Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als LP zegt dat ze 'een visje' gaat bakken dan denk ik ook telkens van 'oh, zo, een forelletje van de visboer ofzo?' maar dan herinner ik me dat ze het over die vierkante ingevroren visblokken van de Lidl heeft
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met mn vriend heb ik een aantal kleine kookprojectjes. We hebben geen tijd/zin voor hele diners en shit, maar het is wel leuk steeds nieuwe ''dagelijkse'' dingen te verzinnen. De volgende twee worden zelfgemaakte aardappelkroketjes (want jeugdherinneringen) en zelfgemaakte gnocci.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Geniet er van! Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar een goede vriend van me gaat er wonen, dus mss dat ik dan geld kan besparen aan onderdak.
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik hou ook niet van gekookte aardappels (verder vind ik vrijwel alle varianten lekker), maar puree wel. Maar ik ga geen zak aardappels halen om te schillen en te koken en te stampen, als je ook gewoon een zakje hebt, want verder eten we toch geen aardappels (en moeite). Mijn vader is te lui en ik eet meestal rijst of pasta. Als ik gebakken aardappels wil, haal ik wel een zakje voorgekookte ofzo ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Frayne en Snebbel, nog gecondoleerd met jullie beestjes
![]() Ah, wat betreft koken. Ik maakte vanavond voor het eerst een recept uit ons nieuwe Ottolenghi-kookboek, hoe culi ![]() Ik was een paar dagen weg, wandelen en familie en alles, en dat was heel fijn. Nu nog 1 dag voor mijn nieuwe baan begint, spannenddddddd.
|
Mijn pa: Heeft je moeder nou dat schilderij in de slaapkamer gehangen?
Ik: Nou, dat hangt daar al een tijdje hoor. Hij: Nee, hij hing eerst bij de eettafel. Ik: Ja, maar hij hangt al minimaal een jaar of 2 in jullie slaapkamer. Hij: WTFFFF ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|