Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2013, 19:12
Verwijderd
Jep. Zomerfilm in de theatertuin hier. Gratis ook nog.
Advertentie
Oud 16-07-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ehm, ja. Nou ja, of je moet een bizar rammelend 'verhaal' willen zien. Met volstrekt voorspelbare 'schrikmomentjes'. Ook moet je enorm van hinkelen houden; dat is hard nodig met zoveel plotholes. En er zit ook geen bruut geweld in De protagonisten zijn kut, ik hoopte steeds dat ze dood zouden gaan. Gewoon, als straf voor alle bizarre keuzes die ze maken.
Dan sla ik hem lekker euver.

Citaat:
Dealio!
Ajeto!
Oud 16-07-2013, 19:15
Carn
Carn is offline
heeeeeej Pacific Rim draait ook vanaf zaterdag
Oud 16-07-2013, 19:15
Verwijderd
Hier al vanaf donderdag, maar die sla ik natuurlijk ook over.
Oud 16-07-2013, 19:17
Carn
Carn is offline
Oh, hier ook zie ik nu. Nou ja, mocht je je vervelen kan je iig beter daarheen dan naar Man of Steel, dat was huilen met de pet op
Oud 16-07-2013, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Oh, hier ook zie ik nu. Nou ja, mocht je je vervelen kan je iig beter daarheen dan naar Man of Steel, dat was huilen met de pet op
Dat waag ik in mijn geval te betwijfelen, maar ik geloof dat ik die ook al had afgeschreven inderdaad. Er draait naast Monsters echt NIETS dat ik wil zien
Oud 16-07-2013, 19:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jep. Zomerfilm in de theatertuin hier. Gratis ook nog.
Tof zeg leuke film!

Ik heb ook al zin in eind augustus, dan hier ook drie avonden films buiten en gratis.
Oud 16-07-2013, 19:22
Carn
Carn is offline
Ich - Einfach unverbesserlich 2 is er ook nog!
Oud 16-07-2013, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Tof zeg leuke film!

Ik heb ook al zin in eind augustus, dan hier ook drie avonden films buiten en gratis.
Hier iedere donderdag en zaterdag, tot aan eind augustus <3 Donderdag Tussenstand, volgende week donderdag A Separation

Citaat:
Ich - Einfach unverbesserlich 2 is er ook nog!
Oh ja! Maar ik heb 1 nooit gezien
Oud 16-07-2013, 19:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier iedere donderdag en zaterdag, tot aan eind augustus <3 Donderdag Tussenstand, volgende week donderdag A Separation
Wauw, wat vaak! Daar is hier vast geen geld voor
Oud 16-07-2013, 19:30
Verwijderd
Hier eigenlijk ook niet, maar ze verdienen veel op de drankjes. En uiteindelijk is het hier gewoon dvd + beamer + rechten, geen fancy gebeuren ofzo. Alle fleecedekentjes en kussentjes gebruiken ze gewoon ieder jaar opnieuw.
Oud 16-07-2013, 19:30
Carn
Carn is offline
plot deel 1: superboef Gru is een gemene man met grappige hulpjes, uiteindelijk is ie best lief.
Oud 16-07-2013, 19:31
Verwijderd
Citaat:
plot deel 1: superboef Gru is een gemene man met grappige hulpjes, uiteindelijk is ie best lief.
En daar heb ik genoeg aan? Ok
Oud 16-07-2013, 19:32
Carn
Carn is offline
Nou ja daar komt het uiteindelijk wel op neer
Oud 16-07-2013, 19:33
Verwijderd
Prima, wie weet ga ik er een dezer dagen dan maar voor
Oud 16-07-2013, 19:44
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik heb echt ZOVEEL zin in Pacific Rim
Oud 16-07-2013, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Die grap had ik net al gemaakt
Of was het geen grap?

In elk geval geef ik nog niet op hoor, maar ik vrees dat ik het een iets te hip geschreven lektuur-boekje vind.
Ik lees hem in het Nederlands en dit is precies waar ik me aan erger. Niet genoeg om het niet uit te lezen, maar ik ben er niet helemaal weg van ofzo.
Oud 16-07-2013, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Ik lees hem in het Nederlands en dit is precies waar ik me aan erger. Niet genoeg om het niet uit te lezen, maar ik ben er niet helemaal weg van ofzo.
Aha. Ja, vooralsnog same here
Oud 16-07-2013, 21:07
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb echt ZOVEEL zin in Pacific Rim
Weet je al wanneer je gaat, en eventueel met wie?
Oud 16-07-2013, 21:28
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Weet je al wanneer je gaat, en eventueel met wie?
Nee, nog niet. Waarom?
Oud 16-07-2013, 21:29
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nee, nog niet. Waarom?
Oh, gewoon.
Oud 16-07-2013, 21:31
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Oh ja, gewoon.
Oud 16-07-2013, 21:42
Verwijderd
Oud 16-07-2013, 21:45
Turk February
Turk February is offline
Wil jij nog naar Specific Rimjob, Para?
Oud 16-07-2013, 21:49
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Rimshot is beter, Turk.

Carn
Carn is offline
of naar Atlantic Rim .
Verwijderd
Ja, misschien. Ik las laatst een review die hem benoemde als 'Mighty Morphin Power Rangers on very expensive acid'.
Oud 16-07-2013, 21:51
Verwijderd
Sommige high-end seksshops verkopen de Spørm. Dat is een doekje waar je in moet fappen.

Twintig euro.

Oud 16-07-2013, 21:53
Verwijderd
Ze zeggen ook 'in verschillende frisse kleuren', maar vervolgens zijn ze eigeel en donkergroen.
Oud 16-07-2013, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ze zeggen ook 'in verschillende frisse kleuren', maar vervolgens zijn ze eigeel en donkergroen.
Oud 16-07-2013, 21:58
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Leuke naam wel.
Oud 16-07-2013, 21:58
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Het doet mij een beetje denken aan een theedoek.
Oud 16-07-2013, 22:00
Verwijderd
Ik ben volledig ontmaskerd in dat sticky eettopic op lichaam & gezondheid

Citaat:
Zeker vroeger veel gepest en nu werkende als politie agentje die mag aantreden en bonnen mag uitschrijven wanneer er een auto verkeerd staat of vergeten heeft geld bij te storten, hahahahahaha!!!!! Sorry, forumbaas, moest even! Hey, Ertur, we zitten hier op een forum, waar de forumbazen hun ''bonnen mogen uitschrijven''
nailed it
Oud 16-07-2013, 22:03
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, misschien. Ik las laatst een review die hem benoemde als 'Mighty Morphin Power Rangers on very expensive acid'.
Mjjuhh, hoewel MMPR ook maar een versie is van de manga en anime waar de film zich op baseert.

Het is trouwens ook 'n beetje Lovecraft.
Oud 16-07-2013, 22:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik ben volledig ontmaskerd in dat sticky eettopic op lichaam & gezondheid

nailed it
Citaat:
Aangezien je beperkte vermogens niet groter zijn dan een bierfles dopje er bij jezelf ook niks zinnigs uitkomt of onzinnige teksten, is het misschien beter dat je jezelf detacheert van dit topic. Dat is trouwens tot nu toe het beste advies wat ik heb gegeven.
Detacheer jezelf, Ertur!
Oud 16-07-2013, 22:09
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mjjuhh, hoewel MMPR ook maar een versie is van de manga en anime waar de film zich op baseert.

Het is trouwens ook 'n beetje Lovecraft.
Nou ja, grote mechs dateren de MMPR natuurlijk al wat langer. Nu hopen dat Del Toro het nog voor elkaar krijgt om Mountains eens te gaan doen, als ie daar nu nog zin in heeft
Oud 16-07-2013, 22:10
Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Die zeebesteen zijn toch een beetje Lovecraft, of is er nog meer?
Oud 16-07-2013, 22:13
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Niet elk zeebeest is een Cthulhu, natuurlijk.
Oud 16-07-2013, 22:21
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Die zeebesteen zijn toch een beetje Lovecraft, of is er nog meer?
Citaat:
Niet elk zeebeest is een Cthulhu, natuurlijk.
Qua design, maar ook vanwege de interdimensionale afkomst deden ze me aan Lovecraft denken.
Oud 16-07-2013, 22:25
Carn
Carn is offline
hehe, och, in Hellboy kwamen 'The Great Old Ones' ook al voorbij; Del Toro is gewoon een Lovecraft fanboy dus als er een groot monster nodig is dan weet je al snel hoe ze er ongeveer uit gaan zien, ongeacht het verdere onderwerp van de film

Oud 16-07-2013, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Detacheer jezelf, Ertur!
Geniaal
Oud 16-07-2013, 22:46
Verwijderd
Ja hoor, daar gaan we al. Pagina 41: "Awesomesauce".
Oud 16-07-2013, 22:50
Verwijderd
Volgens mij heb jij gewoon een gekke hippe versie want ik kan me zulke dingen niet herinneren
Oud 16-07-2013, 22:51
Verwijderd
Ik begin me in elk geval wel een beetje af te vragen wat je nu precies zo mooi aan het taalgebruik vond, eerlijk gezegd

Los daarvan; het leest wel lekker weg en dat is ook wel weer eens fijn.
Oud 16-07-2013, 22:55
Verwijderd
We hebben het er vrijdag wel over, want je bent pas net begonnen en alles wat indruk maakt begint een stukje later
Oud 16-07-2013, 23:01
Verwijderd
Ok, tegen die tijd ben ik vast ook wel een stukje verder. Nu vallen mijn ogen steeds dicht, dus volgens mij is het slaaptijd. Trusten!
Oud 16-07-2013, 23:02
Verwijderd
Hoewel ik rond p. 41 wel wist dat ik 't niet een 'gewoon lekker weglezend boek' vond geloof ik, maar Maaike. heeft 'm nog, dus ik kan 't niet nazoeken. Misschien houden we gewoon niet van hetzelfde boek
Oud 16-07-2013, 23:02
Verwijderd
Trusten!
Oud 16-07-2013, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Lieveheersbeest is m'n bff 4evah toevallig
4evah & always!
Oud 16-07-2013, 23:52
Verwijderd
Vanavond al wat meegemaakt van de vierdaagse feesten. Komt helemaal goed vrijdag
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten