Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2013, 14:17
Verwijderd
Is er hier trouwens heel toevallig iemand die snapt hoe single cell recording werkt? Ik heb de wikipedia pagina en mijn boek allemaal al gelezen, maar ik snap nog steeds niet hoe je dan weet je dat je maar één cell record en niet meer.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
ik zit heel erg te denken om deze broek te kopen. maar ik weet het nog niet zeker met die huge taille.
http://topvintage.nl/nl/vintage-retr...trousers-black
Doen! Ik heb ook zoiets. Exploitatie van brede heupen en een smalle taille heet dat.

Verwijderd
Pff doe ik helemaal een supermoeilijk mailtje naar mijn coach sturen krijg ik echt een flutmail terug waar eigenlijk instaat 'yo ik kan er niets aan doen kusjes'
Oud 12-03-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Doe me eens bannen LP, ik hou het hier geen minuut langer uit!!!1
Je hoeft toch ook niet hier te komen?
Oud 12-03-2013, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft toch ook niet hier te komen?
Stil
Oud 12-03-2013, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Stil
Oké
Oud 12-03-2013, 14:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Tot over twee weken he!
Oud 12-03-2013, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Is er hier trouwens heel toevallig iemand die snapt hoe single cell recording werkt? Ik heb de wikipedia pagina en mijn boek allemaal al gelezen, maar ik snap nog steeds niet hoe je dan weet je dat je maar één cell record en niet meer.
Als scholieren.com nou studenten.com was, dan kon ik m'n vraag gewoon op de huiswerkfora neerplempen.
Oud 12-03-2013, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ik zit pas op de helft van Martyrs overigens, maar bij horrorfilms vergeet ik al mijn filmkijksnobisme en pauzeer 'm om de zoveel tijd. Omdat kankereng
Haha, jij suckt hard

Citaat:
Doen! Ik heb ook zoiets. Exploitatie van brede heupen en een smalle taille heet dat.

[afbeelding]

Yeah dit vind ik ook. Denk dat 't je goed staat Pip.
Oud 12-03-2013, 14:45
Verwijderd
OMG dat filmpje van Sann <3 Toen hij zijn moeder toe ging zingen werd ik zelfs een beetje emotioneel
Oud 12-03-2013, 14:45
Verwijderd
Wat ik een kut sneeuw, ik had mn huis moeten uitgraven om binnen te komen.
Ik wil sneewvrij, maar nee eijkhagen doet daar niet aan. andere scholen hebben dat wel gekregen.
Oud 12-03-2013, 14:54
Verwijderd
En de mensen die thuis zijn doen niet eens de moeite om sneeuw te scheppen.
Oud 12-03-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
En de mensen die thuis zijn doen niet eens de moeite om sneeuw te scheppen.
Sneeuwscheppen is kut, dan worden alle stoepen heel glad omdat mensen vergeten dat ze na het sneeuwscheppen ook nog even zout meoten strooien.
Oud 12-03-2013, 15:09
indigo
indigo is offline
Hier schijnt de zon en ligt er gelukkig eens geen sneeuw . Het is wel heel erg koud.

Mijn dag tot nu toe is erg productief, dankzij de zon. Ik heb vandaag al opgeruimd, alle tijdschriften/kranten uitgezocht, het hele huis gezogen (oh ik ben de studeerkamer vergeten ), met de makelaar gebeld en geregeld dat we het huis hebben, alle planten op de galerij opgeruimd, het balkon geveegd en opgeruimd, allemaal lege plantenpotten naar het balkon gebracht, tuinkers gezaaid, twee zware vuilniszakken (met oude potgrond e.d.) naar beneden gesjouwd, de vuilnisbak schoongemaakt en het bed verschoond. Nu moet ik nog de lege flessen terugbrengen en het oud papier naar beneden brengen, (verhuis/bananen)dozen bij de supermarkt scoren en boodschappen doen, koken en dan vanavond uitrusten en misschien nog aan mijn artikel werken. En van alles gaan regelen voor de verhuizing. Of morgen.
Oud 12-03-2013, 15:11
Verwijderd
Ieh wat een hoop saaie kleuren net bij de challenge, veeeel bruin en als ik een kleur verafschuw voor kleding, is het wel bruin. Idem voor beige, maar beige is een combinatie van de twee afschuwelijke kleuren bruin en wit ^^ al vind ik een simpele witte bloes wel gewoon ok.
Maar Buffi had dan zebra en felroze en dat was ook gewoon spuuglelijk, pffff.
Spoiler
Oud 12-03-2013, 15:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Als scholieren.com nou studenten.com was, dan kon ik m'n vraag gewoon op de huiswerkfora neerplempen.
Gewoon doen, de meeste vragen worden toch beantwoord door studenten.
Oud 12-03-2013, 15:14
indigo
indigo is offline
Waar gaat het over, Mutant?

Oh en CR, weet je date eigenlijk al wat je doet in het dagelijks leven? Omdat je daar de eerste keer zo over zat te dubben wat je zou zeggen...
Oud 12-03-2013, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Sneeuwscheppen is kut, dan worden alle stoepen heel glad omdat mensen vergeten dat ze na het sneeuwscheppen ook nog even zout meoten strooien.
Aye, inderdaad. Moeilijk irritant.
Oud 12-03-2013, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh en CR, weet je date eigenlijk al wat je doet in het dagelijks leven? Omdat je daar de eerste keer zo over zat te dubben wat je zou zeggen...
Ja, dat weet hij al en dat was helemaal geen punt, dus dat was fijn
Oud 12-03-2013, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat het over, Mutant?

project runway seizoen 10
Oud 12-03-2013, 15:29
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ja, dat weet hij al en dat was helemaal geen punt, dus dat was fijn
Ah chill .

Oh, ik moet ook nog een pakketje op de post doen en eigenlijk nog de auto op mijn naam zetten, maar daarvoor moet ik weer eerst een verzekering regelen . En de zorgverzekering bellen. Genoeg te doen nog vandaag. Nu eerst boodschappen doen voor de zon verdwijnt!
Oud 12-03-2013, 15:29
Verwijderd
En de oorsprong van de hoeveelheid tenenkrommende stripjes is ook gevonden: http://www.bitstrips.com/
Oud 12-03-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Citaat:
Haha, jij suckt hard

Yeah dit vind ik ook. Denk dat 't je goed staat Pip.
oke ik ga hem vanavond bestellen
Oud 12-03-2013, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Haha, jij suckt hard
Spoiler

Maar ik vind 'm nog steeds erg gaaf. Alleen is het even afzien voor 't zo ver is.

Even lezen wat jij erover geschreven hebt
Oud 12-03-2013, 15:36
Verwijderd
Sneeuw buiten en binnen aan de versgemaakte bananenmilkshake. Deze keer met rietje!
Oud 12-03-2013, 15:58
Verwijderd
Feest organiseren voor zondag en er is nu al zieke stress vanwege de poster op het laatste moment een nieuwe maken omdat de andere niet de goede grote is en dat soort grapjes.
Oud 12-03-2013, 16:00
Verwijderd
Maak ik ook eens twitter aan, volgen vreemde mensen me al. Ik heb nog niets gedaan.
Oud 12-03-2013, 16:16
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ieh wat een hoop saaie kleuren net bij de challenge, veeeel bruin en als ik een kleur verafschuw voor kleding, is het wel bruin. Idem voor beige, maar beige is een combinatie van de twee afschuwelijke kleuren bruin en wit ^^ al vind ik een simpele witte bloes wel gewoon ok.
Maar Buffi had dan zebra en felroze en dat was ook gewoon spuuglelijk, pffff.
Spoiler
die buffi vind ik echt suf, die denkt niet na over wat ze doet ze denkt alleen maar na over hoe radicaal ze kan doen. vind weinig van wat zij gemaakt heeft mooi.
die vage freetarier vind ik altijd wel boeiend
Oud 12-03-2013, 16:38
Verwijderd
Ik vind de freetariër vooral gaaf omdat hij freetariër is, sinds ik weet hoeveel verspilling er is, heb ik bewondering voor mensen die er bewust iets mee/tegen doen. En zijn eigen outfits zijn supergaaf, daarentegen heeft hij op de modellen nog niet veel bijzonders laten zien. Elena is echt een bitch, nouuuuuu.... ik vond het ook mooi dat Dmitry zei dat ze geen werkethiek had, ik vind Dmitry op dit moment de leukste van het stel qua persoonlijkheid, design en skills, maar die Shioniatoestandwhateverhaarnaamis maakt een goede tweede. Ven herken je altijd uit duizenden, vanwege dat roosachtige, het allereerste trucje dat zoveel indruk maakte komt bij die Christophe ook nogal vaak terug (en ik snap niet, ziet niemand die rafels, of hoort dat erbij? Misschien dat het eruitziet alsof het hoort als je er dichtbij zit, maar hier zat ik echt van, waarom heeft hij zijn draadjes niet weggeknipt?) en Elena, tja, brede schouders, meer heeft ze niet te bieden. Ze heeft skills, maar na de zoveelste quarterbackschouders zucht ik gewoon en boeit het me al niet meer.

Oh en dat accent van Dmitry <3 kjent ipv kent (of kant op zij Brits) bij can't.
Oud 12-03-2013, 16:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja dat uit je nest moeten, ken ik wel, maar ik vond het raar dat je lenzen niet in je bed uitdoet. Alleen in het begin, toen ik moest wennen, deed ik ze zittend aan tafel in en uit boven een spiegel, maar al sinds het 2e jaar op internaat (gewone kostschool, niets met moeilijk opvoedbaar, een plek om door de week te eten, studeren en slapen vlakbij school) zie ik voor me dat ik ze uit- en indoe op bed (ik had ze sinds de zomervakantie ervoor), daar ben ik namelijk de enige keer een lens kwijtgeraakt met indoen die niet meer teruggevonden is.
Ik heb geen spiegel nodig. Ik was mijn handen doorgaans voordat ik mijn lenzen uit- of indoe, dus doe ik mijn lenzen ook uit in de badkamer. Vind ik wat hygiënischer en dan verklein je de kans op een ontsteking of andere ellende in je oog.
Oud 12-03-2013, 16:52
Verwijderd
Een pleitnotitie van 1 pagina over een casus die belachelijk veel elementen bevat. Niet te doen
Oud 12-03-2013, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de freetariër vooral gaaf omdat hij freetariër is, sinds ik weet hoeveel verspilling er is, heb ik bewondering voor mensen die er bewust iets mee/tegen doen. En zijn eigen outfits zijn supergaaf, daarentegen heeft hij op de modellen nog niet veel bijzonders laten zien. Elena is echt een bitch, nouuuuuu.... ik vond het ook mooi dat Dmitry zei dat ze geen werkethiek had, ik vind Dmitry op dit moment de leukste van het stel qua persoonlijkheid, design en skills, maar die Shioniatoestandwhateverhaarnaamis maakt een goede tweede. Ven herken je altijd uit duizenden, vanwege dat roosachtige, het allereerste trucje dat zoveel indruk maakte komt bij die Christophe ook nogal vaak terug (en ik snap niet, ziet niemand die rafels, of hoort dat erbij? Misschien dat het eruitziet alsof het hoort als je er dichtbij zit, maar hier zat ik echt van, waarom heeft hij zijn draadjes niet weggeknipt?) en Elena, tja, brede schouders, meer heeft ze niet te bieden. Ze heeft skills, maar na de zoveelste quarterbackschouders zucht ik gewoon en boeit het me al niet meer.

Oh en dat accent van Dmitry <3 kjent ipv kent (of kant op zij Brits) bij can't.
elena is een bitch 1e klas en de stem van die homo met die blonde kuif is gewoon tergend. Christopher vind ik echt een knap schatje.
oh en die vent uit India met zijn lelijke jurken, wat een arrogante vlerk was dat zeg.
Toevallig heb ik s10 een paar weken terug uitgekeken.
Oud 12-03-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen spiegel nodig. Ik was mijn handen doorgaans voordat ik mijn lenzen uit- of indoe, dus doe ik mijn lenzen ook uit in de badkamer. Vind ik wat hygiënischer en dan verklein je de kans op een ontsteking of andere ellende in je oog.
Dat snap ik, maar tussen in de badkamer wassen en naar bed gaan doe ik nu ook niet meer zoveel dat het bizar veel verschil maakt. Misschien valt dat tegen, maar mijn oogontstekingen in de 18 jaar dat ik lenzen heb, zijn op één hand te tellen. Als ik al moet tellen, ik kan me er eentje herinneren en dat was tijdens een heel stoffige Werchter.
Citaat:
elena is een bitch 1e klas en de stem van die homo met die blonde kuif is gewoon tergend. Christopher vind ik echt een knap schatje.
oh en die vent uit India met zijn lelijke jurken, wat een arrogante vlerk was dat zeg.
Toevallig heb ik s10 een paar weken terug uitgekeken.
Dan moet de India-kerel de freetariër zijn, maar die heb ik nog niets noemenswaardigs zien presteren, dus lelijke jurken ook niet en arrogant komt hij ook niet over. Of bedoel je Ven? Was hij dik? Nou ja, gezet? Hij brengt volgende aflevering iemand aan het h uilen door zijn niet zo subtiele opmerkingen over haar gewicht (normale mensen c allenge)

Ik ben een beetje chagrijnig dat ik tegen mijn gewoonte in ben beinnen kijken voor ik het complete seizoen had opgenomen, maar ik heb er nog eentje staan en morgen komt de volgende. En dan is het elke keer een week wachten

En ik ben mijn gekuch, gehoest en keelpijn en rugpijn en alles beu. Pffff!
Oud 12-03-2013, 17:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zou dit weekend naar m'n ouders gaan, blijkt m'n moeder ineens het hele weekend weg te zijn, volgend weekend kan ik niet echt, dus dan wordt het pas over tweeënhalve week ik kan het niet zo goed hebben op m'n labiele dag
Oud 12-03-2013, 17:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
En dan gaat de zeiksnor nu weer even af want yoga.
Oud 12-03-2013, 17:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat een quiz te kijken en toen besloot mijn vader even LUIDRUCHTIG filmpjes van Facebook te gaan bekijken, en ik zag vanuit mijn ooghoek dat hij telkens naar me keek (dus waarschijnlijk of het me boeide) en toen zorgde karma ervoor dat hij een kwartier te laat naar zijn werk ging. MUAHAHAHAHA!
Oud 12-03-2013, 17:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zat een quiz te kijken en toen besloot mijn vader even LUIDRUCHTIG filmpjes van Facebook te gaan bekijken, en ik zag vanuit mijn ooghoek dat hij telkens naar me keek (dus waarschijnlijk of het me boeide) en toen zorgde karma ervoor dat hij een kwartier te laat naar zijn werk ging. MUAHAHAHAHA!
Mijn vader doet dat ook wel ja, maar dan niet om me te pesten. En VERVELEND dat het is inderdaad!
Oud 12-03-2013, 17:58
Verwijderd
mijn moeder is ook luidruchtig bezig, ze is heel irritant hardop dialect te praten. en mijn broertje doet vervelend mee.
Oud 12-03-2013, 18:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn vader doet dat ook wel ja, maar dan niet om me te pesten. En VERVELEND dat het is inderdaad!
Ik weet niet zeker of het expres was, maar het geluid stond echt keihard (en de tv ook, en die hoorde ik bijna niet meer). En ik wist dat het al half 7 was geweest, maar dikke neus, ik ben zijn moeder niet.
Oud 12-03-2013, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat snap ik, maar tussen in de badkamer wassen en naar bed gaan doe ik nu ook niet meer zoveel dat het bizar veel verschil maakt. Misschien valt dat tegen, maar mijn oogontstekingen in de 18 jaar dat ik lenzen heb, zijn op één hand te tellen. Als ik al moet tellen, ik kan me er eentje herinneren en dat was tijdens een heel stoffige Werchter.
Nee, ik heb ook nog nooit een oogontsteking gehad, maar ja, ik blijf het maar gewoon zo doen
Oud 12-03-2013, 18:26
Verwijderd
Mijn broertje is echt stom bezig. Hij is boos op mijn moeder, dus schopte hij zijn schoen uit die in mijn oog terecht kwam.
Oud 12-03-2013, 18:38
Verwijderd
Ffs! Pip, je moet wel Ven bedoelen, wat een arrogant stuk vreten was me dat! Ik heb dit stukje ooit eerder gezien en walgde toen al van het gedrocht dat hij zijn cliënte had aangetrokken. Oh! Ik weet het weer! Ik ben op internet toen commentaar tegengekomen over zijn gedrag en toen hebnik het opgezocht.

Spoiler

Nu tot morgen wachten
Oud 12-03-2013, 18:50
Verwijderd
ja ik bedoel die vette Ven.
Oud 12-03-2013, 18:51
Verwijderd
bij welke aflevering ben je?
Oud 12-03-2013, 18:59
Verwijderd
Waarom is er een naamzoek voor mij gezet in dat spermatopic
Oud 12-03-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit geleerd dat 1 kg 7000 calorieen is, van fizzle of sarah ofzo? Of van een dieet? Als je 7000 kcal = 1kg googled krijg je iig een miljoen hits.

Bijv. dietisten cooperatie, voedingscentrum zegt 9000.
Om 1 kg af te vallen moet je 7000 kcal te weinig eten, om 1 kg aan te komen moet je 9000 kcal te veel eten! Het verschil is er doordat het opslaan als vet ook energie kost evenals het vet omzetten in glycogeen voor verbranding.
Oud 12-03-2013, 19:04
Verwijderd
En het zijn natuurlijk gemiddeldes omdat elk lichaam anders is en bla.
Oud 12-03-2013, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Om 1 kg af te vallen moet je 7000 kcal te weinig eten, om 1 kg aan te komen moet je 9000 kcal te veel eten! Het verschil is er doordat het opslaan als vet ook energie kost evenals het vet omzetten in glycogeen voor verbranding.
Ah maar die 7000 klopt dus, top
Oud 12-03-2013, 19:25
Verwijderd
Citaat:
bij welke aflevering ben je?
Die met de gewone mensen. Ik denk dat dat 6 is. En ik vraag me echt af of ze daar niet een rustdag krijgen, want ik kan me niet voorstellen dat Tim die koppen elke dag wil aanzien ^^

En het is weer sederginetijd hier. Al gok ik dat de hoestbuien onder controle krijgen teveel gevraagd is, maar zolang het de rest maar oplost, ben ik blij.
Oud 12-03-2013, 19:28
Verwijderd
make it wohork!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten