Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dingen die ik wil hebben koop ik meestal gewoon.
![]() Maar mijn probleem is ook voornamelijk dat ik niet klaar ben met 4 dingen ofzo, want kerst en mijn verjaardag worden ongeveer gelijk gevierd, dus er moet ook echt wel veel verschillende dingen op mijn verlanglijst. Anders krijg ik 3 keer hetzelfde boek ofzo./ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maakte altijd een uitgebreide verlanglijst waar iedereen wel iets in een bepaalde prijscategorie kon vinden. Vorig jaar heb ik het bij een uitgebreide boekenlijst gehouden (was vooral voor mijn grootouders, alles was makkelijk bij de Standaard te halen), maar alsnog kwamen ze dan met 50 tinten als extra aanzetten (als verrassing, alsof ik nog wist welke 40 boeken er op die lijst stonden) ^^ Nou ja, dat heb ik omgewisseld voor 2 boeken van Tonke Dragt, 1 dvd en een kookboekje, daar was ik veel gelukkiger mee ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder vind ik geld ook altijd prima, dan gaat dat gewoon naar een mooi spaardoel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wilde eerst ook een wafelijzer voor mijn verjaardag vragen! Maar ook gewichtjes, en die hadden prioriteit. En verder heeft er niemand gevraagd wat ik wilde, dus ik heb geen wafelijzer. Blijft die mooi staan voor Sint/volgend jaar, want ik weet ook nooit iets behalve boeken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder heeft een tostidingmaker met wisselbare platen. Wafels, tosti's en nog iets. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|