Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2012, 20:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oi, val ik eens even door de mand als watje

Wat een schatje ben jij toch!
Oh . Geeft niks hoor, hier nog één.

emg Ik help eenmaal graag mensen.

En ik ben niet zo van cocktailmeets .
Verwijderd
Citaat:
Omg, 'geldjes'. Dat gaat recht op de lijst van 'meest smerig klinkende woorden van de week'.

Maar mooi, dank Je krijgt je boek als ik klaar ben met mijn deadline en weer tijd heb om naar buiten te gaan.
Ik vind 'geldjes' een heel fijn woord en ik gebruik het zo veel mogelijk, gewoon om een beetje te klieren.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lieverds, doen jullie maar gewoon meets waar het voor iedereen handig is! Jullie hoeven echt niet speciaal voor mij helemaal naar Grunn te komen!
Oud 06-08-2012, 20:37
Miekje*
Miekje* is offline
Fizzle zet wel uitstekende maaltijden op tafel .
Oud 06-08-2012, 20:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Als de meet een beetje in de buurt is kom ik ook wel.
In dat geval stem ik voor Sint Petersburg!
Oud 06-08-2012, 20:38
Verwijderd
Ik ga volgend jaar in de zomer waarschijnlijk naar Sint Petersburg
Oud 06-08-2012, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 'geldjes' een heel fijn woord en ik gebruik het zo veel mogelijk, gewoon om een beetje te klieren.
Ik heb dat met het woord stijfje!

Als in erectie.
Verwijderd
Citaat:
In dat geval stem ik voor Sint Petersburg!
Ik wil zó graag naar Sint Petersburg. <3
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben JALOERS
Oud 06-08-2012, 20:40
Verwijderd
Ministage in Sint Petersburg . Vond ik niet zo erg om te horen. Andere opties zijn trouwens Londen of Berlijn, en daar zeg ik op zich ook geen nee tegen hoor
Verwijderd
Dan moet je ook naar de Hermitage he!

Maar dat had je zelf vast ook al bedacht.

Dat is daar toch? Voor ik straks heul erg een modderfiguur sla
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je ook naar de Hermitage he!

Maar dat had je zelf vast ook al bedacht.

Dat is daar toch? Voor ik straks heul erg een modderfiguur sla
Sterker nog, dat is dan mijn stageplaats!
Oud 06-08-2012, 20:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ministage in Sint Petersburg . Vond ik niet zo erg om te horen. Andere opties zijn trouwens Londen of Berlijn, en daar zeg ik op zich ook geen nee tegen hoor
Maar daar ga je sneller zelf eens heen. Oooh ik wil echt naar de Hermitage!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat wat WAT?!

Omg
Verwijderd
o wat leuk!

ik ga naar volgend jaar naar Parijs inplaats van een verjaardagsfeest/ examenfeest ( als ik slaag dan). En een zomer lang toeren door Nederland met een vriendin.
Oud 06-08-2012, 20:42
Carn
Carn is offline
zo, door alle verhuisperikelen ruim een maand niet gelopen volgens mij. Eens kijken of het nog lukt.
Verwijderd
Citaat:
Maar daar ga je sneller zelf eens heen. Oooh ik wil echt naar de Hermitage!
Ik ook!

En naar het MOMA!
Verwijderd

Mijn stagemogelijkheden zijn dus de Hermitage, het British Museum, het Pergamonmuseum in Berlijn dus, en het zou eventueel zelfs een mogelijkheid zijn om het in het Louvre te doen.

Toen hield ik dus echt extreem veel van mijn studie ineens .
Oud 06-08-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
AMGGggggggggggggggGgggggGg [allemaal g's om mijn ongeloof uit te drukken]
Verwijderd
Ik vond de Hermitage wel leuk, maar na een paar uur had ik het wel weer gezien. Het is meer dat ik duisentheimwee heb naar Rusland.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ook!

En naar het MOMA!
Daar ben ik echt 3x per abuis langsgelopen en 3x had ik zoiets van "mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zal ik nou wel of niet naar binnengaan" en het werd 3x nee
Oud 06-08-2012, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik echt 3x per abuis langsgelopen en 3x had ik zoiets van "mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zal ik nou wel of niet naar binnengaan" en het werd 3x nee
WAT

Dan BEN je er, dan ga je er toch ook even heen

Maarja, ik ben ook een moderne kunst-liefhebber. Van rond de jaren 20/30 enzo, amg <3
Oud 06-08-2012, 20:44
Carn
Carn is offline
Citaat:
WAT

Dan BEN je er, dan ga je er toch ook even heen
het stond niet bepaald hoog op mijn to-do list en de tijd was beperkt. Idem voor het Guggenheim Maar goed, NYC is dusdanig groot dat je je er makkelijk 2 weken kan vermaken.
Oud 06-08-2012, 20:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou ook Sint Petersburg kiezen als de andere opties Londen of Berlijn zijn . Maarja, ik zou geloof ik overal voor keizen. Het enige buitenland dat ik tot nu toe heb mogen aanschouwen, is het platteland van Wales.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vet Kun je niet even flinke korting voor ons regelen?
Verwijderd
Ik vind het altijd zo leuk als ik in een museum ben, en ik herken een werk uit mijn kunstboeken. Echt qua kunstenaar, en de naam van het werk.

In Londen in het Tate Modern zag ik een bepaald beeldhouwwerk en toen kreeg ik een mini-orgasme.
Oud 06-08-2012, 20:46
Verwijderd
Jajajajajajajajajja Nice.

Dat + dat ik volgend jaar in de zomer ook semi-verplicht naar Gent moet. Ook niet zo erg. Wat ontzettend vervelend dat Assyriologie zo'n ontiegelijk internationaal vakgebied is

Oud 06-08-2012, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Hela, ik misschien ook. Toch een DK-meeting in St. Petersburg
Oud 06-08-2012, 20:47
Verwijderd
Haha dat zou echt briljant zijn wel.
Oud 06-08-2012, 20:47
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou me ook heul graag meer in kunst willen verdiepen. Maarja, hč. Aan tijd gebrek.
Oud 06-08-2012, 20:49
Verwijderd
Volgende zomer gaat mijn wederhelft trouwens in St Petersburg studeren! Misschien kom ik dan ook even langswaaien, ja.
Oud 06-08-2012, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook!

En naar het MOMA!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Citaat:

Mijn stagemogelijkheden zijn dus de Hermitage, het British Museum, het Pergamonmuseum in Berlijn dus, en het zou eventueel zelfs een mogelijkheid zijn om het in het Louvre te doen.

Toen hield ik dus echt extreem veel van mijn studie ineens .
Godsamme do want <333

Citaat:
Ik vind het altijd zo leuk als ik in een museum ben, en ik herken een werk uit mijn kunstboeken. Echt qua kunstenaar, en de naam van het werk.

In Londen in het Tate Modern zag ik een bepaald beeldhouwwerk en toen kreeg ik een mini-orgasme.
Ik ook, specifiek bij The Large Glass van Duchamp <3333
Oud 06-08-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, specifiek bij The Large Glass van Duchamp <3333
het is ook meer omdat ik mezelf dan zo awesome vind hoor, dat ik gewoon kan zeggen 'oh kijk, dat is een Rothko'.

Terwijl elke Downer een Rothko kan herkennen, MAARJA.
Oud 06-08-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
het is ook meer omdat ik mezelf dan zo awesome vind hoor, dat ik gewoon kan zeggen 'oh kijk, dat is een Rothko'.

:')
O dat kan ik ook, bij Rothko's. Alles wat op Geels avatars lijkt is een Rothko.
Oud 06-08-2012, 20:51
Verwijderd
Citaat:
O dat kan ik ook, bij Rothko's. Alles wat op Geels avatars lijkt is een Rothko.
Haha, idd, zie m'n edit

Hoewel jij geen Downer bent. Hoor.
Oud 06-08-2012, 20:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh even tussendoor:

-never mind, klote-YT met hun copyrightbeleid-
Oud 06-08-2012, 20:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Terwijl elke Downer een Rothko kan herkennen, MAARJA.
Inderdaad ja.
Oud 06-08-2012, 20:53
Verwijderd
Ik vind dat als je je ergens niet in verdiept vanwege tijdgebrek, en het is verder geen onderdeel van je vakgebied dat je toevallig wat saaier vindt, dat je je er dan ook niet echt in wíl verdiepen. En dan hoeft het dus ook niet.

Maar goed, ik vind babymoord ook niet zo erg en taart niet zo lekker, dus mijn meningen, he, och, tja.
Verwijderd
Deze video bevat inhoud van International Olympic Committee, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja.

Of als ik ineens onverwachts een Lichtenstein tegenkom, dat is ook leuk.

Ik had een tijdje een Lichtenstein-periode, toen ik ook die avatar nog had, dat is nu wel een beetje voorbij.
Oud 06-08-2012, 20:54
Verwijderd
Als mensen zeggen dat ze taart niet zo lekker vinden denk ik altijd 'omg maar jij kent de bladerdeegcremelaagjesnootjesdrieuurindekeukenstaantaart van mijn oma nog niet! <3'.
Oud 06-08-2012, 20:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Of als ik ineens onverwachts een Lichtenstein tegenkom, dat is ook leuk.

Ik had een tijdje een Lichtenstein-periode, toen ik ook die avatar nog had, dat is nu wel een beetje voorbij.
Oja, dat weet ik nog. Maar van welk werk kreeg je nou je mini-orgasme in het Tate?
Oud 06-08-2012, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Als mensen zeggen dat ze taart niet zo lekker vinden denk ik altijd 'omg maar jij kent de bladerdeegcremelaagjesnootjesdrieuurindekeukenstaantaart van mijn oma nog niet! <3'.
O, is dat Napoleon-taart? Want die vind ik behoorlijk lekker, ja Mijn oma kan die ook erg goed.

Ik bedoel vooral slagroomtaart enzo. Met van die vieze vruchtjes.
Oud 06-08-2012, 20:57
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind dat als je je ergens niet in verdiept vanwege tijdgebrek, en het is verder geen onderdeel van je vakgebied dat je toevallig wat saaier vindt, dat je je er dan ook niet echt in wíl verdiepen. En dan hoeft het dus ook niet.

Maar goed, ik vind babymoord ook niet zo erg en taart niet zo lekker, dus mijn meningen, he, och, tja.
Ik zou me er echt wel meer in willen verdiepen, maar ik zou echt bij god niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen . En ik surf wel naar kunst, tussendoor, dus eigenlijk besteed ik er wel tijd aan. Maar ik bedoel meer dat ik musea zou willen bezoeken enzo.
Verwijderd
Citaat:
Oja, dat weet ik nog. Maar van welk werk kreeg je nou je mini-orgasme in het Tate?
Ja, ik weet niet eens hoe hij heet

Zo'n fan ben ik ervan :')

Nee, het is ook niet omdat ik het beeldhouwwerk zelf zo goed vind, maar omdat ik het al vanaf het begin van mijn interessse in kunst tegenkom in boeken enzo. En toen zag ik 'm ineens irl, dat was wel even heel erg vet.

Ik ga even lang en tevergeefs googelen op het werk!
Verwijderd
Citaat:
O, is dat Napoleon-taart? Want die vind ik behoorlijk lekker, ja Mijn oma kan die ook erg goed.

Ik bedoel vooral slagroomtaart enzo. Met van die vieze vruchtjes.
Jajajaja. <3 Dat is mijn lievelingstaart, samen met appeldeegdingen van mijn moeder.
Oud 06-08-2012, 20:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik weet niet eens hoe hij heet

Zo'n fan ben ik ervan :')

Nee, het is ook niet omdat ik het beeldhouwwerk zelf zo goed vind, maar omdat ik het al vanaf het begin van mijn interessse in kunst tegenkom in boeken enzo. En toen zag ik 'm ineens irl, dat was wel even heel erg vet.

Ik ga even lang en tevergeefs googelen op het werk!
Hoe ziet het eruit? Stijl? Uit welke periode komt het? Europees? Amerikaans?
Oud 06-08-2012, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe ziet het eruit? Stijl? Uit welke periode komt het? Europees? Amerikaans?
Het is een beeldhouwwerk uit het futurisme, van ik geloof een Italiaan. Een soort robot-achtig figuur die op twee dingen staat, alsof hij een stapt neemt.

Iets met 'blabla space time'.

Ah, het is deze!

Oud 06-08-2012, 21:00
Verwijderd
Hmm, beter krijg je 't voor elkaar Noedel, ben wel benieuwd naar wat die vervelende, nare Mart Smeets nu weer uitgebraakt heeft.
Oud 06-08-2012, 21:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is een beeldhouwwerk uit het futurisme, van ik geloof een Italiaan. Een soort robot-achtig figuur die op twee dingen staat, alsof hij een stapt neemt.

Iets met 'blabla space time'.
Boccioni, staat op één van de Italiaanse munten en staat ook in het Kröller-Müller. Titel is heel erg lang, weet ik niet uit m'n hoofd.

Regels voor berichten