Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2013, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Oh Minke, mooi verhaal Ik was gister bier drinken met Sharif, die is een weekje in Nederland, na een tijdje schoof z'n chick ook aan, die ik verder nooit echt gesproken heb ofzo. Dus Sharif liet een filmpje zien van een kat die apporteert. Grappig, maar het was zo'n lelijke naaktkat. Dus ik zei "Haha, ja leuk maar serieus, van wie is dat lelijke kutbeest?"

Van haar natuurlijk
Hihihi
Advertentie
Oud 11-09-2013, 10:01
Verwijderd
Mijn eerstgeboren kind zal Savinamamavannicoloenmatteo heten.
Oud 11-09-2013, 10:02
Verwijderd
Ertur, het wordt een beetje een obsessie. Misschien moet je er eens met iemand over praten
Oud 11-09-2013, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Mensen die warmte vervelend vinden zijn imho erger dan Savina, de dochter van Hitler en Monique Smit
Hebben Hitler en Monique Smit een dochter?
Oud 11-09-2013, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Mensen die warmte vervelend vinden zijn imho erger dan Savina, de dochter van Hitler en Monique Smit
En daar ben ik trots op, fucker
Oud 11-09-2013, 10:03
Verwijderd
Het IS een obsessie
Oud 11-09-2013, 10:04
Verwijderd
Ik laat je wel gewoon lekker
Oud 11-09-2013, 10:05
Verwijderd
Godverdomme
Oud 11-09-2013, 10:05
Verwijderd
Citaat:
En daar ben ik trots op, fucker
Je woont praktisch in de poolcirkel hoe kan het nou ooit warm zijn bij jullie?
Oud 11-09-2013, 10:38
Carn
Carn is offline
Zo, Netflix account aangemaakt incl gratis proefmaand. BRING IT ON
Oud 11-09-2013, 11:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Mijn hemel. HBO, toch
Ja Ik snap er ook het doel niet van.
Oud 11-09-2013, 11:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat zit iedereen ineens met Netflix, wtf mis ik nou weer.
Oud 11-09-2013, 12:24
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat zit iedereen ineens met Netflix, wtf mis ik nou weer.
Dat is sinds vandaag beschikbaar in NL.
Oud 11-09-2013, 12:27
Verwijderd
Ja maar ik lees al het nieuws dat ik wil hebben in mijn nieuwsgroep, wat is de toegevoegde waarde van netflix precies?
Oud 11-09-2013, 12:32
Verwijderd
In ons huis wordt het ook overwogen, maar volgens mijn huisgenoten zou het aanbod eigenlijk slecht zijn. Als in, het duurt lang voor nieuwe films uit de bios beschikbaar zijn en dat soort grapjes.
Oud 11-09-2013, 12:33
Verwijderd
Aaargh, trein uit Utrecht komt exact om .29 aan in Den Bosch, met een beetje vertraging. M'n aansluiting vertrekt om .29 vanaf de overzijde van het perron, maar even een halve minuut wachten zit er natuurlijk weer niet in. Rijdt gewoon voor m'n neus weg Godverdomme
Oud 11-09-2013, 12:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar ik lees al het nieuws dat ik wil hebben in mijn nieuwsgroep, wat is de toegevoegde waarde van netflix precies?
Dit ja. Ik dl alles al.
Oud 11-09-2013, 12:34
Carn
Carn is offline
Ik dl veel maar ga nu naar alle waarschijnlijkheid ook een deel niet meer downloaden omdat het op Netflix staat; scheelt een hoop gedoe en daar heb ik best 8 euro per maand voor over. Idem voor muziek en Spotify.
Oud 11-09-2013, 12:35
Verwijderd
Hoho, forumbaas plus, ik zeg nergens dat ik download! Ik lees graag zo snel mogelijk over alle nieuwe films, series, spelletjes en erotische beeldverhalen, en daar heb ik een leuke nieuwsgroep voor!
Oud 11-09-2013, 12:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil ook best netflixen, maar mijn laptop slaat al vast als ik er iets op probeer te typen, dus ik ga nog maar even geen geld uitgeven aan een streaming-dienst.
Oud 11-09-2013, 12:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zeg zelf dat ik dl dat mag wel, alleen niet hoe en van waar enzo.

Maar Carn, het is dus gewoon Spotify met films en series? Maar dat zou dan toch niet werken als je geen internet hebt, of is het niet zoals een stream?

Ik doe ook niet aan Spotify, dus ik zou het werkelijk niet weten
Oud 11-09-2013, 13:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Niet iedereen komt uit een land met tropische temperaturen hoor!

Ik vind dit weer prima. Het regent nu niet, het waait niet te hard, dus m'n haar gaat niet door de war en m'n rokje wappert niet omhoog, en ik zweet me niet helemaal de tering. Heurrrlijk.
Oud 11-09-2013, 13:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik zeg zelf dat ik dl dat mag wel, alleen niet hoe en van waar enzo.

Maar Carn, het is dus gewoon Spotify met films en series? Maar dat zou dan toch niet werken als je geen internet hebt, of is het niet zoals een stream?

Nee idd, als je iets wilt streamen heb je internet nodig. Spotify heeft wel een offline modus, maar ik weet niet of netflix dat ook heeft.
Oud 11-09-2013, 13:08
Carn
Carn is offline
Citaat:

Het zijn streams, zover ik weet kan je ze niet lokaal opslaan.

Offlinemodus van Spotify werkt alleen als je er voor betaald overigens, en is maar 30 dagen geldig voordat je je weer moet verifiëren.
Oud 11-09-2013, 13:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ook niet handig.
Oud 11-09-2013, 13:30
Carn
Carn is offline
Hoezo niet? Het is geen film-huur-service.
Oud 11-09-2013, 13:34
Verwijderd
Het grootste voordeel tov nieuwsgroepen is dat je niet hoeft te wachten tot een nieuwsartikel op je computer staat, toch? Je kunt "meteen" (bufferen daargelaten) gaan kijken en hebt geen (althans niet zo veel) hardeschijfruimte nodig, toch?
Oud 11-09-2013, 13:36
Verwijderd
Oh en mijn tv is momenteel niet op internet aangesloten, ik zet mijn nieuwsartikelen altijd op een externe hdd en steek die in mijn mediaspeler. Dat is bij netflix natuurlijk een crime, dat zou voor mij een groot nadeel zijn.
Oud 11-09-2013, 13:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn pa: Doet internet het bij jou?
Ik: Ja.
Hij: Oh.
Ik: Start je pc even opnieuw op of zet je Wifi uit.
Hij: Ik trek de stekker er wel uit.
Ik: Gast, hij doet het alleen bij jou niet, dan gaat internet eruit trekken niet werken.

Toch doen hè En nu doet ie het nog steeds niet
Oud 11-09-2013, 14:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh en mijn tv is momenteel niet op internet aangesloten, ik zet mijn nieuwsartikelen altijd op een externe hdd en steek die in mijn mediaspeler. Dat is bij netflix natuurlijk een crime, dat zou voor mij een groot nadeel zijn.
Ja, dat doe ik ook; toch altijd weer even een gedoe. Wat bedoel met crime? Je moet natuurlijk wel iets hebben met een internetverbinding wat de netflixapplicatie kan draaien; maar dat kan ook een beetje mediaspeler zijn, een playstation3 of xbox, of gewoon de webbrowser van je computer.

Citaat:
Het grootste voordeel tov nieuwsgroepen is dat je niet hoeft te wachten tot een nieuwsartikel op je computer staat, toch? Je kunt "meteen" (bufferen daargelaten) gaan kijken en hebt geen (althans niet zo veel) hardeschijfruimte nodig, toch?
het is gewoon on-demand, dus je kan meteen kijken. En nope, je hebt geen HD ruimte nodig (technisch gezien zal er vast wel wat ruimte of geheugen ergens benut worden maar daar merk je niets van).

Ik heb al gemerkt dat als je bv de app op je telefoon/tablet hebt je verder kan kijken waar je gebleven was . En zo te zien zitten er ook netjes overal Nederlandse en Engelstalige subs bij.
Oud 11-09-2013, 14:22
Verwijderd
Ja maar dan moet ik mijn tv op internet aansluiten, de moeite, de moeite... heeft geen wifi van zichzelf en om een kabel te gaan trekken of een dongel te kopen vind ik ook zo weer wat
Oud 11-09-2013, 14:33
Carn
Carn is offline
Ah, ja, dan is dat wel even een extra stap. Geen wifi in je mediaplayer? Ik gebruik voorlopig even mijn PS3 totdat ik een leuk mediacentertje heb.
Oud 11-09-2013, 14:47
Verwijderd
Ik snap niet waarom downloaders zoals wij zouden gaan betalen voor iets als Netflix.
Oud 11-09-2013, 14:49
Carn
Carn is offline
Ik wel, want ik ben lui en kan me steeds minder motiveren om allerlei 'oplossingen' te zoeken om mijn downloadgewoontes te onderhouden. Ik geef er ook steeds minder om en wil eigenlijk thuis zo min mogelijk nog met computers en dingen bezig zijn als het gaat om 'mediaconsumptie'.
Oud 11-09-2013, 14:50
Verwijderd
Ja dat probeer ik dus ook duidelijk te maken. Voor mij wegen de voordelen (geen downloadtijd en geen hardeschijfruimte) niet op tegen de nadelen.
Oud 11-09-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik wel, want ik ben lui en kan me steeds minder motiveren om allerlei 'oplossingen' te zoeken om mijn downloadgewoontes te onderhouden. Ik geef er ook steeds minder om en wil eigenlijk thuis zo min mogelijk nog met computers en dingen bezig zijn als het gaat om 'mediaconsumptie'.
Ik weet niet wat voor oplossingen jij moet zoeken. En ach, die twee minuten dat ik moet wachten voor iets binnen is.
Oud 11-09-2013, 14:58
Carn
Carn is offline
ik heb geen NAS / Mediacenter.
Oud 11-09-2013, 15:00
Verwijderd
Ah achso.
Oud 11-09-2013, 15:02
Carn
Carn is offline
En dan nog heb ik best 8 euro per maand over voor het niet hoeven zoeken naar iets, om dat vervolgens te downloaden, te controleren of het de versie is die ik zoek, etc. Natuurlijk is het allemaal een kleine moeite, daar niet van, maar ik ben geen fan van moeite doen als het niet hoeft
Oud 11-09-2013, 15:06
Verwijderd
Ik snap het maar dat is precies de reden waarom ik niet voor netflix ga op dit moment
Oud 11-09-2013, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zie geen toegevoegde waarde inderdaad. Behalve meer ruimte op mijn harde schijf, maar daar heb ik mijn externe voor.
Oud 11-09-2013, 15:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit in de bus en er stapte net een man in waarvan ik dacht 'hee, die ken ik...toch?'. Hij ging voor me zitten en toen wist ik 't weer.
Hij is de man die altijd zo kkhard stinkt naar zweet dat ik er misselijk van word.
Oud zweet dat hij tevergeefs heeft proberen te verhullen met goede deo/aftershave. Echt, wat een graflucht. *ril*
Oud 11-09-2013, 15:31
Verwijderd
Ik heb het wel aan een collega en mijn broertje aangeraden
Oud 11-09-2013, 15:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zie geen toegevoegde waarde inderdaad. Behalve meer ruimte op mijn harde schijf, maar daar heb ik mijn externe voor.
Mijn externe HD's zijn allemaal zo goed als vol, en voor de prijs van een extra HD kan ik best lang Netflixen
Oud 11-09-2013, 15:37
Verwijderd
Er stonden net bij school vier mensen van een of andere christelijke sekte bijbels uit te delen
Oud 11-09-2013, 15:40
Miekje*
Miekje* is offline
Zondag delen ze fossiele botten uit bij het Natuurhistorisch, en dan zit ik in Delft Het is geen museumkwaliteit (anders gaven ze ze natuurlijk niet zomaar weg), maar het had leuk geweest. Ach ja, zoveel cravings heb ik nu ook weer niet, en op de foto's van het museum zien ze er niet zo mooi uit, dus *shrug*
Oud 11-09-2013, 15:42
Miekje*
Miekje* is offline
Zaterdag is er wel een oude natuur- geologie- en biologieboekenverkoop Uit de bieb van het museum. 1, 2 of 5 euro per stuk. Kijk eens aan
Oud 11-09-2013, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Er stonden net bij school vier mensen van een of andere christelijke sekte bijbels uit te delen
Vanwaar die ? Gratis dingen. Al zijn het dan bijbels.
Oud 11-09-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Op of bij schoolterrein? Dat mag niet zomaar.
Oud 11-09-2013, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Op of bij schoolterrein? Dat mag niet zomaar.
Op de openbare weg wel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten