Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() achja,, gelukkig maar dat iedereen andere muziek leuk vind anders was er alleen maar 1 stijl waar iedereen naar moest luisteren ![]() ik luister bijvoorbeeld ook heel graag naar UK Hardcore dit is een van me fave nummers |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik moet nog één was afhalen. Maar die is nog niet helemaal droog. En eigenlijk moet ik ook in gaan pakken voor mijn stagelopen in Delft, maar daar heb ik ook nog geen zin in. Eigenlijk heb ik ook niet zo 'n zin in stage
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat zien die mokkeltjes er leuk uit trouwens, die danseresjes in leggings/rokjes ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://open.spotify.com/app/lastfm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt kijken welke mensen er meer van jou muziek houden Het programma zoekt op basis van je luister gedrag naar bands/producers die jij misschien ook wel luisterbaar vind (zo heb ik heel veel nieuwe muziek leren kennen) Er zijn handige apps, zo kun je bijvoorbeeld een app toevoegen die jou een berichtje stuurt als een van je favoriete bands/producers ergens optreedt. En waar ik het ook handig voor vind, is om 'vergeten' nummers weer eens terug te horen. Het 'ooh hoe heette dat nummer ook alweer' komt nog maar zelden bij mij voor sinds ik last fm gebruik ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik gebruik meestal mijn forumnaam of iets anders raars. Maar dan vergeet ik hem meestal, en dan krijg je zoals nu die taferelen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://klassiekegedichten.net/index.php?id=14 bah dit is toch gewoon verschrikkelijk pretentieus en naar?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik was er om iets voor 8 al weer uit. Mezelf zou ik nog kunnen snoozen, maar mij blaas doet daar niet aan. En toen heb ik een bananenbrood gebakken en verder gedaan in de keuken (die een nieuwe opruimronde kon gebruiken na het bakken) en die is nu gedweild en glimt een beetje (niet overal). Nu volgt de badkamer, maar die had ik al gepoetst, alleen d vloer moet nog ^^ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|