Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2013, 12:14
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
True Blood waardeer ik ook, heurr. Alle remmen los en karakters als Russell Edgington maakten het wel de moeite waard
Oh, maar dat moet je dus niet verwachten, hè?

VD (wat een unfortunate afkorting ) is minder seks, minder geweld, minder bloed.

Het is ongeveer True Blood Light.
Advertentie
Oud 23-01-2013, 12:14
Verwijderd
Spoiler

Rawr.
Oud 23-01-2013, 12:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil op spoilers klikken

Citaat:
he schwessi reageer eens op je smsjes!!!!!!
Ja straks. Met mijn agenda.
Oud 23-01-2013, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Ik wil op spoilers klikken
Dat kan je rustig doen; twee heerlijke scenes van mijn favoriete character in True Blood
Oud 23-01-2013, 12:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat kan je rustig doen; twee heerlijke scenes van mijn favoriete character in True Blood
No offense, maar jouw spoiler boeit me niet, ik vind TB niks
Oud 23-01-2013, 12:21
Verwijderd
Citaat:
No offense, maar jouw spoiler boeit me niet, ik vind TB niks
Oud 23-01-2013, 12:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb wel eens wat afleveringen gezien hoor. Ik vond de Queen wel heet, en ze kwam me bekend voor, maar verder was het niet voor mij.
Oud 23-01-2013, 12:28
Verwijderd
Awww, mensen die screenshots létterlijk maken <3
Oud 23-01-2013, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Awww, mensen die screenshots létterlijk maken <3
Wtf
Oud 23-01-2013, 12:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zat altijd te soppen als Eric Zweeds ging praten
Oud 23-01-2013, 12:34
Vowel
Vowel is offline
Wtf? Heeft die gast nou een foto gemaakt van zijn scherm?
Oud 23-01-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-01-2013, 12:36
Vowel
Vowel is offline
Dat is best schattig.
Oud 23-01-2013, 12:40
Verwijderd
Het is een beetje of je een oude Tripod-website tegenkomt, dit soort n00bishness <3
Oud 23-01-2013, 12:44
Carn
Carn is offline
Nou ja, er valt wel wat voor te zeggen hoor. Als ik een foto maak met mijn mobiel, dan wordt deze automatisch geupload in een folder, alwaar ik hem makkelijk kan sharen. Print screen maken, even uitsnijden, op de juiste plek opslaan is wat dat betreft meer werk ;P
Oud 23-01-2013, 12:45
Verwijderd
Hoe waarschijnlijk acht jij de kans dat iemand met een dergelijke vraag net als jij te werk gaat?
Oud 23-01-2013, 12:45
Carn
Carn is offline
zeer, zeer klein
Oud 23-01-2013, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg een mailtje van het museum dat ik mijn kerstgeschenk op moet halen en als ik dat niet doe voor volgende week woensdag het jammer maar helaas is. Maar ik heb nooit een mail gekregen dat ik überhaupt een kerstgeschenk zou krijgen sukkels.
Oud 23-01-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
fizzle naamzoek
Oud 23-01-2013, 13:12
Verwijderd
Omg volgens mij ben ik klaar
Oud 23-01-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Dan kan de broek opgehesen worden
Oud 23-01-2013, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Oud 23-01-2013, 13:23
Verwijderd
Bweh, voel me best belabberd
Oud 23-01-2013, 13:25
Verwijderd
Citaat:
dan kan de broek opgehesen worden
Oud 23-01-2013, 13:26
Verwijderd
Goed, aankleden, printen, inleveren, beloningsseks en vanavond spelletjes JOEPIE.
Oud 23-01-2013, 13:30
Verwijderd
Oh en laat ik eens ontbijten
Oud 23-01-2013, 13:31
Verwijderd
FREEEDOOMMMMMM.
Oud 23-01-2013, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sann, vanavond is de IQ test
Oud 23-01-2013, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Sann, vanavond is de IQ test
*proest*
Oud 23-01-2013, 13:59
Verwijderd
Ik had dat jaar ook een debieltjesscore, ik durf sindsdien niet meer mee te doen
Oud 23-01-2013, 14:01
Verwijderd
Die laatste categorie vragen vorig jaar, iets met 't geheugen of zo (teh irony), dat ging zó radicaal de mist in Voor de rest deed ik het best goed.
Oud 23-01-2013, 14:03
Verwijderd
Alle rekenvragen heb ik standaard al fout (of gok ik, eigenlijk), dus echt een monsterscore zal ik nooit krijgen. Maar, wanneer was het, 2010 ofzo, toen was hij blijkbaar extra moeilijk, want toen was mijn score vergelijkbaar met die van sann
Oud 23-01-2013, 14:05
Verwijderd
Ik vond die rekenvragen juist behoorlijk tam.

edit: Oh, dat is geen stoerdoenerij hoor, maar ik had niet verwacht dat ik er zo simpel doorheen zou komen. Had er geen moeite mee en ook foutloos, heel dat blok. Dat had ik niet verwacht op voorhand.
Oud 23-01-2013, 14:07
Verwijderd
Nja, ik ben nu eenmaal een rekendebieltje. Vooral onder tijdsdruk natuurlijk.
Oud 23-01-2013, 14:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb heel veel zin om twee muffinblikken (van 6) en een extra bakplaat te gaan kopen
Oud 23-01-2013, 14:11
Verwijderd
Is Facebook ook down bij jullie? Want bij mij wel maar het internet zegt dat alles peachy creamy is.
Oud 23-01-2013, 14:12
Verwijderd
Ik las 'creampie'

FB werkt hier naar behoren, voor zover dat gedrocht naar behoren kan werken.
Oud 23-01-2013, 14:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Fb doet het prima hier.
Oud 23-01-2013, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Ik las 'creampie'

FB werkt hier naar behoren, voor zover dat gedrocht naar behoren kan werken.
Oud 23-01-2013, 14:18
Verwijderd
Ach kijk, in een andere browser doet 'ie het wel. Mooi, dan ligt het dus niet direct aan mij maar aan Opera.
Oud 23-01-2013, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Rekenvragen en inzichtsvragen. Ik heb geen inzicht, daar ben ik een vrouw voor. Ja, ik gooi het gewoon om mijn geslacht!
Taalvragen vind ik dan altijd wel weer leuk <3
Oud 23-01-2013, 14:42
Verwijderd
Rekenvragen zijn hier ook een enorm drama. Of eigenlijk überhaupt alles in combinatie met cijfers. De rest gaat altijd prima
Oud 23-01-2013, 14:44
Verwijderd
In 'maak de reeks af', met getallen of met vormen, ben ik trouwens wel weer aardig. Het zijn vooral die verhaaltjessommen waar ik niks mee kan.
Oud 23-01-2013, 14:45
Verwijderd
Maak de reeks af kan ik supergoed met vormen. Maar dan dus weer niets met de getallen . Verhaaltjessommen gaan bij mij wel beter dan de rest. Maar ja
Oud 23-01-2013, 14:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb zin in meer films als True Grit, There Will Be Blood en No Country For Old Men, Turk. Suggesties?
Daar noem je me wel drie heel verschillende films. Maar ik zou zeggen, The Wild Bunch en The Searchers. Of als je het recenter wil zoeken, Django Unchained, natuurlijk. Of The Master.
Oud 23-01-2013, 14:46
Verwijderd
Citaat:
In 'maak de reeks af', met getallen of met vormen, ben ik trouwens wel weer aardig. Het zijn vooral die verhaaltjessommen waar ik niks mee kan.
Voor mij is de 'truc' van die verhaaltjessommen heel simpel; in je hoofd alle relevante getallen en operatoren formuleren/neerzetten zonder het verhaal.

En met taaldingskes scoor ik ook altijd erg goed
Oud 23-01-2013, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is de 'truc' van die verhaaltjessommen heel simpel; in je hoofd alle relevante getallen en operatoren formuleren/neerzetten zonder het verhaal.
Ja, dat is ook de truc, maar zo'n heel verhaal leidt veel te veel af. Plus dat je weer met de tijdsdruk zit. Als je me 2 minuten geeft lukt het wel, maarja.
Oud 23-01-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Daar noem je me wel drie heel verschillende films. Maar ik zou zeggen, The Wild Bunch en The Searchers. Of als je het recenter wil zoeken, Django Unchained, natuurlijk. Of The Master.
Mm, ik vind dat er een gemene deler in die titels zit, maar ik heb niet voldoende kennis het fatsoenlijk te onderbouwen. Het is een """"gevoel"""", als je begrijpt wat ik bedoel

The Wild Bunch heb ik al lang en breed gezien, smullerietus van de bovenste plank The Searchers en The Master ga ik opsnorren, thansies. Ik kijk inderdaad uit naar Django Unchained, zin in.
Oud 23-01-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is ook de truc, maar zo'n heel verhaal leidt veel te veel af. Plus dat je weer met de tijdsdruk zit. Als je me 2 minuten geeft lukt het wel, maarja.
Nah, dan focus je toch gewoon op de getallen en 'scan' je de tekst vluchtig op wat gebeuren moet?
Oud 23-01-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Nah, dan focus je toch gewoon op de getallen en 'scan' je de tekst vluchtig op wat gebeuren moet?
Nee zo werkt dat niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten