Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb behulpzaam advies gegeven op L&R.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
die verderop is plan b, die gaan we vrijdag bezichtigen. Is van een andere makelaar gelukkig. Het zou nog kunnen dat het niet door gaat namelijk. Het huis waar we een bod op willen uitbrengen is niet van een particulier. Het was vroeger van de woningbouw maar die huizen worden nu allemaal verkocht zodra een huurder vertrekt. Een of andere investeringsmaatschappij heeft die huizen gekocht. Ze zitten dus niet zo op hete kolen om het maar zo te zeggen. Volgens de hypotheker zijn zulke partijen niet zo happig om veel van de prijs af te halen. Wij vinden het veel te veel geld waar het nu voor te koop staat aangezien we ALLES moeten doen daar. Er zitten geen kachels in, om een voorbeeld te geven. Als je naar de keuken kijkt valt ie uit elkaar. De badkamer is om te janken zo oud en lelijk. Voordeel is wel dat het al langer dan een jaar leeg staat. Huis plan B is wél van particulieren én het staat al 10 maanden te koop (die info heb ik van de buren dus betrouwbaar). Bovendien is het helemaal af, we worden geil van de keuken, er zit cv in en nieuwe badkamer en de huiskamer is 2,5 meter uitgebreid. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens weet ik niet of het van toepassing is, maar het kan zijn dat je een woon- of huisvestigingsvergunning nodig hebt als het huis onder een bepaalde prijsgrens is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() op zich kunnen we plan B ook betalen met onze hypotheek, maar dan hebben we best hoge maandlasten. En we vinden klussen leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmm ik zal eens even googelen of dit van toepassing is. De gemiddelde huizenprijs van die buurt is wel veel lager dan het bedrag dat wij redelijk vinden om voor het huis te betalen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Maar een nieuwe keuken / badkamer / CV / radiatoren / leidingwerk / eventueel verleggen bestaande leidingen / nieuwe vloer etc kan ook al snel in de kosten lopen overigens, weet niet hoeveel je daar aan kwijt wil / kan zijn, om over de tijd nog maar niet te spreken.
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-05-2013 om 19:13. Reden: gooide halve zin weg :P |
Advertentie |
|
![]() |
|
|