Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2013, 08:50
Verwijderd
Kiek 'm goan
Advertentie
Oud 21-08-2013, 09:21
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 21-08-2013, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Zo. Werktijd. Met mn nog steeds brakke hoofd.
Oei. Kusje
Oud 21-08-2013, 09:33
Turk February
Turk February is offline
Wat een gedoe.
Oud 21-08-2013, 09:33
Verwijderd
En suikerloos eten lijkt me echt fucking moeilijk.

Ik heb op o.a. allerhande, maar ook uit kookboeken etc. allerlei recepten opgeslagen die gezond én lekker zijn, als ik een avond niet weet wat ik wil eten kies ik daar iets uit en dat werkt behoorlijk goed En omdat ze allemaal op één pagina staan zonder ongezonde shizzle ertussen kom ik niet langs ongezonde meuk en ook niet in de verleiding daarvoor te kiezen
Oud 21-08-2013, 09:34
Verwijderd
Tot zover mijn tip van de dag. Ik moet ontbijten en dan absen
Oud 21-08-2013, 09:38
Turk February
Turk February is offline
Ik had gisterennacht zin in de pizza die ik had liggen, maar ik had al pasta gegeten. Toen zei ik tegen mezelf: "Hallo, ik ben toch zeker volwassen! Als ik pizza wil, dan eet ik pizza!" Dus toen heb ik hem gegeten en ik zat na één punt al vol en nu heb ik geen pizza meer voor vanavond.
Oud 21-08-2013, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Ik had gisterennacht zin in de pizza die ik had liggen, maar ik had al pasta gegeten. Toen zei ik tegen mezelf: "Hallo, ik ben toch zeker volwassen! Als ik pizza wil, dan eet ik pizza!" Dus toen heb ik hem gegeten en ik zat na één punt al vol en nu heb ik geen pizza meer voor vanavond.
Ik zou er geen punt van maken, volwassen mán.
Oud 21-08-2013, 09:48
Verwijderd
Ik dacht na 'hallo ik ben toch zeker volwassen' dat je zou zeggen dat je niet nog een keer moest avondeten 's nachts.
Oud 21-08-2013, 09:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga vandaag iets bakken/maken! Ik denk fudge, gecombineerd met nog iets anders lekkers.
Oud 21-08-2013, 09:52
Verwijderd
Citaat:
En suikerloos eten lijkt me echt fucking moeilijk.

Ik heb op o.a. allerhande, maar ook uit kookboeken etc. allerlei recepten opgeslagen die gezond én lekker zijn, als ik een avond niet weet wat ik wil eten kies ik daar iets uit en dat werkt behoorlijk goed En omdat ze allemaal op één pagina staan zonder ongezonde shizzle ertussen kom ik niet langs ongezonde meuk en ook niet in de verleiding daarvoor te kiezen
Mij ook, en onnodig. Maar minder suiker eten is fantastisch.

Citaat:
Oei. Kusje
Juh. Ik heb sinds zondag nog geen nacht goed geslapen... Zaterdag wordt een max twee bier en verder Spa rood feestje, vrees ik.
Oud 21-08-2013, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Mij ook, en onnodig. Maar minder suiker eten is fantastisch.

Juh. Ik heb sinds zondag nog geen nacht goed geslapen... Zaterdag wordt een max twee bier en verder Spa rood feestje, vrees ik.
Ik heb echt geen flauw idee van m'n suikerinname Ja behalve aanmerkelijk lager dan vroeger

Meh, stom Misschien moet je alcoholvrij bier drinken
Oud 21-08-2013, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht na 'hallo ik ben toch zeker volwassen' dat je zou zeggen dat je niet nog een keer moest avondeten 's nachts.
Behalve dat 't wat trager verteert heeft 't toch geen enkele invloed, wanneer je iets eet? Althans, dat heb ik altijd begrepen.
Oud 21-08-2013, 09:57
Verwijderd
Nee maar meer HOI VOLWASSEN DUS RITME. Dat had ik verwacht.
Oud 21-08-2013, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ook
Oud 21-08-2013, 09:58
Verwijderd
Ik niet
Oud 21-08-2013, 10:00
Carn
Carn is offline
Ik heb geen idee of ik veel evil suiker binnenkrijg. Valt wel mee denk ik; drink braaf mn koffie doorgaans zwart, heb zelden tot nooit snoep oid in huis (als ik het wel heb ligt het er doorgaans met het idee om het in 1 keer op te snaaien ), en qua (avond)eten eet ik vrij normale dingen. Eigenlijk let ik sowieso niet heel erg op wat ik eet; hoogstens dat ik de tweede keer opscheppen laat voor wat het is omdat een vol bord genoeg behoort te zijn
Oud 21-08-2013, 10:00
Miekje*
Miekje* is offline
Worden volwassenen geacht een maatschappelijk geaccepteerd ritme te hebben, dan?
Oud 21-08-2013, 10:02
Verwijderd
In principe best wel behoorlijk, ja.
Oud 21-08-2013, 10:03
Miekje*
Miekje* is offline
Ik let ook niet op de hoeveelheid suiker die ik naar binnen schuif, maar als ik zo eens denk is dat behoorlijk veel. Mijn lievelingsbroodbeleg is kaas of rozenbotteljam, dus in de laatste zit heel veel suiker. Ik doe altijd een half suikerklontje in mijn thee. Koekjes en chocolade zijn bij mij ook wel dagelijkse kost (digestive en dat soort shit, zit vast een hoop suiker in) en ik drink graag Roosvicee Multivit. Ach ja, qua gewicht ben ik eerder te licht dan te zwaar, dus kan mij die suiker schelen.
Oud 21-08-2013, 10:04
Verwijderd
Oh jee, wie heeft de suikerfetisjisten wakker gemaakt?
Oud 21-08-2013, 10:05
Verwijderd
Pip is altijd de vieze trendsetter hier.
Oud 21-08-2013, 10:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ga vandaag iets bakken/maken! Ik denk fudge, gecombineerd met nog iets anders lekkers.
Oud 21-08-2013, 10:09
Miekje*
Miekje* is offline
Maar nu eerst de mislukte nagel van gisteren aflakken, en dan boodschappen doen voor het Grote Lekkers.
Oud 21-08-2013, 10:10
Verwijderd
Ik ga maar eens naar de bakker. Ontbijtje scoren, jeweetselluf.
Oud 21-08-2013, 10:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Worden volwassenen geacht een maatschappelijk geaccepteerd ritme te hebben, dan?
Citaat:
In principe best wel behoorlijk, ja.
Tja, wat is je definitie van "maatschappelijk geaccepteerd"?
Oud 21-08-2013, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Neu, iedereen moet doen waar ie zin in heeft, maar ik denk wel dat de gemiddelde volwassene zich er bewuster van is (dan kinderen en jongeren) dat een normaal eetritme verstandig is.
Oud 21-08-2013, 10:18
Verwijderd
Ik snap die dieeten waar je heel veel moeite voor moet doen niet zo. Gewoon veel groente en fruit eten, niet teveel brood, vlees, kaas, dat soort shit. Geen goor snoep eten (ik eet bijvoorbeeld dadels of vijgen als ik suikercraving heb) en als je een keer zin hebt in chips neem je ongezouten noten ofzo.
Oud 21-08-2013, 10:19
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Neu, iedereen moet doen waar ie zin in heeft, maar ik denk wel dat de gemiddelde volwassene zich er bewuster van is (dan kinderen en jongeren) dat een normaal eetritme verstandig is.
Op die fiets, ja.

//Ik ben echt al weken aan het staren naar een recept voor aardbeien-mascarponetaart. Misschien ga ik die vandaag maar eens maken
Oud 21-08-2013, 10:19
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik snap die dieeten waar je heel veel moeite voor moet doen niet zo. Gewoon veel groente en fruit eten, niet teveel brood, vlees, kaas, dat soort shit. Geen goor snoep eten (ik eet bijvoorbeeld dadels of vijgen als ik suikercraving heb) en als je een keer zin hebt in chips neem je ongezouten noten ofzo.
ja, makkie
Oud 21-08-2013, 10:22
Verwijderd
Citaat:

M'n moeder is hier alweer aan het southbeachen, als in geen koolhydraten enzo geloof ik. Ik krijg er na één dag al jeuk van. Tijd om weer eens naar mijn eigen huis te gaan
Oud 21-08-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
ja, makkie
Ja, best wel eerlijk gezegd.
Oud 21-08-2013, 10:28
Miekje*
Miekje* is offline
Het worden dus cranberry-kokoskoekjes En fudge.
Oud 21-08-2013, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
ja, makkie
Citaat:
Ja, best wel eerlijk gezegd.
Tot zover je inzicht in andermans behoeften.
Oud 21-08-2013, 10:34
Miekje*
Miekje* is offline
Ik zat net te bedenken dat ik waarschijnlijk stop met ademen als ik chocola vervang door dadels en vijgen.
Oud 21-08-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt geen flauw idee van m'n suikerinname Ja behalve aanmerkelijk lager dan vroeger

Meh, stom Misschien moet je alcoholvrij bier drinken
maar ik ga het waarschijnlijk wel doen ja, al is het maar voor de afwisseling.
Oud 21-08-2013, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Tot zover je inzicht in andermans behoeften.
Volgens mij hebben mensen eerder 'behoefte' aan gezond eten dan aan vet en suiker. Degenen die het daar niet mee eens zijn, zijn meestal te dik.
Oud 21-08-2013, 10:40
Verwijderd
Wat voor mij echt niet werkt, is besluiten dat ik maar 2 koekjes mag. Of een handje chips. Nee, dan moet gewoon dat pak/die zak leeg.
Daarom koop ik het gewoon niet, en dan heb ik soms wel zin in iets lekkers maar dan is dat dikke pech voor mij.
Oud 21-08-2013, 10:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vreet gewoon wat ik wil en ik kan iedereen aanraden dat lekker ook te doen
Oud 21-08-2013, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zat net te bedenken dat ik waarschijnlijk stop met ademen als ik chocola vervang door dadels en vijgen.
Oud 21-08-2013, 10:45
Verwijderd
Ik eet ook weleens chocola hoor, maar dan die met heel veel cacao. Ik zou nooit bijvoorbeeld van die chocoladeletterchocola eten, ugh.
Oud 21-08-2013, 10:47
Verwijderd
'Cacaofantasie'
Oud 21-08-2013, 10:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, speaking of, zouden die deze maand niet al ergens in de schappen moeten liggen?
Oud 21-08-2013, 10:49
Miekje*
Miekje* is offline
De repen van Jumbo huismerk Die zijn zo lekker dik en stevig.
Verwijderd
Cacaofantasie is smerig Hoewel, dat zeg ik nu wel, maar één keer in de twee jaar ofzo kan ik heel erg genieten van een koetjesreep. Maar dat is meer het jeugdsentiment, denk ik.
Verwijderd
Ik ben mijn haar aan het indraaien maar het lukt niet
Oud 21-08-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Cacaofantasie is smerig Hoewel, dat zeg ik nu wel, maar één keer in de twee jaar ofzo kan ik heel erg genieten van een koetjesreep. Maar dat is meer het jeugdsentiment, denk ik.
Vroeger bij oma heb ik me ongans aan die dingen gegeten Maar nu vind ik het écht niet meer te hachelen dus voor mij is het ook jeugdsentiment
Oud 21-08-2013, 10:52
Klovorhop
Klovorhop is offline
die holle paaseieren en kerstballen in van dat glimmende folie :kots: dat is echt de goorste """chocola""" die er is.
chocoladeletters heb je ook wel van goede kwaliteit.
Oud 21-08-2013, 10:53
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
die holle paaseieren en kerstballen in van dat glimmende folie :kots: dat is echt de goorste """chocola""" die er is.
chocoladeletters heb je ook wel van goede kwaliteit.
Ja, inderdaad Ik eet het ook ééns per jaar, met de kerst, dus.
Oud 21-08-2013, 10:53
Klovorhop
Klovorhop is offline
maar eigenlijk eet ik nooit chocola zo, alleen verwerkt in baksels. geldt trouwens voor alle koekensnoepentaart, alles lekker zelf maken lekkerder, minder rommel én een extra drempel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten