Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
negeer de pose (camera kon alleen op die hoogte staan, zelfontspanner bzzt)
Knap! Ik vind de lengte wel mooi zo, maar tot iets onder je kaak lijkt me ook mooi en dan of heel recht of voor iets langer dan achter.
Advertentie
Oud 03-04-2013, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Mja ik heb er ook weinig vertrouwen in.

Ik ben de laatste keer nogal teleurgesteld door een Brainwasher, dus daar zien ze mij niet meer terug
Dan zeg je: "ik wil niet door flippie geknipt worden." Doet mijn moeder ook altijd. Maar ik ben misschien ook niet het beste referentiekader, ik vind het al gauw goed en mijn haar doet toch wel wat het zelf wil. En als het niet goed uitpakt heb ik gewoon twee weken een rommeltje op mijn hoofd, met een haarband of zo. Maar ik heb wel echt rommelhaar van mezelf dus dat zie je dan toch niet.
Oud 03-04-2013, 14:24
Verwijderd
Of je houdt het lang en neemt een pony. Of je houdt het zo. Dat zijn denk ik de opties die ik zou overwegen.
Oud 03-04-2013, 14:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oeh, ook nog met Hugh Dancy <3

Jammer dat ik een mietje ben en eigenlijk helemaal niet houd van thrillers
Oud 03-04-2013, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Jij bent kaal?

And seconded! Ik heb al duizent jaar geen foto meer van je gezien, Kattepetat!
Thanks, en ja ik ben niet meer zo van de foto's sinds ik de crackwhorelook me eigen heb gemaakt door slaapgebrek.
Citaat:
Dan zeg je: "ik wil niet door flippie geknipt w
Dat zou ik niet durven
Oud 03-04-2013, 14:26
Verwijderd
Stel je niet aan Klaverhap, ik zie er duisent keer slechter uit, en heb niet eens jong.
Oud 03-04-2013, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Mads
Ja Mads! Maar in het artikel van VK wordt hij omschreven als de slechterik uit Bond () dus dat wilde ik even rechtzetten.
Oud 03-04-2013, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Knap! Ik vind de lengte wel mooi zo, maar tot iets onder je kaak lijkt me ook mooi en dan of heel recht of voor iets langer dan achter.
Lange bob heb ik wel eens gehad, dat was wel leuk. Pony ook, maar die viel hard tegen. Dus ja, ik denk dat lang laten toch wel de beste optie is. Maar het wordt zo saaaaai ik heb het al mijn hele leven zo.
Oud 03-04-2013, 14:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja Mads! Maar in het artikel van VK wordt hij omschreven als de slechterik uit Bond () dus dat wilde ik even rechtzetten.
Helaas kent het gemiddelde publiek hem niet anders. Terwijl hij dé bekende acteur uit DK is inderdaad.
Oud 03-04-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Stel je niet aan Klaverhap, ik zie er duisent keer slechter uit, en heb niet eens jong.
Ja eh, dit is natuurlijk wel een gunstige foto he. Dus troost je met de gedachte dat ik er meestal verrotter uitzie.
Oud 03-04-2013, 14:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lange bob heb ik wel eens gehad, dat was wel leuk. Pony ook, maar die viel hard tegen. Dus ja, ik denk dat lang laten toch wel de beste optie is. Maar het wordt zo saaaaai ik heb het al mijn hele leven zo.
Maar lang haar kan je wel fijn invlechten enzo

Anders doe je het iets korter, tot op de schouder ofzo, en dan strakker gesneden, bobstijl? Dan kan je er nog steeds van alles mee, maar is het toch net iets anders.
Oud 03-04-2013, 14:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik werd vanochtend wakker met een vreselijk naar gevoel, en ik voel me nog steeds tantoeslecht. Mentaal. Ik wil in bed blijven en niks hoeven.
Mss moet je gaan shredden. :')

Citaat:
Ik heb heel weinig/dun haar. Het valt niet (altijd) erg op omdat ik nog wat slag en soms krullen heb, maar voor de rest is er totaal niks mee te beginnen.
Hmm, dat is kut. een vriendin van me heeft echt bijna kale plekken, zo dun is d'r haar.
Als je slag hebt kan je 't mss fohnen met een 'diffuser', zo'n rond ding met van die puntjes, dan heb je ineens tantoe volume in je haar.

Mijn haar is uit zichzelf vrij huge, want het krult, dus ik kan niet tegelijkertijd m'n haar los en een sjaal om.
Oud 03-04-2013, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Maar lang haar kan je wel fijn invlechten enzo

Anders doe je het iets korter, tot op de schouder ofzo, en dan strakker gesneden, bobstijl? Dan kan je er nog steeds van alles mee, maar is het toch net iets anders.
Dat is zo, maar dan heb je qua mogelijkheden/praktischheid hetzelfde als langer, en dan verkies ik denk ik toch de ZWOELE charme van lang haar
Maar genoeg gezeurd over mijn haar bedankt voor de inzichten girlfriendssss.
Oud 03-04-2013, 14:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik heb het wetswijzigingsvoorstel hier voor me liggen ja, nice

Alleen de SGP en de PVV zijn tegen, joepie
De PVV is tegen? Had ik niet verwacht van een partij die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Wat een droeftoeter is Wilders toch, wel zeiken op de islam en hun verderfelijke ideologie, maar tegelijkertijd mensen beperken in hun vrijheid om geslacht te veranderen. Hypocriete kutkneus is het ook.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Vriendinnetje heeft gisteren een invlechtje langs mijn gezicht gemaakt en ik vind het echt tof. Ik wou dat ik dat ook kon
Verwijderd
Citaat:
Mss moet je gaan shredden. :')
Dit, maar dan srsly.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat is zo, maar dan heb je qua mogelijkheden/praktischheid hetzelfde als langer, en dan verkies ik denk ik toch de ZWOELE charme van lang haar
Maar genoeg gezeurd over mijn haar bedankt voor de inzichten girlfriendssss.
Ja euh, als je écht iets anders wil, moet je de tondeuse erbij pakken
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
De PVV is tegen? Had ik niet verwacht van een partij die vrijheid hoog in het vaandel heeft staan. Wat een droeftoeter is Wilders toch, wel zeiken op de islam en hun verderfelijke ideologie, maar tegelijkertijd mensen beperken in hun vrijheid om geslacht te veranderen. Hypocriete kutkneus is het ook.
Precies wat ik dacht..
Oud 03-04-2013, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Ja euh, als je écht iets anders wil, moet je de tondeuse erbij pakken
Een undercut is wel heel gaaf anders!
Oud 03-04-2013, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vind ik bij lang haar niet echt wat. Bij kort haar wel tof, zo'n lange pluk/kuif bovenop en de zijkanten kort
Oud 03-04-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Vind ik bij lang haar niet echt wat. Bij kort haar wel tof, zo'n lange pluk/kuif bovenop en de zijkanten kort
Volgens mij ben ik het daar wel mee eens ja bij lang haar ziet het er eerder onverzorgd uit.
Oud 03-04-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Dan toch maar gaan voor een pittig kort kapsel met een kek rood kleurtje! Je bent nu immers moeder en alles
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Muut, ik heb het pakje binnen! Ik ben wel nog even bezig met het openkrijgen denk ik
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
De undercut is de jeugdige voorloper van het 'kort pittig kapsel'.
'Oh ik ben zo lekker gek/apart, ik heb een underkut, lol!'
Oud 03-04-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
De undercut is de jeugdige voorloper van het 'kort pittig kapsel'.
'Oh ik ben zo lekker gek/apart, ik heb een underkut, lol!'
+1 met kusjes voor Trimm
Oud 03-04-2013, 14:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 03-04-2013, 14:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
+1 met kusjes voor Trimm
Oud 03-04-2013, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar als je jong bent kan je zo'n kapsel nog wel prima hebben vind ik
Oud 03-04-2013, 14:43
Verwijderd
Ik heb een undercut moeten googelen, want hallo, ik weet dat toch allemaal niet.
Maar plz, doe het niet!!!
Chick Rock
Chick Rock is offline
En als je het hoofd ervoor hebt natuurlijk.
Verwijderd
Hm. Naja ik ben ook niet 100% antikort meer eigenlijk. Voor mezelf nog wel, ik heb daar geen hoofd voor. Maar een stylish kort kapsel vind ik bij sommige vrouwen toch echt leuker dan een slappe saaie flats lang haar. Roodhaarstekeltjes is natuurlijk gewoon zum kotzen, om maar in Fancytermen te spreken. Maar sinds de vrouw van Kevin Spacey in House of Cards kan ik kort haar bij vrouwen best waarderen soms
Oud 03-04-2013, 14:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had vroegah heel kort haar (en kleurig) en als er toen al zoiets als de undercut hip was had ik 't vast ook genomen
Oud 03-04-2013, 14:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar als je jong bent kan je zo'n kapsel nog wel prima hebben vind ik
Tuurlijk, het zal ook wel staan, maar het straalt wel wat uit. Dat je kleren koopt die er 'lekker stoer' uitzien, bijvoorbeeld. Zoals de mevrouw bij de miss etam tegen me zei 'misschien kan je onder een jurkje eens motorlaarsjes proberen ofzo, dan is 't lekker stoer, lekker anders...'

Trut, ik heb kisten. :')
Oud 03-04-2013, 14:45
Verwijderd
Het is bij mij zo erg dat ik niet zo goed meer naar de kapper durf, omdat ik bang ben wat ze zegt van m'n haar, srsly. Ze begon de vorige keer al over een of ander extension-achtige oplossing.

Ik gebruik nu overigens shampoo voor dunner wordend verzwakt futloos verkankerd haar ( de for men-versie) en die werkt gelukkig wel een beetje.
Oud 03-04-2013, 14:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou wel van kort, maar zou het zelf niet zo snel meer kort knippen.
Oud 03-04-2013, 14:48
Verwijderd
Wat ben je een knapperd, Klaver

Ik zeg wel vaak 'doe maar wat' tegen mijn kapper, want hij is heel goed. De vorige keer deed hij iets magisch waardoor het continu vanzelf zo ging zitten. (Ik ben te lui om de shirtfoto eraf te knippen.) Maar hij is wel duur, like 50,- per knipbeurtje.
Oud 03-04-2013, 14:49
Verwijderd
Mensen ik word gek. Er is sinds 10 minuten geleden ofzo ineens bijna 100 euro van m'n rekening, terwijl ik geen afschrijving zie.

Noedelhap heeft het ook. We hebben ING. Meer mensen hiermee?

Ik word gek hoor, nu.
Oud 03-04-2013, 14:49
Verwijderd
Dat valt inderdaad heel mooi!
Oud 03-04-2013, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mensen ik word gek. Er is sinds een half uur geleden ineens bijna 100 euro van m'n rekening, terwijl ik geen afschrijving zie.

Ik word gek hoor, nu.
ehh ik ga even checken, ik heb ook ING
Oud 03-04-2013, 14:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die undercut is graflelijk.

Mensen, hebben jullie ook ING? Er is ineens 100 euro van mijn rekening af, zonder afschrijving?
Oud 03-04-2013, 14:52
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Bij mij niet (eerder geld erbij? Maar dat weet ik niet zeker) Kan het niet zijn dat er nu een aantal rekeningen verwerkt zijn ofzo?
Vowel
Vowel is offline
Hoe kan dat nou? En hoe weet je dat dan? Ben je ieder kwartier aan het F5'en in je internetbankieren?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mensen ik word gek. Er is sinds 10 minuten geleden ofzo ineens bijna 100 euro van m'n rekening, terwijl ik geen afschrijving zie.

Ik word gek hoor, nu.
Geen afschrijvingen, maar je ziet aan het saldo dat er geld mist? Ik heb ook ing, maar geen idee hoeveel geld er bijvoorbeeld gisteren op m'n rekening stond
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoe kan dat nou? En hoe weet je dat dan? Ben je ieder kwartier aan het F5'en in je internetbankieren?
Nee, maar ik keek gisteren nog, en vandaag niks uitgegeven, maar wel 100 euro minder
Oud 03-04-2013, 14:53
Verwijderd
pff volgens mij klopt het saldo inderdaad niet maar ik weet het dus ook niet zeker aaaah
Verwijderd
Citaat:
Ja toevallig wel, want ik verwacht mijn salaris, dus heb deze middag al een paar keer gekeken.

Heb sinds gistermiddag geen geld meer uitgegeven, en ZEKER niet bijna 100 euro.
Vowel
Vowel is offline
Hmm. Nou, misschien is de bank bellen wel een optie. Vind het maar vreemd hoor.
Oud 03-04-2013, 14:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Nee, maar ik keek gisteren nog, en vandaag niks uitgegeven, maar wel 100 euro minder
Soms duurt het even voordat rekeningen verwerkt zijn, dus dan staat er een datum van vorige week, maar is het nu pas afgeschreven.
Oud 03-04-2013, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb het saldo van nu even genoteerd voor de zekerheid
Oud 03-04-2013, 14:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Bij mij is er ook opeens 2000 euro weg.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten