Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
pissebedden ter grootte van een bescheiden hamster
wut
Advertentie
Oud 10-04-2013, 08:22
Verwijderd
Ruim 9 uur geslapen en nog steeds zo brak als een bescheiden hamster. Ik ben zelden zo ongemotiveerd geweest om naar werk te gaan.
Oud 10-04-2013, 16:59
Verwijderd
Euroshopper gaat uit de schappen
Oud 10-04-2013, 17:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, ik kreeg er net al een e-mail over. Gelukkig blijft het hier nog wel bestaan!
Oud 10-04-2013, 17:10
Martiño
Martiño is offline
Ik kwam ook al om het hier te melden. Geen RUSK meer bij de soep dus!
Oud 10-04-2013, 17:12
Geality
Geality is offline
De oh zo geliefde radio op ons favoriete laboratorium is in een bak met chemicaliën gevallen Het enige wat die nog doet is zzzzzzzzzzzzzRRRRrrrrrrJFFFJFssssss (ik zet mezelf écht voor schut, i know )
Oud 10-04-2013, 17:43
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wtf!?!? Je zou zeggen dat dat merk baat heeft bij de crisis.
Oud 10-04-2013, 17:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er komt wel een budgetmerk voor in de plaats.
Oud 10-04-2013, 17:48
Verwijderd
Ja met iets van tien producten voorlopig. Doei. Ik ga voortaan naar jumbo of c1000.
Oud 10-04-2013, 17:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, tien maar?
Oud 10-04-2013, 17:50
Verwijderd
Volgens mij vijf producten, en dan wordt de rest gedurende het jaar eruit gewipt. En er komt AH Basic ofzo voor in de plaats.
Oud 10-04-2013, 17:52
Verwijderd
Oh het bericht is al iets aangepast eerst stond er dat maar een paar nieuwe basicdingen kwamen, nu staat er dat er idd nu pas een paar weg gaan dus wellicht dat de rest ook vervangen wordt.
Oud 10-04-2013, 18:20
Verwijderd
Het doet gewoon pijn, mijn kast is gevuld met dat merk
Oud 10-04-2013, 18:24
Verwijderd
Ja eerst was het bericht van ja gewoon weg. Gewoon wég. Nu lijkt het erop alsof eigenlijk alleen de naan wijzigt en het zelfs goedkoper wordt
Oud 10-04-2013, 22:13
Verwijderd
De Appie gaat echt niet zomaar een hele doelgroep naar andere supermarkten sturen hoor.
Oud 11-04-2013, 22:34
Martiño
Martiño is offline
Nouja, de naam wijzigt niet, ze hebben gewoon een nieuwe producent/merk gevonden. Het worden dus andere producten, dus of de kwaliteit en prijs hetzelfde blijven valt nog te bezien!
Oud 11-04-2013, 22:37
Verwijderd
Prijs lag soms te dicht bij a- en b-merken en moest omlaag.
Oud 11-04-2013, 23:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Tegen een 15-jarige jongen die wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van een 17-jarig meisje in Rotterdam is donderdag acht maanden jeugddetentie geëist. Het Openbaar Ministerie wil ook dat de jongen drie maanden voorwaardelijke jeugddetentie krijgt, maar eiste geen jeugd-tbs."

Toe maar, 8 maanden cel voor het doodsteken van een meisje, alleen maar omdat ie haar telefoon wou jatten. Dit soort monsters moet je met harde hand uit de samenleving verwijderen, liefst definitief. Hoe kan het toch dat die strafwetten zo achterlijk laag zijn?
Oud 11-04-2013, 23:57
Verwijderd
Omdat als je zo'n vijftienjarige op water en brood zet in een superharde gevangenis, hij over tien jaar vrijkomt en dan direct wéér iemand neersteekt. Omdat hij op dat punt niets anders meer gewend is dan misdaad en geweld. En omdat hij zichzelf dan ook niet meer als functionerend mens ziet. Nauwelijks kans meer heeft op een baan of een opleiding, etc.

Ik heb het altijd raar gevonden dat mensen hun eigen wraakfantasietjes zwaarder vinden wegen dan de levens van nieuwe slachtoffers. Het gaat niet om die knul, he, het gaat erom wat een veiligere samenleving oplevert.
Oud 12-04-2013, 00:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Omdat als je zo'n vijftienjarige op water en brood zet in een superharde gevangenis, hij over tien jaar vrijkomt en dan direct wéér iemand neersteekt. Omdat hij op dat punt niets anders meer gewend is dan misdaad en geweld. En omdat hij zichzelf dan ook niet meer als functionerend mens ziet. Nauwelijks kans meer heeft op een baan of een opleiding, etc.

Ik heb het altijd raar gevonden dat mensen hun eigen wraakfantasietjes zwaarder vinden wegen dan de levens van nieuwe slachtoffers. Het gaat niet om die knul, he, het gaat erom wat een veiligere samenleving oplevert.
Het is naar mijn idee ook niet de bedoeling dat die ooit nog vrijkomt. Permanent uit de maatschappij houden om nieuwe slachtoffers te voorkomen.
Oud 12-04-2013, 14:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is naar mijn idee ook niet de bedoeling dat die ooit nog vrijkomt. Permanent uit de maatschappij houden om nieuwe slachtoffers te voorkomen.
Moet je wel eerst een nieuwe Maasvlakte aanleggen voor al die nieuwe gevangenissen.
Oud 12-04-2013, 15:01
Verwijderd
Mijn school. Stupiditeit is de norm ("Merkel? Nee die ken ik niet. Klinkt Nederlands!") En als ik vervolgens een docent erop wijs dat zijn stelling ("de euro moet alleen voor de originele landen van de EEG want die zijn economisch sterk!") nergens op slaat omdat de Italianen er toen ook al bij zaten krijg ik een bak stront over me heen van de hele klas omdat ik dan een wijsneus ben. :')
Oud 12-04-2013, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn school. Stupiditeit is de norm ("Merkel? Nee die ken ik niet. Klinkt Nederlands!") En als ik vervolgens een docent erop wijs dat zijn stelling ("de euro moet alleen voor de originele landen van de EEG want die zijn economisch sterk!") nergens op slaat omdat de Italianen er toen ook al bij zaten krijg ik een bak stront over me heen van de hele klas omdat ik dan een wijsneus ben. :')
Maak je geen zorgen, als je een bètastudie gaat doen wordt dat een stuk minder.
Oud 12-04-2013, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik een beetje een nu.jij opmerking.
Oud 12-04-2013, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Lekkerrrrrr. Ben ik blij dat we onafhankelijke rechters hebben en geen eigenrichting.

Ik waardeer niet dat vanavond niemand in mijn omgeving tijd heeft om iets leuks te doen en dat ik vergeten ben te regelen/vragen of mensen uit de iets wijdere omgeving misschien hadden gekund.
Oud 12-04-2013, 17:27
Verwijderd
Citaat:
En wie gaat dat betalen?
Oud 12-04-2013, 17:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Off with their heads
Oud 12-04-2013, 17:36
Verwijderd
Ik had deze discussie eens met een Rooms-Katholieke jongen en zijn vriendjes. Dat eindigde in, en ik citeer, "jij geeft alleen maar om feiten en resultaten, dat is voor ons pas secundair".

Ze zeiden ook dat rechtvaardigheid een soort objectief meetbaar gegeven was, want dat kun je toch gewoon even opzoeken in de Bijbel.
Oud 12-04-2013, 17:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maak je geen zorgen, als je een bètastudie gaat doen wordt dat een stuk minder.
Genoeg bèta's die echt geen snars van politiek of geschiedenis snappen/weten, of er gewoon totaal geen interesse voor hebben.
Oud 12-04-2013, 18:28
Verwijderd
Genoeg politici die geen verstand van politiek hebben. Dusja.
Oud 13-04-2013, 11:07
Martiño
Martiño is offline
Dat ook
Oud 13-04-2013, 12:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat ik was vergeten dat Grey's Anatomy en The Vampire Diaries een break hebben en ik dat van straks wilde kijken
Oud 14-04-2013, 12:56
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik in dit lekkere weer de tuin wil doen, maar dat dat niet mag van mijn gristelijke ouders
Oud 14-04-2013, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Dat ik in dit lekkere weer de tuin wil doen, maar dat dat niet mag van mijn gristelijke ouders
Met welke reden?
Oud 14-04-2013, 13:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Met welke reden?
Zondags werk is niet sterk!
Oud 14-04-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Zondags werk is niet sterk!
Oh wacht, de tuin dóen. Ik dacht dat ze er alleen in wilde zitten.
Oud 14-04-2013, 15:46
Verwijderd
jezus wat overdreven
Oud 14-04-2013, 20:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit vind ik een beetje een nu.jij opmerking.
Mwa, een nujij-opmerking zou zijn: "publiekelijk vierendelen! doodstraf!"

Citaat:
Lekkerrrrrr. Ben ik blij dat we onafhankelijke rechters hebben en geen eigenrichting.
Wie heeft het over eigenrichting? Ben wel voor onafhankelijke rechters hoor. Alleen vind ik dat de strafmaat voor geweldsmisdrijven wel wat strenger mag, minder gericht op herintreding van de dader en meer op (directe) veiligheid voor de maatschappij.

Citaat:
En wie gaat dat betalen?
De belastingbetaler
Oud 14-04-2013, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Genoeg bèta's die echt geen snars van politiek of geschiedenis snappen/weten, of er gewoon totaal geen interesse voor hebben.
Ik snap gewoon niet hoe je Angela Merkel niet kent. Dan heb je echt je oren altijd dicht ofzo.
Oud 15-04-2013, 22:10
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Opnieuw opgenomen met erge spierzwakte
Oud 15-04-2013, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Zelfs opgenomen

Sterkte!
Oud 15-04-2013, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Oh wat kut! Sterkte meisje!
Oud 15-04-2013, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-04-2013, 07:57
Verwijderd
Ah wat kut Snebbel Sterkte!
Oud 16-04-2013, 21:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Thanks allemaal!
Oud 17-04-2013, 11:30
Verwijderd
Mehh Snebbel, wat zuur voor je! Veel sterkte en liefs en blijf alsjeblief zo positief als we je hier kennen, dat helpt vast.
Oud 17-04-2013, 14:06
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Mehh Snebbel, wat zuur voor je! Veel sterkte en liefs en blijf alsjeblief zo positief als we je hier kennen, dat helpt vast.
Thanks Quis! En ik ben in ieder geval weer wat positiever dan gister en eergister.
Oud 17-04-2013, 14:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach, superpositief kan je moeilijk ELKE dag zijn, als het bij vlagen kut met je gaat.
Oud 17-04-2013, 16:26
Verwijderd
Ik bedoelde ook in het algemeen!
Oud 17-04-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Aw
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten