Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2012, 11:13
Verwijderd
Advertentie
Oud 19-09-2012, 11:15
Verwijderd
Mijn vader stuurde een mailtje met die tekst 'Oh ja, ik heb het collegegeld ook overgeschreven hoor!!1!!!1!'
Oud 19-09-2012, 11:17
Verwijderd
Ik doe altijd een glas rode wijn door mijn pastasaus, maar ik heb nu toevallig nog rosé staan, kan dat er ook doorheen of gaat het dan gruwelijk mis?
Oud 19-09-2012, 11:18
Verwijderd
Ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik vermoed dat het een stuk minder lekker is.
Oud 19-09-2012, 11:21
Verwijderd
Hm. Dan laat ik de wijn wel een keer weg. Ik moet deze week zo weinig mogelijk geld uitgeven.
Oud 19-09-2012, 11:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb trouwens ook contact met een jongen waar ik wél een serieus gesprek mee had en die bovendien niet gillend wegrende toen ik zei dat ik CVS heb (dat weet de chatjongen nog niet bijvoorbeeld), en toen bleek dat 'ie officier is in het fucking leger
Waarom zouden mannen gillend wegrennen als je mededeelt dat je CVS hebt?
Oud 19-09-2012, 11:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omdat je in eerste instantie wellicht niet zit te wachten op iemand met een chronische ziekte..? Misschien wil je wel lange reizen maken met je partner, dat kan ik bijvoorbeeld niet. Bovendien heb ik al meegemaakt dat ik het vertelde aan een jongen waarmee ik mailde, daar heb ik toen nooit meer iets van gehoord.
Oud 19-09-2012, 12:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Omdat je in eerste instantie wellicht niet zit te wachten op iemand met een chronische ziekte..? Misschien wil je wel lange reizen maken met je partner, dat kan ik bijvoorbeeld niet. Bovendien heb ik al meegemaakt dat ik het vertelde aan een jongen waarmee ik mailde, daar heb ik toen nooit meer iets van gehoord.
Hmja, mij persoonlijk zou het niet afschrikken. Wie weet kan het de liefde van je leven zijn. Ik wist ook van tevoren dat mijn vriend Asperger en nog wat andere dingen had waardoor veel dingen bij hem niet vanzelf gaan/vanzelfsprekend zijn, maar daar valt prima mee om te gaan. Maar online is natuurlijk wel weer anders.
En dat is echt stom van die jongen!

En nu ga ik weer, want ik heb pauze.
Oud 19-09-2012, 12:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm oke, misschien dat er dan ook jongens zijn die mijn gezondheid geen probleem vinden danku!

En hup, spit spot, aan het werk jij!
Oud 19-09-2012, 12:16
Verwijderd
Er zijn toch ook jongens die zelf dingen met hun gezondheid hebben en daar meer begrip voor kunnen hebben Het zijn soms net mensen hoor!
Oud 19-09-2012, 12:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach ja, dat weet ik wel hoor! Dit heeft voornamelijk met mijn eigen onzekerheid te maken. Soms voelt het alsof ik nogal veel bagage heb en die zo, één voor één, op z'n hoofd laat vallen. "Ik heb CVS." BOEM "Ik heb nog nooit een relatie gehad." BOEM "Ik ben nog maagd" BOEM "Ik ben gestopt met m'n studie en leef van een uitkering." BOEM

Oud 19-09-2012, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, dat weet ik wel hoor! Dit heeft voornamelijk met mijn eigen onzekerheid te maken. Soms voelt het alsof ik nogal veel bagage heb en die zo, één voor één, op z'n hoofd laat vallen. "Ik heb CVS." BOEM "Ik heb nog nooit een relatie gehad." BOEM "Ik ben nog maagd" BOEM "Ik ben gestopt met m'n studie en leef van een uitkering." BOEM

Ja dat snap ik best
Oud 19-09-2012, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Pfoei, dit is wel weer een dikke overshare. Oke negeer mij maar even
Oud 19-09-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Pfoei, dit is wel weer een dikke overshare. Oke negeer mij maar even
Ach, dat valt best mee.
Oud 19-09-2012, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankjewel

En dan spring ik nu maar onder de douche.
Oud 19-09-2012, 12:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet dat dat trouwens iets met elkaar te maken heeft.
Oud 19-09-2012, 12:55
Carn
Carn is offline
Cyclic vomiting syndrome?
Oud 19-09-2012, 12:55
Verwijderd
Citaat:

Je wordt toch niet gedefinieerd door CVS? Er zijn plenty mannen die niet een neonbord met "CVS" boven je hoofd zien, hoor. En mannen die dat wél doen, daar heb je volgens mij sowieso niets bij te zoeken. Nog nooit een relatie gehad hebben en nog maagd zijn is al helemaal niets om je voor te schamen; iedereen heeft ooit eens voor het eerst 'echt' 'iets' moeten hebben. En jij bent daar om wat voor reden dan ook gewoon wat later mee. Ook dit is alleen een issue voor eikels. En dat geldt eigenlijk ook wel voor opleidingsniveau en alles wat daar bij komt kijken. Je bent allesbehalve een fucktard en dat is wat telt. Seriously, gooi die schroom van je af
Oud 19-09-2012, 13:13
Verwijderd
Je had je bachelor toch binnen, CR?
Oud 19-09-2012, 13:19
Verwijderd
Al die boems komen ook niet zomaar he. Je kunt over je dagelijks leven op een gegeven moment zeggen: ik studeer nu niet want ik heb CVS. (met je financiële bronnen heeft iemand pas later wat te maken?). En ook het maagdzijn deel je niet zomaar. Je zegt dan nee ja nee eigenlijk heb ik weinig ervaring qua relaties, geen enkele langere relatie. Dan weet ie heus wel hoe het ongeveer zit en als het eenmaal ertoe doet kun je aangeven dat vanalles je eerste keer is.
Oud 19-09-2012, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Cyclic vomiting syndrome?

Citaat:
Je wordt toch niet gedefinieerd door CVS? Er zijn plenty mannen die niet een neonbord met "CVS" boven je hoofd zien, hoor. En mannen die dat wél doen, daar heb je volgens mij sowieso niets bij te zoeken. Nog nooit een relatie gehad hebben en nog maagd zijn is al helemaal niets om je voor te schamen; iedereen heeft ooit eens voor het eerst 'echt' 'iets' moeten hebben. En jij bent daar om wat voor reden dan ook gewoon wat later mee. Ook dit is alleen een issue voor eikels. En dat geldt eigenlijk ook wel voor opleidingsniveau en alles wat daar bij komt kijken. Je bent allesbehalve een fucktard en dat is wat telt. Seriously, gooi die schroom van je af
Je hebt helemaal gelijk en dankjewel voor je lieve woorden (Overigens is het wel altijd een beetje een issue dat ik me juist wél gedefinieerd voel daardoor, omdat alles in mijn leven erdoor wordt bepaald. Maar ik werk eraan om daar af te komen )

Citaat:
Je had je bachelor toch binnen, CR?
Jup, vorig jaar. Nu halverwege m'n master.

Citaat:
Al die boems komen ook niet zomaar he. Je kunt over je dagelijks leven op een gegeven moment zeggen: ik studeer nu niet want ik heb CVS. (met je financiële bronnen heeft iemand pas later wat te maken?). En ook het maagdzijn deel je niet zomaar. Je zegt dan nee ja nee eigenlijk heb ik weinig ervaring qua relaties, geen enkele langere relatie. Dan weet ie heus wel hoe het ongeveer zit en als het eenmaal ertoe doet kun je aangeven dat vanalles je eerste keer is.
Dat is zo, dus dat zeg ik bij zulke gedachten ook tegen mezelf Ik denk dat ik gewoon bang ben dat mensen (nou ja, jongens) me in de steek laten als ik het allemaal vertel. Alsof het teveel is.

Maar jongens, ik waardeer het echt enorm dat jullie zo met me meedenken en me oppeppen Dat doet me ontzettend veel goed!
Oud 19-09-2012, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben steeds nogal zat van m'n kapsel, dus ik heb maandag m'n haar geverfd (en nu is het HEEL ERG BLOND) en het was nog steeds niet je-van-het, dus toen heb ik zonet een schaar gepakt en een schuine pony geknipt Het is nog niet droog na het wassen, dus het is nog maar afwachten of het ook daadwerkelijk een verbetering is
Oud 19-09-2012, 13:30
Verwijderd
Misschien is het ook wel lastig voor te stellen, maar vrijwel iedereen heeft wel wat En persoonlijk gaat mijn voorkeur ook wel uit naar iemand die hier of daar een keer heel hard heeft moeten knokken Ik word eerder moe van mensen die een beetje teveel door het leven fladderen.
Oud 19-09-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Ik ben steeds nogal zat van m'n kapsel, dus ik heb maandag m'n haar geverfd (en nu is het HEEL ERG BLOND) en het was nog steeds niet je-van-het, dus toen heb ik zonet een schaar gepakt en een schuine pony geknipt Het is nog niet droog na het wassen, dus het is nog maar afwachten of het ook daadwerkelijk een verbetering is
Gek wijf
Oud 19-09-2012, 13:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Misschien is het ook wel lastig voor te stellen, maar vrijwel iedereen heeft wel wat En persoonlijk gaat mijn voorkeur ook wel uit naar iemand die hier of daar een keer heel hard heeft moeten knokken Ik word eerder moe van mensen die een beetje teveel door het leven fladderen.
Dat is ook wel weer zo ja Positieve instelling

Citaat:
Gek wijf
Ja, ik weet het Maar ik heb geen zin om naar de kapper te gaan, want ik heb nog steeds geen goede gevonden hier.
Oud 19-09-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
(Overigens is het wel altijd een beetje een issue dat ik me juist wél gedefinieerd voel daardoor, omdat alles in mijn leven erdoor wordt bepaald. Maar ik werk eraan om daar af te komen )
Lijkt me toch niet dat je uiterlijk en karakter (en alles wat daar bij komt kijken) door CVS gedefinieerd worden? Lijkt me dat het voornamelijk praktische problemen zijn. En nou, daar valt altijd wel een mouw aan te passen

Citaat:
Ik denk dat ik gewoon bang ben dat mensen (nou ja, jongens) me in de steek laten als ik het allemaal vertel. Alsof het teveel is.
Welnee. En de mannen die wel afhaken ben je sowieso beter kwijt dan rijk, dus no worries there
Oud 19-09-2012, 13:53
Verwijderd
Ik sluit me bij Quintiano aan want hij zegt goede dingen
Oud 19-09-2012, 13:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 19-09-2012, 14:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, tijd voor boodschappen.
Oud 19-09-2012, 14:49
Carn
Carn is offline
nieuwe Hobbit trailer

http://video.howzit.msn.com/watch/vi...-msn/183rm2wjy
Oud 19-09-2012, 14:52
Verwijderd
Maagd schmaagd.
Oud 19-09-2012, 14:56
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Precies. Verder wat Quintiano zegt.
Oud 19-09-2012, 14:59
Carn
Carn is offline
eeen al weer offline
Oud 19-09-2012, 15:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
Yep. Ik fladder wat af, maar heb dan bijvoorbeeld wel weer een vernachelde familie. Maar ach, whatchagonnadoaboutit.
Oud 19-09-2012, 15:09
Carn
Carn is offline
Oud 19-09-2012, 15:13
Zeppelin
Zeppelin is offline
oei wat voel ik me kut zeg ;x zo fucking gammel en onder de dekens is het te warm, daarbuiten is het te koud. Slecht geslapen omdat ik half rechtop moet liggen omdat anders mijn neus helemaal volloopt. En nu heb ik er ook nog oorpijn bij
mijn bestie is nu een bordje voer aan het maken voor me, hopelijk voel ik me daarna iets beter.
Oud 19-09-2012, 15:20
Verwijderd
Beterschap!

Ik werd vannacht ook niet zo lekker wakker, maar bij jou is het wel wat erger!
Oud 19-09-2012, 15:23
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gekkie Maar zag er goed uit, hoor!

Q en CR sitting in an tree en alles.

Goed. Ik ben cupcakes aan het bakken Nouja, ze zijn al gebakken en nu aan het afkoelen.
Oud 19-09-2012, 15:26
Verwijderd
Lieve CR! Maakt allemaal niets uit he ! Mijn vriendje is ook niet gillend weggerend na hele verhalen met 'Oh hoi, ik ben nog maagd, heb nog nooit een relatie gehad, oh hoi mijn hormonen zijn kut op het moment dus ik kan de pil niet slikken, en oh ja, ik heb ook nog iets vreemds met mijn gewrichten waardoor ik soms niet meer goed kan lopen '

Dus er komt vanzelf iemand .
Oud 19-09-2012, 15:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oei wat voel ik me kut zeg ;x zo fucking gammel en onder de dekens is het te warm, daarbuiten is het te koud. Slecht geslapen omdat ik half rechtop moet liggen omdat anders mijn neus helemaal volloopt. En nu heb ik er ook nog oorpijn bij
mijn bestie is nu een bordje voer aan het maken voor me, hopelijk voel ik me daarna iets beter.
Oh bah dat klinkt niet goed Zepp. Maar lekker rustig aan doen! Beterschap!

Citaat:
Gekkie Maar zag er goed uit, hoor!

Q en CR sitting in an tree en alles.
Danku

En Q zit al in een boom met MT, lijkt me een beetje druk met mij erbij

Citaat:
Lieve CR! Maakt allemaal niets uit he ! Mijn vriendje is ook niet gillend weggerend na hele verhalen met 'Oh hoi, ik ben nog maagd, heb nog nooit een relatie gehad, oh hoi mijn hormonen zijn kut op het moment dus ik kan de pil niet slikken, en oh ja, ik heb ook nog iets vreemds met mijn gewrichten waardoor ik soms niet meer goed kan lopen '

Dus er komt vanzelf iemand .
Ojaaa, jij hebt een vriendjuh Vertel vertel!
Oud 19-09-2012, 15:34
Verwijderd
Ik kan soms zo blij zijn dat sommige mensen gewoon bestaan. En dat ik ze mag knuffelen. Ik hou van knuffelen, echt heel erg. Ik twijfel alleen altijd wie ik wel en niet kan knuffelen.
Oud 19-09-2012, 15:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik knuffel veel te weinig. Ik kan me ook echt verheugen op een leuke jongen om de knuffels
Oud 19-09-2012, 15:36
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben ook een echte knuffelkont Gelukkig is mijn vriendje dat ook.
Oud 19-09-2012, 15:37
Verwijderd
Ik ook wel op z'n tijd.

Ik vind het vooral leuk om op iemand te liggen. En dan verder niks. Zoals planking, maar dan op een persoon.
Oud 19-09-2012, 15:38
Verwijderd
Ik zou bijna gaan denken dat ik een aap ben, getuige alle bomen waar ik in zit
Oud 19-09-2012, 15:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook wel op z'n tijd.

Ik vind het vooral leuk om op iemand te liggen. En dan verder niks. Zoals planking, maar dan op een persoon.
Oud 19-09-2012, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het vooral heel fijn om iemands armen om me heen te hebben. Voelt zo heerlijk veilig.
Oud 19-09-2012, 15:40
Verwijderd
Klefbijen
Oud 19-09-2012, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het vooral heel fijn om iemands armen om me heen te hebben. Voelt zo heerlijk veilig.
Maar ik vind het ook heel fijn om iemand in mijn armen te hebben.
Oud 19-09-2012, 15:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja <3

En omg, de chocoladecupcakes zijn zo lekker Omnomnomnom.

Regels voor berichten