Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hier schijnt de zon en ligt er gelukkig eens geen sneeuw
![]() Mijn dag tot nu toe is erg productief, dankzij de zon. Ik heb vandaag al opgeruimd, alle tijdschriften/kranten uitgezocht, het hele huis gezogen (oh ik ben de studeerkamer vergeten ![]()
|
Verwijderd
|
Ieh wat een hoop saaie kleuren net bij de challenge, veeeel bruin en als ik een kleur verafschuw voor kleding, is het wel bruin. Idem voor beige, maar beige is een combinatie van de twee afschuwelijke kleuren bruin en wit ^^ al vind ik een simpele witte bloes wel gewoon ok.
Maar Buffi had dan zebra en felroze en dat was ook gewoon spuuglelijk, pffff.
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Oh, ik moet ook nog een pakketje op de post doen en eigenlijk nog de auto op mijn naam zetten, maar daarvoor moet ik weer eerst een verzekering regelen ![]()
|
Verwijderd
|
En de oorsprong van de hoeveelheid tenenkrommende stripjes is ook gevonden: http://www.bitstrips.com/
|
![]() |
||
Citaat:
die vage freetarier vind ik altijd wel boeiend ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind de freetariër vooral gaaf omdat hij freetariër is, sinds ik weet hoeveel verspilling er is, heb ik bewondering voor mensen die er bewust iets mee/tegen doen. En zijn eigen outfits zijn supergaaf, daarentegen heeft hij op de modellen nog niet veel bijzonders laten zien. Elena is echt een bitch, nouuuuuu.... ik vond het ook mooi dat Dmitry zei dat ze geen werkethiek had, ik vind Dmitry op dit moment de leukste van het stel qua persoonlijkheid, design en skills, maar die Shioniatoestandwhateverhaarnaamis maakt een goede tweede. Ven herken je altijd uit duizenden, vanwege dat roosachtige, het allereerste trucje dat zoveel indruk maakte komt bij die Christophe ook nogal vaak terug (en ik snap niet, ziet niemand die rafels, of hoort dat erbij? Misschien dat het eruitziet alsof het hoort als je er dichtbij zit, maar hier zat ik echt van, waarom heeft hij zijn draadjes niet weggeknipt?) en Elena, tja, brede schouders, meer heeft ze niet te bieden. Ze heeft skills, maar na de zoveelste quarterbackschouders zucht ik gewoon en boeit het me al niet meer.
Oh en dat accent van Dmitry <3 kjent ipv kent (of kant op zij Brits) bij can't. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
oh en die vent uit India met zijn lelijke jurken, wat een arrogante vlerk was dat zeg. Toevallig heb ik s10 een paar weken terug uitgekeken. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben een beetje chagrijnig dat ik tegen mijn gewoonte in ben beinnen kijken voor ik het complete seizoen had opgenomen, maar ik heb er nog eentje staan en morgen komt de volgende. En dan is het elke keer een week wachten ![]() En ik ben mijn gekuch, gehoest en keelpijn en rugpijn en alles beu. Pffff! |
![]() |
|
Ik zou dit weekend naar m'n ouders gaan, blijkt m'n moeder ineens het hele weekend weg te zijn, volgend weekend kan ik niet echt, dus dan wordt het pas over tweeënhalve week
![]() ![]()
|
Ik zat een quiz te kijken en toen besloot mijn vader even LUIDRUCHTIG filmpjes van Facebook te gaan bekijken, en ik zag vanuit mijn ooghoek dat hij telkens naar me keek (dus waarschijnlijk of het me boeide) en toen zorgde karma ervoor dat hij een kwartier te laat naar zijn werk ging. MUAHAHAHAHA!
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ffs! Pip, je moet wel Ven bedoelen, wat een arrogant stuk vreten was me dat! Ik heb dit stukje ooit eerder gezien en walgde toen al van het gedrocht dat hij zijn cliënte had aangetrokken. Oh! Ik weet het weer! Ik ben op internet toen commentaar tegengekomen over zijn gedrag en toen hebnik het opgezocht.
Spoiler
Nu tot morgen wachten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het is weer sederginetijd hier. Al gok ik dat de hoestbuien onder controle krijgen teveel gevraagd is, maar zolang het de rest maar oplost, ben ik blij. |
![]() |
|
|