Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ze voor het eerst bij You Have Been Watching was dacht ik even dat ze wel wat was voor Charlie Brooker, maar aangezien Mitchell en Brooker zowat baard-broeders zijn tegenwoordig, is Mitchell een hele logische keuze.
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja ik moet ook iets groters. En ik wil toch eigenlijk wel graag mijn eigen badkamertje en keukentje. Mijn huisgenoten zijn echt heule gezellige huisgenoten en ik woon hier echt met veel plezier, maar die graftakkentyfuszooi ben ik soms een beetje zat
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben de laatste tijd ook bezeten door de drang om een GEZIN EN LEVEN te hebben. Met half trouwboek, kinderen en goudvis. Daarna denk ik: zwijg! Je bent zeventien! Maar een stabiel, saai leven lijkt me gewoon zo fijn. Een echt, vast huis. Dat verlangen jeukt zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
God, ik heb echt een heel arsenaal aan postzegels in mijn portemonnee
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
En Sann, ik zat er ook aan te denken om te gaan verhuizen. Ik wil een eigen huurhuisje zoeken in Roffa. Gelukkig zijn er een hoop kakbuurten in Roffa waar de huizen goedkoop zijn. Alles waar ik minder dan 340 in de maand voor kwijt ben is prima, en dat moet met hoersubsidie wel kunnen, hoop ik
M'n oma betaalde ook altijd belachelijk weinig voor een 3-kamer woning.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan zo'n 750/800 inclusief alles missen en dat lijkt een onmogelijk opgave. *naar rotterdam emigreer* Niet helemaal waar trouwens, Kanaleneiland heeft voor die prijs wel wat appartementen, maar daar wil ik gewoon echt niet wonen. |
![]() |
|
|