Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo Saaierds. Er zijn vast mensen bij jullie die duisent ervaring hebben met het zoeken naar vliegtickets. Ik denk dat ik het er zelf ook wel aardig vanaf breng, maar ben benieuwd of jullie tips hebben.
Ik heb de hele maand december 2013 vrijgenomen. Mijn zus (met man en 15 kinderen) woont in Sydney en ik ga haar bezoeken, zelf rondreizen en ook samen met hun op vakantie, voor hen is start de zomervakantie op 16 december 2013. Ik wil graag zo goedkoop mogelijk vliegen, onder een aantal voorwaarden: minimaal 24 dagen tussen vertrek vanuit Europa en terugkomst in Europa, en vertrek en terugkomst in december, precieze data maken me geen klap uit. Ik heb geen interesse in het doorbrengen van tijd in andere landen, dus bijvoorbeeld twee dagen in Singapore of zo is voor mij geen optie. Sterker nog, ik wil niet langer dan een uur of 4 doorbrengen op een of ander vliegveld bij een transfer. Ik wil ook aankomen in Sydney en daar weer vertrekken, dus andere Australische steden zijn voor deze reis geen optie (wil grote koffer bij zus dumpen voor ik zelf ga rondtrekken). De vertrekplaats in Europa mag iedere plaats zijn in de Benelux, en tevens iedere plaats in West- en Zuid-Duitsland en en Noord-Frankrijk. Ter voorbeeld: allebei mijn eerdere buiten-Europese reizen ben ik vanaf Frankfurt vertrokken, dat is voor mij minder reistijd dan Schiphol (leve de ICE) ![]() Ik besef dat dit nogal wat voorwaarden en verschillende soorten opties/flexibiliteiten zijn. Ik heb bijvoorbeeld nog geen site gevonden die echt goed inspeelt op de combinatie van flexibel vertrekpunt en flexibele reisdata. Is er iemand die dit erg leuk vindt om te doen en voor mij zou willen zoeken? ![]() Alvast dank! Ik gebruik zelf overigens voornamelijk skyscanner. |
![]() |
||
Citaat:
vliegen van frankfurt naar sydney voor 1000 euro Volgens mij ben je sowieso tussen de 900 en 1200 euro kwijt.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hebben nog 2 weken school en volgende week heeft mijn mentor een gesprek met de coördinator over hoe ze me gaan aanpakken, om me toch nog te laten slagen. Dat gesprek zou 4 weken geleden al plaats hebben gevonden. nu heeft het geen zin meer. Het schooljaar is bijna te einde en als de examens zijn, zijn ze massaal op vakantie. Maar toch gaan ze het doen, dat ze niet kunnen zeggen: we hebben niets gedaan. fack school.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Hier wel! Met een linkje anders?
|
Ik vind het vooral tof dat ik elk moment Woody verwacht
![]() Oh, en wtf Facebook: Account tijdelijk niet beschikbaar. Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege een probleem met de site. Wij verwachten dat dit probleem spoedig zal worden verholpen. probeer het opnieuw. over een paar minuten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En Iron Sky misschien.
En mijn naaimachine is terug ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik mis een product in de Eetmeter
Het is niet mogelijk om zelf producten aan de Eetmeter toe te voegen, omdat wij alleen betrouwbare informatie willen geven over producten. Pas als er voldoende gegevens bekend zijn van een product kan deze in de Eetmeter terecht komen. Deze informatie moet van de fabrikant komen en wordt dan toegevoegd aan het Nederlandse Voedingsstoffenbestand. Als producten hier in staan, komen ze ook in de Eetmeter terecht. Wat een faalding.
|
|