Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://nos.nl/op3/artikel/489134-gez...-dode-kat.html |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Het is wel iets waar ik af en toe over nadenk/tegenaanloop. Vind ik vrouwen die te dichtbij komen niet interessant genoeg voor een relatie omdat ze oprecht niet leuk genoeg zijn, of omdat ik bang ben weer gekwetst te worden? Ik zou heel graag weer die kriebels hebben, zelfs als het verder niets wordt, gewoon om te weten dat het wel nog kan. /serieus ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() en denk het niet, ze komen niet buiten en schro is te dom en koen te lui dus al zouden ze de optie hebben zou er niet veel van komen denk ik. Citaat:
![]() Mijn ene kat is al jaren vermist wel ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja hallo lulhoofd ![]() ![]() Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe meer je gaat vergelijken, snel signaleren en analyseren van alles. Op je 18e stopte je heus niet met een contact want je had al bedacht dat je eigenlijk niet zoveel voor diegene voelde. Het kwam dan neer op haha ja we doen dingen samen oei seks pfff eigenlijk wil ik wel vriendjevriendinnetje zijn. Ouder heb je makkelijker seks waarbij al vaststaat wat je daar nou eigenlijk mee wil, of iets er óóit in zit. Boven een bepaalde leeftijd sloop je het dus vaak voor jezelf. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Natuurlijk vind ik het dan superkut dat is stiekem nu juist kern van het 'probleem' dat ik doodsbang ben om dat gevoel weer te hebben ![]() ![]() ![]() ![]() Ja zoiets vermoed ik ook maar sloop ik dan nu niet gewoon alles vantevoren al? ![]() ![]() Ach meest waarschijnlijk denk ik er gewoon veel te veel over na en komt alles wel vanzelf goed als ik tegen de ware aanloop (letterlijk, gezien mijn lompheid ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar CR, jij hebt geen vergelijking dus dan zou je sneller denken dat jij gewoon kritisch bent en dat dat invloed heeft
![]() Als je juist al (langere) relaties achter de rug hebt ben je geneigd te denken 'dit komt echt niet in de buurt van dat toen' en je bent pessimistisch over de afloop, zelfs als je nog doorgaat met.. daten of wat je dan ook doet. Het grapje is dat je van die relaties ook juist de samenvatting onthoudt en niet die hele perioden waarin het eigenlijk niet zo gek veel voorstelde. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kijk nu heel anders tegen seks/mezelf aan sinds ik uit de fetisjkast ben (ja sorry dat ik mezelf zo vaak herhaal maar dat is nogal een cruciaal puntje) en ben sindsdien niet meer verliefd geweest dus ik vraag me heel erg af hoe dat zal zijn en of het uberhaupt anders zal zijn. Omdat mijn verwachtingen/'eisen' heel erg zijn bijgesteld/veranderd.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|