Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 16:22
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Dat gesprekje valt allemaal wel mee. Ik vond het zelfs gezellig. Ze legde eerst uit wat zei zou doen met betrekking tot de interview, zodat je weet van zij van jou en jij van haar verwacht. Ze begon bij mij met algemene dingen wat is je motivatie, wat vind je van de international classroom en welke major zou je willen kiezen en waarom. Hierbij refereerde ze naar mijn motivatie brief. Toen kwam de essay aan bod, ze vroeg mij waarom ik het onderwerp wat ik gekozen had, had gekozen, hoe ik een essay maak, en wat vragen gebaseerd op de inhoud waar ik toch wel eventjes over na moest denken, hoogstwaarschijnlijk vragen waar je niet het goede antwoord moet geven maar waar ze kijken op wat voor manier je denkt. Als laatste vroeg ze als je een metaphor of analogy moest geven van de manier waarop jou hersenen werken wat zou dit zijn? Toen was mijn gesprekje alweer afgelopen. Misschien tot volgend jaar
Welke university college heeft jou voorkeur?
Oké, dankje voor de uitgebreide info! Wat bedoelden ze precies met die metaphor of analogy?
Ik wil het liefst naar UCU, dus deze week is best belangrijk!
Advertentie
Oud 24-02-2013, 16:56
vrrrieskist
vrrrieskist is offline
Iedereen die aangenomen is, gefelictieeerd! Maar daardoor begin ik nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden! Heb 29 januari mijn aanmelding opgestuurd en nog niets gehoord. Laten ze trouwens ook iets horen als je niet op een interview mag komen en denken jullie dat dat vaak voorkomt? Ik ben zo bang om niet aangenomen te worden, maar ik wil het zo graag. Afgelopen weken heb ik er niet echt aan gedacht. Als ik aan volgend jaar denk zie ik mezelf al op UCU rondlopen, maar ik ben nog verre van aangenomen! Maar goed, zijn ze misschien nu heel druk bezig met early admissions en misschien dat ze volgende week dan beginnen aan de andere aanmeldingen? En laten ze trouwens via een brief weten of je uiteindelijk aangenomen bent of via e-mail? Anders zit ik straks nog veel langer in spanning, want ik zit in het buitenland!
Oud 24-02-2013, 18:07
Verwijderd
Stiekem vind ik het wel een beetje leuk om jullie in spanning te zien zitten. Vorig jaar zat ik nog zo en dat lijkt écht geen jaar geleden.

Vrieskist, ik denk dat je wel gelijkt kunt hebben over dat ze nu druk zijn met de early decisions en daarna met de rest doorgaan. Verder zijn er natuurlijk best wel mensen die niet op een interview mogen komen, maar laat je daar niet door leiden (of lijden). Bedenk vooral waarom jij wel aangenomen moet worden, dat levert een stuk minder spanning op. Iedereen krijgt trouwens altijd een reactie op de aanmelding, ook als je niet op interview mag komen. Volgens mij is het zelfs zo dat de meeste mensen die naar een interview mogen ook aangenomen worden, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Oud 24-02-2013, 20:05
Cods
Cods is offline
Citaat:
Oké, dankje voor de uitgebreide info! Wat bedoelden ze precies met die metaphor of analogy?
Ik wil het liefst naar UCU, dus deze week is best belangrijk!
Ik moest gewoon een metafoor of analogie geven van hoe mijn hersenen werken. Ik weet verder ook niet

Veel succes in deze spannende week!
Oud 24-02-2013, 21:25
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Haha sterkte jullie zenuwlijders Ik vind het ook best een beetje spannend, ben benieuwd naar jullie uitslag!
Oud 25-02-2013, 07:05
vrrrieskist
vrrrieskist is offline
All other applicants will receive a decision on May 1. This decision, too, is either admitted, rejected or waitlisted. Waitlisted applicants will receive more information about the waitlist procedure. Applicants who are not invited for an interview, will be informed as soon as their application has been reviewed. In exceptional cases applicants may receive a decision before May 1.

Het duurt dus nog wel even voordat ik iets ga horen denk ik! Maar stiekem denk ik dat je toch nog iets voor 1 mei hoort over het interview! Als ik 30 april nog niet ben uitgenodigd raak ik denk ik wel een beetje in paniek! Veel succes allemaal early birdies! En alle anderen natuurlijk ook!
Oud 25-02-2013, 11:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Wat bedoel je vrieskist? Natuurlijk hoor je als niet-early bird voor 1 mei al iets over het interview, want 1 mei is niet de datum waarop ze beginnen met uitnodigen voor interviews, maar de datum waarop je n.a.v. dat reeds gehouden interview de beslissing over toegelaten/niet toegelaten krijgt. 30 april (of sowieso eind april) uitgenodigd worden lijkt me onwaarschijnlijk, want dan heb je 1 dag de tijd om je voor te bereiden en moet je de uitslag de dag van je interview al krijgen. Of begrijp je dat en lees ik je post verkeerd?
Oud 26-02-2013, 19:01
x_Pien
x_Pien is offline
....weer een postloze dag. IK KAN NIET MEER haha. Morgen interview LUC, vandaag daar meeloopdag gehad. Zijn er nog LUC studenten hier?
Oud 26-02-2013, 19:21
sjolliekatrina
sjolliekatrina is offline
Ik zit op het vwo en vind heel veel dingen leuk, dus raadde iemand mij aan om university college te gaan doen. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit inhoudt? Ik heb er wel al dingen over gehoord en gelezen, maar ik snap nog niet helemaal wat het inhoudt. Moet je bijvoorbeeld tijdens je bachelor twee van de drie dingen (humanities, science, social science) kiezen of alle drie? En houd je alle vakken tot aan je master?
Alvast bedankt
Oud 26-02-2013, 19:25
aljasleen
aljasleen is offline
Ik heb vandaag van AUC een uitnodiging gekregen voor het interview voor 20 maart. Heb wel aangegeven de komende weken niet te kunnen, want dan hebben wij schoolexamenweken. Ik heb verder nog niets nieuws van UCU gehoord, maar tot nu toe is alles nog positief. Zijn er nog meer mensen met positief nieuws?

En vrrrieskist, heb jij dat gemaild gekregen? Ik heb daar namelijk helemaal niets over gehoord, maar volgens mij wordt je zoals Diamera sowieso voor eind april uitgenodigd voor een gesprek, want 1 mei valt het laatste besluit.
Oud 26-02-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik zit op het vwo en vind heel veel dingen leuk, dus raadde iemand mij aan om university college te gaan doen. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit inhoudt? Ik heb er wel al dingen over gehoord en gelezen, maar ik snap nog niet helemaal wat het inhoudt. Moet je bijvoorbeeld tijdens je bachelor twee van de drie dingen (humanities, science, social science) kiezen of alle drie? En houd je alle vakken tot aan je master?
Alvast bedankt
Ik studeer zelf aan UCU, dus alle antwoorden die ik geef zijn ook daaraan gerelateerd, dat je het even weet.

Je kiest je major binnen minimaal één department, dus je kunt prima alleen voor science kiezen. Daarbinnen kies je tenminste twee tracks (bijvoorbeeld biologie en scheikunde). Het is ook mogelijk om een interdepartmental major te doen, en dan kun je een track van bv. humanities combineren met een track in science.

Ieder semester kun je vier nieuwe vakken kiezen, je hebt dus zeker niet altijd dezelfde vakken. Het zou bijvoorbeeld een keertje voor kunnen komen dat je een science major doet, maar een semester lang geen sciencevakken hebt (dat kan vooral in je eerste jaar).

Verder raad ik je aan om de website eens goed te bekijken (www.uu.nl/ucu) want daar staan ook heel veel antwoorden. Als iets niet duidelijk is, kun je het natuurlijk altijd nog vragen.
Oud 26-02-2013, 20:17
Verwijderd
En inderdaad weer een post- en mail-loze dag.. Ga er nu maar van uit dat het vrijdag wordt, dan kan het alleen maar meevallen hahaha.
Oud 26-02-2013, 23:03
Joca
Joca is offline
Gisteren heb ik gehoord dat ik ben aangenomen bij AUC! Vrijdag heb ik interview bij LUC. Ik ben benieuwd hoe dat loopt. Het gesprek bij AUC viel achteraf erg mee. Als het bij LUC ook lukt wordt het nog wel moeilijk om te kiezen. Maargoed, eerst vieren dat AUC is gelukt ^^
Oud 27-02-2013, 05:56
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heb ik gehoord dat ik ben aangenomen bij AUC! Vrijdag heb ik interview bij LUC. Ik ben benieuwd hoe dat loopt. Het gesprek bij AUC viel achteraf erg mee. Als het bij LUC ook lukt wordt het nog wel moeilijk om te kiezen. Maargoed, eerst vieren dat AUC is gelukt ^^
GEFELICITEEERD! Is het je eerste keus? En kreeg jij het ook via email te horen, of via post? En wanneer had je je interview? Wat een vragen haha, sorry!
(Hopelijk hoor ik ook snel wat..)
Oud 27-02-2013, 09:51
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Wauw super, ik wil ooook :3 Gefeliciteerd!
Oud 27-02-2013, 10:28
Fiets23
Fiets23 is offline
Gefeliciteerd iedereen, klinkt goed!
Oud 27-02-2013, 15:32
Verwijderd
Goed, dus uit zenuwachtigheid en ongeduldigheid heb ik vandaag zowel Amsterdam als Utrecht gemaild haha.
Amsterdam zei ''We hope to be able to inform you of a decision later this week.''
Utrecht zei ''All students who applied before January 1st 2012, will get a decision on March 1st 2013''
Oftewel, nog een paar dagjes wachten! Wel fijn dat er nu wat zekerheid is haha, al word ik nog steeds zenuwachtig van het feit dat er bij Amsterdam al mensen zijn aangenomen..
Oud 27-02-2013, 19:22
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Goed, dus uit zenuwachtigheid en ongeduldigheid heb ik vandaag zowel Amsterdam als Utrecht gemaild haha.
Amsterdam zei ''We hope to be able to inform you of a decision later this week.''
Utrecht zei ''All students who applied before January 1st 2012, will get a decision on March 1st 2013''
Oftewel, nog een paar dagjes wachten! Wel fijn dat er nu wat zekerheid is haha, al word ik nog steeds zenuwachtig van het feit dat er bij Amsterdam al mensen zijn aangenomen..
ON March 1st AAAAAAAAHHHHHHHHHRRGH ik wil het NU weten haha. Vandaag interview LUC gehad en dat ging echt heel erg goed!
Oud 27-02-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:
ON March 1st AAAAAAAAHHHHHHHHHRRGH ik wil het NU weten haha. Vandaag interview LUC gehad en dat ging echt heel erg goed!
Jaaaaa! We zijn ook echt de enige twee die vol in afwachting zitten hahaha. Heb net wel te horen gekregen dat ik gewaitlist ben voor AUC (met onmogelijke wiskunde-eisen, mocht er nog een plekje vrijkomen) dus alle hoop ligt nu bij UCU, en dat interview ging juist weer niet zo goed :l

Waar ligt jou voorkeur, LUC of UCU?
Oud 27-02-2013, 20:45
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Jaaaaa! We zijn ook echt de enige twee die vol in afwachting zitten hahaha. Heb net wel te horen gekregen dat ik gewaitlist ben voor AUC (met onmogelijke wiskunde-eisen, mocht er nog een plekje vrijkomen) dus alle hoop ligt nu bij UCU, en dat interview ging juist weer niet zo goed :l

Waar ligt jou voorkeur, LUC of UCU?
awww dat is wel balen dan! Zijn wij echt de enige 2? ik dacht dat er nog meer mensen hier waren voor ucu haha!

dat weet ik nog niet eigenlijk, ucu vond ik qua 'mensen' leuker, maar qua ambities en facilities vind ik LUC weer beter en dat interview ging ook veeeel beter. moeilijk moeilijk. Ach, nog 2 nachtjes en dan weten we iig meer!
Oud 27-02-2013, 21:18
Joca
Joca is offline
Citaat:
GEFELICITEEERD! Is het je eerste keus? En kreeg jij het ook via email te horen, of via post? En wanneer had je je interview? Wat een vragen haha, sorry!
(Hopelijk hoor ik ook snel wat..)
Thanks

25 Januari heb ik de application opgestuurd en 13 februari het gesprek gehad. Deze week via mail binnengekregen dat het gelukt is en vandaag kwam via de post hetzelfde binnen.
AUC en LUC verschillen wel erg, maar ik heb niet echt een eerste keus. Ze hebben allebei dingen die ik erg leuk vind. Als ik moet kiezen, wordt dat dus nog wel moeilijk.
Oud 27-02-2013, 22:03
aljasleen
aljasleen is offline
Ik heb me ook voor AUC en UCU aangemeld, maar heb voor beide nog geen gesprek gehad. Voor AUC is 20 maart pas en UCU heb ik nog niets van gehoord.. Dus heel gespannen kan ik nog niet zijn.
Oud 28-02-2013, 16:02
hildevdschans
hildevdschans is offline
Heb net gewoon een mail gekregen dat ik ben aangenomen op UCU!!!!!!!!!!!!! Ben zo ongelofelijk blij!!!!
Nu kan ik gewoon kiezen uit UCM, AUC en UCU..... Maar eigenlijk staat al vast dat ik naar UCU ga haha. OOHHHH IK ZIT HELEMAAL TE SHAKEN!!
Oud 28-02-2013, 17:17
caaat
caaat is offline
Jaaa aangenomen op ucu
Oud 28-02-2013, 17:54
aljasleen
aljasleen is offline
Gefeliciteerd!!!! Want ontzettend leuk, ben blij voor jullie. Wanneer hadden jullie je interview?
Oh en hildevdschans, wat een luxeprobleem zeg, haha.
Oud 28-02-2013, 17:58
Anna6
Anna6 is offline
Gefeliciteerd allemaal!! Echt super leuk!
Ik ben vandaag uitgenodigd voor een gesprek bij UCU. Wordt leuk volgende week. Dinsdag naar UCU en woensdag naar AUC
Oud 28-02-2013, 19:58
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Gefeliciteerd ontvangers van het goede nieuws, wat moet dat geweldig zijn als die mail binnen is En oh my, waarom heb ik nog helemaal NIETS gehoord!!?
Oud 28-02-2013, 20:45
x_Pien
x_Pien is offline
TOEGELATEN OP UCU AAAAHHHHHH! Alleen wel 2 weken om te reageren terwijl ik pas over 4 wk van LUC hoor, is er iets dat ik daaraan kan doen?
Oud 28-02-2013, 20:48
Verwijderd
Gefeliciteerd allemaal!

Citaat:
TOEGELATEN OP UCU AAAAHHHHHH! Alleen wel 2 weken om te reageren terwijl ik pas over 4 wk van LUC hoor, is er iets dat ik daaraan kan doen?
Gewoon even UCU mailen om te vragen
Oud 28-02-2013, 20:56
Verwijderd
Wauw, gefeliciteerd allemaal! Super tof!
( en dat wordt dus weer slecht nieuws voor mij I guess, nog niks gehoord namelijk..)
Oud 28-02-2013, 21:00
Priya_xxx
Priya_xxx is offline
Gefeliciteerd allemaal! En de mensen die nog in spanning wachten, veel succes
Ik ben vandaag uitgenodigd voor een interview bij UCU aanstaande donderdag, spannendddd maar heb er zin in

Laatst gewijzigd op 01-03-2013 om 14:00.
Oud 28-02-2013, 21:21
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Gefeliciteerd allemaal!



Gewoon even UCU mailen om te vragen
Oké, doe ik dat even!
Oud 28-02-2013, 21:22
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Wauw, gefeliciteerd allemaal! Super tof!
( en dat wordt dus weer slecht nieuws voor mij I guess, nog niks gehoord namelijk..)
awww balen! Misschien in je spamfolder? bij mij zat ie daar verstopt namelijk haha
Oud 28-02-2013, 21:36
caaat
caaat is offline
ahw jullie ook allemaal gefeliciteerd en heel veel succes voor degenen die hun interview nog moeten doen! Dus.. Wie gaat er beginnen met een facebookpagina voor UCU 2013-2016?
Oud 28-02-2013, 22:10
Verwijderd
Citaat:
awww balen! Misschien in je spamfolder? bij mij zat ie daar verstopt namelijk haha
Nee, helaas.. Overal gezocht, maar nergens gevonden. Nu maar hopen en bidden op een klein wonder (dat ik morgen alsnog aangenomen ben) maar ik denk dat het klaar is met de university-college-droom. :c
Oud 01-03-2013, 14:24
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Nee, helaas.. Overal gezocht, maar nergens gevonden. Nu maar hopen en bidden op een klein wonder (dat ik morgen alsnog aangenomen ben) maar ik denk dat het klaar is met de university-college-droom. :c
aawwh ik vind het echt zo jammer voor je! Wat is je alternatief?
Oud 01-03-2013, 15:39
Endorsed
Endorsed is offline
Ik heb nog niet eens een interview gekregen :') Maar het is ook nog maar 2 weken geleden dat mijn recommendations eindelijk een keer klaar waren :/
Oud 01-03-2013, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Nee, helaas.. Overal gezocht, maar nergens gevonden. Nu maar hopen en bidden op een klein wonder (dat ik morgen alsnog aangenomen ben) maar ik denk dat het klaar is met de university-college-droom. :c
Maar je hebt dus helemaal geen mail gekregen, terwijl je je voor de earlybirddeadline had aangemeld? En kun je wel andere mail ontvangen? Dan zou ik even een mailtje naar UCU sturen waarin je zegt dat je nog niks gehoord hebt, want ook mensen die niet aangenomen worden krijgen daar normaal gesproken bericht van.
Oud 01-03-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt dus helemaal geen mail gekregen, terwijl je je voor de earlybirddeadline had aangemeld? En kun je wel andere mail ontvangen? Dan zou ik even een mailtje naar UCU sturen waarin je zegt dat je nog niks gehoord hebt, want ook mensen die niet aangenomen worden krijgen daar normaal gesproken bericht van.
Vanmorgen heb ik mail gehad dat ik niet aangenomen ben. Maargoed, elk nadeel heeft een voordeel, nu kan ik wel bij een vereniging en misschien wat meer genieten van het studentenleven haha.
@pien, waarschijnlijk wordt het communicatie- en informatiewetenschappen, ik moet alleen nog bedenken waar!

Wat voor richtingen willen jullie eigenlijk allemaal op?
Oud 02-03-2013, 08:50
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
Vanmorgen heb ik mail gehad dat ik niet aangenomen ben. Maargoed, elk nadeel heeft een voordeel, nu kan ik wel bij een vereniging en misschien wat meer genieten van het studentenleven haha.
@pien, waarschijnlijk wordt het communicatie- en informatiewetenschappen, ik moet alleen nog bedenken waar!

Wat voor richtingen willen jullie eigenlijk allemaal op?
Achja, goed van je dat je het zo positief ziet! Ooh, die studie heb ik ook bekeken ja, lijkt me ook wel leuk! Kom gezellig naar Utrecht haha
Ik wil later de juridische dienstverlening in, internationaal. Tenminste, dat denk ik maar kan over een paar jaar best anders zijn..
Oud 03-03-2013, 15:35
chloeveurink
chloeveurink is offline
Hee!
Ik hou het forum al een tijdje in de gaten maar nu dacht ik okee ik zal ook even een berichtje sturen. Ik heb me namelijk eind december ingeschreven voor UCU, 30 januari intervieuw gehad (via skype want op dit moment zit ik een jaar op exchange in Argentinie) en ik heb 28 februari HET mailtje ontvangen dat ik ben toegelaten!!!! Super blij natuurlijk!!!! Ik wist namelijk zeker dat ik naar UCU wilde dus had me nergens anders voor aangemeld haha. Ik las iets over een facebook voor mensen die dit jaar beginnen aan UCU? Wanna join
Oud 03-03-2013, 16:47
caaat
caaat is offline
x_pien, wat is jouw eerste keuze dan? LUC of UCU?
Oud 05-03-2013, 16:45
Rampii_95
Rampii_95 is offline
Voor de mensen die aangenomen zijn: Gefeliciteerd!!!

Ik heb me aangemeld voor AUC en UCU en heb volgende week mijn eerste interview (AUC). Spannend!
Oud 05-03-2013, 18:24
x_Pien
x_Pien is offline
Citaat:
x_pien, wat is jouw eerste keuze dan? LUC of UCU?
UCU denk ik. Ik heb besloten dat ik deze week ga beslissen, maar weet zo goed als zeker dat het UCU wordt!

En inderdaad, is er ergens een facebookpagina?
Oud 05-03-2013, 18:40
aljasleen
aljasleen is offline
Vandaag heb ik het volgende mailtje van ucu gehad, helaas niets nieuws want volgens mij stuurden ze vorig jaar hetzelfde mailtje. Dus ik wacht nog wel op een uitnodiging voor een interview....

We would like to give you an update regarding your application to UCU. At the moment your application is under review. A member of the UCU faculty will carefully evaluate your application and enclosed documents. Based on this evaluation you may be invited for an interview. If you are not invited for an interview, we will inform you as soon as possible. If you are invited for an interview, your interview will be scheduled in March or April. You will receive a decision on May 1. This decision is either admitted, rejected or waitlisted. Waitlisted applicants will receive more information about the waitlist procedure. In exceptional cases applicants may receive a decision before May 1, but please do not expect this to happen. This year we received 800 applications, for 225 places. You can imagine that processing this volume is a time consuming endeavor. If you have any questions please contact ucu.admissions@uu.nl. We thank you in advance for your patience.
Oud 05-03-2013, 19:04
caaat
caaat is offline
@x_Pien Leuk dat je voor UCU gaat kiezen zie pm
Oud 05-03-2013, 19:15
Anna6
Anna6 is offline
Ik had vandaag een interview in Utrecht en ik ben best tevreden! Het was een kort gesprek maar mijn interviewer was heel positief en hij zei dat hij al veel wist uit m'n motivation letter en een interview eigenlijk niet nodig was. Ik ben benieuwd!
De sfeer was goed op de campus en op dit moment heb ik geen flauw idee of ik voor UCU of AUC zou kiezen als ik die luxe zou hebben. Morgen heb ik een interview in Amsterdam. Dan kan ik lekker vergelijken.
Oud 05-03-2013, 19:19
Verwijderd
Hoe laat had je je interview vandaag, Anna? Ik hou echt heel erg van campus als de zon schijnt en iedereen buiten zit enzo. Als de zon niet schijnt hou ik ook van campus, maar dat is anders.
Oud 05-03-2013, 19:51
Anna6
Anna6 is offline
Citaat:
Hoe laat had je je interview vandaag, Anna? Ik hou echt heel erg van campus als de zon schijnt en iedereen buiten zit enzo. Als de zon niet schijnt hou ik ook van campus, maar dat is anders.
Ik had mijn interview om 11 uur. De campus er geweldig zonnig uit maar er waren nog niet echt veel mensen buiten. Misschien was het daar iets te vroeg voor haha.

Even uit nieuwsgierigheid: ben jij eerstejaars? En wat is je major?
Oud 05-03-2013, 21:51
Verwijderd
Elf uur was inderdaad misschien nog wel een beetje vroeg, vooral in de middag waren er lekker veel mensen buiten (vooral omdat er op dinsdagmiddag over het algemeen geen lessen zijn).

Ik ben inderdaad eerstejaars. Ik wil een science major gaan doen, maar welke tracks ik precies wil, daar ben ik nog niet over uit. Ik denk biologie, scheikunde en/of cognitive neuroscience met een minor in linguistics.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #11
dippedinice
1 27-09-2013 15:01
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #3
kiss_the_sky
493 15-01-2007 15:57
Studeren International Economic Studies vs. International Business
-::SyrinX-NL::-
27 12-10-2004 17:31
Algemene schoolzaken Studeren in Amerika
rianne3006
14 09-01-2002 00:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.