Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2013, 20:07
Verwijderd
Citaat:
I seen 'im do it, man, he fucking drowns 'em in that shit.
Advertentie
Verwijderd
Inderdaad, maar ik was 6 of 7 en de ervaring had me best wel panisch gemaakt
Verwijderd
Maar ik vind koekjes in thee al smerig, ik hou niet van zompig
Oud 08-07-2013, 20:09
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Doop je 't er dan in? Blugh.
Ja, in mijn glas. Dan is het brood niet zo droog. Je krijgt er wel water vol broodkruimels van, dat is de andere kant van de medaille.
Oud 08-07-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ja, in mijn glas. Dan is het brood niet zo droog. Je krijgt er wel water vol broodkruimels van, dat is de andere kant van de medaille.
Dan moet je een apart glaasje water nemen voor het soppen.
Oud 08-07-2013, 20:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dat kun je gewoon in de tuin kieperen; het water loopt immers weg en de kruimels kunnen dan weer gegeten worden door de vogeltjes.
Oud 08-07-2013, 20:18
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan moet je een apart glaasje water nemen voor het soppen.
En wat doe ik dan met dat water?

Citaat:
Dat kun je gewoon in de tuin kieperen; het water loopt immers weg en de kruimels kunnen dan weer gegeten worden door de vogeltjes.
Maar ik heb geen tuin. Ik zou het natuurlijk in de tuin van de onderburen kunnen gooien, maar wat als die daar net lekker liggen te zonnen en dan opeens een plons kruimelwater in hun snoet krijgen?
Oud 08-07-2013, 20:19
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik morgen! (Niet met Quis.)
Dan ben jij sowieso minder cool...
Oud 08-07-2013, 20:20
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:

Maar ik heb geen tuin. Ik zou het natuurlijk in de tuin van de onderburen kunnen gooien, maar wat als die daar net lekker liggen te zonnen en dan opeens een plons kruimelwater in hun snoet krijgen?
Heb je anders geen balkon of bloembakken bij het raam? Dan kun je het daarin gieten.
Oud 08-07-2013, 20:28
Verwijderd
Hmmzzz, ik ben nog steeds sloom Lorelei.
Oud 08-07-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Nat brood
Oud 08-07-2013, 20:30
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Heb je anders geen balkon of bloembakken bij het raam? Dan kun je het daarin gieten.
Nee joh.
Oud 08-07-2013, 20:31
Verwijderd
Oud 08-07-2013, 20:31
Verwijderd
Je kan het ook in iemands gezicht gooien, Turk! Het water maakt ze dan nat en de kruimels komen in hun ogen.
Oud 08-07-2013, 20:32
Verwijderd
De schilder heeft het raam openlaten staan en nu krijg ik het niet meer dicht, waarschijnlijk door de verf. Lekker dan.
Oud 08-07-2013, 20:33
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Je kan het ook in iemands gezicht gooien, Turk! Het water maakt ze dan nat en de kruimels komen in hun ogen.
En vervolgens worden ze belaagd door musjes!
Oud 08-07-2013, 20:39
Verwijderd
Binnen?
Oud 08-07-2013, 20:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dan ben jij sowieso minder cool...
Ligt eraan met wie ik ga
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Binnen?
Dat stond toch nergens?
Verwijderd
Misschien kun je het water invriezen en het dan gebruiken als ijsblokjes bij een koude hartige soep.
Oud 08-07-2013, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Dat stond toch nergens?
Hoe vaak ben jij buiten en dat je dan toevallig een glas water bij je hebt waar je net brood in gedoopt hebt?
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Je kunt dan ook gewoon de soep in de vriezer zetten.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoe vaak ben jij buiten en dat je dan toevallig een glas water bij je hebt waar je net brood in gedoopt hebt?
Nooit.
Oud 08-07-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nooit.
Binnen dus.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik doop wel brood in de soep trouwens.
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Binnen dus.
Ja, maar dat stond er niet!
Oud 08-07-2013, 20:44
Verwijderd
Oh god
Oud 08-07-2013, 20:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Misschien kun je het water invriezen en het dan gebruiken als ijsblokjes bij een koude hartige soep.
Nee, hete soep die moet afkoelen!
Oud 08-07-2013, 20:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Weet je wat trouwens ook best vies is? Je koekje in de koffie dopen.
Oud 08-07-2013, 20:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee man, dat kan best lekker zijn. Maar liever doop ik er chocolaai in.
Oud 08-07-2013, 20:56
Verwijderd
Citaat:
De broodkruimels eruit zeven en door de gootsteen spoelen. De kramels kan je opsparen en aan de eendjes geven.
Oud 08-07-2013, 20:56
Verwijderd
Wh00p, als een malle het laatste hoofdstuk er door gejaagd Nog heel even chillen, snel slapen en morgen vroeg op om nog even alle verdragen door te nemen en dan heb ik over 18 uur vakantie WHOOPTIEDOO. Of nou ja, soort van, wel gewoon 32 uur per week werken natuurlijk. Maar toch Alleen maar leuke dingen gepland en eindelijk weer tijd voor m'n vrienden
Oud 08-07-2013, 20:58
Verwijderd
Je kan het ook gewoon opdrinken, natuurlijk. Een echte man bijt wel door de broodkorrels heen.
Oud 08-07-2013, 20:58
Verwijderd
Of je kan elke keer hetzelfde water gebruiken en er uiteindelijk pap van koken.
Oud 08-07-2013, 21:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Of je kan gewoon Euroshopper fritessaus kopen.
Oud 08-07-2013, 21:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Serieus noedel, jij weet gewoon echt niet wat lekker is.

hmmmkoekiesoppenmmmm
Oud 08-07-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Wh00p, als een malle het laatste hoofdstuk er door gejaagd Nog heel even chillen, snel slapen en morgen vroeg op om nog even alle verdragen door te nemen en dan heb ik over 18 uur vakantie WHOOPTIEDOO. Of nou ja, soort van, wel gewoon 32 uur per week werken natuurlijk. Maar toch Alleen maar leuke dingen gepland en eindelijk weer tijd voor m'n vrienden
Oud 08-07-2013, 21:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zit een week in m'n eentje op Ameland Jammer alleen dat mijn inpakstress gegrond bleek en ik nu al spijt heb dat ik geen jas heb meegenomen
Oud 08-07-2013, 21:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
De broodkruimels eruit zeven en door de gootsteen spoelen. De kramels kan je opsparen en aan de eendjes geven.
Je moet de eendjes niet voeren, daar worden ze lui van en dan gaan ze van verkrachtenstein omdat ze niks te doen hebben (echt waar).

Citaat:
Je kan het ook gewoon opdrinken, natuurlijk. Een echte man bijt wel door de broodkorrels heen.
Mja, bijten is er niet bij. De broodkruimels worden namelijk helemaal nat vanwege al dat water.

Citaat:
Of je kan gewoon Euroshopper fritessaus kopen.
Ja, en jij kan gewoon management studeren.
Oud 08-07-2013, 21:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb hier hardop om gelachen
Oud 08-07-2013, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik zit een week in m'n eentje op Ameland Jammer alleen dat mijn inpakstress gegrond bleek en ik nu al spijt heb dat ik geen jas heb meegenomen
Wat fijn! (en dapper ) Ameland is klein he, maar misschien verkopen ze wel regenjassen!
Oud 08-07-2013, 21:17
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nat brood
Wat je zegt ben je zelf.
Oud 08-07-2013, 21:18
Turk February
Turk February is offline
Vandaag zei iemand: "Rara politiepet." Kennen jullie die uitdrukking?
Oud 08-07-2013, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wat fijn! (en dapper ) Ameland is klein he, maar misschien verkopen ze wel regenjassen!
Niet zo heel dapper hoor, ik zit in de stacaravan van m'n opa en oma waar ik al duisent keer ben geweest en morgen komt een vriendin een nachtje slapen met haar vriend en misschien komt donderdag nog een andere vriendin

En het gaat niet zozeer om de regen, meer om de kou. Het is heel zonnig steeds, maar het waait behoorlijk hard. Ik zie net woensdag windkracht 5 en 16 graden. Brr!
Oud 08-07-2013, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Niet zo heel dapper hoor, ik zit in de stacaravan van m'n opa en oma waar ik al duisent keer ben geweest en morgen komt een vriendin een nachtje slapen met haar vriend en misschien komt donderdag nog een andere vriendin

En het gaat niet zozeer om de regen, meer om de kou. Het is heel zonnig steeds, maar het waait behoorlijk hard. Ik zie net woensdag windkracht 5 en 16 graden. Brr!
oOOOh, niet helemaal alleen op reis dus. Maar dat is toch ideaal, laat die vriendin een jas (van haar) meebrengen!
Oud 08-07-2013, 21:25
indigo
indigo is offline
Lekker CR! Ik wil ook wel naar Ameland. Wel jammer dat het op de Waddeneilanden zoveel kouder is dan in het binnenland. En geen jas meenemen is natuurlijk niet zo handig .

Muh, ik wil vakantie en niet nog 36+ uur werken deze week én inpakken én artikel schrijven én sociaal doen én alles. Normaal vind ik mijn werk echt prima en leuk en alles, maar nu zie ik er een beetje tegenop .
Oud 08-07-2013, 21:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vandaag zei iemand: "Rara politiepet." Kennen jullie die uitdrukking?
Nee, Dominee Gremdaat, die uitdrukking ken ik nie.
Oud 08-07-2013, 21:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
oOOOh, niet helemaal alleen op reis dus. Maar dat is toch ideaal, laat die vriendin een jas (van haar) meebrengen!
Maar wel de meeste dagen lekker alleen En dat is een goed idee!

Citaat:
Lekker CR! Ik wil ook wel naar Ameland. Wel jammer dat het op de Waddeneilanden zoveel kouder is dan in het binnenland. En geen jas meenemen is natuurlijk niet zo handig .

Muh, ik wil vakantie en niet nog 36+ uur werken deze week én inpakken én artikel schrijven én sociaal doen én alles. Normaal vind ik mijn werk echt prima en leuk en alles, maar nu zie ik er een beetje tegenop .
Nee, dat was inderdaad niet zo slim Maar m'n koffer was al zo vol en het was zo bloedjeheet dit weekend, tja...
Oud 08-07-2013, 21:35
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Vrouwenupdate:

Op hakken lopen gaat nu al duizent beter dan een paar dagen terug.
Nu moet ik er nog op leren moshen, want 'thrasmetal en andere teringherrie' staat ook op het trouwschema, samen met 'bucket throwing' (boeketje gooien) en wat andere verengelste kutgrappen die ik ben vergeten.
Oud 08-07-2013, 21:44
Verwijderd
Nice @ Trimm. Het lukt mij steeds minder goed om op hakken te lopen, vind het 'knap' dat je dat als niet-hak-gewend-persoon zo snel leert.

Ik keek net mezelf aan in de spiegel en kwam tot de conclusie dat ik in twee dagen strand zowat bruiner (roder) ben geworden dan ik in de afgelopen twee jaar ben geweest. Whiiiiii.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten