| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Idem voor babyfoto's.![]() gaat heel erg goed op voor mij eigenlijk. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Als mijn nichtje in Enschede is, is het altijd vechten om haar vast te mogen houden
mijn ouders willen haar ook steeds, en ze moet ook nog af en toe slapen enzo. Ik moet altijd vooral mijn best doen om te zorgen dat Theodoor haar ook af en toe krijgt, want die is ook erg gek op haar maar durft (?) niet zomaar als het bijvoorbeeld tijd voor de fles is te zeggen 'ja dat wil ik doen'.
|
|
|
||
|
Citaat:
zware zwangerschap+bevalling+slapeloze nachten met gillende baby, oef
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik vond dit pareltje van je, toen we allebei dood gingen.Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik vond het al lang best ^^ |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik hou erg veel van mijn broertje hoor, maar of ik vroeger nou zoveel aan hem heb gehad, neuh. Hij is vier jaar jonger en heeft eigenlijk altijd gedragsproblemen gehad. Maar misschien dat het toch nuttig is in het opzicht van rekening houden met anderen ofzo.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat bij het Jeugdwerk en de onhandelbare gevallen werden altijd in mijn maag gesplitst omdat ik de enige was waar ze naar luisterden Blijkbaar vonden ze me zo tof dat er meerdere tienerverliefdheden zijn geweest op mij destijds, als 21-jarige.Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|