Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nu heb ik daar ook niks meer te zoeken. Ik kan me gewoon echt niet inbeelden dat je leven zo fucking saai is dat dit gewoon een leuk uitje is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de mensen met een bril, kan je naar de brillenzaak gaan om hem gratis te laten afstellen (want hij zit nu telkens wat te los)? Volgens mij is zoiets wel tegen me gezegd toen ik hem ging ophalen, maar ik weet het niet zeker meer. En schoonmaken?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik ben uiteindelijk toch nog iets gaan doen, ik ben naar de sportschool geweest en heb drie kwartier hardgelopen daar ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik dacht aan je sté, omdat we in de jumbo laak waren. Ik kan het niet anders dan met je eens zijn, wat een topwinkel. Zoveel dingen hebben ze he, die je niet bij de ah ziet. En je bent altijd meteen aan de beurt bij de kassa's en ondanks de trieste wijk zijn de medewerkers daar supervriendelijk, gratis parkeren en altijd plek. Ik ga ze even mailen denk ik
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik mag er alleen niet zo vaak heen van mezelf, omdat ik anders allemaal troep ga kopen die ik niet écht nodig heb, gewoon omdat ze het hebben. Theesoorten en die verzorgingsproductengang, omg, daar is de AH inderdaad niks bij, met hun 2 tandpasta- en deosoorten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou dit jaar meegaan, maar we hebben 't allebei vrij druk. Ik wil 't best wel een keer meemaken. ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriendinnengroep, die nu niet echt meer m'n vriendinnen te noemen zijn (niet alleen daarom hoor
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ik denk dat ik wel snap waarom ik hier niet echt vriend(inn)en maak ^^ |
![]() |
|
Omg, ik kijk nu 'herrie in de keuken' oid, en de zakvnpartner van Herman den Blijker is echt een lul. Hij spreekt de meisjes van de bediening aan op hun uiterlijk en kleding. 'Ja, dit is leuk als je gaat schilderen ofzo, maar in een Italiaanse tent moet je er helemaal top uitzien.' en dan tegen de ene 'Ja, jij kunt wel een make-upje gebruiken. een beetje fris, een beetje leuk' en tegen de ander 'ja kijk, jouw make-up is goed, maar je moet ook een nagellakje ofzo, maar niet dit, dit ziet er niet uit.'
Dus dat meisje zegt 'ja, maar dat is toch afhankelijk van smaak?' (ze had een soort van bruin/grijze nagellak, niet heel raar) en hij reageert met 'Nee, want zo heb ik geen trek meer in m'n eten.' Jezus, wat een enge kakgast. ![]()
|
Verwijderd
|
Omdat ik even echt geen zin heb iemand te bellen:
Ik 'moet' tegelijkertijd: excelleren op mijn werk; excelleren in mijn studie en afstudeeropdracht; jong, energiek en vol levenslust zijn; me geen zorgen maken over 'de toekomst' (want ''je komt er wel), maar ook weer wel (want "de crisis", "het banenclimaat"); proactief gaan aandringen bij mijn leidinggevende dat ze uitsluitsel moet geven, zoeken, netwerken, solliciteren, terwijl ik niks anders wil; eigenlijk ook al verder denken dan het ene jaartje verlenging dat ik nu ambieer (carrièrepad, je zit er zo snel in vast); werken aan mijn gezondheid maar ook weten dat het misschien niet beter wordt, ''op mezelf letten'', ''het rustig aan doen''; sporten; niet klagen want het is zo'n kans, zo'n fan-tas-ti-sche omgeving en scholing; strategisch zijn, ook al zit dat niet in mijn aard; niet indutten of al te snel een burgerbestaan leiden want omfg je mist wat!!~!; m'n relatie en vriendschappen leuk en gezond houden; enz. En dat trek ik even niet meer. Het is echt te veel. Ik vind een week vooruit denken al moeilijk en snap vanaf maandagmiddag naar weekend. Ik wil volgend jaar pas vacaturebanken afstruinen en niet nu terwijl ik allerlei ballen hoog houd op werk, ik wil niet rustig aan doen want er is te veel te doen en het is allemaal te leuk en/of belangrijk, ik wil niet meer zo rennen want ik val nog eens om. Et cetera, et cetera bah gatver kots huil. |
![]() |
|
Mijn motto van dit jaar is "Het komt wel goed", dus daar mag je nu wel even gebruik van maken Quis
![]() En mijn kip kerrie is redelijk gelukt, ik krijg het helaas niet voor elkaar om hem zo teringlekker te maken als mijn moeder dat kan (en dat terwijl ik haar recept volg). Maar goed, hij is zeker niet vies en al een stukje beter dan de vorige keer, dus we hebben vooruitgang ![]()
|
Ah Quis lieverd, ik snap je HEEL ERG goed. Want het is allemaal soms ook gewoon heel erg veel wat er van je wordt verwacht! Of je nou ziek of gezond bent, je kan niet eeuwig maar doordenderen. Ik wil nu zo graag iets zinnigs zeggen en met een oplossing komen (want dat doe ik nou eenmaal, andermans problemen oplossen
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|