Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2013, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Eerst vroeg ik altijd een boek, maar vorig jaar kreeg ik een ereader dus nu heb ik 500 ongelezen boeken en dat is wel even voldoende
Met ereaders en digiboeken kun je geen mooie bibliotheek vullen!

Wat sommige dingen betreft ben ik een beetje materialistisch.

En ik lees vis en ik zing weer 'visvislangevisdievannachtgeborenis' pfff.
Advertentie
Oud 12-04-2013, 14:50
Verwijderd
Mja, ik snap dat nooit zo dat mensen niks weten. Er zijn zoveel dingen die ik kan gebruiken, wil hebben, leuk vind maar zelf niet zou kopen, verzamel...

En nu is geld zeker ook altijd welkom.
Oud 12-04-2013, 14:52
Verwijderd
Dingen die ik wil hebben koop ik meestal gewoon.

Maar mijn probleem is ook voornamelijk dat ik niet klaar ben met 4 dingen ofzo, want kerst en mijn verjaardag worden ongeveer gelijk gevierd, dus er moet ook echt wel veel verschillende dingen op mijn verlanglijst. Anders krijg ik 3 keer hetzelfde boek ofzo./
Oud 12-04-2013, 14:53
Verwijderd
Mijn probleem is dit jaar vooral dat ik voor kerst alles heb gekregen dat ik wilde en dat er in de tussentijd geen wensen bij zijn gekomen!
Oud 12-04-2013, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Dingen die ik wil hebben koop ik meestal gewoon.

Maar mijn probleem is ook voornamelijk dat ik niet klaar ben met 4 dingen ofzo, want kerst en mijn verjaardag worden ongeveer gelijk gevierd, dus er moet ook echt wel veel verschillende dingen op mijn verlanglijst. Anders krijg ik 3 keer hetzelfde boek ofzo./
Mjuh, dat deed ik ook. Maar nu is er geen geld meer, dus tja.

Ik maakte altijd een uitgebreide verlanglijst waar iedereen wel iets in een bepaalde prijscategorie kon vinden. Vorig jaar heb ik het bij een uitgebreide boekenlijst gehouden (was vooral voor mijn grootouders, alles was makkelijk bij de Standaard te halen), maar alsnog kwamen ze dan met 50 tinten als extra aanzetten (als verrassing, alsof ik nog wist welke 40 boeken er op die lijst stonden) ^^ Nou ja, dat heb ik omgewisseld voor 2 boeken van Tonke Dragt, 1 dvd en een kookboekje, daar was ik veel gelukkiger mee
Oud 12-04-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Met ereaders en digiboeken kun je geen mooie bibliotheek vullen!

Wat sommige dingen betreft ben ik een beetje materialistisch.

En ik lees vis en ik zing weer 'visvislangevisdievannachtgeborenis' pfff.
Mja, ik ga nu vooral voor gemak qua lezen, die thuisbibliotheek moet maar wachten

Verder vind ik geld ook altijd prima, dan gaat dat gewoon naar een mooi spaardoel
Oud 12-04-2013, 15:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Afgerond! Heeft nog een boel gezeur gekost (docent wilde een cijfer niet doorgeven, zelfs niet nadat de examencommissie had aangegeven dat het gewoon doorgegeven moest worden ), maar uiteindelijk dus goed gekomen
Huh, wat is dat voor iets raars dan (en wie was dat? )? Maar fijn dat het in ieder geval klaar is
Oud 12-04-2013, 15:16
Verwijderd
Boeken <3 Ik wilde sinds vroeger al een soort van thuisbibliotheek met heel veel licht en een raam met een hele grote vensterbank waar je in kunt zitten en boeken, heel veel boeken.
Oud 12-04-2013, 15:18
Verwijderd
Jee rondje gefietst tussen de buien door en het was superzonnig en warm
Oud 12-04-2013, 15:19
Verwijderd
Ik wilde eerst ook een wafelijzer voor mijn verjaardag vragen! Maar ook gewichtjes, en die hadden prioriteit. En verder heeft er niemand gevraagd wat ik wilde, dus ik heb geen wafelijzer. Blijft die mooi staan voor Sint/volgend jaar, want ik weet ook nooit iets behalve boeken.
Oud 12-04-2013, 15:29
Verwijderd
Para naamzoek, natuurlijk heb je immer toestemming mij te pm'en!
Oud 12-04-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Huh, wat is dat voor iets raars dan (en wie was dat? )? Maar fijn dat het in ieder geval klaar is
Iemand van BC, tegen mij altijd heel positief en vriendelijk, en dan achter m'n rug op naar de examencommissie stappen (terwijl die mij al groen licht hadden gegeven). Maar goed, uiteindelijk gaf ze een 8 door als eindcijfer, prima Ze had ook een 5,6 kunnen doorgeven ofzo.
Oud 12-04-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik moet eigenlijk nog een cadeautje kopen voor m'n opa die zondag jarig is, maar ik heb echt geen idee wát. Wat geven jullie zoal aan grootouders?
Ik heb mijn oma ooit een Laafje cadeau gedaan. Gewoon een prullariabeeldje. Fucking schot in de roos of ze was een formidabele actrice.
Oud 12-04-2013, 15:43
Verwijderd
Bijna alles ingepakt en het begint te onweren.
Oud 12-04-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Bijna alles ingepakt en het begint te onweren.
Ah, ik dacht al dat ik gerommel hoorde!
Oud 12-04-2013, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou, ik neem nog maar een stuk cake En zelfs dan zijn er nog 9 porties over dat krijg ik nooit op.
Verwijderd
Hier nog niets, maar het werd al wel voorspeld.

Ik vind het echt moeilijk te geloven dat het morgen en overmorgen chill en lekker weer wordt, maar ze houden het nog steeds vol . Ik hoop het maar, een keertje lekker weer met een wedstrijd is ook wel eens leuk.
Chick Rock
Chick Rock is offline
O wait, maandag heb ik een vergadering, kan ik de cake wel meenemen
Oud 12-04-2013, 15:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier nog niets, maar het werd al wel voorspeld.

Ik vind het echt moeilijk te geloven dat het morgen en overmorgen chill en lekker weer wordt, maar ze houden het nog steeds vol . Ik hoop het maar, een keertje lekker weer met een wedstrijd is ook wel eens leuk.
Morgen nog niet, zondag pas. Semi-mooi, volgens weeronline.
Oud 12-04-2013, 15:51
Verwijderd
Ik vind min. 5 graden en max. 13 graden al mooi weer ondertussen . Regen wordt er ook niet echt voorspeld, en windkracht 4 is ook prima mee om te gaan
Oud 12-04-2013, 15:56
Verwijderd
Ik vind het prrrrima weer dit.
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde eerst ook een wafelijzer voor mijn verjaardag vragen! Maar ook gewichtjes, en die hadden prioriteit. En verder heeft er niemand gevraagd wat ik wilde, dus ik heb geen wafelijzer. Blijft die mooi staan voor Sint/volgend jaar, want ik weet ook nooit iets behalve boeken.
Ik lust geen gebakken wafels (op brusselse en stroop na), dus ik ben helemaal niks met een wafelijzer. Al heb ik dan wel een reden om deeg te maken en dat op te vreten
Mijn moeder heeft een tostidingmaker met wisselbare platen. Wafels, tosti's en nog iets.

Citaat:
Ik heb mijn oma ooit een Laafje cadeau gedaan. Gewoon een prullariabeeldje. Fucking schot in de roos of ze was een formidabele actrice.
Mijn oma is zo met engeltjes.

Citaat:
Ah, ik dacht al dat ik gerommel hoorde!
Hier zelfs ook. En hevige pijpestelende stortbuien! Groot onweer is dat dan.
Verwijderd
Of nou ja. Het is een verbetering van ijs langs de randen van het parcours en een sneeuwstorm en windkracht 7.
Oud 12-04-2013, 16:21
Verwijderd
Vieze snoek, vieze snoek, in zijn taart legt hij een broek.
Wiens broek is het? Geen idee. In de soep legt hij er twee.
Snoek, houd op met al die broeken! Mensen zullen ze wel zoeken!
Maar Snoek zegt 'ach joh' en 'welnee'. De vierde broek gaat in de thee.
Oud 12-04-2013, 16:21
Verwijderd
AAAAAAAAAAAAAAH

Het bestuur van mijn vereniging heeft goed gekeurd dat ik morgen stuur . Dit voelt echt als een partij pluimen die in mijn reet wordt gestoken achter elkaar aan ik ben echt helemaal hyper nu
Oud 12-04-2013, 16:23
Verwijderd
Dat is een gedicht dat ik zojuist heb geschreven voor Turk February. Ik draag hem op aan Turk February en aan zoetwaterreservaat Het Ankertje.
Oud 12-04-2013, 16:28
Qimm
Qimm is offline
zo, stortbui hier ineens Net op tijd weer binnen
Oud 12-04-2013, 16:37
Verwijderd
Ik breek net een glas dat ik al een eeuwigheid heb (ooit gekregen voor een verjaardag) en pas sinds een half jaar durf te gebruiken. Er stond een vogel op

Minder afwas vanavond, dat dan weer wel
Oud 12-04-2013, 16:41
Qimm
Qimm is offline
ik breek ook altijd alleen maar mijn fijne en mooie glazen, de lelijke en onhandige lijken alles te overleven....
Oud 12-04-2013, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is een gedicht dat ik zojuist heb geschreven voor Turk February. Ik draag hem op aan Turk February en aan zoetwaterreservaat Het Ankertje.
hopelijk gaan jullie je voortplanten!
Oud 12-04-2013, 16:49
Verwijderd
Citaat:
hopelijk gaan jullie je voortplanten!
Oh, ohja, dat weet jij natuurlijk nog niet. We zijn al anderhalf jaar uit elkaar. Maar dat ging nogal dramaloos (we waren 't er allebei over eens en hadden qua D-Day gewoon een datum afgesproken) en na een week geen contact verveelden we ons heel erg dus toen zijn we maar ·._.·´¯ (f) bffs (f) ¯`·._.· geworden.
Oud 12-04-2013, 16:52
Verwijderd
Een tijdje geleden had hij een leuke chick aan de haak geslagen en toen ging hij naar New York en bracht hij bonbons voor haar mee en toen stuurde ze me er een met de post, in een envelopje. <3
Oud 12-04-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Oh, ohja, dat weet jij natuurlijk nog niet. We zijn al anderhalf jaar uit elkaar. Maar dat ging nogal dramaloos (we waren 't er allebei over eens en hadden qua D-Day gewoon een datum afgesproken) en na een week geen contact verveelden we ons heel erg dus toen zijn we maar ·._.·´¯ (f) bffs (f) ¯`·._.· geworden.
Ik wist dat al, maar alsnog hoop ik het. Of anders met vergelijkbare iemanden.
Oud 12-04-2013, 16:59
Verwijderd
Ik vind het erg leuk om over Derrida of het postmodernisme te lezen, maar Raf en Syl interesseren me ook MATELOOS!
Verwijderd
Ja, als we 39 zijn en onze eierstokken klapperen en we hebben allebei geen partnerrrr dan nemen we wel een soort kind samen. Maar dan wel zonder seks want dat zou incest zijn.
Verwijderd
Ik bedoel een gewoon kind. Ik weet niet waarom ik 'een soort kind' zei. Misschien omdat ik tijdens het schrijven dacht dat kinderen onder een bepaalde leeftijd meer huisdieren dan mensen zijn.
Oud 12-04-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
het ankertje
Oud 12-04-2013, 17:10
Verwijderd
mijn jong heeft een vriendje op bezoek.
Spoiler
Oud 12-04-2013, 17:11
Verwijderd
maar goed, ik haat bijna alle kinderen die niet van mezelf zijn en dat zijn er dus een heleboel.
Oud 12-04-2013, 17:17
Verwijderd
Maar beter treffen we inderdaad gewoon vergelijkbare iemanden en dan worden we met z'n vieren zo'n creepy vriendenkwartet.
Oud 12-04-2013, 17:17
Verwijderd
WEEEEEEKEEEND!~!
Oud 12-04-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:
eeeeh nee. -_-
Oud 12-04-2013, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, als we 39 zijn en onze eierstokken klapperen en we hebben allebei geen partnerrrr dan nemen we wel een soort kind samen. Maar dan wel zonder seks want dat zou incest zijn.
Ga je dan je eicellen invrienzen of vind je een soort kind met mankementjes wel interessant?
Oud 12-04-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ga je dan je eicellen invrienzen of vind je een soort kind met mankementjes wel interessant?
35 dan, of wanneer beginnen mensen zich ernstig zorgen te maken. Ik ben een hongerlijdende zesentwintigjarige tekenaar zonder brandende kinderwens dus ik hoef hier voorlopig nog niet over na te denken.
Oud 12-04-2013, 17:27
Verwijderd
para, er komt een charms expo in groningen
Oud 12-04-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
para, er komt een charms expo in groningen
NOH! Wanneeer en wat is er te zien?

Had ik maar nog OV.
Oud 12-04-2013, 17:31
Verwijderd
Ah wacht, ik zie het al, kunstenaars die door hem geïnspireerd zijn. Dat is waarschijnlijk minder interessant dan z'n eigen werk in welke vorm dan ook, maar toch was ik er graag heen gegaan. Misschien als ik toevallig in de buurt ben.
Oud 12-04-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
35 dan, of wanneer beginnen mensen zich ernstig zorgen te maken. Ik ben een hongerlijdende zesentwintigjarige tekenaar zonder brandende kinderwens dus ik hoef hier voorlopig nog niet over na te denken.
Ik weet het niet precies hoor, maar het was geloof ik dat je als je 26 bent je iets van 0,2 procent kans op een downy hebt en als je 34 was alweer heel veel meer. Het loopt in elk geval heel erg snel op.
En he, hou's op met hongerlije, je hebt Fizzle toch gehoord!
Oud 12-04-2013, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het niet precies hoor, maar het was geloof ik dat je als je 26 bent je iets van 0,2 procent kans op een downy hebt en als je 34 was alweer heel veel meer. Het loopt in elk geval heel erg snel op.
En he, hou's op met hongerlije, je hebt Fizzle toch gehoord!
Oja! Sorry! Ik zal snel een kopje olijfolie drinken om het goed te maken.
Oud 12-04-2013, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Ah wacht, ik zie het al, kunstenaars die door hem geïnspireerd zijn. Dat is waarschijnlijk minder interessant dan z'n eigen werk in welke vorm dan ook, maar toch was ik er graag heen gegaan. Misschien als ik toevallig in de buurt ben.
Nee, ik bedoel, zou je mee willen doen?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten