Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-10-2013, 22:33
Verwijderd
Waar ik wel aan dacht: ze zeggen wel eens dat een man naar zijn schoonmoeder moet kijken om te weten hoe zijn vrouw zal worden. Vrouwen moeten dan in dit geval naar hun schoonmoeder kijken om te weten hoe hun uiterlijk gaat worden
Advertentie
Oud 12-10-2013, 22:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zouden jullie weggaan bij je partner als hij/zij je een keer zou slaan?
Ja.
Oud 12-10-2013, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Oud 12-10-2013, 22:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zou 'm eerst teringhard terugmeppen, en 'm dan met geweld de deur uit tyfen.
Oud 12-10-2013, 23:02
Verwijderd
Citaat:
ik ook.
Oud 12-10-2013, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Oud 12-10-2013, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ook!
Oud 12-10-2013, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
You go gurrrl!
Oud 12-10-2013, 23:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Kenkiepenkie, het is bedtijd. De wekker gaat om 7 uur en ik wil me niet weer verslapen zoals vanochtend.

Kusjedoei!
Oud 12-10-2013, 23:33
Verwijderd
Kenkiepenkie
Oud 12-10-2013, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik de nerdstatus van al mijn serieuze vriendjes en scharrels opsommen.

#1: Generieke middelbareschoolnerd.
#2: Woont nu in een huis met 20 computers. Ik weet niet precies waar hij ze alle twintig voor nodig heeft, maar hij gebruikt ze wel. Het zijn er echt rond de twintig, dat was geen hyperbool.
#3: Programmeur.
#4: Hardware-meneer.
#5: Geen nerd! Gebruikte nog KaZaA toen we gingen daten! HET WAS NIET EENS KAZAA LITE!!!!!!!
#6: Programmeur.
#7: Speelt MtG.
#8: Gebruikt bitcoins.
<3
Citaat:
het is natuurlijk een reflex om direct volmondig ja te zeggen, en ik denk zelf dat ik wel genoeg eigenwaarde heb om dat niet te pikken en dat ik uberhaupt geen mannen aantrek met losse handjes die ze laten wapperen uit frustratie. maar toch, als je er eenmaal inzit en van iemand houdt is het heus niet gemakkelijk om dan meteen al je gevoel overboord te flikkeren en het uit te maken. Wellicht ben je daarna ook gewoon bang voor 'm en durf je dat niet eens.
Oud 12-10-2013, 23:35
Verwijderd
Er was laatst een groot oncologiecongres waar ik lichtelijk mee gemoeid was vanwege vertaalwerk en toen zei ik telkens kankercongres ;;d;
Oud 12-10-2013, 23:39
Verwijderd
Citaat:
het is natuurlijk een reflex om direct volmondig ja te zeggen, en ik denk zelf dat ik wel genoeg eigenwaarde heb om dat niet te pikken en dat ik uberhaupt geen mannen aantrek met losse handjes die ze laten wapperen uit frustratie. maar toch, als je er eenmaal inzit en van iemand houdt is het heus niet gemakkelijk om dan meteen al je gevoel overboord te flikkeren en het uit te maken. Wellicht ben je daarna ook gewoon bang voor 'm en durf je dat niet eens.
Dit is het genuanceerde antwoord dat ik wilde geven maar te lui was om te typen! Behalve dat ik niet bang zou zijn, of 't moet echt grof huiselijk geweld zijn geweest. Maar volgens mij is dat zelden zo, zulk soort dingen sluipen er meestal heel langzaam in.
Oud 13-10-2013, 08:47
Verwijderd
Zulk soort dingen worden vaak ook voorafgegaan door herhaalde "wat ben je toch schattig hulpeloos, als je mij toch niet had!" en "niemand kan jou ooit zo aantrekkelijk vinden als ik je vindt"-praatjes. Zodat je bij de start van het fysieke geweld al goed bent doordrongen van het idee dat hij het beste is wat jou ooit is overkomen, geweld of niet. Niet omdat huiselijk-geweldplegers dat zo plannen, maar omdat ze er zelf ook vaak van overtuigd zijn dat hun partner beter af is mét hen.
Oud 13-10-2013, 09:18
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja.
Oud 13-10-2013, 09:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was ook te lui dus dit ja.
Oud 13-10-2013, 11:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
<3

Ja, is ook wel waar. Mijn volmondige ja komt ook vooral omdat ik zulk soort types sowieso niet wil hebben, ik niet onderdanig ben aangelegd en ik ook in andere gevallen m'n grote bek opentrek (zo heb ik veelvuldig ruzie gehad met m'n vader om zijn 'zo vrouw, waar blijft m'n vreten?'-instelling en neerbuigend gedrag naar m'n moeder en zus. Zij pikken dat van hem, ik absoluut niet).
Plus dat ik wel hou van een potje matten en ik wel vaker met kerels op de vuist ben gegaan, dus als mijn dude wil vechten denk ik 'kom maar op, bitch!'
Oud 13-10-2013, 11:19
Verwijderd
Waarschijnlijk wel als het slaan over niets gaat. Als ik loop op te biechten dat ik vreemd ben gegaan met zijn beste vriend en hij slaat me, maar vergeeft me daarna zou ik denk het niet daarom uitmaken . Maar goed. Rare situatie.
Oud 13-10-2013, 11:26
Verwijderd
Als mijn dame me gemeend hárd ende gemeen zou slaan zou ik niet zo goed weten wat ik zou doen. Misschien dat ik terugsla, met het adagium 'uitdelen als een kerel betekent incasseren als een kerel' in het achterhoofd maar waarschijnlijker ben ik te verbaasd/verbouwereerd/teleurgesteld. Het gaat een interessante ervaring worden, in het kader van jezelf leren kennen. Dat wel. Het is voor mij ook geen reden om per definitie het uit te maken, geloof ik.
Oud 13-10-2013, 12:04
Verwijderd
Oh trouwens, ik zat gisteren Project Runway te kijken, herhaling van een seizoen dat ik al gezien heb, maar ik kijk altijd nog eens graag naar wat ze uiteindelijk in elkaar hebben gestoken en er viel me iets op. Ik heb er een foto van gemaakt, maar kon het niet meer online zetten omdat ik mijn pc al uit had staan.

Denkt iemand hier ook iets over of ligt het aan mij?
Oud 13-10-2013, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
The fold through which the Platonic frame is transmuted into the Mallarméan double (or between-two) is likened by both poet and philosopher to the fold or gutter of a book, which in its crevice was always sexualized for Mallarmé, hence his term "lewd but sacred". This is the fold - "false appearance of the present"- that Derrida will call hymen, or will refer to at times as "invagination", by which the condition of the frame will be carried into the inside of an argument, which will, in turn, frame it.
:'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''') Freud, kom er maar in.
Oud 13-10-2013, 12:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, tekst is uit en verrassend genoeg begrijp ik wel ongeveer de strekking. Morgen tweede keer lezen en samenvatten. Hieperdepiep!
Oud 13-10-2013, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Oh trouwens, ik zat gisteren Project Runway te kijken, herhaling van een seizoen dat ik al gezien heb, maar ik kijk altijd nog eens graag naar wat ze uiteindelijk in elkaar hebben gestoken en er viel me iets op. Ik heb er een foto van gemaakt, maar kon het niet meer online zetten omdat ik mijn pc al uit had staan.

[afbeelding]

Ik heb geen idee waar je op doelt, maar ik heb nooit PR gevolgd, dus misschien ligt het daar aan?
Oud 13-10-2013, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen idee waar je op doelt, maar ik heb nooit PR gevolgd, dus misschien ligt het daar aan?
Nee, het staat er compleet los van.
Oud 13-10-2013, 13:02
Verwijderd
Nee, dan weet ik het nog niet
Oud 13-10-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Ze lijkt wel wat op Fergie.
Oud 13-10-2013, 13:20
Verwijderd
Uitleg onder spoiler.

Spoiler
Oud 13-10-2013, 13:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Misschien is ze wel into bdsm. Ook goed.
Oud 13-10-2013, 13:57
Verwijderd
Ja, maar ze lijkt me meer een dominatrix ^^
Oud 13-10-2013, 14:00
Verwijderd
Haha nee, dat had ik er niet uitgehaald
Oud 13-10-2013, 14:10
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Uitleg onder spoiler.

Spoiler
... een Sub?
Oud 13-10-2013, 14:35
Verwijderd
Submissive.
Oud 13-10-2013, 15:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
het zou kunnen natuurlijk, maar ik krijg er meer het gevoel bij dat het een modekut is die even lekker punk wil doen met dr halsband en verknipte boybeater.
Erg Avril Lavigne.
Oud 13-10-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
... een Sub?
Citaat:
Submissive.
Oud 13-10-2013, 15:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Onderdanige Amerikaanse broodjes.
Oud 13-10-2013, 15:27
Verwijderd
Ik heb de vreemde gewoonte opgelopen om zulke hoofdletters te plaatsen. Ik heb ook steeds de neiging om Plus te schrijven en Forumbaas en Dokter en weetikhet wat daar boven nog allemaal kronkelt.
Oud 13-10-2013, 15:29
Verwijderd
De ei/ij-wissels vind ik erger, maar die vallen me sneller op.
Oud 13-10-2013, 15:35
Verwijderd
Mof.
Oud 13-10-2013, 16:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Submissive.
Ik vroeg me af waarom je het met een hoofdletter schrijft is all
Oud 13-10-2013, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me af waarom je het met een hoofdletter schrijft is all
Ja, dat zag ik dus niet ^^ Pas toen Q erover begon te en besefte ik het. Geen reden dus, kronkels in mijn hoofd.
Oud 13-10-2013, 19:48
Verwijderd
oei een sub met een hoofdletter. Dat verdienen die onderkruipsels niet
Oud 13-10-2013, 19:53
Verwijderd
JA, IEDEREEN WEET DAT HOOFDLETTERS VOOR DOMINANTEN ZIJN!
Oud 13-10-2013, 19:53
Verwijderd
Oud 13-10-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
oei een sub met een hoofdletter. Dat verdienen die onderkruipsels niet
Oud 13-10-2013, 19:59
Verwijderd
Citaat:
JA, IEDEREEN WEET DAT HOOFDLETTERS VOOR DOMINANTEN ZIJN!
en leren hesjes, anders ben je niet TRUE.
Oud 14-10-2013, 06:46
Verwijderd
Voor de frisse maandagmorgen:

Oud 14-10-2013, 07:42
Neko*
Neko* is offline
Oud 14-10-2013, 09:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooooooooooooooooooh
Oud 14-10-2013, 09:43
Verwijderd