Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 17:16
Verwijderd
Of zonder schuldgevoel helemaal weg te blijven, maar net de interpretatie die je eraan geeft.
Advertentie
Oud 21-10-2013, 17:17
Verwijderd
Grapje, ik ga niet weg hoor jongens
Oud 21-10-2013, 17:17
Verwijderd
Gelukkig kan ik vet goed gesprekken met mezelf voeren
Oud 21-10-2013, 17:18
Verwijderd
Er wordt echt veel te weinig gepost, en dan ga ik random dingen posten, maar dat wordt niet echt gewaardeerd door velen.
Oud 21-10-2013, 17:19
Verwijderd
Ik moet een paper schrijven en heb nog 39 uur, waarvan ik 8 uur afspraken heb, een uur of 16 wil slapen en 9 uur moet werken. Uitstekend moment om hier te gaan posten
Verwijderd
OMG ER ZIJN GEWOON TE WEINIG SOGGENDE STUDENTEN HIER, OPGELOST.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ha, ik was al een beetje bang voor deze vraag!

Ik zou denk ik het liefste willen dat er wat meer gesprekken waren waarin mensen op elkaar ingaan, waarin iedereen zijn eigen ervaringen met het onderwerp vertelt, zoiets. Of dat er meer posts komen die echt als doel hebben 'ons iets interessants vertellen' en niet alleen 'mijn hart luchten'. Ik snap dat dat niet altijd reëel is (vooral omdat er vaak weinig mensen online zijn), maar volgens mij is er echt nog heel veel ruimte voor verbetering.
Natuurlijk zijn dat soort discussies leuk. Maar je vergeet dat losse posts, gewoon over dagelijkse dingen, net zo vaak helemaal niet negatief zijn. 'Net een superlekker taart gebakken', 'wat een leuk feestje was dat gisteravond', 'ik ben blij met mijn vrienden' en aanverwante posts hebben ook nul discussiewaarde. Wil je die ook weren? Of mag er alleen gepost worden over blije en leuke dingen? Ik snap heel goed dat het niet leuk is als saai verzandt in negativiteit, maar tegelijkertijd zou ik het jammer vinden als het persoonlijke verdwijnt, het weten wat er speelt in het leven van andere forumers.

Citaat:
Okee, dan was het dat niet. Wat was het volgens jou? Mijn excuses als deze ene post dan net een slecht voorbeeld was, maar dat verandert niet mijn punt.
Zeuren is toch iets anders dan iets vervelends of negatiefs vertellen. Jij zeurt toch ook niet als je zegt dat je je vriendje mist en het moeilijk vindt dat je hem weinig ziet?

Citaat:
Waarom zou je hier niet op moeten ingaan? Als iemand iets vervelend vindt, of dat nou terecht is of niet, en dat onderbouwt en het op een zo niet-lullig mogelijke manier probeert te zeggen, dan is het toch op zijn minst belééfd om erop in te gaan?
Ik bedoelde dat ik op jouw allereerste post ('kutlevens') niet had moeten ingaan.
Oud 21-10-2013, 17:20
Verwijderd
Maak reclame dan
Oud 21-10-2013, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik op zich wel weer moeilijk in het totaalforum, want hoe meer echte discussies je hier houdt, hoe leger de rest van het forum weer wordt. De man/vrouw-discussie enzo zou prima op iets als NAW gekund hebben. Dingen over fudge op E&D en katten op F&F. Maar ja, dan hou je ook niets meer over voor hier
Ja, dan kan je dit hele subforum wel sluiten.

Citaat:
En het op elkaar ingaan, ik moet zeggen, een tijdlang heb ik intens alles bijgelezen en dan gequote wat ik interessant vond met een opmerking van mij erbij en daar werd ook niets mee gedaan. Of posts die genegeerd werden terwijl de 'zeurposts' wel aandacht kregen waar dan op door werd gegaan waarna er daarna gezeurd werd dat er teveel zeurposts waren. Dus ik denk wel dat je (iedereen) in die aanpassing een bijdrage kan leveren. Een pagina teruglezen. Quoten. Niet random los posten. Ingaan op iets dat een tijdje geleden ter sprake kwam.
Een jaar geleden ofzo zei Stefenootje (toch?) ook zoiets, dat men meer op elkaar moest reageren. Toen is er inderdaad een maand ofzo vrij kunstmatig op elkaar gereageerd ('drink je thee? goh wat leuk, mijn oma drinkt ook altijd thee. Heb jij ook van die fijne theemokken?'), daarna was iedereen het weer vergeten.

Verder heb je natuurlijk best een punt.

Citaat:
En in het kader van interessant: als je denkt dat je kaas goed kan malen met zo'n bakje dat bij een staafmixer hoort, goed gedacht, ik heb het net getest.
Het klonk alsof het moest werken, maar in de praktijk valt zoiets nog wel eens tegen en kaasrestjes raspen komt meestal niet ten goede van mijn vingertoppen
Ik moest hier wel om lachen.

Citaat:
Om het op te lossen heb ik besloten te stoppen met forumbazen en voortaan lekker veel ongepaste posts te maken
Oud 21-10-2013, 17:22
Verwijderd
Ik vind zeurposts saai en *thee en koekjes geeft*-posts al helemaal, maar posts over 'hoe WSZ beter moet' ook. Alles moet gewoon kunnen, en zolang nog niet iedereen ter wereld 100% met mij op één lijn zit, beginnende bij politiek en eindigend bij welke gifjes er het grappigst zijn, moeten we er maar 't beste van maken.

Oud 21-10-2013, 17:24
Verwijderd
Ik vind paranoide de allersaaiste persoon die ik ken
Oud 21-10-2013, 17:24
Verwijderd
En verre van grappig bovendien
Oud 21-10-2013, 17:25
Verwijderd
Ik heb zin om duizendmiljoen posts te maken ipv m'n suffe ding te schrijven. DAT IS PAS SAAI.
Verwijderd
Ik heb zondag m'n eerste Tinderdate geloof ik
Verwijderd
Jezus jongens doe iig je best om er tussendoor te komen.
Oud 21-10-2013, 17:26
Verwijderd
Nou goed dan.

Minoes is uit het asiel gehaald met nog een kat. Ze groeiden samen bij ons op, tot de andere kat was vergiftigd. Die ander kat was ook meer een die dag en nacht wegbleef. Minoes sliep en slaapt elke nacht binnen en gaat de tuin bijna nooit uit. Ze is heel erg gehecht aan mensen. Ze krabt en bijt nooit naar mensen. Als ze iemand niet mag. (vooral vreemden) gaat ze gewoon in de andere kant van de kamer of boven zitten. ze is verwend en kieskeurig in eten. Ze lust dingen die katten normaal niet hoeven te lusten. Ze moet nog vele jaren bij ons blijven, maar helaas is ze af aan het takelen. Minoes is al 13. En ze is een lapjeskat
Oud 21-10-2013, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk zijn dat soort discussies leuk. Maar je vergeet dat losse posts, gewoon over dagelijkse dingen, net zo vaak helemaal niet negatief zijn. 'Net een superlekker taart gebakken', 'wat een leuk feestje was dat gisteravond', 'ik ben blij met mijn vrienden' en aanverwante posts hebben ook nul discussiewaarde. Wil je die ook weren? Of mag er alleen gepost worden over blije en leuke dingen? Ik snap heel goed dat het niet leuk is als saai verzandt in negativiteit, maar tegelijkertijd zou ik het jammer vinden als het persoonlijke verdwijnt, het weten wat er speelt in het leven van andere forumers.
Mensen die alleen maar dat soort dingen posten zijn uiteraard ook nogal irritant, ja. Maar 'wat er speelt in het leven van andere forumers' is nogal... ik weet niet... het zegt mij eigenlijk niks. Ja, natuurlijk interesseert het me wel, maar of iemand 's ochtends bij het douchen zijn hemd in een plas water had laten vallen, tsja, het interesseert mij om eerlijk te zijn totaal niks.

Citaat:
Zeuren is toch iets anders dan iets vervelends of negatiefs vertellen. Jij zeurt toch ook niet als je zegt dat je je vriendje mist en het moeilijk vindt dat je hem weinig ziet?
Jawel, tot op zekere hoogte wel. Ik vind ook best van mezelf dat ik daar soms over zeur.

Zoals ik dus zeg: mensen mogen best zeuren. Niet alle posts hoeven discussiewaarde te hebben, of hysterisch grappig te zijn, of heel interessant, of wat dan ook. Ik weet ook niet precies hoe het allemaal moet, of dat ik weet wat we moeten doen dat het hier in één keer BAM superleuk en interessant en gezellig is.
Verwijderd
Citaat:
doe je dat ja? Is de insteek dan niet sowieso seks? Of is dat ook jouw bedoeling?
Verwijderd
En nu heb ik alles wat ik wilde zeggen wat dit betreft volgens mij wel zo ongeveer gezegd.
Verwijderd
Hmmm, meer mensen met een smartphone hier? Ik (wel op mijn Nokia Lumia, dus Windows 8) kreeg net een melding dat een onbekende bron wijzigingen had verstuurd en of ik even mijn pincode wilde intikken om te bevestigen of op Annuleren klikken om te weigeren. Vanzelfsprekend heb ik op Annuleren geklikt, maar ik vind het wel vreemd dat er iets op de een of andere manier door iemand verzonden wordt. Geen sms, ik zit op mijn eigen wifi, geen mail, geen whatsapp, geen internetpagina open, ik snap niet zo heel goed wat er dan hoe verstuurd kan worden, zeker niet als alles gewoon up to date is.

Iemand hier al eens iets over gehoord?
Verwijderd
Citaat:
Met Japser?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Anders dan de nepdate met.. wie was het ook alweer?
Oud 21-10-2013, 17:29
Verwijderd
Hahaha nee dat was woensdag maar ik moet een dienst van een collega overnemen dus dat gaat niet door
Carn
Carn is offline
Verwijderd
Dit is een echte
Verwijderd
Ik krijg wel op de laptop vaak meldingen binnen van vreemde apparaten die zich met mijn wifi willen verbinden. En dat weiger ik uiteraard.
Oud 21-10-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Dit is een echte
Die vrouw is je oma ja?

edit: o laat maar, ik dacht dat je bedoelde dat Carns foto een echte was.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Lumia / Windows 8
Congratulations, you are the 1 percent Samen met Blackberry-users.
Verwijderd
Maar ik heb stiekem een beetje een crush (of nou ja een heel erg beginnende, maar toch ) op de barman van de kroeg waar ik m'n verjaardag vier vrijdag, dus ik hoop dat ie er dan is en ik hem verleid of hij mij en het vet klikt en we gaan trouwen en baby's maken enzo en ik die absurde date af kan zeggen
Oud 21-10-2013, 17:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mensen die alleen maar dat soort dingen posten zijn uiteraard ook nogal irritant, ja. Maar 'wat er speelt in het leven van andere forumers' is nogal... ik weet niet... het zegt mij eigenlijk niks. Ja, natuurlijk interesseert het me wel, maar of iemand 's ochtends bij het douchen zijn hemd in een plas water had laten vallen, tsja, het interesseert mij om eerlijk te zijn totaal niks.
Dan begrijp ik nu waar ons verschil van mening (deels) vandaan komt

Citaat:
Dit is een echte
hehe. Is 'ie heet?

Citaat:
Maar ik heb stiekem een beetje een crush (of nou ja een heel erg beginnende, maar toch ) op de barman van de kroeg waar ik m'n verjaardag vier vrijdag, dus ik hoop dat ie er dan is en ik hem verleid of hij mij en het vet klikt en we gaan trouwen en baby's maken enzo en ik die absurde date af kan zeggen
Succes
Oud 21-10-2013, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Ja Er zijn ook gewoon amper (werkende) Apps voor, dus ik kan ook al niks raars zo hebben geïnstalleerd Al komt (kwam) Nokia wel zelf met goeie dingen. Pa maakte me gek over zijn S4 maar uiteindelijk was hij jaloers op mijn gratis goeie HERE Drive+.
Oud 21-10-2013, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Dan begrijp ik nu waar ons verschil van mening (deels) vandaan komt

hehe. Is 'ie heet?

Succes
Mja, hij is wel knap. En sympathiek. En we vinden dezelfde muziek leuk. En hij woont vlakbij. Maar ja, tinder IK HAD TINDER VOOR DE GRAP
Oud 21-10-2013, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Een jaar geleden ofzo zei Stefenootje (toch?) ook zoiets, dat men meer op elkaar moest reageren. Toen is er inderdaad een maand ofzo vrij kunstmatig op elkaar gereageerd ('drink je thee? goh wat leuk, mijn oma drinkt ook altijd thee. Heb jij ook van die fijne theemokken?'), daarna was iedereen het weer vergeten.
Ja, waar is ze eigenlijk? Stefenootje naamzoek! Kom maar terug, we missen je! Het is al lang niet erg meer dat je speciaal een UC had om mensen uit te lachen! Zoveel posts had je er niet eens op! De meeste mensen vonden het niet eens zo heel grappig!
Oud 21-10-2013, 17:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mja, hij is wel knap. En sympathiek. En we vinden dezelfde muziek leuk. En hij woont vlakbij. Maar ja, tinder IK HAD TINDER VOOR DE GRAP
Ik heb nu ook tinder
Oud 21-10-2013, 17:47
Verwijderd
Tinder lijkt me vrij stom. Ik denk trouwens dat minimaal 75% van de mensen daar pretendeert dat ze het voor de grap hebben. Zulk soort grappen zijn dat:

Oud 21-10-2013, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Liefje, wil je echt dat wij allemaal reageren met 'o CR! Wat naar voor je wil je een koekje? En thee? Hier *thee+koekjes geeft*'?

Ik ben geen psycholoog, misschien luchten dit soort posts gewoon op en zijn degenen die verder hier in wsz nogal veel zeurdingen posten heel opgewekt en positief. Misschien is al het gedoe ook niet per se bedoeld als zeuren, meer als 'ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt'. Daar zal ik ook geen oordeel over geven, maar het valt mij wel op dat de sfeer hier in saai door de enorme overload aan dit soort posts gewoon niet meer zo leuk is.
Het is hier de laatste tijd een beetje een viva-topic vol wijven met allemaal PROBLEEMPJES die ze hier delen, en andere wijven die daarop reageren met virtuele thee en koekjes, en nouja, dat is gewoon heel erg oninteressant. Ik weet niet of er meer van dat soort posts zijn of gewoon minder andere, maar ik weet wel dat ik niet zoveel zin meer heb om in saai te posten. Als ik iets te melden heb, ga ik wel naar hoi, of facebook, of whatsapp, of waar dan ook naartoe, maar niet hier. En zo loopt saai leger en leger.
Dit is geen persoonlijke aanval op jullie, CR en Mutant. Ik bedoel het ook niet lullig, en jullie hebben ongetwijfeld allemaal problemen en jullie bedoelen het ook vast niet zeurderig. Maar goed, het leek me wel zinnig als dit toch wel ooit gezegd werd.
Hulde
Oud 21-10-2013, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Dadelijk worden jullie een stel, en dan vragen ze: 'waar kennen jullie elkaar van?' en dan zeggen jullie: 'van Tinder!'

En bij de bruiloft komt dat dan in de speech.
Oud 21-10-2013, 18:00
Verwijderd

Dit lijkt me best lekker zitten
Oud 21-10-2013, 18:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Opstaan daarentegen...
Oud 21-10-2013, 18:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dit lijkt me best lekker zitten
Ik denk de laatste tijd daar regelmatig over na, een hoog bureau icm een goeie hoge stoel/kruk oid. Dat je iig ook kan staan, mocht je dat willen.
Oud 21-10-2013, 18:08
Verwijderd
Waarom post Stefenootje niets meer?
Oud 21-10-2013, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ik denk de laatste tijd daar regelmatig over na, een hoog bureau icm een goeie hoge stoel/kruk oid. Dat je iig ook kan staan, mocht je dat willen.
Ja, ik wil ook een sta-bureau. Alleen jammer dat dat in conflict is met mijn gevoel van esthetiek, want eigenlijk wil ik helemaal geen hoog bureau maar gewoon dit:

Oud 21-10-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Bestaat dat nog, Blackberry?
Oud 21-10-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, waar is ze eigenlijk? Stefenootje naamzoek! Kom maar terug, we missen je! Het is al lang niet erg meer dat je speciaal een UC had om mensen uit te lachen! Zoveel posts had je er niet eens op! De meeste mensen vonden het niet eens zo heel grappig!
Oud 21-10-2013, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Waarom post Stefenootje niets meer?
Oud 21-10-2013, 18:26
Verwijderd
Het spijt met dat ik dingen mis
Oud 21-10-2013, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Tieners hebben het vanwege Ping, schijnt
Oud 21-10-2013, 18:29
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Weet je hoe het bedrijf heet dat Blackberry's maakt? RIM. Dit is geen grap. Het bedrijf heet serieus RIM.
Oud 21-10-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Weet je hoe het bedrijf heet dat Blackberry's maakt? RIM. Dit is geen grap. Het bedrijf heet serieus RIM.
Ja, dat wist ik, maar die lui hebben toch 5k personeeltjens ontslagen wegens tits up gaan onlangs?
Oud 21-10-2013, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Tieners hebben het vanwege Ping, schijnt
Gekkigheid Kennen ze WA niet. Of eh, Kik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten