Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2013, 18:24
Verwijderd
Maar niet bij elk merk!
Advertentie
Oud 22-01-2013, 18:31
Miekje*
Miekje* is offline
Dat er zelfs wetgeving is over hoe een dierenarts een patiënt moet behandelen. Daar verbaasde ik me wel over, hoewel het natuurlijk aan de andere kant ook wel weer logisch is.
Oud 22-01-2013, 18:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Maar niet bij elk merk!
Oh, echt niet? Ik dacht, als het op Euroshopper staat, staat het op alles. Weer wat geleerd
Oud 22-01-2013, 18:45
Verwijderd
Het is ook niet echt nodig, me dunkt.
Oud 22-01-2013, 18:51
Verwijderd
Niet nodig, wel handig
Oud 23-01-2013, 17:37
Takkeling
Takkeling is offline
- Het dier met de warmste vacht ter wereld is de muskusos; zelfs bij een temperatuur van -50 heeft hij het nog warm.
- Er is een wet die handel in honden- en kattenbont verbiedt.
Oud 31-01-2013, 08:47
Verwijderd
Dat berichten van mensen die niet in je vriendenlijst staan op Facebook, niet tussen de normale berichten komen te staan en geen melding geven. Kom je 3 jaar later achter.
Oud 31-01-2013, 08:49
Verwijderd
Ehhh... Waar staan die dan?
Oud 31-01-2013, 09:03
Verwijderd
Als je naar berichten gaat (Alles weergeven) dan heb je Postvak in en Overige. Dat gaat dus blijkbaar naar Overige. Misschien dat je dat ook weer ergens kunt instellen, maar ik ga er niet naar zoeken.
Oud 31-01-2013, 10:15
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Nou, daar kom ik dan ook na 4 jaar achter Alleen wat minder dat ik nu ook een berichtje tegenkwam van een jongen met wie ik absoluut niets meer te maken wil hebben
Oud 31-01-2013, 21:52
O RLY
O RLY is offline
Dat je geen melk kan koken met een waterkoker. Dan brandt hij door.

Laatst gewijzigd op 31-01-2013 om 22:24.
Oud 01-02-2013, 00:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat berichten van mensen die niet in je vriendenlijst staan op Facebook, niet tussen de normale berichten komen te staan en geen melding geven. Kom je 3 jaar later achter.
Whut, dit wist ik ook niet! Ik ging net maar even kijken naar gemiste berichten, blijk ik in december 2011 een jaar lang gratis Grooveshark premium te hebben gewonnen.
De code doet 't ook nog, dus vanaf nu kan spotify de deur uit en heb ik lekker gratis grooveshark. Bedankt voor de tip, Mutant!
Oud 01-02-2013, 08:32
Verwijderd
Citaat:
Whut, dit wist ik ook niet! Ik ging net maar even kijken naar gemiste berichten, blijk ik in december 2011 een jaar lang gratis Grooveshark premium te hebben gewonnen.
De code doet 't ook nog, dus vanaf nu kan spotify de deur uit en heb ik lekker gratis grooveshark. Bedankt voor de tip, Mutant!

Graag gedaan!

O RLY, eigen ervaring of iemand zien doen?
Oud 03-02-2013, 16:07
Verwijderd
Dat het draaien van het water in de wastafel geen gevolg is van het corioliseffect en dat het de andere kant opdraaien op het zuidelijke halfrond een broodje aap zou zijn.
Maar ik zet net een film op en er was nog een stukje op van het programma ervoor: Dr. Livingstone. Daarin liet iemand in Kenia Philippe Geubels zien dat water dat uit een gat in een bakje loopt boven de evenaar de ene kant opdraait, op het zuidelijke halfrond de andere kant en op de evenaar gewoon recht naar beneden viel. De gids had het over het corioliseffect, maar dit is dus blijkbaar niet waar. Hoe hebben ze dat voor mekaar gekregen?
Oud 03-02-2013, 16:09
Verwijderd
Lekker helemaal niks. Al ga ik vanavond wel wat studeren, maar nu nog even niet.
Oud 04-02-2013, 07:56
Verwijderd
Ik besef nu even dat Leot Sed Dap niet alleen Paddestoel is maar ook LSD vormt Misschien heb ik dat al eerder beseft, toen ik 16 was ofzo, maar ik was het in ieder geval weer vergeten
Oud 04-02-2013, 19:07
Takkeling
Takkeling is offline
Ik geloof dat ik er nog nooit over nagedacht heb waar de letters LSD voor staan.
Oud 04-02-2013, 19:12
Turk February
Turk February is offline
Wikipedia:

Mark Wahlberg had been in trouble 20–25 times with the Boston Police Department in his youth. By age 13, Wahlberg had developed an addiction to cocaine and other substances. At fifteen, he harassed a group of black school children on a field trip by throwing rocks and shouting racial epithets. At 16, Wahlberg approached a middle-aged Vietnamese man on the street and, using a large wooden stick, knocked him unconscious (while calling him "Vietnam fucking shit"). He also attacked another Vietnamese man, leaving him permanently blind in one eye.

For these crimes, Wahlberg was charged with attempted murder, pleaded guilty to assault, and was sentenced to two years in state prison at Boston's Deer Island House of Correction, of which he served 45 days. In another incident, the 21-year-old Wahlberg fractured the jaw of a neighbor in an unprovoked attack.

Oud 04-02-2013, 19:18
Verwijderd
Dat 'Sims' hoogstwaarschijnlijk komt van 'simulation'.

Nu pas, ja. Na 12 jaar spelen.

Oud 04-02-2013, 19:31
Verwijderd

Ik heb Sims altijd als een soort vervolg van Simcity gezien, dus ik had die link wel gelegd.

Poedeliewoeps, waar LSD echt voor staat, heb ik ook nooit over nagedacht, het blijkt een afkorting te zijn van het chemische product in het Duits. Maar Leot Sed Dap is een nummer van Osdorp Posse over trippen. En nu ik erover nadenk is het waarschijnlijker dat ik het gewoon vergeten ben, ik kan me niet indenken dat ik dat nooit heb gezien.
Oud 04-02-2013, 19:43
Verwijderd
Dat mijn werk grotendeels uit mensen-/managewerk bestaat.
Oud 04-02-2013, 20:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mark Wahlberg
Nou, ik vind zijn muziek een grotere misdaad
Oud 06-02-2013, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Dat mijn werk grotendeels uit mensen-/managewerk bestaat.
Hoi! Krijg ik nog eens een PM met een update Ben zelf ook veel bezig met die drieletterige afkortingen ivm met een aantal dingen waar ik informatie over opzoek!
Oud 07-02-2013, 18:46
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:

Oh, haha, dat realiseer ik me ook nu voor het eerst.
Oud 07-02-2013, 18:51
Carn
Carn is offline
Citaat:

Citaat:
Oh, haha, dat realiseer ik me ook nu voor het eerst.
Oud 07-02-2013, 18:59
Takkeling
Takkeling is offline
- Er bestaat een speciaal vakgebied voor de studie van de bevedering van vogels: pterylografie.

- Prepareren is strikt genomen iets anders dan taxidermie. Prepareren betekent geschikt maken (dus voorbereiden) voor conservering, terwijl taxidermie verwijst naar het daadwerkelijke opzetten (taxis = verplaatsen, derma = huid).

- Deze zwaan (de Kleine Zwaan genaamd) komt regelmatig in Nederland voor.

Oud 07-02-2013, 20:59
Verwijderd
Dat je je hand of zelfs een levende goudvis 5 seconden lang in vloeibare stikstof kunt dompelen zonder schade aan te richten vanwege het leidenfrost-effect.
Oud 07-02-2013, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Krijg ik nog eens een PM met een update Ben zelf ook veel bezig met die drieletterige afkortingen ivm met een aantal dingen waar ik informatie over opzoek!
Ik ben even kwijt waarover ik ooit begonnen ben te praten. Maar ik weet intussen wel veel meer.
Oud 08-02-2013, 16:21
Martiño
Martiño is offline
Dat tonijn moet blijven zwemmen om in leven te blijven, ze zijn afhankelijk van een waterstroom via de bek door de kieuwen stroomt. Als ze niet zwemmen krijgen ze dus geen zuurstof meer en sterven ze.
Oud 08-02-2013, 17:24
Verwijderd
Dat kogelbiefstuk helemaal niks met kogels te maken heeft, maar met een stukje kont van dat beest dat blijkbaar kogel wordt genoemd. Ik kocht dat nooit omdat ik als doemdenker dacht misschien net een stuk te treffen met een achtergebleven kogel en mijn gebit zou breken. Maar dat is dus niet zo. Ik kijk keuringsdienst van waarde en blijkbaar wordt er nogal mee gesjoemeld.
Oud 08-02-2013, 18:15
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Ik kocht dat nooit omdat ik als doemdenker dacht misschien net een stuk te treffen met een achtergebleven kogel en mijn gebit zou breken.
Oud 08-02-2013, 19:13
Verwijderd
Dat Botswana een actieve metalscene heeft.

Oud 11-02-2013, 12:19
Verwijderd
Dat de naam van het wc-papiermerk 'Page' niets met ridders te maken heeft, maar gewoon komt van 'Papierfabriek Gennep'.
Oud 11-02-2013, 12:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat de naam van het wc-papiermerk 'Page' niets met ridders te maken heeft, maar gewoon komt van 'Papierfabriek Gennep'.
Vet
Oud 11-02-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Oud 12-02-2013, 14:45
Verwijderd
Dat ik heel goed word in super juridisch technische dingen uitleggen aan leken.
Citaat:
Daar heeft mijn opa nog eens een halve vinger verloren.
Oud 10-03-2013, 00:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oud 10-03-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Onzin. Dat zijn screenshots van fallout 4.
Oud 10-03-2013, 13:10
Verwijderd
Ze zijn er wel badass genoeg voor, ja

Oud 10-03-2013, 13:12
Verwijderd
Meanwhile, in Norway:

Oud 10-03-2013, 20:22
Verwijderd
Dat gnocci maken nog niet zo makkelijk is! Het werden rare slijmerige bonken half rauw deeg, niet te pruimen.
Oud 11-03-2013, 12:11
Verwijderd
Dat de Vlaamse TMF nu ook al fucks censureert. Bah.
Oud 16-03-2013, 17:37
Verwijderd
Dat ik een doorstromerding heb voor verwarming/warmwatertoestand en ik maar denken dat ik die boiler gewoon niet leeg kreeg. Maar ja, ik heb daar ook nog nooit bij stil hoeven staan.
Oud 16-03-2013, 20:57
Verwijderd
Erwtjessaus te maken, nomnomnom. <3
Oud 17-03-2013, 00:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb geleerd dat ik een seksistische vrouwenhater ben en dat sommige 'feministes' op het internet heul heul boos zijn en niet kunnen lezen.
En ze zijn laf/dom, want ipv mij een persoonlijk berichtje te sturen, rebloggen ze het met hun commentaar erbij... MAAR DAT KAN IK ZIEN, WANT IK HEB 'T ORIGINELE BERICHT GEPOST, KUT!

(Ik heb 'r een berichtje gestuurd: 'Hoi, als je zo boos bent mag je dat ook wel tegen mij zelf zeggen hoor. etc.' Ben benieuwd naar wat ik terug krijg.)

Laatst gewijzigd op 17-03-2013 om 01:00.
Oud 17-03-2013, 08:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Verder heb je natuurlijk gelijk, er zijn gewoon weinig vrouwelijke artiesten die de moeite waard zijn.
Oud 17-03-2013, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geleerd dat ik een seksistische vrouwenhater ben en dat sommige 'feministes' op het internet heul heul boos zijn en niet kunnen lezen.
En ze zijn laf/dom, want ipv mij een persoonlijk berichtje te sturen, rebloggen ze het met hun commentaar erbij... MAAR DAT KAN IK ZIEN, WANT IK HEB 'T ORIGINELE BERICHT GEPOST, KUT!

[afbeelding]

(Ik heb 'r een berichtje gestuurd: 'Hoi, als je zo boos bent mag je dat ook wel tegen mij zelf zeggen hoor. etc.' Ben benieuwd naar wat ik terug krijg.)
Ik kan altijd extreem slecht tegen vrouwen die gaan vertellen wat vrouwelijk is en wat 'vrouwzijn' inhoudt, wtf, waarom die drang anderen te vertellen wat ze wel en niet mooi mogen vinden? Ik heb helemaal geen 'female musicians' in mijn collectie, geloof ik...
Oud 17-03-2013, 17:26
Verwijderd
Ik ook zeer weinig. Behalve Anneke van Giersbergen natuurlijk.
Oud 13-04-2013, 13:30
Verwijderd
10 jaar geleden was ik in de ban van de skillz van Kimble. Ik kom er nu achter wie Kimble is voor de tegenwoordige tijd Ik heb die link gewoon echt nooit gelegd.
Oud 13-04-2013, 15:56
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

[afbeelding]

Laat: wel apart dat ze blijkbaar tegelijk boos en aan het lachen is.

Regels voor berichten