke slanke meisje van vroeger.
Ik vond het allemaal maar vreemd, vooral dat mijn pa het nodig vond mij tussen dit kinderachtige strijdgedoe te trekken.

Er was ook nog iets met een huis waar ik in zat met andere mensen en iets met tijdreizen, maar dat weet ik niet meer zo goed.
Oud 22-04-2013, 12:00
Verwijderd
weer over autorijden. Ik reed op een smal weggetje en moest zorgen dat ik niet in de sloot reed en andere auto's ontwijken. Het was een wonder dat er niks gebeurde. De auto reed uit zichzelf als ik het gaspedaal losliet.
Verder draaide iemand heel hard aux champs ellysees. Op werk werkte ik inefficient waar ik me voor schaamde.
Oud 24-04-2013, 21:13
mikey8686
mikey8686 is offline
ik droomde dat ik eindelijk voor t eerst sex had, en echt met het hotste meisje uit mn klas. toen ze eindelijk uitgekleed was en ik dacht van hehe kan ik eindelijk neuken... word ik wakker vreeeeeeeeeselijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten