Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 12-02-2013, 18:45
Verwijderd
Het is bijna hetzelfde als je vriendje meenemen met winkelen.

Alleen dan nog net wat erger.
Oud 12-02-2013, 18:51
Verwijderd
Het is zoiets als op tweede kerstdag expres naar de Ikea
Oud 12-02-2013, 18:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wtf is up met dat witte handje van die neger

Oud 12-02-2013, 18:53
Verwijderd
Latex handschoen
Oud 12-02-2013, 18:55
Verwijderd
Ik ben met Fizzle, fuck deze dag. Ik wil in bed liggen met een fles wijn en een stapel Disney films en me dan bezatten en heel vast slapen en dan is t morgen vast wel weer over. Helaasch gaat dat plan niet lukken vanavond.
Oud 12-02-2013, 19:03
Verwijderd
Tof CR, ga zo door~
Citaat:

Die van mij wil vaker de stad in dan ik.
Oud 12-02-2013, 19:06
Verwijderd
Citaat:

Ik heb vriendjes gehad die liever (kleding) shopten dan ik ^^

Een gewone vriend stond ooit versteld van de snelheid waarmee ik schoenenwinkels deed. En ik heb er geen overgeslagen en hij heeft niet één keer de tijd gekregen zijn sigaret op te roken
Oud 12-02-2013, 19:09
Verwijderd
Ik snap eigenlijk ook niet goed wat je op de huishoudbeurs moet... stofzuigers keuren? Strijkijzers testen? Geuren van fébrèze vergelijken? Kun je echt helemaal niks leukers bedenken dat je met je tijd (en geld want ik neem aan dat het inkom kost) kunt doen?
Oud 12-02-2013, 19:11
Verwijderd
het is gewoon een soort reclamebeurs met allerlei huishoudelijke snufjes en overal testpakketjes, proefmonstertjes en gratis hapjes, en gratis tassen om al dat spul in te stoppen.
Oud 12-02-2013, 19:14
Verwijderd
"gratis" want je betaalt inderdaad entree
Oud 12-02-2013, 19:18
Verwijderd
oh ja dat ook best wel aardig wat toch? 20 euro?
Oud 12-02-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
het is gewoon een soort reclamebeurs met allerlei huishoudelijke snufjes en overal testpakketjes, proefmonstertjes en gratis hapjes, en gratis tassen om al dat spul in te stoppen.
Nou ja, wij gingen met onze school ook naar beurzen, maar dat was owv onze opleiding, nieuwe software kijken, nieuwe printers testen, papiersoorten bekijken, nieuwe technieken ontdekken enz... En al die informatie en reclame en samples kwamen ontzettend van pas bij alle werkstukken die we moesten maken over drukken en printen en design en weetikhetwatnogallemaal. En ik heb er een gigantische poster van de ogen van een uil gescoord die ik nooit heb kunnen ophangen omdat hij zo gigantisch was
Maar nu heb ik daar ook niks meer te zoeken.

Ik kan me gewoon echt niet inbeelden dat je leven zo fucking saai is dat dit gewoon een leuk uitje is.
Oud 12-02-2013, 19:19
Verwijderd
Ik zou moeten koken maar ik heb liever dat iemand dat voor me doet.
Oud 12-02-2013, 19:22
Verwijderd
Voor de mensen met een bril, kan je naar de brillenzaak gaan om hem gratis te laten afstellen (want hij zit nu telkens wat te los)? Volgens mij is zoiets wel tegen me gezegd toen ik hem ging ophalen, maar ik weet het niet zeker meer. En schoonmaken? Want ik krijg dat op een of andere manier niet zo voor elkaar.
Oud 12-02-2013, 19:23
Verwijderd
HUISHOUDBEURS is toch ook ooit begonnen als antwoord op de beroepsbeurzen? Zodat de huisvrouwen 'ook wat hebben'
Oud 12-02-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Voor de mensen met een bril, kan je naar de brillenzaak gaan om hem gratis te laten afstellen (want hij zit nu telkens wat te los)? Volgens mij is zoiets wel tegen me gezegd toen ik heb ging ophalen, maar ik weet het niet zeker meer. En schoonmaken? Want ik krijg dat op een of andere manier ook niet zo voor elkaar.
Ja dat kan gewoon
Oud 12-02-2013, 19:27
Verwijderd
Chill. Ik denk dat ik hem vaker ga dragen. Nu doe ik hem eigenlijk zelden op, alleen soms voor de tv, of als ik naar de bios/theater ga. Maar hij staat me wel oke, en ik zie er volwassener mee uit, dat mag ook weleens.

Ohja, en ik kan er beter mee zien
Oud 12-02-2013, 19:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*aai* *kopje thee zet voor fizzle*
Citaat:

En het is weer zo koud! Naar!

*stukje cake redt en opstuurt*
aww dankjulliewel! <3
Ik ben uiteindelijk toch nog iets gaan doen, ik ben naar de sportschool geweest en heb drie kwartier hardgelopen daar en toen heb ik boodschappen gedaan. Dus nu is het allemaal iets minder meh
Oud 12-02-2013, 19:30
Verwijderd
Ik ga later vanavond ook 'hard'lopen, maar bij mij wordt het niet langer dan een half uur. en vooral veel lopen denk ik, ipv rennen.
Oud 12-02-2013, 19:47
Verwijderd
ik dacht aan je sté, omdat we in de jumbo laak waren. Ik kan het niet anders dan met je eens zijn, wat een topwinkel. Zoveel dingen hebben ze he, die je niet bij de ah ziet. En je bent altijd meteen aan de beurt bij de kassa's en ondanks de trieste wijk zijn de medewerkers daar supervriendelijk, gratis parkeren en altijd plek. Ik ga ze even mailen denk ik
Oud 12-02-2013, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ik dacht aan je sté, omdat we in de jumbo laak waren. Ik kan het niet anders dan met je eens zijn, wat een topwinkel. Zoveel dingen hebben ze he, die je niet bij de ah ziet. En je bent altijd meteen aan de beurt bij de kassa's en ondanks de trieste wijk zijn de medewerkers daar supervriendelijk, gratis parkeren en altijd plek. Ik ga ze even mailen denk ik
Ja heerlijke winkel.

Ik mag er alleen niet zo vaak heen van mezelf, omdat ik anders allemaal troep ga kopen die ik niet écht nodig heb, gewoon omdat ze het hebben. Theesoorten en die verzorgingsproductengang, omg, daar is de AH inderdaad niks bij, met hun 2 tandpasta- en deosoorten.
Oud 12-02-2013, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Helemaal speciaal voor sann, die haar nieuwsgierigheid maar nauwelijks kan bedwingen (): ik heb een goede date gehad wel. Leuke jongen om te zien, interessant en aardig En hij reageerde eigenlijk helemaal niet raar op mijn gezondheidsdinges en studiestop enzo. Hij ging er zelfs duisent dingen over vragen, en leek oprecht geïnteresseerd. Na een tijdje heb ik het toch maar afgekapt en ben over iets anders begonnen. We hebben gepraat van 3 tot half 6, best lang Dus, we zullen zien wat er verder gebeurt.
Oud 12-02-2013, 19:52
Verwijderd
En dan ook nog tegenover de Action, wat een heerlijke plek is het

Eigenlijk zou die Aldi moeten veranderen in een Lidl, want de Aldi zit toch al hier tegenover, en ik heb af en toe behoefte aan een Lidl. Dan zou het helemaal perfect zijn!
Oud 12-02-2013, 19:54
Miekje*
Miekje* is offline
Action

//Je date klinkt inderdaad positief, CR

//Zo, ik ga me maar eens voorbereiden op een toets scheikunde, voor morgen. Waar ik vast weer een onvoldoende voor ga halen
Oud 12-02-2013, 19:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik kan me gewoon echt niet inbeelden dat je leven zo fucking saai is dat dit gewoon een leuk uitje is.
een vriendin van me is vorig jaar met haar moeder geweest en heeft een hele fotoreportage gemaakt van vrouwen met een 'kort pittig kapsel', een te dikke reet, outfits waarvan je denkt 'Oh meid, doe dat nou niet!' en andere mensen die rare dingen doen om een gratis potje Chicken Tonight oid te krijgen.
Ik zou dit jaar meegaan, maar we hebben 't allebei vrij druk. Ik wil 't best wel een keer meemaken.
Oud 12-02-2013, 19:58
Verwijderd
Mijn vriendinnengroep, die nu niet echt meer m'n vriendinnen te noemen zijn (niet alleen daarom hoor ) die kwamen twee jaar geleden ook bloedserieus met het idee aanzetten om naar de Huishoudbeurs te gaan. En toen ook nog een beetje beledigd zijn dat ik er een beetje laatdunkend over deed :')
Oud 12-02-2013, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb 5,5 km gedaan, dus wel echt hardlopen
Oud 12-02-2013, 20:03
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, hoed oe je ook alweer in Word van die lage cijfertjes maken, bijvoorbeeld voor chemische stoffen? Ik wil C6H12O6 typen, maar de cijfertjes willen niet kleiner worden/omlaag
Oud 12-02-2013, 20:08
Carn
Carn is offline
ik gok dat je met de google termen 'subscript microsoft word' misschien iets kan vinden.
Oud 12-02-2013, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar je bent al op DK!
Oja maar dan kan ik volgende week óp DK en ín DK zijn, tegelijkertijd
Oud 12-02-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
een vriendin van me is vorig jaar met haar moeder geweest en heeft een hele fotoreportage gemaakt van vrouwen met een 'kort pittig kapsel', een te dikke reet, outfits waarvan je denkt 'Oh meid, doe dat nou niet!' en andere mensen die rare dingen doen om een gratis potje Chicken Tonight oid te krijgen.
Ik zou dit jaar meegaan, maar we hebben 't allebei vrij druk. Ik wil 't best wel een keer meemaken.
Ik zou best een keer willen gaan om zo'n fotoreportage te maken ja ^^ ook van de zielige mannen En zelf dan ook wel overduidelijk géén middelbare leeftijduiterlijk hebben. OHHhhhh in larpkostuum!

Citaat:
Mijn vriendinnengroep, die nu niet echt meer m'n vriendinnen te noemen zijn (niet alleen daarom hoor ) die kwamen twee jaar geleden ook bloedserieus met het idee aanzetten om naar de Huishoudbeurs te gaan. En toen ook nog een beetje beledigd zijn dat ik er een beetje laatdunkend over deed :')
kgkgkkgkg
Ik denk dat ik wel snap waarom ik hier niet echt vriend(inn)en maak ^^
Oud 12-02-2013, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, ik kijk nu 'herrie in de keuken' oid, en de zakvnpartner van Herman den Blijker is echt een lul. Hij spreekt de meisjes van de bediening aan op hun uiterlijk en kleding. 'Ja, dit is leuk als je gaat schilderen ofzo, maar in een Italiaanse tent moet je er helemaal top uitzien.' en dan tegen de ene 'Ja, jij kunt wel een make-upje gebruiken. een beetje fris, een beetje leuk' en tegen de ander 'ja kijk, jouw make-up is goed, maar je moet ook een nagellakje ofzo, maar niet dit, dit ziet er niet uit.'
Dus dat meisje zegt 'ja, maar dat is toch afhankelijk van smaak?' (ze had een soort van bruin/grijze nagellak, niet heel raar) en hij reageert met 'Nee, want zo heb ik geen trek meer in m'n eten.'

Jezus, wat een enge kakgast.
Oud 12-02-2013, 21:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is dat een soort nederlandse versie van Kitchen Nightmares?
Oud 12-02-2013, 21:12
Carn
Carn is offline
Zoiets. Zonder het enige wat het echt cool maakt.
Oud 12-02-2013, 21:15
Verwijderd
Hoi, is hier iemand tegen wie ik even ljh mag doen?
Oud 12-02-2013, 21:18
Verwijderd
Ja hoor quis!
Oud 12-02-2013, 21:19
Verwijderd
Ik kijk secret eaters. Aanrader voor de Obese-fans
Oud 12-02-2013, 21:20
Verwijderd
En ipv Disney met wijn en bed, is het legally blond met ranja op de bank geworden! Ook wel leuk.
Oud 12-02-2013, 21:28
Verwijderd
Die vrouw weet niet waardoor ze aankomt maar ze eet fokking tien repen chocola in een week.
Oud 12-02-2013, 21:30
Verwijderd
Omdat ik even echt geen zin heb iemand te bellen:

Ik 'moet' tegelijkertijd:
excelleren op mijn werk;
excelleren in mijn studie en afstudeeropdracht;
jong, energiek en vol levenslust zijn;
me geen zorgen maken over 'de toekomst' (want ''je komt er wel), maar ook weer wel (want "de crisis", "het banenclimaat");
proactief gaan aandringen bij mijn leidinggevende dat ze uitsluitsel moet geven, zoeken, netwerken, solliciteren, terwijl ik niks anders wil;
eigenlijk ook al verder denken dan het ene jaartje verlenging dat ik nu ambieer (carrièrepad, je zit er zo snel in vast);
werken aan mijn gezondheid maar ook weten dat het misschien niet beter wordt, ''op mezelf letten'', ''het rustig aan doen'';
sporten;
niet klagen want het is zo'n kans, zo'n fan-tas-ti-sche omgeving en scholing;
strategisch zijn, ook al zit dat niet in mijn aard;
niet indutten of al te snel een burgerbestaan leiden want omfg je mist wat!!~!;
m'n relatie en vriendschappen leuk en gezond houden;
enz.

En dat trek ik even niet meer. Het is echt te veel. Ik vind een week vooruit denken al moeilijk en snap vanaf maandagmiddag naar weekend. Ik wil volgend jaar pas vacaturebanken afstruinen en niet nu terwijl ik allerlei ballen hoog houd op werk, ik wil niet rustig aan doen want er is te veel te doen en het is allemaal te leuk en/of belangrijk, ik wil niet meer zo rennen want ik val nog eens om. Et cetera, et cetera bah gatver kots huil.
Oud 12-02-2013, 21:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kijk secret eaters. Aanrader voor de Obese-fans
fucking beste programma op TLC van de laatste tijd <3
ik dig die precentatrice ook heel erg, al haar dieetprogramma's zijn de bom.
Oud 12-02-2013, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn motto van dit jaar is "Het komt wel goed", dus daar mag je nu wel even gebruik van maken Quis

En mijn kip kerrie is redelijk gelukt, ik krijg het helaas niet voor elkaar om hem zo teringlekker te maken als mijn moeder dat kan (en dat terwijl ik haar recept volg). Maar goed, hij is zeker niet vies en al een stukje beter dan de vorige keer, dus we hebben vooruitgang
Oud 12-02-2013, 21:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah Quis lieverd, ik snap je HEEL ERG goed. Want het is allemaal soms ook gewoon heel erg veel wat er van je wordt verwacht! Of je nou ziek of gezond bent, je kan niet eeuwig maar doordenderen. Ik wil nu zo graag iets zinnigs zeggen en met een oplossing komen (want dat doe ik nou eenmaal, andermans problemen oplossen ), maar dat kan ik niet. En ik zou je nu heel graag een dikke knuffel geven, maar dat kan ook al niet stom internet.
Oud 12-02-2013, 21:40
Verwijderd
Aww Quis. Het is ook wel heel veel.
Verwijderd
Bah Quis, wat rot allemaal. Mijn zus loopt tegen hetzelfde allemaal dus het is wel herkenbaar. *thee en sjoklaa en warm bed geef* loop je daar al langer mee of is het nu gewoon even een kutmoment?
Verwijderd
@ GR: Het hart-luchten helpt al hoor, en digitale knuffels ook.
Oud 12-02-2013, 21:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou even keihard huilen, met m'n moeder bellen, chocola eten en een stomme blije serie kijken en daarna lekker op bed works like a charm.
Oud 12-02-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Bah Quis, wat rot allemaal. Mijn zus loopt tegen hetzelfde allemaal dus het is wel herkenbaar. *thee en sjoklaa en warm bed geef* loop je daar al langer mee of is het nu gewoon even een kutmoment?
't Is sinds m'n laatste tentamenperiode voor kerst wel extreem druk allemaal, sinds een maand zit daar het ''we kunnen je contract waarschijnlijk niet verlegengen ktnxbye'' bij, mn gezondheid is al ruim een jaar niet goed en de laatste tijd niet per se slechter maar vooral zo'n opeenstapeling van dat t al zo lang niet goed is, en dat ik er niet meer tegen kan is iets van de laatste dagen. /lang verhaal voor korte vraag.
Oud 12-02-2013, 21:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Knuffel Quis.
En gewoon rustmomenten inplannen he!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten