Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Graag gedaan! O RLY, eigen ervaring of iemand zien doen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat het draaien van het water in de wastafel geen gevolg is van het corioliseffect en dat het de andere kant opdraaien op het zuidelijke halfrond een broodje aap zou zijn.
Maar ik zet net een film op en er was nog een stukje op van het programma ervoor: Dr. Livingstone. Daarin liet iemand in Kenia Philippe Geubels zien dat water dat uit een gat in een bakje loopt boven de evenaar de ene kant opdraait, op het zuidelijke halfrond de andere kant en op de evenaar gewoon recht naar beneden viel. De gids had het over het corioliseffect, maar dit is dus blijkbaar niet waar. Hoe hebben ze dat voor mekaar gekregen? |
![]() |
|
Wikipedia:
Mark Wahlberg had been in trouble 20–25 times with the Boston Police Department in his youth. By age 13, Wahlberg had developed an addiction to cocaine and other substances. At fifteen, he harassed a group of black school children on a field trip by throwing rocks and shouting racial epithets. At 16, Wahlberg approached a middle-aged Vietnamese man on the street and, using a large wooden stick, knocked him unconscious (while calling him "Vietnam fucking shit"). He also attacked another Vietnamese man, leaving him permanently blind in one eye. For these crimes, Wahlberg was charged with attempted murder, pleaded guilty to assault, and was sentenced to two years in state prison at Boston's Deer Island House of Correction, of which he served 45 days. In another incident, the 21-year-old Wahlberg fractured the jaw of a neighbor in an unprovoked attack. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
![]() Ik heb Sims altijd als een soort vervolg van Simcity gezien, dus ik had die link wel gelegd. Poedeliewoeps, waar LSD echt voor staat, heb ik ook nooit over nagedacht, het blijkt een afkorting te zijn van het chemische product in het Duits. Maar Leot Sed Dap is een nummer van Osdorp Posse over trippen. En nu ik erover nadenk is het waarschijnlijker dat ik het gewoon vergeten ben, ik kan me niet indenken dat ik dat nooit heb gezien. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
![]() |
- Er bestaat een speciaal vakgebied voor de studie van de bevedering van vogels: pterylografie.
- Prepareren is strikt genomen iets anders dan taxidermie. Prepareren betekent geschikt maken (dus voorbereiden) voor conservering, terwijl taxidermie verwijst naar het daadwerkelijke opzetten (taxis = verplaatsen, derma = huid). - Deze zwaan (de Kleine Zwaan genaamd) komt regelmatig in Nederland voor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat kogelbiefstuk helemaal niks met kogels te maken heeft, maar met een stukje kont van dat beest dat blijkbaar kogel wordt genoemd. Ik kocht dat nooit omdat ik als doemdenker dacht misschien net een stuk te treffen met een achtergebleven kogel en mijn gebit zou breken. Maar dat is dus niet zo. Ik kijk keuringsdienst van waarde en blijkbaar wordt er nogal mee gesjoemeld.
|
![]() |
|
Ik heb geleerd dat ik een seksistische vrouwenhater ben en dat sommige 'feministes' op het internet heul heul boos zijn en niet kunnen lezen.
En ze zijn laf/dom, want ipv mij een persoonlijk berichtje te sturen, rebloggen ze het met hun commentaar erbij... MAAR DAT KAN IK ZIEN, WANT IK HEB 'T ORIGINELE BERICHT GEPOST, KUT! ![]() ![]() (Ik heb 'r een berichtje gestuurd: 'Hoi, als je zo boos bent mag je dat ook wel tegen mij zelf zeggen hoor. etc.' Ben benieuwd naar wat ik terug krijg.)
Laatst gewijzigd op 17-03-2013 om 01:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 228 | 24-08-2018 10:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Allah en God MaxiDirk | 3 | 23-01-2011 21:10 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? #2 Verwijderd | 110 | 08-07-2007 15:53 | |
De Kantine |
Wat heb jij als laatst ontdekt en/of geleerd? Verwijderd | 500 | 21-05-2007 21:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 |