Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2013, 20:23
Verwijderd
Oh en sterrenstof Even opzetten.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ik hoorde ooit over een kindje dat bij een vriendje ging eten en niet snapte dat de ouders aardappelen gingen schillen voor de aardappelpuree, want dat kwam toch uit een zakje!
Wat erg. Eckte aardappelpuree is zoveel lekkerder
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder net over mijn breiwerk: 'Er zitten allemaal gaten in! Hoe komen die gaten daar!?!?!' 'Dat hoort mam, dat is de steek.' 'Oh. Juist. Nou, ik vind het maar gek.'

Oud 20-03-2013, 20:24
Verwijderd
Hahahaha carn
Oud 20-03-2013, 20:25
Verwijderd
Pop some tags.
Oud 20-03-2013, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Pop some tags.
Oh dan zat ik nog best in de buurt
Oud 20-03-2013, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Aardappelpuree is ook zo leuk om te maken
Oud 20-03-2013, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Wat zingen ze nou, want ik hoor alleen maar "I'm gonna pop some fags, I've got twenty dollars in my pocket" maar dat is het vast niet
tags ja. de tekst even opzoeken, sleuk.
I wear your granddad's clothes, I look incredible
Oud 20-03-2013, 20:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijn moeder net over mijn breiwerk: 'Er zitten allemaal gaten in! Hoe komen die gaten daar!?!?!' 'Dat hoort mam, dat is de steek.' 'Oh. Juist. Nou, ik vind het maar gek.'

Gatenbrei voor luie wijven
Verwijderd
Deze is overigens ook gaaf:

Verwijderd
Citaat:
Oh dan zat ik nog best in de buurt
Fags, tags. Eén pot nat
Oud 20-03-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
tags ja. de tekst even opzoeken, sleuk.
I wear your granddad's clothes, I look incredible
<3
Macklemore is mijn nieuwe liefde op muziekgebied.
Verwijderd
Voor Onzin Shopping Queens kwam ik deze tegen en ik wil 'm zo graag

Verwijderd
Citaat:
Fags, tags. Eén pot nat
Yeah
Oud 20-03-2013, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Gatenbrei voor luie wijven
Ja. Hij wordt vet leuk Ik ga denk ik zo precies genoeg hebben aan drie bollen, dan kan hij twee keer om mijn nek, denk ik Dikke prima.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Voor Onzin Shopping Queens kwam ik deze tegen en ik wil 'm zo graag

[afbeelding]
Wat een lelijke jurk
Verwijderd
Para bedankt voor de linkjes in de OP ik was altijd te lui om die shit zelf uit te zoeken, maar nu ben ik aan het rekenen geslagen. Wel leuk om te weten dit.
Oud 20-03-2013, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een lelijke jurk
Oud 20-03-2013, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wou al niks zeggen
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja. Hij wordt vet leuk Ik ga denk ik zo precies genoeg hebben aan drie bollen, dan kan hij twee keer om mijn nek, denk ik Dikke prima.
Cool

Citaat:
Wat een lelijke jurk
Dat dacht ik ook precies ja
Verwijderd
Nou ja, wel goed, dan ga ik 'm iig niet gebruiken voor daar
Carn
Carn is offline
Citaat:
Para bedankt voor de linkjes in de OP ik was altijd te lui om die shit zelf uit te zoeken, maar nu ben ik aan het rekenen geslagen. Wel leuk om te weten dit.
ik mis alleen nog n beetje het verschil tussen snelle en langzame suikers
Oud 20-03-2013, 20:34
Verwijderd
Hm, rare apathische blik heeft dat jurkmeisje.
Oud 20-03-2013, 20:34
Verwijderd
Nou ja, mijn smaak is nu ook niet om over naar huis te schrijven, dus of je waarde moet hechten aan mijn mening is maar de vraag
Oud 20-03-2013, 20:35
Verwijderd
Gekke alto's :wegren:
Oud 20-03-2013, 20:35
Verwijderd
Oud 20-03-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
ik mis alleen nog n beetje het verschil tussen snelle en langzame suikers
mja die dingen weet ik geloof ik wel voor zover dat relevant is voor mij. ik heb nu berekend hoeveel eiwit/vet/carbs ik p/d nodig heb, daar had ik namelijk echt geen idee van.
Oud 20-03-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Vrij nauwkeurige beschrijving denk ik ^^
Oud 20-03-2013, 20:38
Carn
Carn is offline
IK VIND HET EEN MOOIE JURK SANN Caps.
Oud 20-03-2013, 20:38
Verwijderd
Citaat:
IK VIND HET EEN MOOIE JURK SANN Caps.
DIT VIND IK DISTURBING.
Oud 20-03-2013, 20:39
Carn
Carn is offline
haha, REMBO STYLING
Oud 20-03-2013, 20:39
Verwijderd
Mijn moeders trouwjurk kwam van REMBO STYLING
Oud 20-03-2013, 20:40
Verwijderd
The fuck! Ik hoor een Nederlandse stem terwijl hij op VTM staat. Ik ga kijken, we hebben blijkbaar een programma met Paul de Leeuw: Manneke Paul.
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil een jurk met een strak lijfje en een wijde rok, als ik ga trouwen. Het liefst met corset en niet te modern en al helemáál niet met kraaltjes of glittertjes erop *ril*. En de rok moet ook weer niet té wijd zijn.
Carn
Carn is offline
zozo.
Oud 20-03-2013, 20:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ben ik helegaar nie.
Oud 20-03-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Ik wil een jurk met een strak lijfje en een wijde rok, als ik ga trouwen. Het liefst met corset en niet te modern en al helemáál niet met kraaltjes of glittertjes erop *ril*. En de rok moet ook weer niet té wijd zijn.
*gniffel*

Mocht het ooit zo ver komen is het niet wit, dat is zeker. Wat het dan wel wordt? Als ik mijn zin krijg, is het waarschijnlijk een Victoriaanse of iets meer middeleeuwse jurk. Als het moderner moet, pfwa, dan zal ik wel zien wat ik verzin, waarschijnlijk komt dan de alto in mij naar boven.
Verwijderd
Citaat:
Ben ik helegaar nie.
Oh nee, dat is waar. Nou ja, je bent bij deze niet meer welkom op m'n bruiloft.

Verwijderd
Hihi.
Oud 20-03-2013, 20:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh nee, dat is waar. Nou ja, je bent bij deze niet meer welkom op m'n bruiloft.

Alsof ik op jouw bruiloft wil komen. Pff.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*gniffel*

Mocht het ooit zo ver komen is het niet wit, dat is zeker. Wat het dan wel wordt? Als ik mijn zin krijg, is het waarschijnlijk een Victoriaanse of iets meer middeleeuwse jurk. Als het moderner moet, pfwa, dan zal ik wel zien wat ik verzin, waarschijnlijk komt dan de alto in mij naar boven.
Die van mij wordt hoogstwaarschijnlijk ook niet wit, hoor. En ik wil geen halterjurk. En geen sleep, want ik wil normaal kunnen lopen
Verwijderd
Ja, want het wordt het beste feest van de eeuw. Wat zegt ik, van de geschiedenis van de mensheid! En dat heb je dan gemist. HA.

Oke, ik vlucht naar onzin voor het een bruilofttopic wordt
Oud 20-03-2013, 20:46
Carn
Carn is offline
ik had het plan om met enkele collega's die ook 'recentelijk' een woning gekocht hebben een gezamelijke housewarming te geven; gewoon ergens in een feestzaaltje, of kroeg. Hangen we wel wat foto's op van onze cribs; scheelt weer een hoop gedoe en troep thuis .
Oud 20-03-2013, 20:48
Verwijderd
Oh, nu het daar toch over gaat, hebben jullie (de vrouwen natuurlijk) al vanaf dat je kind was de perfecte bruiloft voor ogen gehad? En een boek met staaltjes en ideeën? En foto's van mooie jurken?

Ik zie dat namelijk vaak voorbij komen in series enzo en ik ben daar nooit mee bezig geweest en voor zover ik weet niemand die ik ken eigenlijk en ik zat op een meisjes(kost)school, dus ik was wel omringd door de 'doelgroep'.
Oud 20-03-2013, 20:48
Carn
Carn is offline
ik ben geen vrouw, en nee, gelukkig niet.
Oud 20-03-2013, 20:50
indigo
indigo is offline
Ik vind het wel een mooie jurk hoor sann! Is het een bruiloft waar de shopping queens heen gaan?
Oud 20-03-2013, 20:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh, nu het daar toch over gaat, hebben jullie (de vrouwen natuurlijk) al vanaf dat je kind was de perfecte bruiloft voor ogen gehad? En een boek met staaltjes en ideeën? En foto's van mooie jurken?

Ik zie dat namelijk vaak voorbij komen in series enzo en ik ben daar nooit mee bezig geweest en voor zover ik weet niemand die ik ken eigenlijk en ik zat op een meisjes(kost)school, dus ik was wel omringd door de 'doelgroep'.
God nee zeg ik ken ook niemand die dat heeft. Ik weet niet eens of ik wel wil trouwen.
Oud 20-03-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:

Hehe nee helemaal niet. Ik heb pas twee jaar geleden bedacht dat trouwen wel een gaaf excuus voor een awesome feest is. Wel veel gedoe.

Citaat:
Ik vind het wel een mooie jurk hoor sann! Is het een bruiloft waar de shopping queens heen gaan?

Je moet de jurk van de zus uitkiezen en de getuige kleden.
Oud 20-03-2013, 20:54
Miekje*
Miekje* is offline

Regels voor berichten