Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2013, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Welke zender? Commercieel zeker
http://www.rtl.nl/xl/#/u/08ba4758-de...-9200545eb606/ hier gratiesj terugkijken
Advertentie
Oud 05-02-2013, 15:48
Verwijderd
Oh wauw! Het werkt gewoon voor een keer in België!

Dank je
Oud 05-02-2013, 15:49
Verwijderd
Ingegerd tvp terugvindpost!
Oud 05-02-2013, 16:14
Carn
Carn is offline
jammer dat het een oude kerel is en een republikein, maar die McCain is nog zo'n kwaaie niet. Moest iig wel lachen:

Oud 05-02-2013, 16:33
Verwijderd
Ik zit nu op de helft, maar tering, wat heb ik een bewondering voor die kerel! En dan is het maar goed dat ik op me in heb laten praten en het nooit zo ver is kunnen komen bij mij. En het is écht niet simpel. Zelf woog ik natuurlijk nog wel een stuk minder dan hem en mijn conditie was net iets minder ver heen denk ik, maar als je hem naar adem hoort happen in de eerste beelden bij elke zin zó herkenbaar. En omdat ik na het lange liggen ook weer helemaal opnieuw moest beginnen met bewegen en lopen, weet ik heel goed wat hij doormaakt. Hij krijgt zichzelf nog overeind van de grond, knap! Dat is iets dat ik pas sinds half november weer kan, zo waren mijn spieren verzwakt.

*kijkt verder*
Oud 05-02-2013, 16:44
Verwijderd
Ik moet over drie kwartier in de boot zitten :') maar ik kom pas net onder de douche vandaan. Ik heb zó geen zin vandaag.
Oud 05-02-2013, 16:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet zo koken voor 5 mensen
Oud 05-02-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
trouwens, topictitel <33
Ik ga binnenkort weer kijken denk ik, blijft toch leuk om eens per twee jaar terug te zien.
Citaat:
Ik moet zo koken voor 5 mensen
ik heb je nummer niet want mijn telefoon is dood en anne is hier niet, maar vrijdag komt niet uit. Kan je zaterdag? Of zondag? Anders dinsdag. Sms me even dan heb ik je nummer weer, gebruik nu een crisistelefoon.
Oud 05-02-2013, 16:56
Verwijderd
eh, woensdag bedoel ik.
Oud 05-02-2013, 16:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ben vanavond thuis, zal dan even in mijn agenda kijken.
Oud 05-02-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Ik moet over drie kwartier in de boot zitten :') maar ik kom pas net onder de douche vandaan. Ik heb zó geen zin vandaag.
zelfde hier, ik ben echt zo gaar vandaag heb ook tot superlaat staan klussen vannacht. Net toch even een muurtje geverfd, helaas is de verf nu op en heeft de muur duidelijk een tweede laag nodig.

Maar ik heb wel een goed ideetje gezien, ik ga dit ook maken:

Ik heb nu 2 losse, verschillende kattenbakken en ik stoor me er al een tijdje aan, vooral omdat het het eerste is dat je ziet als je hier binnenkomt. Op deze manier is het mooi weggewerkt én heb ik gelijk ruimte om er een mandje met de sleutels/handschoenen e.d op te zetten. Alleen wel even een groter gat maken voor dikke Koen.
Oud 05-02-2013, 17:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben ook vreselijk gaar en bleh Straks nog naar yoga, maar ik overweeg af te zeggen.
Oud 05-02-2013, 17:22
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben ook vreselijk gaar en bleh Straks nog naar yoga, maar ik overweeg af te zeggen.
Nee, dan moet je juist gaan.
Oud 05-02-2013, 17:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat is ook de reden dat ik in 4 maanden nog nooit heb afgezegd. Nu ben ik echter ook misselijk en heb buikpijn en spierpijn Sóms mag dat toch ook weleens genoeg zijn om af te zeggen
Oud 05-02-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Het is puur en alleen omdat jij dat vreselijk vindt, dat ik mezelf dat heb afgeleerd
Wait, what? Ik had het over Sadye, ze koos er voor de opmerking van Steffie als vraag te lezen
Oud 05-02-2013, 17:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik viel ook al bijna in slaap net bij college. Moet toch nog wennen aan dat vroeg opstaan.
Maar nu ben ik lekker thuis, heb in nommie noodles op m'n bordje en wacht ik op Man bijt hond en de appearance van mijn mama.
Oud 05-02-2013, 17:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh God, ma, suffe muts.
Oud 05-02-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof ook direct dat er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen, zoals binnen elke beroepsgroep. Hoe zij er echter over spreekt stoort me, "ze steken duimen in ogen, ze breken armen", alsof dat bij elke arrestatie gebeurt

