Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2012, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Omdat mannen ook moeten zitten om te poepen, en vrouwen om te poepen EN plassen, dus zijn er meer gevallen waarin hij naar beneden moet zijn!
Ik was hier overheen gescrold
Advertentie
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kid606 zegt wat fizzle zei.

Mijn oppaskindje zit ook netjes tijdens het plassen maar soms vergeet hij ver genoeg naar achter te gaan zitten en dan ligt zijn piemeltje nog op de bril en dan zeikt hij de hele badkamer onder :')
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik was hier overheen gescrold
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Kid606 zegt wat fizzle zei.

Mijn oppaskindje zit ook netjes tijdens het plassen maar soms vergeet hij ver genoeg naar achter te gaan zitten en dan ligt zijn piemeltje nog op de bril en dan zeikt hij de hele badkamer onder :')
Ik lolde
Oud 03-10-2012, 22:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 03-10-2012, 22:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ach zo moeilijk is het niet
Gelukt. Niet de mooist vastgenaaide knoop in the whole wide world, maar menig opoe zou trots zijn op mijn skillz.
Oud 04-10-2012, 00:17
Verwijderd
Dat gezanik over WC-brillen is in één klap op te lossen; laat de WC achter met het deksel d'r op.
Oud 04-10-2012, 00:48
Verwijderd
Nou dan ga ik voor het eerst in zéér lange tijd maar eens voor 02:00 slapen in m'n late dienst, want MEH.

Anyway, met 't deksel op de pot moet zowel de man als de vrouw iets omhoog en weer omlaag doen bij toiletbezoek. En het is ook nog eens esthetischer verantwoord. En als je katten hebt, voorkom je daarmee dat ze uit de pot gaan slurpen. En met een houten bril en deksel schrik je ook nooit als je neerploft terwijl 't deksel er nog op zit; dat is niet zo koud aan de ballen. Protips, ik schud ze zó uit mijn mouw als de situatie daar om vraagt

En nu maar naar bed.
Oud 04-10-2012, 01:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je heel nodig moet plassen, is het zuur hoor, als je eerst de bril nog omhoog/omlaag moet doen. Mijn vader doet ook nooit de bril omlaag en ik haat het.
Oud 04-10-2012, 06:35
Verwijderd
Citaat:
Nou dan ga ik voor het eerst in zéér lange tijd maar eens voor 02:00 slapen in m'n late dienst, want MEH.

Anyway, met 't deksel op de pot moet zowel de man als de vrouw iets omhoog en weer omlaag doen bij toiletbezoek. En het is ook nog eens esthetischer verantwoord. En als je katten hebt, voorkom je daarmee dat ze uit de pot gaan slurpen. En met een houten bril en deksel schrik je ook nooit als je neerploft terwijl 't deksel er nog op zit; dat is niet zo koud aan de ballen. Protips, ik schud ze zó uit mijn mouw als de situatie daar om vraagt

En nu maar naar bed.
Ik zie het verschil niet en het kan mij echt niet boeien dat een kat schoon water uit een toiletpot zuipt.
Oud 04-10-2012, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Als je heel nodig moet plassen, is het zuur hoor, als je eerst de bril nog omhoog/omlaag moet doen. Mijn vader doet ook nooit de bril omlaag en ik haat het.
dit, kankerirritant als je bijna in je broek pist en je moet nog shit doen.
Citaat:
Ik zie het verschil niet en het kan mij echt niet boeien dat een kat schoon water uit een toiletpot zuipt.
en dit.
Oud 04-10-2012, 07:05
Verwijderd
Ik heb vrij lang geslapen maar het psychologische aspect van vroeg opstaan is zo zwaar he. Ik voel me ook niet echt uitgerust ;x
maar goed, ik ga wel leuk daten zo
Oud 04-10-2012, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Het belangrijkste verschil is dat niemand meer zeurt van hoe of wat, obviously. Gelijke rechten en plichten zonder oeverloze discussies
Oud 04-10-2012, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Het belangrijkste verschil is dat niemand meer zeurt van hoe of wat, obviously. Gelijke rechten en plichten zonder oeverloze discussies
Men moet gewoon sowieso niet zo moeilijk doen, bril omlaag of omhoog doen is een handeling van 1 seconde
Oud 04-10-2012, 09:40
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vrij lang geslapen maar het psychologische aspect van vroeg opstaan is zo zwaar he. Ik voel me ook niet echt uitgerust ;x
maar goed, ik ga wel leuk daten zo
Ochtenddate?
Oud 04-10-2012, 09:53
Lorelei
Lorelei is offline
Wat is dat toch met die vieze sleehakken? Waarom gaan die niet uit de mode?
Oud 04-10-2012, 10:04
Macrador
Macrador is offline
Wat werd er ineens serieus gedaan over een WC-bril zeg
Oud 04-10-2012, 10:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als je een toiletblok in de wc hebt hangen of net je toilet hebt schoongemaakt, is het niet geheel handig Dan heb je kans op een dooie kat.
Oud 04-10-2012, 10:39
Verwijderd
Grüezi!
Oud 04-10-2012, 10:43
Verwijderd
Is er geen leuk Duitstalig forum?
Oud 04-10-2012, 10:45
Verwijderd
Ongetwijfeld zullen die er zijn.
Oud 04-10-2012, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Doe eens niet zo zuur.
Oud 04-10-2012, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Als je een toiletblok in de wc hebt hangen of net je toilet hebt schoongemaakt, is het niet geheel handig Dan heb je kans op een dooie kat.
Dat loopt nog wel los.
Oud 04-10-2012, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Men moet gewoon sowieso niet zo moeilijk doen, bril omlaag of omhoog doen is een handeling van 1 seconde
Ja, dat sowieso natuurlijk. Maar omdat het vrijwel altijd de vrouwen zijn die er zo'n issue van maken..

Citaat:
dit, kankerirritant als je bijna in je broek pist en je moet nog shit doen.
Citaat:
Dan moeten jullie maar 'ns afleren piesen uit te stellen tot het allerlaatste moment, V-leden.

Citaat:
Oud 04-10-2012, 10:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Grüezi!
Hallochen!
Oud 04-10-2012, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Ochtenddate?
ging niet door kwam ik achter toen ik de reis al had gemaakt en een uur stond te wachten
Citaat:
Wat is dat toch met die vieze sleehakken? Waarom gaan die niet uit de mode?
dat vraag ik me ook van uggs af.
Citaat:

Dan moeten jullie maar 'ns afleren piesen uit te stellen tot het allerlaatste moment, V-leden.
als ik moet pissen dan moet ik ook METEEN HEEL NODIG. Ik heb een heel zwak blaasje.
Oud 04-10-2012, 11:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://www.forum-schueler.de/
Oud 04-10-2012, 11:32
Verwijderd
Ik zou zeggen: in je eigen huis doe je met de wc bril wat je wil, op bezoek doe je de bril naar beneden tenzij er alleen mannen zijn, als je samenwoont met een of meerdere vrouwen maak je daar gewoon even afspraken mee.
Oud 04-10-2012, 11:34
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ging niet door kwam ik achter toen ik de reis al had gemaakt en een uur stond te wachten
Whut? Heeft ie (te laat) afgebeld of is ie niet op komen dagen?
Oud 04-10-2012, 11:36
Verwijderd
De toets was moeilijk, maar dat hoort ook zo. Resultaat maar even afwachten. Nu zit ik in de deli van het umcg een chocolademuffin met nutellavulling te eten, straks nog lezing over fragiele ouderen.
Oud 04-10-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zou zeggen: in je eigen huis doe je met de wc bril wat je wil, op bezoek doe je de bril naar beneden tenzij er alleen mannen zijn, als je samenwoont met een of meerdere vrouwen maak je daar gewoon even afspraken mee.
Shit achterlaten zoals je het aantreft
Oud 04-10-2012, 11:44
Verwijderd
Achter mij zitten twee meisjes over een vriendin te roddelen. De concensus. is dat ze begrijpen dat ze het moeilijk heeft, maar dat het nu maar eens afgelopen moet zijn net dat gezeur want zij hebben het ook niet makkelijk
Oud 04-10-2012, 11:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Achter mij zitten twee meisjes over een vriendin te roddelen. De concensus. is dat ze begrijpen dat ze het moeilijk heeft, maar dat het nu maar eens afgelopen moet zijn net dat gezeur want zij hebben het ook niet makkelijk
Dat soort roddels vind ik altijd een beetje naar
Oud 04-10-2012, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Dat soort roddels vind ik altijd een beetje naar
Schering en inslag rondom vrouwen
Oud 04-10-2012, 11:55
Verwijderd
Vrouwen Zo vreselijk vermoeiend.
Oud 04-10-2012, 11:58
Verwijderd
Hmm, bij 'n lijstje met karaktereigenschappen moet ik invullen hoe zeer het van mij op toepassing is, van 0 tot 10 of zo. Ik kan nooit een bevredigende setting vinden die voor mij de lading dekt; 'mwah' levert probably weinig op maar de extremen zijn ook meteen weer zoiets. Keuzes, keuzes
Oud 04-10-2012, 12:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarvoor is het?
Oud 04-10-2012, 12:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, bij 'n lijstje met karaktereigenschappen moet ik invullen hoe zeer het van mij op toepassing is, van 0 tot 10 of zo. Ik kan nooit een bevredigende setting vinden die voor mij de lading dekt; 'mwah' levert probably weinig op maar de extremen zijn ook meteen weer zoiets. Keuzes, keuzes
Dan heb je iig geen moeilijke keuze bij 'Besluiteloosheid'!
Oud 04-10-2012, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Waarvoor is het?
Een suffe datingsite

