Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
*kruidenboks*
Advertentie
Oud 05-01-2013, 18:38
Verwijderd
Oh echte aardappelpuree ja <3.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zeg toch ook niet dat ik je gierst met enge groentes zou willen voorzetten, ik kijk wel uit. Maar gewoon, echte aardappelpuree met echte vis, ohnomnomnom.
Dat zou je kunnen doen!
Maar ik ga nu lekker diepvriesvis en pakjesaardappelpuree maken, omdat ik dat lekker vind. Oh, en sperzieboontjes uit pot. Ook nog!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zitten jullie nou te zeiken over mijn aardappelpuree jullie hoeven het niet te eten en ik vind het lekker, nou en!

Oei, ik moet wel echt weg nu, kusjes
Verwijderd
Hebben jullie die aardappelen na het koken wel 's door een zeef gewreven (met een juslepel oid)? Vind ik altijd ook fijn, geen melk of boter meer nodig
Oud 05-01-2013, 18:39
Verwijderd
Als LP zegt dat ze 'een visje' gaat bakken dan denk ik ook telkens van 'oh, zo, een forelletje van de visboer ofzo?' maar dan herinner ik me dat ze het over die vierkante ingevroren visblokken van de Lidl heeft Die waarschijnlijk best lekker zijn hoor, daar niet van. Ik heb niks tegen diepvriesvoer. Ik zou er alleen anders naar refereren.
Oud 05-01-2013, 18:40
Verwijderd
Met mn vriend heb ik een aantal kleine kookprojectjes. We hebben geen tijd/zin voor hele diners en shit, maar het is wel leuk steeds nieuwe ''dagelijkse'' dingen te verzinnen. De volgende twee worden zelfgemaakte aardappelkroketjes (want jeugdherinneringen) en zelfgemaakte gnocci. Ik krijg er honger van.
Oud 05-01-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie die aardappelen na het koken wel 's door een zeef gewreven (met een juslepel oid)? Vind ik altijd ook fijn, geen melk of boter meer nodig
Nodig, nodig. Melk en boter zijn voor de smaak Maar ik maak aardappelpuree ook nooit helemaal glad.
Oud 05-01-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Dat zou je kunnen doen!
Maar ik ga nu lekker diepvriesvis en pakjesaardappelpuree maken, omdat ik dat lekker vind. Oh, en sperzieboontjes uit pot. Ook nog!
O-hoh, jij durft!
Geniet er van!

Citaat:
Staat op het lijstje, maar ik vind 't vette van boter eigenlijk ook wel fijn dus ik zou het er denk ik alsnog in doen.
Oud 05-01-2013, 18:43
Verwijderd
Ik bak nu alles in geklaarde boter <3 of iig alles wat ik in boter zou bakken
Oud 05-01-2013, 18:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En een snufje nootmuskaat!!!
OJA, dat vergeet ik altijd! Binnenkort toch maar eens kopen

Citaat:
Met mn vriend heb ik een aantal kleine kookprojectjes. We hebben geen tijd/zin voor hele diners en shit, maar het is wel leuk steeds nieuwe ''dagelijkse'' dingen te verzinnen. De volgende twee worden zelfgemaakte aardappelkroketjes (want jeugdherinneringen) en zelfgemaakte gnocci. Ik krijg er honger van.
Gnocchi <3 ik hou er zoveel van! Ik heb het nog nooit gemaakt trouwens.
Oud 05-01-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Omg, wat tof dat je naar Schotland gaat Staat ook al heel lang op mijn verlanglijstje!
Jaaaa, ik heb er nu al zin in. /voorpret. Het is ook wel goed dat we er nu een keer voor gaan zitten, dus echt heel goed bedenken waar we heen willen en wat we uit die vakantie willen halen, en er voor sparen etc. Toch fijner dan van die te laat bedachte compromis-vakanties-omdat-je-wat-moet.
Oud 05-01-2013, 18:45
Verwijderd
Citaat:
OJA, dat vergeet ik altijd! Binnenkort toch maar eens kopen

Gnocchi <3 ik hou er zoveel van! Ik heb het nog nooit gemaakt trouwens.
Het recept is bizar makkelijk, maar we moeten dus nog gaan uitvinden of de praktijk ook zo simpel is.
Oud 05-01-2013, 18:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat zou je kunnen doen!
Ik eet die visdingen ook vaak hoor Fieb, niks mis mee. Maar ik hou niet zo van gekookte aardappel/puree, dus ik eet 't meestal met aardappeltjes uit de oven.
Oud 05-01-2013, 18:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Jaaaa, ik heb er nu al zin in. /voorpret. Het is ook wel goed dat we er nu een keer voor gaan zitten, dus echt heel goed bedenken waar we heen willen en wat we uit die vakantie willen halen, en er voor sparen etc. Toch fijner dan van die te laat bedachte compromis-vakanties-omdat-je-wat-moet.
Tofff, ik wil in augustus ook voor het eerst naar schotland, vanwege 't Fringe Festival, maar van mijn plan om te sparen is nog weinig terecht gekomen. Ik hou gewoon nooit geld over.
Maar een goede vriend van me gaat er wonen, dus mss dat ik dan geld kan besparen aan onderdak.
Oud 05-01-2013, 18:49
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik bestelde laatst een tosti met alleen kaas. Ik nam een hap en gadverdegadver, er zat dus ham op en het was niet alleen het idee dat ik dood dier at, maar de smaak vond ik ook echt heel vies. Heel zout ofzo. Blegh *insert kotssmiley*
Oud 05-01-2013, 18:51
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zeker weten fijner Ik bedenk het bijna altijd op het laatste moment, maar ik word daar heel gestrest van. Toch maar eens anders doen. Het uitstellen doe ik trouwens ook omdat ik nooit weet met wie ik op vakantie moet gaan

Citaat:
Het recept is bizar makkelijk, maar we moeten dus nog gaan uitvinden of de praktijk ook zo simpel is.
Dat is altijd nog even de vraag ja
Oud 05-01-2013, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Tofff, ik wil in augustus ook voor het eerst naar schotland, vanwege 't Fringe Festival, maar van mijn plan om te sparen is nog weinig terecht gekomen. Ik hou gewoon nooit geld over.
Maar een goede vriend van me gaat er wonen, dus mss dat ik dan geld kan besparen aan onderdak.
Ja de geld-issues snap ik wel, ik ging als student zelden op vakantie, als kind ook niet omdat mn ouders daar geen geld voor hadden, dus ik ben nu (met een prima loon) de schade driedubbeldik aan het inhalen. Maar alsnog blijft 't een dure grap, omdat we aan de schoolvakanties vastzitten, helaasch.
Oud 05-01-2013, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Dat zou je kunnen doen!
Lekker! En meteen al je dagelijks benodigde E-nummers binnen!
Oud 05-01-2013, 19:34
Verwijderd
Toch geen tilapia of pangasius, eah?
Oud 05-01-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Ik bak nu alles in geklaarde boter <3 of iig alles wat ik in boter zou bakken
Ik ben er te lui voor
Oud 05-01-2013, 19:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als LP zegt dat ze 'een visje' gaat bakken dan denk ik ook telkens van 'oh, zo, een forelletje van de visboer ofzo?' maar dan herinner ik me dat ze het over die vierkante ingevroren visblokken van de Lidl heeft Die waarschijnlijk best lekker zijn hoor, daar niet van. Ik heb niks tegen diepvriesvoer. Ik zou er alleen anders naar refereren.
Die zijn op, dit is eentje in visvorm van de C1000, met krokant korstje en knoflookkruiden.
Citaat:
O-hoh, jij durft!
Geniet er van!
Dat komt wel goed
Citaat:
Ik eet die visdingen ook vaak hoor Fieb, niks mis mee. Maar ik hou niet zo van gekookte aardappel/puree, dus ik eet 't meestal met aardappeltjes uit de oven.
Is ook niks mis mee kant en klaar ftw.
Ik hou ook niet van gekookte aardappels (verder vind ik vrijwel alle varianten lekker), maar puree wel. Maar ik ga geen zak aardappels halen om te schillen en te koken en te stampen, als je ook gewoon een zakje hebt, want verder eten we toch geen aardappels (en moeite). Mijn vader is te lui en ik eet meestal rijst of pasta. Als ik gebakken aardappels wil, haal ik wel een zakje voorgekookte ofzo
Oud 05-01-2013, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er te lui voor
Je kan het ook kant en klaar kopen bij sommige toko's
Oud 05-01-2013, 19:46
Verwijderd
Phoebe, weet je nog dat er een keer een topic was over welke forumers je mee zou nemen bij een zombie-apocalyps, en dat ik toen jou had genoemd? Dat neem ik terug!
Oud 05-01-2013, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Je kan het ook kant en klaar kopen bij sommige toko's
Ja, toko's zijn wellicht normale zaken voor een hippe stedeling, maar ik heb geen toko's in de buurt Bovendien, boter klaren is nou ook weer niet zoveel werk dat ik er ánderen voor wil betalen
Oud 05-01-2013, 20:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Phoebe, weet je nog dat er een keer een topic was over welke forumers je mee zou nemen bij een zombie-apocalyps, en dat ik toen jou had genoemd? Dat neem ik terug!
Prima
Oud 05-01-2013, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Prima
En om goed te maken dat ik altijd zo hard tegen je ben een plaatje van een berg:

Hij heet de Phoebeberg, leuk hè.
Oud 05-01-2013, 21:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De tv doet het niet, het kind slaapt en de ouders komen pas om 2:30u thuis.
Oud 05-01-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
De tv doet het niet, het kind slaapt en de ouders komen pas om 2:30u thuis.
Hahaha wat is dat voor tijd. Laatste wat ik ooit deed was half twee, nu nog max een uur!
Oud 05-01-2013, 22:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
En om goed te maken dat ik altijd zo hard tegen je ben een plaatje van een berg:

[afbeelding]

Hij heet de Phoebeberg, leuk hè.
Nou, ontzettend
Oud 05-01-2013, 22:19
indigo
indigo is offline
Frayne en Snebbel, nog gecondoleerd met jullie beestjes .

Ah, wat betreft koken. Ik maakte vanavond voor het eerst een recept uit ons nieuwe Ottolenghi-kookboek, hoe culi . Want mijn ouders waren er en ze vonden het lekker!
Ik was een paar dagen weg, wandelen en familie en alles, en dat was heel fijn. Nu nog 1 dag voor mijn nieuwe baan begint, spannenddddddd.
Oud 05-01-2013, 22:31
Martiño
Martiño is offline
Mijn moeder heeft vandaag kennisgemaakt met mijn vriend
Oud 05-01-2013, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder heeft vandaag kennisgemaakt met mijn vriend
Waarom ?
Oud 05-01-2013, 23:19
Verwijderd
O hai. Ik had eerst een klotedag maar toen ging ik afspreken met mensen en toen werd het toch leuk.

De vriend van het meisje bij wie het was had allemaal muziek die ik ook heb en toen schepte dat een band.
Oud 05-01-2013, 23:21
Verwijderd
Citaat:
O hai. Ik had eerst een klotedag maar toen ging ik afspreken met mensen en toen werd het toch leuk.

De vriend van het meisje bij wie het was had allemaal muziek die ik ook heb en toen schepte dat een band.
Oud 05-01-2013, 23:21
Verwijderd
Viel hij niet door de mand door uitspraken of meningkjes?
Oud 05-01-2013, 23:30
Verwijderd
Wij hadden dik stroomuitval hier en dus ben ik maar naar een vriend gevlucht. Ondanks mijn zieke hoofd was t nog best een geslaagde avond
Oud 05-01-2013, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Viel hij niet door de mand door uitspraken of meningkjes?
Nee hoor, ik ben niet zo streng. In een gezelschap met Jan Smit-liefhebbers ben ik al snel tevreden!
Oud 06-01-2013, 00:03
Verwijderd
Oei.
Oud 06-01-2013, 00:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn ratje ligt nu in mijn vest tegen mijn buik aan te slapen :')
Oud 06-01-2013, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa: Heeft je moeder nou dat schilderij in de slaapkamer gehangen?
Ik: Nou, dat hangt daar al een tijdje hoor.
Hij: Nee, hij hing eerst bij de eettafel.
Ik: Ja, maar hij hangt al minimaal een jaar of 2 in jullie slaapkamer.
Hij: WTFFFF

Oud 06-01-2013, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn pa: Heeft je moeder nou dat schilderij in de slaapkamer gehangen?
Ik: Nou, dat hangt daar al een tijdje hoor.
Hij: Nee, hij hing eerst bij de eettafel.
Ik: Ja, maar hij hangt al minimaal een jaar of 2 in jullie slaapkamer.
Hij: WTFFFF

Compliment voor je moeder, I suppose.
Oud 06-01-2013, 00:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Compliment voor je moeder, I suppose.
Hoe dat, mijn pa wordt gewoon suf hij dacht ook nog dat er een schilderij met spelende kinderen op het strand hing, maar dat was in ons oude huis
Oud 06-01-2013, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe dat, mijn pa wordt gewoon suf hij dacht ook nog dat er een schilderij met spelende kinderen op het strand hing, maar dat was in ons oude huis
Dat-ie alleen maar oog heeft/had voor je moeder Althans, dat zou mijn excuus zijn
Oud 06-01-2013, 01:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat-ie alleen maar oog heeft/had voor je moeder Althans, dat zou mijn excuus zijn
Euh, je weet dat het het afgelopen jaar niet denderend is verlopen he
Oud 06-01-2013, 02:08
Verwijderd
Citaat:
Euh, je weet dat het het afgelopen jaar niet denderend is verlopen he
Nog steeds een goed excuus, toch?
Oud 06-01-2013, 02:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nog steeds een goed excuus, toch?
Nee, vind ik niet hij wordt gewoon suf.

Anyway, ik ga maar eens richting bed, denk ik.
Oud 06-01-2013, 02:15
Verwijderd
Nee, het is een man

Ik ga ook pitten. Niemand online waarmee het leuk wauwelen is
Oud 06-01-2013, 02:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat is zo

Slaap lekker!
Oud 06-01-2013, 05:38
Verwijderd
Morgen!