Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Goedemorgen!
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
weten jullie hoe snel een voorlopige belastingaanslag verwerkt is? Theodoor en ik hebben er een ingevuld om de hypotheekrenteaftrek maandelijks te krijgen in plaats van dat geld steeds aan de belastingdienst voor te schieten, maar ik vraag me af hoe lang we nu daarop moeten wachten.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() uh waarom 3 maand en niet 3 maanden? keine anhung... Nooit bij stil gestaan, ik zeg het beide wel trouwens En waarom het 3 maandEN duurde, geen idee? Het was bij ons namelijk een verandering van de oude situatie en niet gewoon een aanvraag voor een nieuwe situatie oh ja, ik vind niet dat ik uit het noorden kom! ![]()
||
Citaat:
![]() Ik weet nog dat ik op Letteren een verhaal postte toen ik hier nog niet zo lang was, waarin stond "3 maand later" ofzo en toen vond iedereen dat ook heel stom ![]()
|
*schouder ophaal* ik heb geen idee... ik ben wel vaker gedesillusioneerd geweest over het zelfs geheel ontbreken van voor mij heel gewone woorden in de Nederlandse taal, dus om 2 letters zal ik niet wakker liggen
![]()
|
|