Advertentie | |
|
![]() |
|
Workout 5, 29/90. En oi, dat is best fijn. Er zitten echt ontzettend leuke oefeningen in.
![]() Toen ik begon aan body revolutions dacht ik dat het elke 2 weken weer hetzelfde zou gaan voelen als met shredden wanneer ik weer een nieuw level moest doen. Als dood en verderf en overal spierpijn en dikke hel. Maar dat is het niet, en dat voelt goed. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Die yogamove die jij ook noemde, een voor een op je knieen staan terwijl je je armen omhoog houdt en dan weer opstaan, in cardio de running man.
Da's allemaal door verrotte knieen, gewoon om niet sterk genoeg: opdrukken met gestrekte benen, in plank een voor een op ellebogen leunen en weer omhoog, etc ![]() |
![]() |
|
Hoi, ik leef nog maar achterlijk druk weekend en daarna wat andere dingen. Vandaag pas aan 11/30 beginnen als het goed gaat
![]()
|
De running man kan ik ook erg slecht. Sowieso niet in het tempo dat zij aanhouden.
![]() ![]()
|
Als ik geen belachelijk krakende houten vloer en hele vervelende onderburen waar ik momenteel geen al te beste verhouding mee heb had gehad was level 2 misschien nog wel leuk geweest, maar dit is in het huis waar ik nu zit echt niet te doen zonder ruzie met mijn buren te krijgen
![]() Iemand alternatieven waar je niet te veel moet springen?
||
Citaat:
![]() ![]() Oh oh 23/90 ![]() Ik blijf dit een moeilijke week vinden qua benen, dit hoort back of the body te zijn, maar al die squats en lunges voel ik heel hard aan m'n bovenbenen ![]() |
![]() |
||
Hey, het topic was bedoelt om te motiveren toch? Dus dan neem ik die taak ook heel serieus!
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
24/90
Ik zie nu dat David een dommie is, bij cardio circuit 2 in ieder geval doet ie ipv running man die voet naar voren move die je later met arm circles moet doen. Nu heb ik ook running man gedaan tot au en daarna die move ![]() ![]() Ok nu weer aan het werk ![]() |
![]() |
|
|