Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Deed me denken aan die forumer die alle forumsters op hun profielpagina/fotoboekpagina begroette met 'hallotjes '

Verder vind ik dat je het gewoon moet kunnen hebben over eten, voedingswaarden, wegen en wikken, en dat gezeik om triggers. We zitten hier niet op Psych/LJH!
namen willen we horen, namen.
Advertentie
Oud 10-04-2013, 13:49
Verwijderd
Hallo Saaierds. Er zijn vast mensen bij jullie die duisent ervaring hebben met het zoeken naar vliegtickets. Ik denk dat ik het er zelf ook wel aardig vanaf breng, maar ben benieuwd of jullie tips hebben.

Ik heb de hele maand december 2013 vrijgenomen. Mijn zus (met man en 15 kinderen) woont in Sydney en ik ga haar bezoeken, zelf rondreizen en ook samen met hun op vakantie, voor hen is start de zomervakantie op 16 december 2013.

Ik wil graag zo goedkoop mogelijk vliegen, onder een aantal voorwaarden: minimaal 24 dagen tussen vertrek vanuit Europa en terugkomst in Europa, en vertrek en terugkomst in december, precieze data maken me geen klap uit. Ik heb geen interesse in het doorbrengen van tijd in andere landen, dus bijvoorbeeld twee dagen in Singapore of zo is voor mij geen optie. Sterker nog, ik wil niet langer dan een uur of 4 doorbrengen op een of ander vliegveld bij een transfer. Ik wil ook aankomen in Sydney en daar weer vertrekken, dus andere Australische steden zijn voor deze reis geen optie (wil grote koffer bij zus dumpen voor ik zelf ga rondtrekken). De vertrekplaats in Europa mag iedere plaats zijn in de Benelux, en tevens iedere plaats in West- en Zuid-Duitsland en en Noord-Frankrijk. Ter voorbeeld: allebei mijn eerdere buiten-Europese reizen ben ik vanaf Frankfurt vertrokken, dat is voor mij minder reistijd dan Schiphol (leve de ICE) .

Ik besef dat dit nogal wat voorwaarden en verschillende soorten opties/flexibiliteiten zijn. Ik heb bijvoorbeeld nog geen site gevonden die echt goed inspeelt op de combinatie van flexibel vertrekpunt en flexibele reisdata.

Is er iemand die dit erg leuk vindt om te doen en voor mij zou willen zoeken? en ok, ik snap dat die kans niet groot is. Dus vraag twee: welke sites raden jullie aan om te gebruiken bij het zoeken gezien alle voorwaarden/flexibele punten?

Alvast dank!

Ik gebruik zelf overigens voornamelijk skyscanner.
Oud 10-04-2013, 13:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
namen willen we horen, namen.
Ik weet de naam niet meer.
Maar als het goed is heb je er zelf ook één ontvangen, hij ging elke forumster zowat langs. Zo niet, niet getreurd, hij was toch je type niet.
Oud 10-04-2013, 13:55
Verwijderd
Oh ik las niet goed, ik dacht dat het over een bekende forummer op facebook ging
Oud 10-04-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht, een Magicmeet!

Maar niet dus.
Door deze post ben ik op het idee gekomen om mijn kaarten maar 's te verkopen
Oud 10-04-2013, 14:02
Signy
Signy is offline
Citaat:
Hallo Saaierds. Er zijn vast mensen bij jullie die duisent ervaring hebben met het zoeken naar vliegtickets. Ik denk dat ik het er zelf ook wel aardig vanaf breng, maar ben benieuwd of jullie tips hebben.

Ik gebruik zelf overigens voornamelijk skyscanner.
ik heb ff vliegtickets.nl gebruikt

vliegen van frankfurt naar sydney voor 1000 euro

Volgens mij ben je sowieso tussen de 900 en 1200 euro kwijt.
Oud 10-04-2013, 14:02
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Verder vind ik dat je het gewoon moet kunnen hebben over eten, voedingswaarden, wegen en wikken, en dat gezeik om triggers. We zitten hier niet op Psych/LJH!
ik vond het vooral suf dat het al veeeeel te lang alleen maar over eten en sporten ging. Saai!! (ha-ha)
Oud 10-04-2013, 14:08
Verwijderd
Ik heb opeens een dikke vette ik- ben - moe - bui.
Oud 10-04-2013, 14:08
Miekje*
Miekje* is offline
Hallo forumvolk. Ik heb op dit moment pauze van extra lessen biologie, las voorbereiding op het HBO. En het is LEUK
Oud 10-04-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
ik heb ff vliegtickets.nl gebruikt

vliegen van frankfurt naar sydney voor 1000 euro

Volgens mij ben je sowieso tussen de 900 en 1200 euro kwijt.
Ik heb precies dezelfde reis nog 6 euro goedkoper gezien Ik snap dat het een duur geintje wordt. Ik zit zelf inderdaad op net iets meer dan 1000 euro momenteel als goedkoopste reis binnen de voorwaarden. Ik ben vooral benieuwd of iemand inderdaad een prijs van rond de 900 euro (of nog goedkoper, al lijkt me dat onmogelijk) kan vinden!
Oud 10-04-2013, 14:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hallo Saaierds. *verhaal*
Ik weet dat het erg verleidelijk is om internet te gebruiken voor zulke dingen, maar zou je niet eens langs het reisbureau gaan?
Oud 10-04-2013, 14:32
Verwijderd
Ja dat was ik inderdaad ook nog van plan, laat de expert hierin het werk doen! maar ik heb graag wat vergelijkingsmateriaal voor ik naar het reisbureau ga
Oud 10-04-2013, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Wohh ik overweeg een glasvezelabonnement te nemen met een 'gratis' premium account. Vraag me af of ik het veel ga gebruiken maar op zich is het idee wel oké. Ben benieuwd hoeveel van mijn gading ze hebben.
Ik heb ook een gratis premium account bij de KPN, gebruik het toch vaker dan ik dacht. Er zitten wat leuke addons bij (muziekrecensies waarbij je meteen het album kan luisteren, radio à la last.fm, grappige afspeellijstverzamelaars en meer van dat soort) en op de telefoon werkt het ook wel strak.
Oud 10-04-2013, 14:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja dat was ik inderdaad ook nog van plan, laat de expert hierin het werk doen! maar ik heb graag wat vergelijkingsmateriaal voor ik naar het reisbureau ga
Mja, snap ik ook wel.
Oud 10-04-2013, 14:51
Swlabr
Swlabr is offline
E_Y_E is pussywhipped.
Oud 10-04-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb precies dezelfde reis nog 6 euro goedkoper gezien Ik snap dat het een duur geintje wordt. Ik zit zelf inderdaad op net iets meer dan 1000 euro momenteel als goedkoopste reis binnen de voorwaarden. Ik ben vooral benieuwd of iemand inderdaad een prijs van rond de 900 euro (of nog goedkoper, al lijkt me dat onmogelijk) kan vinden!
Je weet dat je je cookies moet verwijderen of met verschillende ips kijken? Ik heb er geen verstand van, maar ik heb vaak genoeg horen vertellen dat hoe vaker je kijkt, hoe hoger de prijs wordt.
Oud 10-04-2013, 14:56
Verwijderd
We hebben nog 2 weken school en volgende week heeft mijn mentor een gesprek met de coördinator over hoe ze me gaan aanpakken, om me toch nog te laten slagen. Dat gesprek zou 4 weken geleden al plaats hebben gevonden. nu heeft het geen zin meer. Het schooljaar is bijna te einde en als de examens zijn, zijn ze massaal op vakantie. Maar toch gaan ze het doen, dat ze niet kunnen zeggen: we hebben niets gedaan. fack school.
Oud 10-04-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat je je cookies moet verwijderen of met verschillende ips kijken? Ik heb er geen verstand van, maar ik heb vaak genoeg horen vertellen dat hoe vaker je kijkt, hoe hoger de prijs wordt.
Incognitobrowsen is al genoeg.
Oud 10-04-2013, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Incognitobrowsen is al genoeg.
Klopt, die heb ik ook horen vallen.

Ik heb zelf nu net 1 keer gevlogen, maar ik heb het wel opgeslagen voor als ik het zelf ooit kan betalen
Oud 10-04-2013, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Klopt, die heb ik ook horen vallen.

Ik heb zelf nu net 1 keer gevlogen, maar ik heb het wel opgeslagen voor als ik het zelf ooit kan betalen
Ik ga nooit verder dan Londen, en dan is Ryanair altijd het goedkoopst.
Oud 10-04-2013, 15:08
Verwijderd
bweh ik voel me zwaar ellendig, kan niet eens een slok water binnenhouden heb net een domperidom en paracetamol genomen dus hopelijk voel ik me over een half ietsje beter.
Oud 10-04-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
bweh ik voel me zwaar ellendig, kan niet eens een slok water binnenhouden heb net een domperidom en paracetamol genomen dus hopelijk voel ik me over een half ietsje beter.
Probeer eens een King Pepermuntje (of Mentos als je geen King hebt)
Oud 10-04-2013, 15:21
Verwijderd
Gemberthee
Oud 10-04-2013, 15:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik ben gewoon nog Snebbel en ik was hier inderdaad gisteren nog Verder wil ik voorstellen om allemaal weer lief en sagt te doen tegen elkaar. Kusjes!
Oud 10-04-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Ik ben gewoon nog Snebbel en ik was hier inderdaad gisteren nog Verder wil ik voorstellen om allemaal weer lief en sagt te doen tegen elkaar. Kusjes!
Haha dat vind ik een echte Snebbel-post, zoiets zou ik nooit zeggen
Oud 10-04-2013, 15:36
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Haha dat vind ik een echte Snebbel-post, zoiets zou ik nooit zeggen

Oud 10-04-2013, 15:38
Verwijderd
OOH sorry ik bedoelde het juist echt als een compliment!! Ik bedoelde dat ik zoiets liefs meestal niet zeg, maar nu ik het terug lees staat het er heel stom

Dat is eigenlijk precies ook weer mijn punt dat ik dus niet op jouw manier post haha
Oud 10-04-2013, 15:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
OOH sorry ik bedoelde het juist echt als een compliment!! Ik bedoelde dat ik zoiets liefs meestal niet zeg, maar nu ik het terug lees staat het er heel stom

Dat is eigenlijk precies ook weer mijn punt dat ik dus niet op jouw manier post haha
Oh zo Dan is dat wel een heel lief compliment
Oud 10-04-2013, 15:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En post je dus lievere dingen dan je zelf denkt
Verwijderd
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Muaaah ik heb echt weer een vette nieuwe achtergrond

Spoiler
Verwijderd
nu durf ik niks meer te posten
Oud 10-04-2013, 15:44
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
nu durf ik niks meer te posten
Sorry
Oud 10-04-2013, 15:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo, vet toffe wallpaper

Oeh, en vanavond wordt mijn pc gefikst althans, stofvrij gemaakt. Yay!
Oud 10-04-2013, 15:45
Verwijderd
je plaatje doet het niet
Oud 10-04-2013, 15:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hier wel! Met een linkje anders?
Oud 10-04-2013, 15:48
Verwijderd
Met linkje wel! Leuk, mooi perspectief!
Oud 10-04-2013, 15:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind het vooral tof dat ik elk moment Woody verwacht

Oh, en wtf Facebook: Account tijdelijk niet beschikbaar.

Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege een probleem met de site. Wij verwachten dat dit probleem spoedig zal worden verholpen. probeer het opnieuw. over een paar minuten.
Oud 10-04-2013, 15:58
Verwijderd

Ik heb deze op mijn laptop
Oud 10-04-2013, 16:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die is ook leuk ik doe meestal Disney dingen, want Disney of donkere dingen, omdat ik mijn laptop niet uit zet als ik ga slapen en ik niet verblind wil worden door mijn wp
Oud 10-04-2013, 16:24
Geality
Geality is offline
Citaat:
Ik vind het vooral tof dat ik elk moment Woody verwacht

Oh, en wtf Facebook: Account tijdelijk niet beschikbaar.

Je account is tijdelijk niet beschikbaar vanwege een probleem met de site. Wij verwachten dat dit probleem spoedig zal worden verholpen. probeer het opnieuw. over een paar minuten.
Hier na een uur nog steeds
Oud 10-04-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
hee
Oud 10-04-2013, 16:26
Verwijderd
Citaat:
omdat ik mijn laptop niet uit zet als ik ga slapen en ik niet verblind wil worden door mijn wp
Waarom zet je je laptop niet uit als je gaat slapen?
Oud 10-04-2013, 16:33
Verwijderd
weet iemand misschien een leuke (redelijk nieuwe) film of game waar goede quotes in zitten om te verwerken in een Hardcore/Industrial track?
Oud 10-04-2013, 16:34
Verwijderd
God bless America moet vast iets uit te halen zijn.
Oud 10-04-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
God bless America moet vast iets uit te halen zijn.
Zal eens downen, Dank je!
Oud 10-04-2013, 16:36
Verwijderd
En Iron Sky misschien.

En mijn naaimachine is terug Ik ben allemaal vogeltjes aan het in elkaar zetten. Dadelijk moet ik naar de AH en de IKEA (nou ja, moeten, er zijn wat dingen dik in de aanbieding die ik wel grof verbruik en ik moet nog wat opslagbakken hebben en al mijn andere bakken zijn van de IKEA dus het is wel handig als die netjes stapelbaar blijven).
Oud 10-04-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
weet iemand misschien een leuke (redelijk nieuwe) film of game waar goede quotes in zitten om te verwerken in een Hardcore/Industrial track?
http://www.imdb.com/title/tt1217209/
Oud 10-04-2013, 16:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik mis een product in de Eetmeter

Het is niet mogelijk om zelf producten aan de Eetmeter toe te voegen, omdat wij alleen betrouwbare informatie willen geven over producten. Pas als er voldoende gegevens bekend zijn van een product kan deze in de Eetmeter terecht komen. Deze informatie moet van de fabrikant komen en wordt dan toegevoegd aan het Nederlandse Voedingsstoffenbestand. Als producten hier in staan, komen ze ook in de Eetmeter terecht.

Wat een faalding.
Oud 10-04-2013, 16:38
Verwijderd
Oh en EYE, GoT zal ook een wereld van inspirerende quotes bieden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten