Advertentie | |
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Verder heb je natuurlijk best een punt. ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind zeurposts saai en *thee en koekjes geeft*-posts al helemaal, maar posts over 'hoe WSZ beter moet' ook. Alles moet gewoon kunnen, en zolang nog niet iedereen ter wereld 100% met mij op één lijn zit, beginnende bij politiek en eindigend bij welke gifjes er het grappigst zijn, moeten we er maar 't beste van maken.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou goed dan.
Minoes is uit het asiel gehaald met nog een kat. Ze groeiden samen bij ons op, tot de andere kat was vergiftigd. Die ander kat was ook meer een die dag en nacht wegbleef. Minoes sliep en slaapt elke nacht binnen en gaat de tuin bijna nooit uit. Ze is heel erg gehecht aan mensen. Ze krabt en bijt nooit naar mensen. Als ze iemand niet mag. (vooral vreemden) gaat ze gewoon in de andere kant van de kamer of boven zitten. ze is verwend en kieskeurig in eten. Ze lust dingen die katten normaal niet hoeven te lusten. Ze moet nog vele jaren bij ons blijven, maar helaas is ze af aan het takelen. Minoes is al 13. En ze is een lapjeskat ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Zoals ik dus zeg: mensen mogen best zeuren. Niet alle posts hoeven discussiewaarde te hebben, of hysterisch grappig te zijn, of heel interessant, of wat dan ook. Ik weet ook niet precies hoe het allemaal moet, of dat ik weet wat we moeten doen dat het hier in één keer BAM superleuk en interessant en gezellig is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, meer mensen met een smartphone hier? Ik (wel op mijn Nokia Lumia, dus Windows 8) kreeg net een melding dat een onbekende bron wijzigingen had verstuurd en of ik even mijn pincode wilde intikken om te bevestigen of op Annuleren klikken om te weigeren. Vanzelfsprekend heb ik op Annuleren geklikt, maar ik vind het wel vreemd dat er iets op de een of andere manier door iemand verzonden wordt. Geen sms, ik zit op mijn eigen wifi, geen mail, geen whatsapp, geen internetpagina open, ik snap niet zo heel goed wat er dan hoe verstuurd kan worden, zeker niet als alles gewoon up to date is.
Iemand hier al eens iets over gehoord? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik heb stiekem een beetje een crush (of nou ja een heel erg beginnende, maar toch
![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |