Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2013, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht een tijdje dat het misschien waar was, maar inmiddels weet ik zeker van niet HOU HOOP ERTUR!
Ben je flieft?

En hou hoop, nu ja, dat het niet waar is betekent automatisch ook dat ik blijkbaar al jaren niemand meer interessant genoeg heb gevonden
Advertentie
Oud 22-04-2013, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me best vaak 16
Oud 22-04-2013, 09:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
En oeps, de tv is nu van 'gekleurde bovenhoekjes' gegaan naar 'regenboog over het scherm'
Oud 22-04-2013, 09:49
Verwijderd
Geef eens een mep op de bovenkant?
Oud 22-04-2013, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Ben je flieft?

En hou hoop, nu ja, dat het niet waar is betekent automatisch ook dat ik blijkbaar al jaren niemand meer interessant genoeg heb gevonden
Inmiddels niet meer

:aai: Het komt wel goed schatje.
Oud 22-04-2013, 09:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geef eens een mep op de bovenkant?
Als het geluid weer eens spontaan uitvalt helpt dat, maar nu dus niet
Oud 22-04-2013, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Inmiddels niet meer

:aai: Het komt wel goed schatje.
Mannen

Tussen ons?
Oud 22-04-2013, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Mannen

Tussen ons?
Je doorzettingsvermogen is wel bewonderenswaardig
Oud 22-04-2013, 10:01
Verwijderd
Er zijn nog weleens ouders of zelfs bejaarden die walgeijk verliefd worden
Oud 22-04-2013, 10:02
Verwijderd
Mijn exschoonvader bijvoorbeeld, die was ook halverwege 40 en naar het schijnt vreselijk 12.
Oud 22-04-2013, 10:03
Verwijderd
Verliefde bejaarden, hoe awesome is dat Ik hoopte altijd stiekem dat mijn oma weer verliefd zou worden op iemand na het overlijden van haar man. Maar alas.
Oud 22-04-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Je doorzettingsvermogen is wel bewonderenswaardig
Ik vind het bizar dat jij er nooit op ingaat. je vindt me lelijk en dik

Citaat:
Er zijn nog weleens ouders of zelfs bejaarden die walgeijk verliefd worden
Oud 22-04-2013, 10:05
Verwijderd
Ja mijn oma kreeg na het overlijden van mijn opa weer contact met Amerikanen die haar in de oorlog hielpen en gestationeerd waren en haar rondreden voor d'r werk enzo Hoe gaaf was het als dat nog wat was geworden
Oud 22-04-2013, 10:07
Verwijderd
Maar ik geloof niet dat je de vraag stelt voor het antwoord, Ertur. Je hebt hem namelijk al behoorlijk vaak gesteld en je bent er nooit tevreden mee.
Oud 22-04-2013, 10:12
Verwijderd
Citaat:
Mensen ouder dan 24:

eens of oneens? Ik ben al jaren niet meer zo hoteldebotel op iemand geweest zoals ik vroeger wel vaker was dus ik vraag me wel eens af of bovenstaande quote waarheid is of dat ik gewoon de goede persoon moet tegenkomen
wel verliefd maar nooit meer zo intens als op mijn kalverliefde. Wellicht komt dat door puberhormonen die weggaan. Verliefdheid is wel een vreselijke ziekte trouwens.
Oud 22-04-2013, 10:14
Verwijderd
er ligt hier klaarblijkelijk iets te rotten in huis, we hebben alles afgespeurd maar nog niks gevonden de meur is niet te harden op sommige plekken.
Oud 22-04-2013, 10:16
Verwijderd
Citaat:
er ligt hier klaarblijkelijk iets te rotten in huis, we hebben alles afgespeurd maar nog niks gevonden de meur is niet te harden op sommige plekken.
Misschien is de onderbuurman een paar weken dood
Oud 22-04-2013, 10:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Lijkt me sterk bij een dergelijke woonvorm.
Oud 22-04-2013, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Misschien een muizenlijk! Inmiddels vloeibaar geworden en zo.
Oud 22-04-2013, 10:20
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
wel verliefd maar nooit meer zo intens als op mijn kalverliefde. Wellicht komt dat door puberhormonen die weggaan. Verliefdheid is wel een vreselijke ziekte trouwens.
Hear hear! Maar ik weet niet of ik dan nog steeds puberhormonen heb of dat ik die als puber ook niet had, want zelfs toen hield ik afstand en hield mijn crush jaren aan. Niet veel veranderd dus.

Citaat:
Hebben Koenani of Schro mss ergens een muizenmassagraf gemaakt?
Oud 22-04-2013, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Is de kat al een tijdje weg?

http://nos.nl/op3/artikel/489134-gez...-dode-kat.html
Oud 22-04-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Lijkt me sterk bij een dergelijke woonvorm.
Gelukkig reageer je nog altijd te serieus op grapjes, Cumzie.
Oud 22-04-2013, 10:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 22-04-2013, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Maar ik geloof niet dat je de vraag stelt voor het antwoord, Ertur. Je hebt hem namelijk al behoorlijk vaak gesteld en je bent er nooit tevreden mee.
Nee dit is de tweede keer dat ik hem stel en natuurlijk ben ik er niet tevreden mee

Het is wel iets waar ik af en toe over nadenk/tegenaanloop. Vind ik vrouwen die te dichtbij komen niet interessant genoeg voor een relatie omdat ze oprecht niet leuk genoeg zijn, of omdat ik bang ben weer gekwetst te worden? Ik zou heel graag weer die kriebels hebben, zelfs als het verder niets wordt, gewoon om te weten dat het wel nog kan. /serieus
Oud 22-04-2013, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het bizar dat jij er nooit op ingaat. je vindt me lelijk en dik

Stel je niet zo aan.
Oud 22-04-2013, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Misschien is de onderbuurman een paar weken dood
Was het maar zo'n feest.
Citaat:
Hear hear! Maar ik weet niet of ik dan nog steeds puberhormonen heb of dat ik die als puber ook niet had, want zelfs toen hield ik afstand en hield mijn crush jaren aan. Niet veel veranderd dus.

Hebben Koenani of Schro mss ergens een muizenmassagraf gemaakt?
maar jij bent gewoon een raar mensenschuw wijfie

en denk het niet, ze komen niet buiten en schro is te dom en koen te lui dus al zouden ze de optie hebben zou er niet veel van komen denk ik.
oh ja ieeeew dat las ik een tijdje terug.
Mijn ene kat is al jaren vermist wel
Oud 22-04-2013, 10:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wtf

Citaat:
Vind ik vrouwen mannen die te dichtbij komen niet interessant genoeg voor een relatie omdat ze oprecht niet leuk genoeg zijn, of omdat ik bang ben weer gekwetst te worden?
: Neurotenboks: deze vraag stel ik mezelf ook met enige regelmaat
Oud 22-04-2013, 10:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar jij bent gewoon een rare mensenschuw wijfie

Ik ben helemaal niet mensenschuw, ik heb gewoon te veel liefde in me en ik wil niemand pijn doen.

Oud 22-04-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Nee dit is de tweede keer dat ik hem stel en natuurlijk ben ik er niet tevreden mee

Het is wel iets waar ik af en toe over nadenk/tegenaanloop. Vind ik vrouwen die te dichtbij komen niet interessant genoeg voor een relatie omdat ze oprecht niet leuk genoeg zijn, of omdat ik bang ben weer gekwetst te worden? Ik zou heel graag weer die kriebels hebben, zelfs als het verder niets wordt, gewoon om te weten dat het wel nog kan. /serieus
L&R, onzin, in directe gesprekken..

En ja hallo lulhoofd Mocht je verliefd worden en het wordt niks dan ga je daar heus wel een beetje kapot aan Met je dat het verder niks wordt. En dat kan ook meespelen bij überhaupt niet echt eraan beginnen.

Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe meer je gaat vergelijken, snel signaleren en analyseren van alles. Op je 18e stopte je heus niet met een contact want je had al bedacht dat je eigenlijk niet zoveel voor diegene voelde. Het kwam dan neer op haha ja we doen dingen samen oei seks pfff eigenlijk wil ik wel vriendjevriendinnetje zijn. Ouder heb je makkelijker seks waarbij al vaststaat wat je daar nou eigenlijk mee wil, of iets er óóit in zit. Boven een bepaalde leeftijd sloop je het dus vaak voor jezelf.
Oud 22-04-2013, 10:32
Verwijderd
Citaat:
Stel je niet zo aan.
Dat is het, je vindt me een mietje en een jankbal. Ik zal me vanaf nu vermannen!
Oud 22-04-2013, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Dat is het, je vindt me een mietje en een jankbal. Ik zal me vanaf nu vermannen!
Zullen we dan snel bier drinken en hete seks hebben?

Oud 22-04-2013, 10:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het best grappig dat iedereen op tv nu een paars hoofd heeft
Oud 22-04-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Vind ik vrouwen die te dichtbij komen niet interessant genoeg voor een relatie omdat ze oprecht niet leuk genoeg zijn, of omdat ik bang ben weer gekwetst te worden?
Citaat:
: Neurotenboks: deze vraag stel ik mezelf ook met enige regelmaat
Maar die angst om gekwetst te worden is toch alleen valide als je in eeuwige liefde en zo gelooft? Uiteindelijk gaat toch alles vroeg of laat stuk en zo.
Oud 22-04-2013, 10:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Straks komt een vriendin die m'n 'nieuwe' huis nog niet heeft gezien en daarna gaan we ergens lunchen. Maar het is hier een beetje een zooi
Oud 22-04-2013, 10:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar die angst om gekwetst te worden is toch alleen valide als je in eeuwige liefde en zo gelooft? Uiteindelijk gaat toch alles vroeg of laat stuk en zo.
Natuurlijk niet. Je angst voor het ziekenhuis/de tandarts/spinnen/whatever is toch ook niet zo te rationaliseren?
Oud 22-04-2013, 10:40
Verwijderd
Citaat:
L&R, onzin, in directe gesprekken..

En ja hallo lulhoofd Mocht je verliefd worden en het wordt niks dan ga je daar heus wel een beetje kapot aan Met je dat het verder niks wordt. En dat kan ook meespelen bij überhaupt niet echt eraan beginnen.

Ik denk dat hoe ouder je wordt, hoe meer je gaat vergelijken, snel signaleren en analyseren van alles. Op je 18e stopte je heus niet met een contact want je had al bedacht dat je eigenlijk niet zoveel voor diegene voelde. Het kwam dan neer op haha ja we doen dingen samen oei seks pfff eigenlijk wil ik wel vriendjevriendinnetje zijn. Ouder heb je makkelijker seks waarbij al vaststaat wat je daar nou eigenlijk mee wil, of iets er óóit in zit. Boven een bepaalde leeftijd sloop je het dus vaak voor jezelf.
Deze Dawsons' Creek-quote gebruikte ik heus pas voor de tweede keer

Natuurlijk vind ik het dan superkut dat is stiekem nu juist kern van het 'probleem' dat ik doodsbang ben om dat gevoel weer te hebben

Ja zoiets vermoed ik ook maar sloop ik dan nu niet gewoon alles vantevoren al?

Ach meest waarschijnlijk denk ik er gewoon veel te veel over na en komt alles wel vanzelf goed als ik tegen de ware aanloop (letterlijk, gezien mijn lompheid )
Oud 22-04-2013, 10:42
Verwijderd
als je huilt om de kleine zeemeermin heb je heus gevoel ertur.
Verwijderd
Citaat:
Nou dit:
Citaat:
Natuurlijk niet. Je angst voor het ziekenhuis/de tandarts/spinnen/whatever is toch ook niet zo te rationaliseren?
al ben ik voor geen van die dingen bang rationeel gezien valt het allemaal wel mee maar ja dan begint meneer onderbuik weer mee te doen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook niet bang voor het ziekenhuis/tandarts/spinnen/whatever Maar goed, dan nog begrijp ik niet waarom dat niet zo te rationaliseren is. Het hoort er gewoon bij als je er aan begint.
Verwijderd
Maar CR, jij hebt geen vergelijking dus dan zou je sneller denken dat jij gewoon kritisch bent en dat dat invloed heeft Of dat je pech had tot nu toe.

Als je juist al (langere) relaties achter de rug hebt ben je geneigd te denken 'dit komt echt niet in de buurt van dat toen' en je bent pessimistisch over de afloop, zelfs als je nog doorgaat met.. daten of wat je dan ook doet. Het grapje is dat je van die relaties ook juist de samenvatting onthoudt en niet die hele perioden waarin het eigenlijk niet zo gek veel voorstelde.
Oud 22-04-2013, 10:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan volgens mij alleen maar verliefd worden op mensen die mij negeren of die iig erg afstandelijk zijn. Vet handig.

[/gekwelde ziel]
Oud 22-04-2013, 10:44
Verwijderd
Citaat:
als je huilt om de kleine zeemeermin heb je heus gevoel ertur.
Oh daar maak ik me absoluut geen zorgen om joh dat ik gevoel heb is erg duidelijk als je me wat beter kent Mijn allochtone achtergrond werkt daar goed aan mee :interessantdoe:
Oud 22-04-2013, 10:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
al ben ik voor geen van die dingen bang rationeel gezien valt het allemaal wel mee maar ja dan begint meneer onderbuik weer mee te doen
Precies, onderbuiken zijn maar stomme dingen

Citaat:
Maar CR, jij hebt geen vergelijking dus dan zou je sneller denken dat jij gewoon kritisch bent en dat dat invloed heeft Of dat je pech had tot nu toe.
Hallo, JUIST omdat ik geen ervaring heb het gevoel dat ik niet leuk genoeg ben en dan ook nog allerlei problemen heb. Dat maakt dat ik ontzettend bang ben om iemand heel leuk te vinden die mij niet leuk kán vinden.
Verwijderd
Citaat:
Oh daar maak ik me absoluut geen zorgen om joh dat ik gevoel heb is erg duidelijk als je me wat beter kent Mijn allochtone achtergrond werkt daar goed aan mee :interessantdoe:
Oh ja, dat wilde ik nog vragen. Wat is jouw 'allochtone' achtergrond precies?
Verwijderd
Citaat:
Precies, onderbuiken zijn maar stomme dingen
Door die nare onderbuiken zitten we nu met de PVV
Oud 22-04-2013, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Door die nare onderbuiken zitten we nu met de PVV
Daar heb je 't al
Verwijderd
Ik kijk nu heel anders tegen seks/mezelf aan sinds ik uit de fetisjkast ben (ja sorry dat ik mezelf zo vaak herhaal maar dat is nogal een cruciaal puntje) en ben sindsdien niet meer verliefd geweest dus ik vraag me heel erg af hoe dat zal zijn en of het uberhaupt anders zal zijn. Omdat mijn verwachtingen/'eisen' heel erg zijn bijgesteld/veranderd.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben dan ook niet bang voor het ziekenhuis/tandarts/spinnen/whatever Maar goed, dan nog begrijp ik niet waarom dat niet zo te rationaliseren is. Het hoort er gewoon bij als je er aan begint.
Wat Lusi zegt. Ik denk altijd vrij snel "met die was dit beter" en op die manier combineer ik verschillende exen door enkel de meest positieve momenten mee te nemen tot een ideaalplaatje dat toch nooit bereikt gaat worden. Ik maak mezelf wat wijs. Rationeel gezien kan ik mezelf heel goed vertellen dat ik dat niet moet doen maar ja, ratio heeft neit zo veel te zeggen inzake de liefde.
Oud 22-04-2013, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat wilde ik nog vragen. Wat is jouw 'allochtone' achtergrond precies?
limburger
Oud 22-04-2013, 10:47
Verwijderd
Ertur is een klein smerig italiaantje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten