Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2012, 23:06
Verwijderd
Aha ik moest ook wel grinniken toen ik het las.
Advertentie
Oud 22-06-2012, 23:06
Turk February
Turk February is offline
Het lichaam als tempel. Dat vind ik altijd zoiets.
Oud 22-06-2012, 23:07
Verwijderd
Het is wel handig om te zeggen als je je echt niet aangetrokken voelt tot iemand want daarna is het sowieso voorbij.
Oud 22-06-2012, 23:09
Verwijderd
Ik was ook een beetje vergeten hoe gaaf het liedje is, terwijl ik Sara Kroos best stom vind. Maar het staat niet op youtube, dus ik kan het niet met jullie delen. Het zit vol goede quotes zoals:

Als mannen je steeds zien als lustobject en niet als mens
Misschien moet je hem eens vragen hoe ie heet voor je 'm pijpt

Als de telefoon gaat en je weet altijd wie er belt
Misschien heb je dan geen gave maar gewoon maar 1 vriend

Als je zoontje steeds agressiever wordt
Misschien is ie niet onzeker maar gewoon een kutkind

Want het is altijd minder mooi dan je denkt. Etc.
Oud 22-06-2012, 23:13
Turk February
Turk February is offline
Ik vind het eigenlijk heel leuk dat deze gaan trouwen:

Oud 22-06-2012, 23:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik was ook een beetje vergeten hoe gaaf het liedje is, terwijl ik Sara Kroos best stom vind. Maar het staat niet op youtube, dus ik kan het niet met jullie delen. Het zit vol goede quotes zoals:

Als mannen je steeds zien als lustobject en niet als mens
Misschien moet je hem eens vragen hoe ie heet voor je 'm pijpt

Als de telefoon gaat en je weet altijd wie er belt
Misschien heb je dan geen gave maar gewoon maar 1 vriend

Als je zoontje steeds agressiever wordt
Misschien is ie niet onzeker maar gewoon een kutkind

Want het is altijd minder mooi dan je denkt. Etc.

Ik moest alleen meteen denken aan 'My body is a cage'.
Oud 22-06-2012, 23:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

[afbeelding]
Ik ook, want Victoria Coren is echt een belachelijk tof wijf.
Toen ze voor het eerst bij You Have Been Watching was dacht ik even dat ze wel wat was voor Charlie Brooker, maar aangezien Mitchell en Brooker zowat baard-broeders zijn tegenwoordig, is Mitchell een hele logische keuze.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Jee wat kom ik veel leuke) meuk tegen tijdens het zoeken naar een postzegel. Jammer dat er geen postzegel bij zit.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh en deze is voor .sann en alle lieve forum-mensjes:

Oud 22-06-2012, 23:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ook, want Victoria Coren is echt een belachelijk tof wijf.
Toen ze voor het eerst bij You Have Been Watching was dacht ik even dat ze wel wat was voor Charlie Brooker, maar aangezien Mitchell en Brooker zowat baard-broeders zijn tegenwoordig, is Mitchell een hele logische keuze.
Ik vind het zo goed dat Reginald D. Hunter in The Bubble de hele tijd grappen maakt over Davids gebrek aan partner terwijl zij naast hem zit.
Oud 22-06-2012, 23:18
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Oh dat wist ik niet

Citaat:

Ik moest alleen meteen denken aan 'My body is a cage'.
Ken ik niet

Citaat:
Jee wat kom ik veel leuke) meuk tegen tijdens het zoeken naar een postzegel. Jammer dat er geen postzegel bij zit.
Ik moet morgen grote schoonmaak houden hier want het is extreme chaos, maar dan moet ik m'n laatjes en boeken ook een beetje laten liggen want anders ga ik ook alleen maar bladeren en ooooh wat leuk ooooh ja dat was toen etc.

Citaat:
Oh en deze is voor .sann en alle lieve forum-mensjes:

[afbeelding]
Aww
Oud 22-06-2012, 23:19
Turk February
Turk February is offline
Goed, nu ga ik het eens op een zuipen zetten in 't café. Tot later, forumknullen!
Turk February
Turk February is offline
Oei, ik ben de enige knul vanavond, zie ik nu. Ik ben one of the girls.
Verwijderd
Hm het wordt echt tijd voor een grotemensenhuis. Of iig meer grotemensenhuis dan ik nu heb. Maar grotemensenhuizen in Utrecht zijn zo belachelijk duur
Oud 22-06-2012, 23:20
Verwijderd
Veel plezier Uice!
Oud 22-06-2012, 23:20
Verwijderd
Ik zei vanmiddag "Misschien moet ik maar in Nieuwegein gaan wonen, of Zeist of de Bilt" maar ik werd oprecht verdrietig en een beetje misselijk van dat idee dus dat is weer van de baan.
Oud 22-06-2012, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Hm het wordt echt tijd voor een grotemensenhuis. Of iig meer grotemensenhuis dan ik nu heb. Maar grotemensenhuizen in Utrecht zijn zo belachelijk duur
Waarvoor heb je een grotemensenhuis nodig?
Oud 22-06-2012, 23:22
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ja ik moet ook iets groters. En ik wil toch eigenlijk wel graag mijn eigen badkamertje en keukentje. Mijn huisgenoten zijn echt heule gezellige huisgenoten en ik woon hier echt met veel plezier, maar die graftakkentyfuszooi ben ik soms een beetje zat Maar ik ga binnenkort een studiootje bezetten
Oud 22-06-2012, 23:22
Verwijderd
Omdat ik een groot mens ben. En ik heel graag een huisje voor mezelf wil. Met een aparte slaapkamer. En een eigen douche. En een wc voor mezelf. En als kers op de slagroomtaart: een heel lieve kitten, zonder allergische huisgenoten.
Oud 22-06-2012, 23:23
Verwijderd
En ik verdien echt best heel aardig, maar alles buiten de woningbouw om is niet te betalen, en daar moet ik nog 8 jaar ingeschreven staan voor ik kans maak op iets leuks
Oud 22-06-2012, 23:24
Verwijderd
Of nou ja, een studio voor 800 exclusief w/g/l en servicekosten weiger ik gewoon te betalen
Oud 22-06-2012, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Ja ik moet ook iets groters. En ik wil toch eigenlijk wel graag mijn eigen badkamertje en keukentje. Mijn huisgenoten zijn echt heule gezellige huisgenoten en ik woon hier echt met veel plezier, maar die graftakkentyfuszooi ben ik soms een beetje zat Maar ik ga binnenkort een studiootje bezetten
Citaat:
Omdat ik een groot mens ben. En ik heel graag een huisje voor mezelf wil. Met een aparte slaapkamer. En een eigen douche. En een wc voor mezelf. En als kers op de slagroomtaart: een heel lieve kitten, zonder allergische huisgenoten.
Ah! Dat snap ik, ja.

Ik ben de laatste tijd ook bezeten door de drang om een GEZIN EN LEVEN te hebben. Met half trouwboek, kinderen en goudvis. Daarna denk ik: zwijg! Je bent zeventien!

Maar een stabiel, saai leven lijkt me gewoon zo fijn. Een echt, vast huis. Dat verlangen jeukt zo.
Oud 22-06-2012, 23:26
Verwijderd
Ik heb het zigeunerbloed van mijn moeder duidelijk niet geörven.
Oud 22-06-2012, 23:27
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
En ik verdien echt best heel aardig, maar alles buiten de woningbouw om is niet te betalen, en daar moet ik nog 8 jaar ingeschreven staan voor ik kans maak op iets leuks
Ik ga denk ik naar een MAX-woning, dat is best wel te doen (zeker met huursubsidie, maar misschien verdien je daar te veel voor?). Verder niet heel groot maar wel alles voor jezelf en nog heel nieuw en netjes. Als je lang genoeg bij de SSH staat ingeschreven en je gaat erin terwijl je studeert of binnen twee jaar na afstuderen
Oud 22-06-2012, 23:28
Miekje*
Miekje* is offline
God, ik heb echt een heel arsenaal aan postzegels in mijn portemonnee . Nederlandse postzegels (voor het binnenland), zegels voor Europapost en zegels voor Wereldpost, en ik heb ook nog een paar postzegels uit Wales.
Oud 22-06-2012, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik naar een MAX-woning, dat is best wel te doen (zeker met huursubsidie, maar misschien verdien je daar te veel voor?). Verder niet heel groot maar wel alles voor jezelf en nog heel nieuw en netjes. Als je lang genoeg bij de SSH staat ingeschreven en je gaat erin terwijl je studeert of binnen twee jaar na afstuderen
Niet bij de SSH ingeschreven, we huren nu een gezinswoning bij een particulier met vriendinnen, dus ik ben nooit op zoek geweest naar studentenhuisvesting hier.
Oud 22-06-2012, 23:32
Verwijderd
Ik moet ook gewoon wat meer lijntjes uitzetten, dan komt 't vast wel goed, maar ik wil gewoon BAM appartementje, klaar.
Oud 22-06-2012, 23:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het zo goed dat Reginald D. Hunter in The Bubble de hele tijd grappen maakt over Davids gebrek aan partner terwijl zij naast hem zit.
Oh, dat heb ik al zo'n tijd niet gekeken, dus dat was me toen niet eens opgevallen. Maar eens kijken dan.

Citaat:
Ken ik niet
Van Arcade Fire! Vooral met deze clip erbij issie zo mooi.

Oud 22-06-2012, 23:34
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Niet bij de SSH ingeschreven, we huren nu een gezinswoning bij een particulier met vriendinnen, dus ik ben nooit op zoek geweest naar studentenhuisvesting hier.
dat is jammer
Oud 22-06-2012, 23:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En Sann, ik zat er ook aan te denken om te gaan verhuizen. Ik wil een eigen huurhuisje zoeken in Roffa. Gelukkig zijn er een hoop kakbuurten in Roffa waar de huizen goedkoop zijn. Alles waar ik minder dan 340 in de maand voor kwijt ben is prima, en dat moet met hoersubsidie wel kunnen, hoop ik
M'n oma betaalde ook altijd belachelijk weinig voor een 3-kamer woning.
Oud 22-06-2012, 23:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik moet ook gewoon wat meer lijntjes uitzetten, dan komt 't vast wel goed, maar ik wil gewoon BAM appartementje, klaar.
Nou, mocht ik iets horen, laat ik het je weten! Hoewel het niet waarschijnlijk is dat ik dat soort berichten hoor, maar je weet maar nooit!
Oud 22-06-2012, 23:36
Miekje*
Miekje* is offline
Bovenwoningen in Roffa zijn niet zo gek duur .

En ik ga morgenochten vroeg spijt hebben van mijn slaap-ontwijkend gedrag. Weltrusten, dus.
Oud 22-06-2012, 23:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Truste Miekje!
Oud 22-06-2012, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Bovenwoningen in Roffa zijn niet zo gek duur .

En ik ga morgenochten vroeg spijt hebben van mijn slaap-ontwijkend gedrag. Weltrusten, dus.
Ik ook! Ik heb nog. EHhh. Het is half drie toch? Drieënhalf uur om te slapen.
Oud 22-06-2012, 23:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En Sann, ik zat er ook aan te denken om te gaan verhuizen. Ik wil een eigen huurhuisje zoeken in Roffa. Gelukkig zijn er een hoop kakbuurten in Roffa waar de huizen goedkoop zijn. Alles waar ik minder dan 340 in de maand voor kwijt ben is prima, en dat moet met hoersubsidie wel kunnen, hoop ik
Oom en tante van mijn ex hebben een flatje in het centrum van Leiden dat ze nu al 30-40 jaar huren en omdat hun huur nauwelijks is gestegen betalen ze voor een flat van twee verdiepingen met drie slaapkamers maar een paar honderd euro.
Oud 22-06-2012, 23:40
Verwijderd
Citaat:
340

Ik kan zo'n 750/800 inclusief alles missen en dat lijkt een onmogelijk opgave.

*naar rotterdam emigreer*

Niet helemaal waar trouwens, Kanaleneiland heeft voor die prijs wel wat appartementen, maar daar wil ik gewoon echt niet wonen.
Oud 22-06-2012, 23:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh, ik ga echt slapen. Te laat, om half 7 gaat de eerste wekker, moet er om 7 uur (half 8 tops) eruit. Maar goed, van 9 tot 5 werken en dan weer 2 dagen vrij

Trusten!
Oud 22-06-2012, 23:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Wut? Ik keek net een stuk ER en ik kende eigenlijk geen enkel personage, terwijl ik zo'n 9 of 10 seizoenen, alles heb gekeken!
Oud 22-06-2012, 23:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Truste LP!
Oud 22-06-2012, 23:56
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh ik vind het zo fijn om op mijn eigen kamertje te zijn En vanaf volgende week ben ik gewoon weer iedere dag thuis! elke nacht in mijn eigen bedje! Lekker alles zelf beslissen!
Oud 23-06-2012, 00:01
Verwijderd
Ik verdien inderdaad teveel voor de MAX woningen snebbeltje, 'gelukkig' maar, dan is het niet erg dat ik niet ingeschreven sta.
Oud 23-06-2012, 00:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Ik verdien inderdaad teveel voor de MAX woningen snebbeltje, 'gelukkig' maar, dan is het niet erg dat ik niet ingeschreven sta.
Te veel om hoersubsidie te krijgen dan, want volgens mij zit er geen max (hihihahahoehoe) aan hoeveel je mag verdienen voor die woningen toch?
Oud 23-06-2012, 00:03
Verwijderd
Jawel, 23000 per jaar.
Oud 23-06-2012, 00:04
Verwijderd
En 34.000 voor de duurste woningen, daar zit ik nog wel onder.
Oud 23-06-2012, 00:04
Verwijderd
Maar voor die MAX-woningen is er dus een max(huhu)imaal bedrag.
Oud 23-06-2012, 00:07
Verwijderd
34.000 is volgens mij de algemene Europese socialewoningbouw regel.
Oud 23-06-2012, 00:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Achso!
Oud 23-06-2012, 00:12
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Daar hoef ik me verder geen zorgen om te maken :')
Oud 23-06-2012, 00:13
Verwijderd
Ik voorlopig ook niet. Maar als ik over 8 jaar eindelijk een woning krijg via woningnet mag het vast niet meer :')
Oud 23-06-2012, 00:13
Verwijderd
Hm misschien moet ik eens gaan slapen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten