Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2013, 14:37
Verwijderd
Je moet ook nooitnooitnooit het mailadres van de ontvanger typen voordat je het ericht getypt hebt.
Advertentie
Oud 25-01-2013, 14:37
Verwijderd
Oei
Oud 25-01-2013, 14:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Na het douchen voelt het alsof de huid van m'n gezicht gekrompen is, ook als ik er net een laag creme op heb gesmeerd
Oud 25-01-2013, 14:44
Verwijderd
Minder heet douchen?
Oud 25-01-2013, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Na het douchen voelt het alsof de huid van m'n gezicht gekrompen is, ook als ik er net een laag creme op heb gesmeerd
Hmmm, verjongingskuur!
Oud 25-01-2013, 14:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb dat ook vaak. Zeker nu het zo koud is merk ik dat mijn huid weer stom begint te doen, dus na het douchen moet ik smeren omdat anders de vellen van m'n bek hangen en 's avonds is m'n huid alweer zo vettig dat ik er uitdrogende anti-pukkel creme op moet doen.
STOM!
Oud 25-01-2013, 14:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
en ik merk dat ik vet veel rimpels begin te krijgen, dus nu moet ik met nog meer cremetjes gaan smeren. Straks word ik niet meer jonger geschat en wat moet ik dan?! Als mensen gaan zien dat ik tegen de 30 loop is mijn leven voorbij! [/v-lid]
Oud 25-01-2013, 14:49
Verwijderd
Citaat:
volgens de PVV hebben we al meer dan genoeg moskeeën in Nederland. Zo'n 'symbool van een ideologie van haat, geweld en onderdrukking' moet volgens hen bestreden worden. Ieder moskee die tegengehouden wordt, is volgens de PVV 'pure winst'.

Daarom staat sinds vandaag de site mosknee.nl online. Deze site bevat naast de hoogstaande oneliners die we van de PVV gewend zijn en verhalen over 'verzet' tegen andere moskeeën, ook een meldpunt. Daar kan iedereen bezwaar maken tegen een moskee die gepland is in zijn of haar omgeving. Bovendien helpt de PVV tegenstanders van een moskee ook met een stappenplan.
Mosknee :')
Oud 25-01-2013, 14:50
Verwijderd

Dit plaatje ook. Het moet niet gekker worden met Geert.
Oud 25-01-2013, 14:51
Verwijderd
Helpt gemengde-huid-creme dan niet? Ik heb gemengde-huid-creme van yves rocher nu, helpt prima tegen schrale neus en trekkerigheid na het douchen en ik krijg er geen pukkels van
Oud 25-01-2013, 14:53
Verwijderd
Citaat:
en ik merk dat ik vet veel rimpels begin te krijgen, dus nu moet ik met nog meer cremetjes gaan smeren. Straks word ik niet meer jonger geschat en wat moet ik dan?! Als mensen gaan zien dat ik tegen de 30 loop is mijn leven voorbij! [/v-lid]
Ik ook. Of nouja, iig die ''lach-groeven'' bij m'n mond, die worden langzaam permanent. En mensen vinden me al zo serieus in werk-situaties.
Oud 25-01-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Mosknee :')
Ik moest er wel om lachen
Oud 25-01-2013, 14:55
Verwijderd
Ik heb een fronsrimpel
Oud 25-01-2013, 14:57
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ook. Of nouja, iig die ''lach-groeven'' bij m'n mond, die worden langzaam permanent. En mensen vinden me al zo serieus in werk-situaties.
Ik heb 't vooral bij m'n ogen, want ik heb nog de 'mazzel' dat m'n speklaag de overige rimpels opvult.
Oud 25-01-2013, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een fronsrimpel
Dan kun je goed de professioneel-bezorgd-maar-niet-echt-begane dokter spelen!
Oud 25-01-2013, 14:58
Verwijderd
Jemig, wat zijn jullie oud!

Spoiler
Oud 25-01-2013, 14:58
Verwijderd
Met de opening van de eerste moskee in Nederland in 1955, kreeg de islam concreet vorm in onze publieke ruimte. Onder invloed van de snel groeiende moslimbevolking – in 2013 rond de 1 miljoen personen – is het aantal moskeeën fors toegenomen. Inmiddels telt Nederland er maar liefst meer dan 450. En dat zijn er veel. Heel veel. Wat zou het mooi zijn, een Nederland zonder moskeeën.

Oud 25-01-2013, 14:59
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dit plaatje ook. Het moet niet gekker worden met Geert.

Citaat:
Ik heb een fronsrimpel
ik ook zo'n dikke verticale groef tussen mn wenkbrauwen
Verwijderd
Ik heb gewoon te veel nagedacht in m'n leven!
Nee ik ben bang dat ik vooral te vaak m'n zonnebril vergeten ben.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 't vooral bij m'n ogen, want ik heb nog de 'mazzel' dat m'n speklaag de overige rimpels opvult.
Maar daar zit je bril gelukkig voor!
Ik ben vooral bang dat ik zo'n zuur mondje krijg. De lijntjes zelf, ach... mn lief vindt 't op de een of andere manier wel prima, hij is zelfs benieuwd naar hoe ik er over tien jaar uit zie.
Oud 25-01-2013, 15:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een crush op gordon ramsay
Oud 25-01-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
ik ook zo'n dikke verticale groef tussen mn wenkbrauwen
Heb ik ook.

Maar jullie moeten niet zeuren, want ik had laatst allemaal witte haren
Naja, het rare was, nadat ik ze eruit getrokken had bleek dat ze gedeeltelijk wit waren.
Oud 25-01-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Maar daar zit je bril gelukkig voor!
Ik ben vooral bang dat ik zo'n zuur mondje krijg. De lijntjes zelf, ach... mn lief vindt 't op de een of andere manier wel prima, hij is zelfs benieuwd naar hoe ik er over tien jaar uit zie.
Rimpeltjes kunnen ook heel aantrekkelijk zijn en vaak zijn ze dat ook. Snap niet dat vrouwen (ook) daar zo moeilijk over doen
Oud 25-01-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Heb ik ook.

Maar jullie moeten niet zeuren, want ik had laatst allemaal witte haren
Naja, het rare was, nadat ik ze eruit getrokken had bleek dat ze gedeeltelijk wit waren.
Haha, gaan we tegen elkaar opbieden? Ik heb zowat permanen donkere kringen onder mn ogen.

Oud 25-01-2013, 15:06
Verwijderd
Och op zich heb ik ook niet het idee dat rimpels je nou zo snel ouder laten lijken dan je bent, of het moet heel extreem zijn. Hoe je je kleedt en hoe je doet zijn veel belangrijker.
Verwijderd
Citaat:
Rimpeltjes kunnen ook heel aantrekkelijk zijn en vaak zijn ze dat ook. Snap niet dat vrouwen (ook) daar zo moeilijk over doen
Hmmm ja, zit er in gebakken of zo? De maatschappij heeft ons verpest!!!~!!~!!! Objectief gezien vind ik het ook aanstellerij, maar het emo-gedeelte van mn brein is bang om lelijk te worden of zo?
Verwijderd
Citaat:
Rimpeltjes ja, maar een hele slappe huid met een hoop rimpels voor je 45e? Als ik naar mijn moeder kijk is dat wat me te wachten staat.
Oud 25-01-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Haha, gaan we tegen elkaar opbieden? Ik heb zowat permanen donkere kringen onder mn ogen.

check!
Oud 25-01-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Hmmm ja, zit er in gebakken of zo? De maatschappij heeft ons verpest!!!~!!~!!! Objectief gezien vind ik het ook aanstellerij, maar het emo-gedeelte van mn brein is bang om lelijk te worden of zo?
Maar punt is dus dat vrouwen er meestal niet lelijker van worden
Oud 25-01-2013, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Rimpeltjes ja, maar een hele slappe huid met een hoop rimpels voor je 45e? Als ik naar mijn moeder kijk is dat wat me te wachten staat.
Ja, dan kan je beter een halve slappe huid hebben. Dat dan weer wel.
Oud 25-01-2013, 15:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, dan kan je beter een halve slappe huid hebben. Dat dan weer wel.
lul.
Oud 25-01-2013, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Maar punt is dus dat vrouwen er meestal niet lelijker van worden
Hm ja, maar de kans, de kans!

Maar nee even serieus, ik heb genoeg te klagen over de gezondheid van mn lichaam, maar uiterlijk gezien is 't wel prima zo, dus ik houd mn mond verder.

En dan nu de activiteit van de dag: vuilnis, oud papier, glas en oude kleren wegbrengen.
Oud 25-01-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
lul.
.. MOI!?

// Hah, in Path of Exile heb ik een vrouwelijke ranger gestart. Ik heb haar 'Knalpot' genoemd. I crack myself up
Oud 25-01-2013, 15:31
Verwijderd
Ik hoor mijn huisgenoot weleens kreten uitslaan, ik denk dat hij een of anders online spel doet met anderen.

laatst hoorde ik hem roepen: 'Why didn't you tell me there was a bonfire???' (oid)

iemand enig idee wat voor spel dat kan zijn?
Oud 25-01-2013, 15:36
Verwijderd
Geen idee.

Hmm, ik was op zoek naar een zonnestudio en de dichtsbijzijnde leek in een saunacomplex. Dus ik dacht al, hmmm, sauna, dat is ook lekker!... blijkt het een homo-ding te zijn, te zien aan de foto's. Tochmaarniet.

Laatst gewijzigd op 25-01-2013 om 15:41.
Oud 25-01-2013, 15:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Minder heet douchen?
Ik douchte expres al niet zo heet!

Citaat:
Ik heb dat ook vaak. Zeker nu het zo koud is merk ik dat mijn huid weer stom begint te doen, dus na het douchen moet ik smeren omdat anders de vellen van m'n bek hangen en 's avonds is m'n huid alweer zo vettig dat ik er uitdrogende anti-pukkel creme op moet doen.
STOM!
Dat probleem heb ik ook ja. In de zomer heb ik er weinig last van, maar vooral de laatste paar weken is het erger.

Citaat:
Ik hoor mijn huisgenoot weleens kreten uitslaan, ik denk dat hij een of anders online spel doet met anderen.

laatst hoorde ik hem roepen: 'Why didn't you tell me there was a bonfire???' (oid)

WoW?

Citaat:
Geen idee.

Hmm, ik was op zoek naar een zonnestudio en de dichtsbijzijnde leek in een saunacomplex. Dus ik dacht al, hmmm, sauna, dat is ook lekker!... blijkt het een homo-ding te zijn, te zien aan de foto's. Tochmaarniet.
Omg sauna, daar moet ik weer eens heen <33 maar dan inderdaad maar liever geen homo-sauna
Oud 25-01-2013, 15:56
Verwijderd
Maar er is een andere vijf minuten fietsen hier vandaan. Fijn gewrichten ontspannen vanavond.
Oud 25-01-2013, 15:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Klinkt goed Quis
Oud 25-01-2013, 16:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, ik had WIDM opgenomen, laat ik dat eens gaan kijken
Oud 25-01-2013, 16:02
Verwijderd
Citaat:

anky van grunsven the game.
Oud 25-01-2013, 16:04
Verwijderd
Citaat:

Vraag 't hem? Of haar.
Oud 25-01-2013, 16:07
Verwijderd
Zo ik heb gewii'd en nu heb ik het niet meer koud mijn bovenrug is wel echt zo stijf als wat, het is te merken dat ik deze week nauwelijks heb bewogen. Ik moest bij de jackknifes na 55 ophouden omdat mijn schouders pijn gingen doen, en dat is toch echt een buikspieroefening, schouders zouden daar geen probleem mee moeten hebben.
Oud 25-01-2013, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Vraag 't hem? Of haar.
Jij kent al die spellen toch, wie weet ging er een belletje rinkelen.

Laatst gewijzigd op 25-01-2013 om 16:20.
Oud 25-01-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
anky van grunsven the game.
Oud 25-01-2013, 16:29
Verwijderd
Ik heb nog veel zooi op mijn kamer en morgenvroeg verhuizen we.
Oud 25-01-2013, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Jij kent al die spellen toch, wie weet ging er een belletje rinkelen.
Nou, een bonfire. Dat geeft ongeveer evenveel informatie als een BSOD zonder de STOP-code
Oud 25-01-2013, 17:03
Selah_Suish
Selah_Suish is offline
Citaat:
Ik heb nog veel zooi op mijn kamer en morgenvroeg verhuizen we.
Grote vuilniszak pakken? Of twee?
Oud 25-01-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Grote vuilniszak pakken? Of twee?
Nee dozen, anders gooi ik goeie rotzooi weg. ik zoek het morgen wel uit.
Oud 25-01-2013, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Appeltaart in de oven Omnomnomnom.
Oud 25-01-2013, 17:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lekkerrr.
Ik ga zo maar eens richting station. Straks naar Django Unchained, maar heulemaal in Roffa. Je moet er wat voor over hebben hee.

Regels voor berichten