Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
@Stefenootje: Niet jezelf stom vinden omdat je hebt gekozen om te stoppen met iets waar je niet blij van wordt, dat slaat enrgens op. Je bent er gewoon achter gekomen dat het niks voor jou is, dat maakt toch niet uit? Er zijn meer dan genoeg mensen die beginnen aan een opleiding, er al vroeg achter komen dat het niks voor hen is maar het toch maar afmaken. Dan kun je er beter meteen mee stoppen en erachter komen waar je wel blij van wordt
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had vantevoren gewoon beter na moeten denken over de keuze die ik maakte. En veel eerder 'fit' moeten worden om weer iets te gaan doen. Je kan niet verwachten na jaren lanterfanten ineens weer een fulltime studie te kunnen gaan doen. De normaalste dingen zijn al superzwaar voor mij. |
![]() |
|
ik vond mn eerste opleiding ook vrij zaad; wel afgemaakt, met veel gedoe. Daarna nog een pretstudie gedaan, die niet afgemaakt. Nu erg blij om, want ik verdien mijn geld dankzij mijn eerste opleiding.
|
Stef, don't feel bad. Het is juist beter dat je meteen bent gestopt dan nog een tojd door te hakkelen en steeds ongelukkiger te worden. Dat is de situatie waarin ik me nu bevibd, en als iktoen wist hoe 't zou worden was ik ook meteen gestopt. Ik weet dat het kut voelt, maar je bent nog jong genoeg om iets te vinden wat wél bij je past. X
||
Citaat:
|
On a totally different note: waarom staart echt IEFEREEN naar m'n kruis als ik deze broek aanheb. 't begint echt ern beetje creepy ye worden. (En nee, ik heb geen vlekken of een openstaande rits oid, het gebeurt altijd bij deze broek.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, eh, wat Martino en Trimm zeggen. Er zijn zoveel mogelijkheden om een opleiding te doen of aan een baan te komen, een fulltime opleiding is ook zwaar n dat het niet bij je past wil niet zeggen dat je het niet kunt, het zegt iets over dat het voor jou niet de manier van leren is.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Hé Ste, gekke gekkie! Dat is toch helemaal niet erg! Het lijkt mij sowieso al heel moeilijk om over te schakelen van 'eigen leven' naar 'fulltime studeren'. En lekker boeiend wat andere mensen ervan denken enzo ![]() En wat andere mensen hierboven mij al zeiden. -------------- Oh boy, ik heb echt nét aan mijn tandheelkundetoets gehaald ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat trouwen betreft: ik heb in navolging van mijn ouders altijd heel hard geroepen dat ik nooit ga trouwen. Maar ik ben wel een meisje-meisje als het gaat om mooie jurken, dus in dat opzicht zou ik best een leuk feest willen en de gelegenheid een prinsessenjurk te dragen
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beslissing die ik gemaakt heb om te stoppen gaat veel verder dan alleen 'jammer, maar wel verstandig van je'. Het gaat van een toekomstperspectief naar niks + nog een beetje erger, want weer een jaar verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het stomme van opleidingen is dat een groot deel bestaat uit je bewijzen, ipv iets leren. En je diploma is ook een stempel van 'kan dit pakket aan dingen doen', terwijl dat lang niet altijd klopt. Maar je zult, als het echt niks voor je is (iedereen heeft zijn eigen gradatie tegenzin maar iedereen heeft 'm dus wees eerlijk), zul je moeten nadenken over wat dan wel. Zeker als het terugbetalen van stufi over een paar jaar begint voor jou. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Kak
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een cv van niks waar ik ook niet zomaar 'een paar jaartjes mee kan gaan werken'. Zeker niet 'in deze tijden'. Dus zoals jullie misschien begrijpen kan ik het niet zo luchtig bekijken zoals de meesten hier doen (wel lief hoor, jullie reacties!). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|