Maar nou moet ik er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik nog nooit, op welke manier dan ook, in aanraking ben geweest met de politie. Dus hoeveel weet ik er nou helemaal van
Wat heb je er ook aan zoiets te roepen. Heeft ze cijfers? Werkt zo voor de ombudsman? Nu klinkt het van het niveau ''de jeugd van tegenwoordig, ze zuipen, ze neuken!''.
Oud 05-02-2013, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Wait, what? Ik had het over Sadye, ze koos er voor de opmerking van Steffie als vraag te lezen
Heb jij niet een bloedhekel aan het plaatsen van leestekens achter emoticons?
Oud 05-02-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Heb jij niet een bloedhekel aan het plaatsen van leestekens achter emoticons?
Dat sowieso.
Oud 05-02-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Dat sowieso.
Dat is wat ik bedoel En ik vond het daarom heel raar dat je een punt achter jouw had gezet, het bleek een stipje op mijn scherm te zijn
Oud 05-02-2013, 18:32
Turk February
Turk February is offline
Ik kreeg zo'n krant aangeboden van zo'n jongen die je daarna een abonnement wil verkopen. Ik neem dan altijd de krant, want ik kom meestal heel snel van ze af. Maar deze jongen stotterde heel erg, waardoor ik heel lang moest blijven staan. Ik had ont-zet-tend veel moeite om mijn lachen in te houden. Echt dat je je mondhoeken omhoog voelt gaan en je hand voor je mond moet houden, en de hele tijd fronzen en knikken en zeggen: 'ja... ja...'

Ik was zo blij toen het afgelopen was.
Oud 05-02-2013, 18:35
Verwijderd
Oud 05-02-2013, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb nu een heel erg spijbelgevoel
Oud 05-02-2013, 19:11
Carn
Carn is offline
ik had net een zeer coulant Greenpeace-figuur aan de deur.

- dingdong -
- open doet -
"Halloooo!! Ik ben Klaasje en wil u namens Greenpeace iets vragen!"
"Helaas Piet, ik heb geen interesse. Succes verder vanavond!"
"Ok, fijne avond meneer!"
Oud 05-02-2013, 19:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Greenpeacemensen zijn tuig van de richel!

Btw, ik kijk nu dat programma over pesten op BNN en dat ze Arie Boomsma als presentator hebben snap ik nog wel, want dat is best een begrijpende en zachtaardige man, maar wie de fuck is die popiejopie kutmongool met dat warrige kutkapsel, oneerbiedige vraagstellingen en totaal ontoepasselijke intonatie?
Gast, je presenteert een programma over jongeren die zelfmoord hebben gepleegd, niet één of ander Boulevard-achtig programma.
Oud 05-02-2013, 19:53
Signy
Signy is offline
Wat naar zeg, dat filmpje over pesten. :/ word er beetje onpasselijk van.
Oud 05-02-2013, 20:00
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh god, de 'actievoerende' studente die tegen de monarchie is, mocht nu ook aanschuiven bij Pauw en Witteman. Blijkt maar weer dat ze alleen maar wil actievoeren omdat ze de monarchie 'zat' is. Duidelijk een overambitieuze studente die zichzelf veel te belangrijk vindt

http://omroep.vara.nl/media/208937
Omg :') Slecht, dit. Ik weet nu waarom ik praktisch nooit tv kijk.
Natuurlijk kun je erlangs zappen, blabla. Maar ik vind tv over het algemeen niet zo interessant.

//Nou, de tandarts is weer overleefd. Nu nog één afspraak voor deze kies, en dan zijn we klaar.
Oud 05-02-2013, 20:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Natuurlijk kun je erlangs zappen, blabla. Maar ik vind tv over het algemeen niet zo interessant.
nou ja, er wordt genoeg interessants uitgezonden. Het is meer dat heel veel mensen vaak gewoon niet zo interessant zijn, maar door de media-aandacht wordt dat beeld behoorlijk vertekend
Oud 05-02-2013, 20:06
Verwijderd
Wat is Henk Krol toch een vervelende vent, bah.
Oud 05-02-2013, 20:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'Ik vind pesten niet leuk! '
Wat een suffe en kinderlijke kutslogan. Pesten is niet lief hoor jongens, foei!
Waarom kan de slogan niet zijn 'Als je pest ben je een trieste kutmongool'?
Oud 05-02-2013, 20:30
Carn
Carn is offline
zeg Quintiano, wat denk jij van de Ouya? Dingetje kost maar 100 dollar; dat is niet veel gezien wat je er allemaal mee kan.
Oud 05-02-2013, 20:51
Verwijderd
Citaat:
een nieuw seizoen obese jongens!
OMG YES! Helemaal vergeten, amg terugkijken
Oud 05-02-2013, 20:58
Verwijderd
ooh ik was het ook alweer vergeten! moest hem vanmiddag na 10 min afzetten wegens kinderen. Die ga ik zometeen dus kijken yay
Oud 05-02-2013, 21:00
Verwijderd
Ik ben hem nu ook aan het kijken!
Oud 05-02-2013, 21:02
Verwijderd
O mijn god die man schreef een brief. En dan heeft ie zo'n kladblok en dat leunt dan op zijn buik. En toen dacht ik 'Goh, das handig. Dan kun je je buik als tafel gebruiken!'
Oud 05-02-2013, 21:03
Verwijderd

Oud 05-02-2013, 21:05
Verwijderd
Ik ben ook aan het kijken. Wendy van Dijk heeft een beetje een sturgeon face gekregen.
Oud 05-02-2013, 21:09
Verwijderd
Dat snorretje van de zoon
Oud 05-02-2013, 21:20
indigo
indigo is offline
Oh late trein maar Etmakas, taalwetenschap is echt gaaf! Ik heb het een jaar gestudeerd (toen ik uitgeloot was) en ik vond het echt megainteressant. Wel weinig studiejaar trouwens, maar dat zal wel per universiteit verschillen. Ik ben in ieder geval nog een andere studie er half bij gaan doen, ondanks mijn bestuursjaar. En alle studiegenootjes van toen die ik nog op Facebook heb, hebben een baan. Vaak hebben ze dan wel iets extra's gedaan en ligt het niet precies in het taalwetenschapstraatje, maar toch. Weet je al naar welke universiteit je wilt?

En Qimm, wat voor werk doe je? Fysio?
Oud 05-02-2013, 21:21
Verwijderd
Ik keek vanavond 12 angry men en dat was ook gaaf
Oud 05-02-2013, 21:26
Verwijderd
Oud 05-02-2013, 21:31
Verwijderd
Oud 05-02-2013, 21:33
Verwijderd

Het is haar vaste serieuze blik.
Oud 05-02-2013, 21:38
Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind haar bij de laatste een beetje zo kijken:

Oud 05-02-2013, 21:39
Verwijderd
Grumpy cat is denk ik de beste katmeme ooit. Zelfs beter dan serious cat.
Oud 05-02-2013, 21:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Het is haar vaste serieuze blik.
"Oh wat erg. Ik leef heel erg met je mee. "
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ken je permanently surprised cat al?
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja
Oud 05-02-2013, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Ken je permanently surprised cat al?
Die is ook awesome
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten