Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor een uitdagend project voor *bedrijf* zijn wij op zoek naar een servicegerichte kandidaat, die de Nederlandse taal zeer goed beheerst.
En dan even verderop: Jij behandeld alle inkomende telefoontjes en e-mails met vragen van de klant. :') Dan nog iets verder weer: Functie-eisen voor *bedrijf*: Vloeiend Nederlands kunnen spreken en schrijven; Tijdens je sollicitatiegesprek wordt er een Nederlandse taaltest afgenomen. Deze MOET behaald worden. En dan dit: Bij *bedrijf* wordt je begeleid door middel van persoonlijke coaching en training. Idioten. Waarom zulke eisen stellen als je het zelf niet eens kan? Ik vind het nu ook heel verleidelijk een mailtje te sturen met 'hoi, ik wil graag solliciteren en gelijk de spelfouten uit jullie vacature halen, kusjes'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga het overigens wel wat vriendelijker verwoorden dan dat hoor ![]()
|
Nou ja, so be it dan. Anders was het om mijn diploma, of leeftijd of 'omdat ik niet in het profiel pas'.
Ik vraag me nu af, vindt het UWV het erg als je telkens bijna dezelfde sollicitatiebrief hebt? Ik herschrijf een oude brief namelijk altijd, maar ik denk er nu pas aan dat ze dat misschien niet acceptabel vinden ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar nee, ik denk ook niet dat ze verwachten dat ik telkens met een nieuw document begin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Oh jongens, ik ben zo blij met mijn haar
![]() ![]()
|
Wat zijn de Vindi's nou weer aan het doen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
wisten jullie dat er gewoon misschien een seriemoordenaar in Nederland hebben!
Hij zit al vast met levenslang omdat hij sowieso twee moorden heeft gepleegd, dus we hoeven niet bang voor hem te zijn. Maar blijft toch raar idee dat deze mensen echt bestaan. Ik moet geen opsporing verzocht kijken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|