Advertentie | |
|
![]() |
|
en ik merk dat ik vet veel rimpels begin te krijgen, dus nu moet ik met nog meer cremetjes gaan smeren. Straks word ik niet meer jonger geschat en wat moet ik dan?! Als mensen gaan zien dat ik tegen de 30 loop is mijn leven voorbij!
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Met de opening van de eerste moskee in Nederland in 1955, kreeg de islam concreet vorm in onze publieke ruimte. Onder invloed van de snel groeiende moslimbevolking – in 2013 rond de 1 miljoen personen – is het aantal moskeeën fors toegenomen. Inmiddels telt Nederland er maar liefst meer dan 450. En dat zijn er veel. Heel veel. Wat zou het mooi zijn, een Nederland zonder moskeeën.
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben vooral bang dat ik zo'n zuur mondje krijg. De lijntjes zelf, ach... mn lief vindt 't op de een of andere manier wel prima, hij is zelfs benieuwd naar hoe ik er over tien jaar uit zie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nee even serieus, ik heb genoeg te klagen over de gezondheid van mn lichaam, maar uiterlijk gezien is 't wel prima zo, dus ik houd mn mond verder. ![]() En dan nu de activiteit van de dag: vuilnis, oud papier, glas en oude kleren wegbrengen. ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|