Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe komt het dat dit soort beton zoveel sterker is en er geen wapening meer nodig is? En hij wordt dus in één keer gegoten? Op locatie? Dat lijkt me een hele onderneming.
||
![]() |
Citaat:
hij is niet in één keer gegoten, hij bestaat uit verschillende delen die uiteindelijk gekoppeld zijn. ik bedoelde dat de brug alleen uit het superbeton bestaat (geen wapeningsstaal) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En in één keer gieten leek me al vrij lastig, maar dat klopte dus ook niet ![]()
|
Verwijderd
|
Bluh. Ik heb het al echt supersuperdruk vanwege mijn aankomende tentamens, mailt mijn docent dat hij mijn werkstuk 'heeft gelezen en er nog even over wil praten'.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb een stage!
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar wist RTV oost of zo het ook dan? Of vonden die het "eindelijk een langverwachte brug, een feest voor de kinderen en de buurt, en een vrolijk gezicht"? Want dat laatste verwacht je eigenlijk als de lokale omroep komt kijken.
|
|