Citaat:
Dan heb je iig geen moeilijke keuze bij 'Besluiteloosheid'!
Nou, wat heet Maar maar maar je moet dingen gewoon HEEL GOED overwegen en zo
Oud 04-10-2012, 12:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een suffe datingsite

Nou, wat heet Maar maar maar je moet dingen gewoon HEEL GOED overwegen en zo
Want anders is je match met de ander slechts 77% ipv 83%!

Welke datingsite is het, toch niet LEXA.nl he. Of erger nog, e-matching, alleen voor hoger-opgeleiden?
Oud 04-10-2012, 12:12
Martiño
Martiño is offline
Ah, een toiletbrildiscussie altijd interessant
Oud 04-10-2012, 12:15
Miekje*
Miekje* is offline
Voor mijn opdracht hospitalisatie kan ik gewoon mijn lesboek vertalen en overschrijven Is dat even handig. Dat is geen plagiaat, want eigen woorden enzo.
Oud 04-10-2012, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Want anders is je match met de ander slechts 77% ipv 83%!

Welke datingsite is het, toch niet LEXA.nl he. Of erger nog, e-matching, alleen voor hoger-opgeleiden?
Ja maar dat geldt voor álle lijstjes in die orde

Nee. Paiq.
Oud 04-10-2012, 12:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja maar dat geldt voor álle lijstjes in die orde

Nee. Paiq.
Oh Haha, ik keek net even, en je wordt door hen gematched, ipv dat je zelf kunt zoeken? Dat wérkt toch niet?
Oud 04-10-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Oh Haha, ik keek net even, en je wordt door hen gematched, ipv dat je zelf kunt zoeken? Dat wérkt toch niet?
Al mijn internetdatende vrienden deden dat via Paiq en 3/4 hebben nu een vriendinnetje.
Oud 04-10-2012, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Whut? Heeft ie (te laat) afgebeld of is ie niet op komen dagen?
Nee, hij had een sms gestuurd waaruit ik blijkbaar had moeten uithalen dat het niet doorging, maar dat was me compleet niet duidelijk.
Oud 04-10-2012, 12:29
Martiño
Martiño is offline
Moet je voor e-matching en paiq betalen eigenlijk?
Oud 04-10-2012, 12:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, hij had een sms gestuurd waaruit ik blijkbaar had moeten uithalen dat het niet doorging, maar dat was me compleet niet duidelijk.
Oh :') Lekker cryptische sms dan zeker?
Oud 04-10-2012, 12:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee. Paiq.

Citaat:
Als vrouw niet
Oud 04-10-2012, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Geen idee. We gaan het meemaken

Citaat:
Vooralsnog hoef ik niets te betalen. 't Zal mij ook benieuwen hoe lang dat gaat duren, als M-lid.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten