Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Meh, stom ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb geen idee of ik veel evil suiker binnenkrijg. Valt wel mee denk ik; drink braaf mn koffie doorgaans zwart, heb zelden tot nooit snoep oid in huis (als ik het wel heb ligt het er doorgaans met het idee om het in 1 keer op te snaaien
![]() ![]()
|
Ik let ook niet op de hoeveelheid suiker die ik naar binnen schuif, maar als ik zo eens denk is dat behoorlijk veel. Mijn lievelingsbroodbeleg is kaas of rozenbotteljam, dus in de laatste zit heel veel suiker. Ik doe altijd een half suikerklontje in mijn thee. Koekjes en chocolade zijn bij mij ook wel dagelijkse kost (digestive en dat soort shit, zit vast een hoop suiker in) en ik drink graag Roosvicee Multivit. Ach ja, qua gewicht ben ik eerder te licht dan te zwaar, dus kan mij die suiker schelen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap die dieeten waar je heel veel moeite voor moet doen niet zo. Gewoon veel groente en fruit eten, niet teveel brood, vlees, kaas, dat soort shit. Geen goor snoep eten (ik eet bijvoorbeeld dadels of vijgen als ik suikercraving heb) en als je een keer zin hebt in chips neem je ongezouten noten ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
//Ik ben echt al weken aan het staren naar een recept voor aardbeien-mascarponetaart. Misschien ga ik die vandaag maar eens maken ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() M'n moeder is hier alweer aan het southbeachen, als in geen koolhydraten enzo geloof ik. Ik krijg er na één dag al jeuk van. Tijd om weer eens naar mijn eigen huis te gaan ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|