Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zulk soort dingen worden vaak ook voorafgegaan door herhaalde "wat ben je toch schattig hulpeloos, als je mij toch niet had!" en "niemand kan jou ooit zo aantrekkelijk vinden als ik je vindt"-praatjes. Zodat je bij de start van het fysieke geweld al goed bent doordrongen van het idee dat hij het beste is wat jou ooit is overkomen, geweld of niet. Niet omdat huiselijk-geweldplegers dat zo plannen, maar omdat ze er zelf ook vaak van overtuigd zijn dat hun partner beter af is mét hen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Plus dat ik wel hou van een potje matten en ik wel vaker met kerels op de vuist ben gegaan, dus als mijn dude wil vechten denk ik 'kom maar op, bitch!'
|
Verwijderd
|
Als mijn dame me gemeend hárd ende gemeen zou slaan zou ik niet zo goed weten wat ik zou doen. Misschien dat ik terugsla, met het adagium 'uitdelen als een kerel betekent incasseren als een kerel' in het achterhoofd maar waarschijnlijker ben ik te verbaasd/verbouwereerd/teleurgesteld. Het gaat een interessante ervaring worden, in het kader van jezelf leren kennen. Dat wel. Het is voor mij ook geen reden om per definitie het uit te maken, geloof ik.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh trouwens, ik zat gisteren Project Runway te kijken, herhaling van een seizoen dat ik al gezien heb, maar ik kijk altijd nog eens graag naar wat ze uiteindelijk in elkaar hebben gestoken en er viel me iets op. Ik heb er een foto van gemaakt, maar kon het niet meer online zetten omdat ik mijn pc al uit had staan.
![]() Denkt iemand hier ook iets over of ligt het aan mij? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd